View Full Version : Els esports

Pages : 1 2 3 [4] 5 6 7

Bitxofo
May 18th, 2006, 02:07 PM
ViSCAAAAAAAAAAAA EL BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
:dance:
Vaig passar per Canaletes a les 5am i semblava l'escenari d'una batalla...
:puke:

Danzig
May 18th, 2006, 02:17 PM
^^ mira la portada de ElPais.es

Antoi
May 18th, 2006, 02:45 PM
CAMPIONS!!! CAMPIONS!!!

Ho he "celebrat" a la feina xDDDDDD. Quin patir! Estavem jo i un altre amagats escoltant la ràdio... i quan s'ha acabat hem sortit entre abraçades. Molt emocionant tot!

Sky
May 18th, 2006, 02:45 PM
Hi ha un grupet de carallots que aprofiten qualsevol esdeveniment per a sortir i muntar-la. :crazy:

sntiagom
May 18th, 2006, 03:16 PM
Això és veritat. Sempre n'hi ha d'eixos a tots els llocs. De totes formes això no ha d'empanyar l'èxit del FCB.

Sky
May 18th, 2006, 03:41 PM
Per cert, què feu votant encara a l'enquesta? :tongue:

:D

Confide
May 18th, 2006, 03:50 PM
:P

És molt trist com alguns mitjans de comunicació només s'han centrat en el també molt trist espectacle de vandalisme d'ahir. No poden oblidar per un moment els seus colors i on viuen i ser una mica professionals?

Sky
May 18th, 2006, 03:54 PM
Crec haver vist a la tele un paio fent destrosses vestint la samarreta del R. Madrid. :crazy:

david_jim
May 18th, 2006, 04:38 PM
Hasta la Cibeles se hizó culé

http://www.elmundo.es/albumes/2006/05/18/barca_cibeles/index.html

Jordi Berlín
May 18th, 2006, 04:46 PM
Dirdam & Urban Dave, espero un acte públic de penediment, humiliació i expiació de culpes!!! :D

Kazurro
May 18th, 2006, 04:49 PM
^^^ Gracias por ignorarme Don Jordi :D

xavier garcia
May 18th, 2006, 05:07 PM
Dirdam & Urban Dave, espero un acte públic de penediment, humiliació i expiació de culpes!!! :D

a demes de Kazurro, esta acid, tambe es madrirista.

mankawabi
May 18th, 2006, 09:03 PM
Vaig passar per Canaletes a les 5am i semblava l'escenari d'una batalla...
Sí, jo ho vaig veure a la televisió. :no:

dirdam
May 18th, 2006, 09:21 PM
Felicitats a la culerada!Dirdam & Urban Dave, espero un acte públic de penediment, humiliació i expiació de culpes!!! :DEl que em faltava per llegir. Quan he dit jo que sigui del Madrid? I ser-ho implica anar ahir contra el Barça? El refranyer castellà té sortides per a tot, i "cree el ladrón que todos son de su condición" :D.

Bitxofo
May 18th, 2006, 09:29 PM
Sí, jo ho vaig veure a la televisió. :no:
En persona era horrible...
Vaig fer fotos de la botiga de Springfield amb el vidre petat i "saquejada"!
:sleepy:

dirdam
May 18th, 2006, 10:08 PM
Ara estan passant pel meu carrer. El meu germà a baixat a fer fotos i tot. Quin enrenou!!!

@Jordi Berlin: M'havia oblidat de dir-te que ahir a casa meva vam obrir una ampolla de cava ;).

Jordi Berlín
May 18th, 2006, 10:25 PM
El que em faltava per llegir. Quan he dit jo que sigui del Madrid? I ser-ho implica anar ahir contra el Barça? El refranyer castellà té sortides per a tot, i "cree el ladrón que todos son de su condición" :D.

No ho dic per això, sinó perquè al 'poll' vas votar que guanyaria l'Arsenal!

dirdam
May 18th, 2006, 10:35 PM
^^ Jo vaig preguntar al Sky si l'enquesta era sobre qui volies o sobre qui pensaves que guanyès, i encara estic esperant resposta :D.

Sky
May 18th, 2006, 10:46 PM
^^ En principi era per qui creies que guanyaria... però ja se sap que la gent barreja desig i realitat. :D

dirdam
May 18th, 2006, 11:35 PM
^^ I és el que vaig respondre jo, qui creia que guanyaria ;).

