_Atun_
January 29th, 2008, 01:00 PM
Trobo a faltar un fil on del tipus "R+D" Catalunya o quelcom similar on parlar de nous centres , de parc tecnològics , noves infraestructures tecnològiques i coses així.
Que opineu?
Que opineu?
|
View Full Version : Preguntes i suggeriments sobre el fòrum català _Atun_ January 29th, 2008, 01:00 PM Trobo a faltar un fil on del tipus "R+D" Catalunya o quelcom similar on parlar de nous centres , de parc tecnològics , noves infraestructures tecnològiques i coses així. Que opineu? Sky January 29th, 2008, 01:01 PM ^^ Tens el fil Ciència, telecomunicacions i noves tecnologies (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=239936) _Atun_ January 29th, 2008, 01:02 PM No el coneixia , gràcies Sky lude February 19th, 2008, 04:35 PM Quina sorpresa el canvi del fòrum! No me l'esperava. :eek: Sky February 19th, 2008, 05:23 PM ^^ Havia de demanar la creació de nous subfòrums valencians i he aprofitat per demanar-ne un pel català. Em sembla que així queda més endreçat perquè se separa clarament el transport públic amb els projectes arquitectònics i urbanístics (que al cap i a la fi és la temàtica principal d'SSC). De tota manera, si la cosa no rutllés bé, es podria suprimir, però suposo que no farà falta. lude February 19th, 2008, 07:14 PM ^^ Al principi m'he atabalat una mica, però penso que a la llarga el canvi serà positiu. :yes: Està bé que hi hagi fils una mica més específics (Metro de Barcelona, FGC, Transport públic al Camp de Tarragona...). Els fils de 'Transport públic a la RMB' i 'Transport públic a Catalunya' eren bastant un calaix de sastre. Per una part centralitzaven totes les novetats en només dos fils, però eren molt poc eficients quan volies buscar informació específica més antiga. Sky February 19th, 2008, 07:34 PM ^^ Sí, era una mica ":crazy:" que en un mateix fil es parlés del busos urbans de Tarragona, d'una estació de la Línia de la Pobla o de les obres del TGV. En el cas dels aeroports també he decidit que tots tinguin el seu propi fil. Segurament, la majoria de persones entrava a "Aeroports i transport aeri" cercant informació sobre el Prat, sense tenir gaire interès pels altres aeroports catalans (que poca cosa tenen en comú). I al seu torn, algú que cerqués les darreres novetats sobre Reus o Girona es veia forçat a fer "arqueologia" dins del mateix fil. Ara la feina la tinc jo perquè he de confeccionar els nous fils movent els missatges un per un. :D Danzig February 20th, 2008, 11:44 AM ^^ Per això cobres :colgate: scratchy February 21st, 2008, 12:25 AM A mi em sembla molt bé la creació del subforum, sobretot perquè permet tenir separats els projectes d'infraestructures que abans es trobaven quasi tots en dos fils molt heterogenis. cirexxx June 25th, 2008, 09:21 PM tengo varias cuestiones: ai proyectos que estan englobados dentro de otras carpetas que merecen la importancia de una propia. asi que resulta dificil encontrarlos. creo que se podria haber un sencillo indice de proyectos, bien vinculado con la ayuda de todos barcelona por su mayor volumen de proyectos se mereceria un apartado propio toda la arquitectura realizada en catalunya es interesante no hay que descartar nada mientras sea dentro de este campo. saludos yo he hecho mi propia saleccion de proyectos http://ericcst.blogspot.com/2008/05/arquitectura-barcelona-1.html el casanovas June 25th, 2008, 10:24 PM ^^ No sé, és cert que és un poc difícil orientar-se en els fils de "projectes a la vegueria tal", però la majoria de projectes així més amb cara i ulls sí que tenen un fil propi. Fer un índex potser seria complicat perquè l'inici i el final de les discussions no queda clar, però sí que seria interessant intentar trobar una manera de fer-lo. Quant al fòrum de Barcelona jo no crec que calgui... M'agrada la teva pàgina, hi ha projectes que no sabia pas que s'estiguessin fent! :okay: mpuig June 25th, 2008, 11:07 PM ^^ Doncs sí, molt chula la web, molt gust en el disseny :) Bitxofo June 26th, 2008, 12:17 AM @CiREXXX: El Parc Eòlic del Port de BCN ya lo puedes quitar de tu web: no se va a hacer pq AENA dice que interfiere con los vuelos. :dunno: cirexxx June 26th, 2008, 04:37 PM muchas gracias a todos... decia lo del orden porque soy un maniatico del orden y lo valoro mucho. yo tengo un pequeño indice en mi web me sabe mal no escribir en calatan pero mis faltas de ortografia son muy graves.... ya me han dicho varios proyectos descartados entre ellos es una pena la plaça de les arts. cuando modificique el post lo nombrare, aunque me gusta dejar constancia de las cosas... es una pena lo de las energias renobables no prospera en barcelona, como cuando en el forum querian hacer mas placas solares.. hoy lei que las obras publicas tienen que sanarnos de la crisis.. asi que el año que viene cuando este asentado el govierno tendremos muchas noticias... por otra parte la linea 9 del metro esta parada porque la generalitat no paga ya que el estatud no ha funcionado y aun esperan ese dinero... asi que no se como acabaran las cosas saludos http://ericcst.blogspot.com/2008/05/arquitectura-barcelona-1.html Dinivan June 26th, 2008, 07:13 PM Jo també crec que la pàgina inicial del fòrum català és un xic desordenada, jo crearia una secció d'urbanisme per regions de manera que quedessin les dues seccions d'ara (la masia i infrastructures), i 3 o 4 seccions més per a aquestes regions (per exemple Alt Pirineu i Aran + Lleida + Catalunya central + Girona, Barcelona, i Camp de Tarragona + Terres de l'Ebre) Sky June 26th, 2008, 11:38 PM Si hi ha un projecte que genera molt d'interès sempre es pot crear un fil nou exclusiu (per ex. el fil sobre la remodelació de la Pl. de les Glòries es va crear a partir de missatges ja escrits al fil "generalista"). Tucancillo June 27th, 2008, 06:55 AM Hola a tots! Doncs jo a part dels apartats d'Infrastructures i La Masia, inclouria un de fotografia. Salutacions i ànims que és divendres! :banana: Danzig June 27th, 2008, 10:15 AM @cirexxx: el Hotel Catalonia Plaça Europa sale pero no sale entfe001 June 28th, 2008, 12:41 PM Si no ho dic rebento: EL FÒRUM VA COM EL http://i109.photobucket.com/albums/n46/entfe001/Xorrades/culetculet.gif!!!!! Sr.Horn June 28th, 2008, 05:15 PM Des de que tens vacances estàs sembrat aquí al fòrum benvolgut Entfe! Sky July 4th, 2008, 06:49 PM A veure el que dura. :sly: Bitxofo July 4th, 2008, 07:06 PM Si no ho dic rebento: EL FÒRUM VA COM EL http://i109.photobucket.com/albums/n46/entfe001/Xorrades/culetculet.gif!!!!! 1,5 dies sense funcionar...:nuts::nuts: :gaah::gaah: Confide July 8th, 2008, 03:46 PM Sky, tu no tens res més a fer que anar borrant els meus posts? Sky July 8th, 2008, 03:48 PM ^^ Què t'empatolles? :crazy: Jo no t'he esborrat res. Confide July 8th, 2008, 04:03 PM OK, s'ha esborrat sol. I altres tb s'han esborrat sols. Val. Sky July 8th, 2008, 04:05 PM ^^ Potser hauries de reflexionar una miqueta abans d'acusar-me d'esborrar-te missatges perquè sí, no creus? En quins fils vas escriure aquests missatges que dius que ja no hi són? Confide July 8th, 2008, 04:12 PM Tan és... no sé si t'hauria d'acusar a tu, però aquest fòrum el portes tu em sembla. I de vegades m'ha semblat que alguns posts desapareixien, però després he pensat que pot ser no s'havien acabat de postejari no he dit res. Però és que aquest últim sí i ara ja no hi és. Bé, no ve d'això. U sento. Sky July 8th, 2008, 04:37 PM Tan és... no sé si t'hauria d'acusar a tu, però aquest fòrum el portes tu em sembla. I de vegades m'ha semblat que alguns