Sky
May 18th, 2006, 11:59 PM
^^ Si no ho deia per tu... :pet:

Booze
May 19th, 2006, 09:13 AM
Si si si!!!!!!!!!

Paris va ésser una passada!!!!!!!!!!

Tinc 300 fotos, aquesta tarda després de la feina en poso unes quantes!

Bitxofo
May 19th, 2006, 06:14 PM
^^Ja trigues...

SGoico
May 19th, 2006, 08:34 PM
Si si si!!!!!!!!!

Paris va ésser una passada!!!!!!!!!!

Tinc 300 fotos, aquesta tarda després de la feina en poso unes quantes!
Jodó, vas anar a París? Que cab***! ** * ****** *** ******* :shocked: *** ***** ***** **** :) **** ****** ******** **** **** ********* *** ** * - **** 14 ********* ** * *** :okay:

Booze
May 20th, 2006, 04:06 AM
Un avenç:

http://img96.imageshack.us/img96/1672/paris2yh.jpg

Demà mes!, ara me'n vaig a dormir ja que desde dilluns he dormit molt poques hores!

Booze
May 20th, 2006, 04:51 PM
Lo lo lo lo, lo lo lo lo lo, Lo lo lo lo, Fuuutttbol Club Barcelooona!

http://img50.imageshack.us/img50/9905/314az.jpg

http://img275.imageshack.us/img275/1333/328mg.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/1672/paris2yh.jpg

http://img275.imageshack.us/img275/3938/342qr.jpg

Bonus Track: El viaducte de Millau :master: (Dirdy :D, se que es un momento duro, esto te consolará :colgate: )

http://img476.imageshack.us/img476/8985/338pt.jpg

dirdam
May 20th, 2006, 04:57 PM
Bonus Track: El viaducte de Millau :master: (Dirdy :D, se que es un momento duro, esto te consolará :colgate: )Eing?

Booze
May 20th, 2006, 04:58 PM
^^ No eras del Madrid :D?

dirdam
May 20th, 2006, 05:03 PM
^^ Busca a veure quan he dit jo això.

Booze
May 20th, 2006, 05:04 PM
^^ Era broma!!!! pensava que havies dit que anaves amb l'arsenal però resulta que només traduies al kazurro!!!!

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=8259765&postcount=129

Perdó! :)

dirdam
May 20th, 2006, 05:09 PM
^^ No m'has de demanar perdó. El Jeros es asexuarrrr i jo sóc afutbolerrrrrrr :D.

Booze
May 20th, 2006, 05:21 PM
Esser afutbolero vale, pero asexuarrr :colgate:

yuen
May 28th, 2006, 10:28 PM
1-0: El Nàstic bate al Numancia y sólo dos puntos le separan de la Primera División

Con un gol de Diego Torres a los 63 minutos, los de Luis César ya saborean un histórico ascenso

La victoria del Nàstic por 1 gol a 0 ante el Numancia, da al equipo catalán tres puntos que le hacen tocar el ascenso a la primera división, que podría conseguir el próximo sábado, y el campeonato de la categoría, logros que sólo dependen del equipo tarraconense.

El Numancia mostró pronto su mejor arma y durante todo el primer tiempo buscó la cabeza de Cedrón y de Hamilton, para aprovechar la diferencia de centímetros entre atacantes y defensores. Hasta el minuto 18, quien tuvo mas aproximaciones, aunque sin peligro, fue el conjunto soriano.
http://www.elmundodeportivo.es/20060528/NOTICIA220943750.html

Bitxofo
June 3rd, 2006, 11:27 PM
^^Felicitats Nàstic!!
:dance::dance:

Hush
June 4th, 2006, 12:06 AM
Ja tinc segon equip! Felicitats Nàstic! :)

UT596001
June 4th, 2006, 12:13 AM
Ja han ascendit?

Enhorabona!

En un hipotètic partit Barça-Nàstic animaré al Nàstic perquè el guanyi. :D

JaVI®
June 4th, 2006, 06:20 PM
Felicidades Nàstic!!!!!
El año que viene nos volveremos a ver, xDDDD.
A primera oe, a primera oe!!!