posts desapareixien, però després he pensat que pot ser no s'havien acabat de postejari no he dit res. Però és que aquest últim sí i ara ja no hi és. Bé, no ve d'això. U sento. Ni jo ni cap altre moderador ens dediquem a esborrar missatges a la babalà. Els únics missatges que eliminem són els duplicats, els que no contenen res (és a dir, els editats pels propis foraires) i algunes picabaralles que desvien el tema original del fil. Si envies un missatge i després no el trobes tampoc no significa necessàriament que hagi estat esborrat. Els moderadors sovint traslladem missatges d'un fil cap a un altre si considerem que aquest té una temàtica més adequada (sempre pots localitzar tots els missatges que has escrit si els cerques a través de l'opció que apareix dins del teu perfil d'usuari). I tampoc no s'ha de descartar que es tracti d'un problema del teu navegador, de la teua connexió a Internet o del mateix software del fòrum, que com sabràs fa una temporada que no funciona gaire bé. Avui no he esborrat res del fòrum català, però de tota manera ja et dic que si em dius els fils on creus que han desaparegut els teus missatges puc consultar el registre de la moderació (tot el que jo i els altres moderadors fem queda gravat en un "log"), tot i que estic segur que no trobaré res d'estrany. Salutacions. Confide July 8th, 2008, 04:41 PM Bé, sí coses rares si que m'han passat, com ara això q et diu: no pots postejar un altre missatge t'han d'hora/ràpid, espera't 30 segons... quan feia estona que no postejava res :crazy:... EL meu ordinador d'aquella manera. entfe001 July 8th, 2008, 05:36 PM A mi també m'han desaparegut recentment alguns missatges enviats que suposo s'hauran perdut durant la sincronització de les bases de dades de cada servidor, que últimament ha fet molt el burro. És més, en una ocasió un missatge meu va desaparèixer i reaparèixer per art de màgia al cap d'una hora :crazy: En tot cas, aquestes coses sempre és millor preguntar-les per MP. Sort que en Bitxo no és moderador, si no mai hi podríem contactar :rofl: Sky July 8th, 2008, 05:45 PM ^^ Si el Bitxo fos moderador tindria una bústia amb capacitat per a 500 missatges, però m'imagino que l'acabaria omplint igualment. :D entfe001 July 8th, 2008, 08:06 PM ^^ La diferència seria que durant tres o quatre dies se li podria escriure, però res més :D Per cert, amb tota aquesta tonteria l'únic que aconseguiré és que en Bitxo m'expulsi si mai aconsegueix un càrrec a la moderació :shifty: Confide July 8th, 2008, 08:14 PM ^^ No home :D Sky July 8th, 2008, 08:38 PM Si el Bitxo fos moderador tindria una bústia amb capacitat per a 500 missatges, però m'imagino que l'acabaria omplint igualment. :D Un cop vaig veure la "interface" d'en Jan i tenia uns 1.200 missatges privats sense llegir. :shifty: entfe001 July 9th, 2008, 09:01 AM :uh: I què feies tu veient aquestes coses d'en Jan? És que t'estàs preparant per succeir-lo? :rofl: Sky July 9th, 2008, 01:07 PM ^^ No... Ens va fer una captura de pantalla per ensenyar-nos una cosa que ara no recordo. Bé, per no deixar ara en Jan malament us he d'assegurar que llegeix tots els privats que li envien, encara que molts són autèntiques bajanades. :D Confide July 26th, 2008, 09:12 PM Ja fa temps que volia encetar aquest tema i demanar l'opinió dels foraires (?) catalans... Això de la Masia no entenc bé com funciona. Posa que és la "barra catalana" però realment l'única cosa que veig com a tal són "les golfes d'en bitxofo" o com coi es digui on la gent parla de les seves coses... però la resta vindria a ser com temes d'actualitat no? Economia/Societat i Política/Llengua/TV3... vaja, que està molt bé, però que pot ser m'agradaria obrir un thread que digués: quin perfum m'aconselleu? i no ho faig perquè no sé si es pot, si al cap de 2 hores estarà posat a "fil del petit comerç, franquícies, bla bla.." que no té re de dolent, però són temes amb 10.000 pàgines i que parlen de molts temes concrets dintre de quelcom més general... que pots estar debatint alguna cosa i de sobte, algú posa una altra notícia per exemple, i es perd el fil d'allò anterior... com sovint passa en projectes i bla bla de la regió metropolitana de bcn... ho veig super ampli, massa, massa, molt restringit... però bé :) Vaja, que clar, el fòrum no es pot anar subdividint eternament ni molt menys, però jo trobo que de "barra catalana" pròpiament no n'hi ha. I a mi la barra general no m'agrada massa, principalment perquè hi escriu massa gent i de seguida em perdo, no és fàcil seguir els diferents fils. I és que m'agrada més escriure en català, suposo que això és quelcom més subjectiu. Molaria tenir aquest fòrum com de temes d'actualitat/opinió/notícies... junt amb el d'urbanisme i arquitectura (que vindria ser el principal), el d'infrastructures i un altre pròpiament per parlar de qualsevol tema que seria la masia. Bé, aquest post aniria al se suggeriments i bla bla no? :nuts: aiii xD el casanovas July 26th, 2008, 09:21 PM ^^ Potser es massa costós pel fòrum, però a mi em sembla bona idea. A més en català hi ha pocs llocs per parlar de res en concret... xussep80 July 26th, 2008, 11:26 PM A mi m'agrada la idea. Com bé dius, aquí a la Masia la major part de fils són notícies d'interès (economia, política, cultura, habitatge, delinqüència...). Crec que tot això podria anar en un altre subfòrum anomenat "Actualitat" per tal que "La Masia" fos estrictament discussions sobre temes més vanals. A més, si al subfòrum de la Comunitat Valenciana tenen 3 apartats (que, personalment, no m'agrada com estan distribuïts), crec que es podria fer el mateix amb el fòrum de Catalunya. JarlehuBCN July 26th, 2008, 11:50 PM Jo trobo una mica tonteria (és el meu punt de vista) posar una "barra catalana" ja que per això tenim "La Barra" on parlar de temes banals, fer preguntes tontes, etc. Per a mí la raó de ser dels fòrums autonòmics es la de poder parlar de temes que potser a nivell nacional no interessen i mes locals, etc. Però per a fer el tonto com al general res, mes que res perque ja diu el parany que "quants mes millor" :P. xussep80 July 26th, 2008, 11:55 PM ^^ Ja, però segons la teva regla de tres, si ja hi ha un fil de la Sagrada Família al fòrum general, no caldria tenir-lo al català. I en part podries tenir raó, ja que molts de nosaltres postegem les mateixes fotos al fòrum espanyol i al català. Però com que "per nassos" al fòrum català també hi ha d'haver un fil de la Sagrada Família (o no?), no entenc per què no se'n podrien obrir d'altres en plan quina colònia uses, cine, exercici físic, fotos nostres, etc. Evidentement, sempre i quan es fes dins la masia, ja que aquests temes no tenen res a veure amb urbanisme o arquitectura. Confide July 27th, 2008, 12:09 AM Jo reitero que m'agradaria poder parlar de temes vanals en català, així de clar, és la diferència bàsica amb la barra general, als subfòrums generals vull postejar en català i m'he d'abstenir i fer-ho en castellà, cap poblema eh? Però vaja, això de la llengua i que allà els fils van massa ràpid i em perdo doncs... no sé, em faria gràcia. Si més no, al menys, si no es fa això, llavors això de "la barra catalana" ho canviaria i posaria "l'actualitat catalana", perquè aquest sufòrum tal i com està és el que és. Dinivan July 27th, 2008, 11:05 AM Jo estic d'acord amb Confide. Que hi hagi una Barra en castellà no significa que no la puguem tenir en català, per aquesta regla de tres llavors tampoc hi hauria d'haver barra en castellà perquè ja pots participar o bé a la barra