Sky
June 21st, 2006, 09:10 PM
Aquesta temporada ja ha acabat... :D

Danzig
June 21st, 2006, 11:55 PM
mmm per dir alguna cosa mmm

crec que avui han presentat samarretes, no? :D

Sky
June 22nd, 2006, 12:39 AM
^^ :yes:

Aquí teniu la nova equipació:

http://www.fcbarcelona.com/imagenes/merchandising/210606_Nike_dif.jpg

http://www.fcbarcelona.com/imagenes/merchandising/210606_NikeCarbassa_dif.jpg

http://shop.fcbarcelona.com/product_images/maxzoom/PRD_MAXZOOM_146980-425.jpg

http://shop.fcbarcelona.com/product_images/maxzoom/prd_maxzoom_146982-818.jpg

Booze
June 22nd, 2006, 12:47 AM
La principal m'agrada, la butano no gaire

Hush
June 22nd, 2006, 03:09 AM
A mi del que veig nomes m'agrada en Valdes xD

Sky
August 21st, 2006, 01:28 AM
El Barça s'endú el primer títol de la temporada

http://adjunts.e-noticies.com/imatges/imatges_2684.jpg

El FC Barcelona s'ha endut el primer títol -dels sis que aspira aquesta temporada- després de guanyar la Supercopa. L'equip blaugrana ha guanyat a l'Espanyol per 3 a 0 en el partit celebrat al Camp Nou que s'ha afegit al 0 a 1 de l'anada. El Barça ha encarrilat el partit amb un gol al minut 2 de Xavi en rematar sol una centrada de Ronaldinho mentre que Deco n'ha fet dos més als minuts 12 i 61 que han sentenciat, definitivament, la final. El Barça té ara aspiracions a la Lliga, la Champions, la Copa, el Mundial de Clubs i la Copa Catalunya, entre d'altres. Els blaugrana, per cert, ja van guanyar la Supercopa l'any passat, en aquest cas davant el Betis. El matx ha servit també per a l'estrena en partit oficial al Camp Nou dels nous fitxatges com Gudjohnsen, que ha substituït Eto'o a la mitja part, i Thuram. El jugador camerunès no s'ha quedat a la volta d'honor, presumiblement molest pel canvi.

--

e-noticies.com

Sarichar
August 21st, 2006, 02:31 AM
campionssssssss. eto'o, el indomable!

Bitxofo
August 21st, 2006, 08:51 PM
Oe oe oeeeeeeeeeeeeeee!
:nocrook:

entfe001
August 21st, 2006, 09:20 PM
D'això, aquest trofeu correspon a la temporada 2005/06 o a la 2006/07? Per una banda és l'enfrontament entre els vencedors de la Lliga i de la Copa del Rei de la temporada 2005/06, però per altra banda es juga per unes dates que correspondrien ja a al temporada 2006/07...

Watermark
August 22nd, 2006, 12:10 AM
D'això, aquest trofeu correspon a la temporada 2005/06 o a la 2006/07? Per una banda és l'enfrontament entre els vencedors de la Lliga i de la Copa del Rei de la temporada 2005/06, però per altra banda es juga per unes dates que correspondrien ja a al temporada 2006/07...

Les supercopes enfronten als campions de la temporada anterior i són els primers títols otorgats en cada nova temporada. Així doncs els títols a que aspira el barça la temporada 2006/07 són:

- Lliga
- Copa del Rei
- Supercopa d'Espanya (per ser campió de Lliga 2005/06)
- Champions (per ser un dels quatre primers de la Lliga 2005/06)
- Supercopa d'Europa (per ser campió de Champions 2005/06)
- Mundial de Clubs (per ser campió de Champions 2005/06)

Sky
August 22nd, 2006, 12:15 AM
^^ I la Copa Catalunya. :D:D

UT596001
August 22nd, 2006, 12:25 AM
^^ Això si no torna a caure derrotat davant el Balaguer... :D

Sky
August 22nd, 2006, 12:52 AM
^^ El Balaguer ha estat eliminat. :(

El cuadre queda així:

Semifinal A: Barça - Espanyol
Semifinal B: Lleida - Nàstic.

UT596001
August 22nd, 2006, 01:01 AM
^^ Bé, doncs que guanyi el Lleida o el Nàstic, doncs :D

Sky
August 22nd, 2006, 02:53 PM
http://www.sport.es/vivo/recursos/fotos/foto_172761_CAS.jpg

Laporta, president!

• Medina i Guixà no han aconseguit reunir les signatures necessàries per optar a la cadira presidencial

Joan Laporta serà novament president del FC Barcelona tan aviat com la Junta Electoral comprovi que, almenys, 1.804 de les signatures que ha presentat (8.994) són vàlides.