internacional, o bé a la europea. Sky July 27th, 2008, 03:48 PM Això de "la barra catalana" vaig dir que ho posessin quan es va obrir el subfòrum d'infraestructures. Al fòrum espanyol se separen les notícies d'actualitat, economia, societat, etc. de la resta de fils "off-topic", però a d'altres parts d'SSC tot va a la "barra", per tant, el subfòrum la Masia no deixa de ser una "barra" encara que la majoria dels fils tractin de notícies d'actualitat. Sky July 27th, 2008, 05:41 PM Sobre el tema d'obrir fils, és veritat que al principi era molt primmirat, però ara prefereixo que la gent obri casi qualsevol mena de fil i esperar la seua evolució; és a dir, si passat un temps (mesos) el fil ha assolit una certa quantitat de respostes es manté, però si només en té unes poques es fusiona amb un altre. Danzig July 29th, 2008, 10:54 AM no trobo l'índex de fils :dunno: Sky July 31st, 2008, 08:45 PM He afegit una enquesta sobre el tema. Izo August 1st, 2008, 03:28 PM He votat l'opció 3. Deixar "La Masia" per als temes d'interès referents a Catalunya (economia, cultura, llengua...) i obrir-ne un de nou (que també podria ser en forma de "sticky") per a parlar de qualsevol altra cosa que no tingui res a veure ni amb La Masia ni amb la resta de temes d'arquitectura i urbanisme. el casanovas August 2nd, 2008, 02:33 AM ^^ Ídem. Sr.Horn August 2nd, 2008, 10:46 AM Votat! Danzig August 4th, 2008, 10:53 AM He votat "Caldria que a La Masia fos exclusivament una "barra" volent dir que es creés un subfòrum exclusivament dedicat a l'actualitat, l'economia i deixar la masia com a barra Sky August 4th, 2008, 11:22 AM ^^ Llavors hauries d'haver votat la segona opció. :tongue: Danzig August 4th, 2008, 12:51 PM suposo, per això ho comento :D Sky August 19th, 2008, 08:46 PM Ningú més? Hush November 13th, 2008, 09:59 AM Ja no soc al brig, pero ara mateix no veig ni els fils d'actualitat ni tampoc la barra. :dunno: Confide November 13th, 2008, 11:38 AM Ja no soc al brig, pero ara mateix no veig ni els fils d'actualitat ni tampoc la barra. :dunno: Als que ens han enviat al brig per algun "incident" al subfòrum d'actualitat, estem banejats de manera permanent en l'anomenat subfòrum i la barra. Hush November 13th, 2008, 12:41 PM Als que ens han enviat al brig per algun "incident" al subfòrum d'actualitat, estem banejats de manera permanent en l'anomenat subfòrum i la barra. :uh: Merci per la informacio! Encara que he enviat privats a diversos moderadors, cap m'ha respos res de res. Dinivan November 20th, 2008, 12:11 AM Una pregunta, fa un bon temps que no veig el fòrum de "la barra" i el de "actualidad económica...", es que els han tret? o només em passa a mi? Confide November 20th, 2008, 12:19 AM ^^ Sky, no sé perquè no envieu un mp a tothom en la mateixa situació per tal d'informar de la nova situació. estàs banejat permanentment d'aquest subfòrum. Dinivan November 20th, 2008, 10:58 PM ^^ ostres! pero si sincerament no sé ni quina raó hi pot haver, tan es així que porto uns mesos pensant que els havien esborrat aquests fòrums, amb qui hauria de parlar per saber ni tan sols de que se'm acusa? es que ara mateix m'has deixat realment bocabadat, i allà on hi diu infractions received està buit tb suposo que hi hauria de dir alguna cosa no? el casanovas November 20th, 2008, 11:13 PM ^^ No et van enviar al brig un dia? Dinivan November 20th, 2008, 11:45 PM Doncs sí, una setmana i, literalment, perquè encara crec que dec tenir el missatge guardat de quan em vaig queixar, per dir que l'accent andalús el trobo estrany i pensar que els castellans són gent orgullosa. Per aquesta tonteria 1 setmana, si no hi hagués algú que em té mania i que busqués missatge per missatge qualsevol cosa per la que queixar-se de mi (en aquest cas per fer una generalització ¬¬) una cosa així no tindria cap rellevancia. Però com a mínim llavors em van donar una raó i des de llavors no vaig fer ni aquesta mena de generalitzacions, vamos, es que ni una perquè ho evitava conscientment. Per això m'ha estranyat tant i m'agradaria saber a qui puc preguntar... Confide November 20th, 2008, 11:45 PM Doncs a qualsevol moderador. On surt això dels infractions received? LinkelRing November 21st, 2008, 05:39 PM Jo no sé ni quins son aquestos fils, crec que no he entrat mai. O sapigueu vosaltres a on son? *** Ara estic esperant resposta dels moderadors per altre tema, que fa dos dies, de sobte, quatre o cinc foraires es van posar a ficar posts i mès posts contra mi d'una forma calamitosa. M'he extranyat i tot, la veritat! Sky July 3rd, 2009, 03:04 PM <iframe width="425" height="240" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps/sv?cbp=12,33.26,,0,7.29&cbll=41.548593,2.10744&panoid=&v=1&hl=es&gl=es"></iframe><br /><small><a href="http://maps.google.es/maps?f=q&source=embed&hl=es&geocode=&q=sabadell&sll=41.536852,0.908775&sspn=0.090459,0.222988&ie=UTF8&t=h&z=13&iwloc=A&layer=c&cbll=41.548593,2.10744&panoid=-QWXzSX9IdWgvTelSjnJQg&cbp=12,33.26,,0,7.29&ll=41.567812,2.115898" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small> Sky July 3rd, 2009, 03:10 PM ^^ A Google Maps, seleccioneu "Enlazar", després "Pegar HTML para insertar en sitio web" i introduïu tot el text entre (gmap)(/gmap), canviant els parèntesis per claudàtors. :cheers: Danzig July 4th, 2009, 12:30 AM no sabia que es podia inserir un google map al fòrum directament :eek2: Sky July 4th, 2009, 12:36 AM ^^ Des d'aquest matí sí. :yes: Les noves etiquetes són [gmap], [vimeo], [blip], [dailymotion] i [slideshare]. Sky July 4th, 2009, 05:57 PM http://maps.google.es/maps?f=q&source=s_q&hl=es&geocode=&q=+41%C2%B026%2722.00%22N,+++2%C2%B0+6%272.05%22E&sll=41.440667,2.154694&sspn=0.090594,0.22316&ie=UTF8&ll=41.439381,2.100663&spn=0.005083,0.027895&t=h&z=16&iwloc=A&layer=c&cbll=41.439306,2.100771&panoid=wuE4V6tLfQuqAzo24jKS8Q&cbp=12,298.89677802369926,,0,-5.3153846153846125 Millor així: <iframe width="700" height="394" frameborder="0" scrolling="no" marginheight="0" marginwidth="0" src="http://maps.google.es/maps/sv?cbp=12,301.84,,0,-7.35&cbll=41.439306,2.100771&v=1&panoid=&gl=&hl=es"></iframe><br /><small><a id="cbembedlink" href="http://maps.google.es/maps?cbp=12,301.84,,0,-7.35&cbll=41.439306,2.100771&ll=41.439306,2.100771&layer=c" style="color:#0000FF;text-align:left">Ver mapa más grande</a></small> Vilarrubla July 6th, 2009, 10:20 AM això del google maps funciona? o només sóc jo que vec un munt de codis? entfe001 July 6th, 2009, 10:41 AM ^^ Diguem que algú s'ha adonat que permetre la incrustació d'iframes arbitraris no és una molt bona idea pel que fa a qüestions de seguretat com injecció de codi maliciós... Vilarrubla July 6th, 2009, 10:47 AM es que desprès de veure un parell de fils amb aquests codis m'ha estranyat XD Danzig July 6th, 2009, 10:50 AM doncs ara no funcionen :( fes cinc cèntims de com funcionen aquestes novetats :) Sky July 6th, 2009, 12:34 PM ^^ Sí, Jan ha desactivat l'etiqueta perquè podria utilitzar-se per introduir "codi maliciós" al fòrum. :( Les altres són de serveis de vídeo tipus YouTube: www.vimeo.com www.blip.tv www.dailymotion.com I una de "presentacions": www.slideshare.com entfe001 July 6th, 2009, 01:41 PM Home, és que era de calaix. Un <iframe> carrega una pàgina dins d'una atra, i si no s'hi posa cap filtre (potser alguna expressió regular tipus ^<iframe[^>]*src="http//maps.google.com/maps/) hom podria incrustar-hi des de mapes legítims del Google Maps fins a pàgines pornogràfiques (<iframe src="http://www.tiesbones.com" width="500" height="500" />) o, ja en plan :crazy: total, una referència a la mateixa pàgina per crear un bucle recursiu de peticions que podria tombar el servidor. També caldria veure si algunes de les incrustacions de vídeos podria arribar a ser explotable... potser ho provi algun dia. P.S: Aquest fil té 42 pàgines i només 550 missatges? :crazy: :crazy: :crazy: Sky July 6th, 2009, 02:14 PM ^^ Arreglat. xD mentalpower July 6th, 2009, 04:47 PM això del google maps funciona? o només sóc jo que vec un munt de codis? jo tampoc veig el mapa, només els codis. entfe001 July 6th, 2009, 09:06 PM ^^ Arreglat. xD I quin era el "problema" si no és molta indiscreció? :gossip: jo tampoc veig el mapa, només els codis. Jan ha desactivat l'etiqueta perquè podria utilitzar-se per introduir "codi maliciós" al fòrum. :( Sky July 6th, 2009, 09:26 PM I quin era el "problema" si no és molta indiscreció? :gossip: Una enquesta tancada fa quatre o cinc anys. :lol: Berris January 17th, 2010, 05:00 PM Calafell és província de Tarragona, no? :D Izo January 17th, 2010, 05:27 PM ^^ La divisió territorial que tenim al fòrum no va per províncies sinó per regions. D'aquí que tinguem també un fil de "Projectes a les comarques centrals", per exemple. ;) Sky January 17th, 2010, 05:39 PM ^^ Però el Baix Penedès és "Camp de Tarragona", oi? :? Vilarrubla January 17th, 2010, 05:57 PM ^^ seeh, pel que fa Àmbit funcional territorial. Izo January 17th, 2010, 06:12 PM ^^ Però el Baix Penedès és "Camp de Tarragona", oi? :? Sí... i no. :nuts: :lol: Com que el Baix vol la vegueria del Penedès i aquesta se situa majoritàriament a la RMB i com les relacions entre el Baix i Barcelona són prou estretes i Tarragona rebutja el Baix... :bash: Tinc unes ganes que implantin les vegueries d'una vegada i al fòrum ens adaptem... XD Sky January 17th, 2010, 06:18 PM ^^ Bé, llavors ho hauré de traslladar al fil del Camp de Tarragona perquè la divisió la vam fer a partir dels "àmbits territorials" de la Generalitat, deixant de banda qualsevol altra consideració. Jo espero que no hi hagi grans canvis perquè després traslladar missatges d'un fil a un altre és un "pain in the ass". xD Vilarrubla January 17th, 2010, 06:20 PM Home si us baseu en els ATF... llavors el Penedès s'ha de crear perquè s'ha de constituir en breu... però encara no ha sortit la llei... però això no vol dir que acabi sent vegueria xD Sky January 17th, 2010, 06:25 PM ^^ És veritat. :bash: Però millor esperar a veure si es constitueix en vegueria. xD Vilarrubla January 17th, 2010, 06:30 PM Com tu vulguis... ets tu que ho haurà de canviar si al final no és vegueria XDD Però és evident que si no ho és no deixa de ser una "entitat" per damunt dels límits oficials... es com si és fes un fil del Vallès o de la Cerdanya. Sempre s'hi podran posar notícies vitivinícoles XD Sky January 17th, 2010, 06:37 PM ^^ Tot això ve de fa tres anys o quatre, que vam fer una enquesta per decidir com s'havia d'organitzar territorialment el fòrum (municipis, àrees metropolitanes, comarques, vegueries, províncies...) i al no haver consens vaig decidir "manu militari" fer la divisió a partir d'allò que hauria d'esdevenir les vegueries. A mi em sembla que està bé, sobretot per fora de Barcelona. A Barcelona, al haver-hi més projectes, potser sí que queda una mica constret però tampoc no hi ha hagut cap queixa ni crec que calgués canviar-ho. Vilarrubla January 17th, 2010, 06:42 PM En el cas del Penedès l'únic problema ve per fils que vulguin parlar dels tres/quatre però en ser així hi ha els fils dels projectes no territoritzables o el fil de l'organització de Catalunya, així que pel moment es pot deixar aquí i com has dit abans esperar a les vegueries... segons com llavors caldria fer el Fil del Penedès i el de l'Aran XDD |