Cap dels altres dos precandidats amb més opcions de passar el tall, Jordi Medina i Jaume Guixà, han arribat al nombre mínim per accedir al grau de candidats a la presidència del FC Barcelona. Guixà ha aconseguit 1.694 signatures, és a dir, s'ha quedat a poc més de cent del mínim exigit. I Medina ha pogut aconseguir 1.319 suports.

Si els pèrits cal·lígrafs encarregats de validar les butlletes de Laporta van de pressa –estan capacitats per comprovar unes 5.000 signatures diàries–, Laporta es podrà asseure una altra vegada a la primera fila de la llotja del Camp Nou amb motiu del Barça-Bayern de Munic del Joan Gamper.

Ferran Estrada, per la seva banda, només ha presentat 14 signatures.

--

Infoesports.com

Sky
August 22nd, 2006, 02:54 PM
^^ Laporta, pecholobo!

Sarichar
August 24th, 2006, 04:58 AM
a ocho titulos aspiramos! los 7 dichos y la final de la copa catalunya 2005 todavia por jugar!!!

pobre de mi...,pobre de mi.... OSASUNA 1 - HAMBURGO 1(clasificado) :cry:

entfe001
September 6th, 2006, 05:43 PM
Ningú parla del partidàs d'ahir a Girona? :D

Sarichar
September 6th, 2006, 08:28 PM
enpanyol 1- barcelona 0. un titulo menos.. fanfarrones!. con ganar la liga o la champion ya vale hombre...

javi82
September 8th, 2006, 01:10 AM
A la capçalera de fcbarcelona.com ja hi surt la imatge de la nova samarreta incloent la 'publicitat' d'Unicef, i una carta oberta del president a tots els socis:

Barcelonistes,

A través d'aquesta carta vull fer-vos conèixer l'acord que avui firmarem amb l'Unicef a Nova York. Per aquest acord, de cinc anys de durada, els equips de futbol del FC Barcelona portaran aquesta temporada a la samarreta el logotip de l'Unicef. Dimarts, en l'inici de la Lliga de Campions contra el PFC Levski Sofia al Camp Nou, l'equip estrenarà la nova samarreta.

L'Assemblea General de Socis Compromissaris de l'agost del 2003 va autoritzar la Junta Directiva a negociar un acord per posar publicitat a la samarreta. La situació econòmica que ens vàrem trobar a l'arribada al club ens obligava a recórrer a tots els recursos disponibles.

Afortunadament, gràcies a l'esforç de tothom, a la bona gestió econòmica d'aquests darrers anys, als èxits esportius assolits i a la il·lusió renovada de tot el barcelonisme, avui no ens són tan necessaris els recursos econòmics que podríem obtenir de publicitar comercialment la samarreta. Fa uns quants mesos, la Junta Directiva va iniciar un procés de reflexió intern sobre quina era la millor opció per publicitar la samarreta.

Aquest debat va coincidir amb un altre encaminat a situar el FC Barcelona com a més que un club al món. La conclusió va ser que havíem de posar el nostre millor actiu, la samarreta, al servei d'aquest ambiciós projecte.

El FC Barcelona és més que un club a Catalunya. És la institució esportiva més representativa del país i un dels seus millors ambaixadors. També, per raons diferents, el FC Barcelona és més que un club per a moltes persones de la resta de l'Estat espanyol que van veure en el nostre club un ferm portador dels drets i les llibertats democràtiques.

Avui, el futbol ha agafat una dimensió global. L'afició blaugrana s'ha estès d'una manera espectacular arreu del món. El nombre de socis de fora de Catalunya i Espanya creix cada dia. El club ha de respondre a aquesta onada global del barcelonisme. És alhora una necessitat i una obligació. I creiem que la manera més coherent de fer-ho és fent un pas enllà per esdevenir més que un club també al món.

La divisa més que un club és una definició oberta. Potser és aquesta flexibilitat el que la fa tan encertada per a definir la complexa identitat del FC Barcelona. Sempre hi ha hagut el Barça que juga cada diumenge i cada dimecres, i el Barça que cada dia, constantment, batega al compàs dels neguits de la gent. El Barça del diumenge i el dimecres ja és un club global. Ara pretenem globalitzar també aquest Barça que es preocupa per la seva gent, volem globalitzar el Barça cívic, solidari i humanitari.

I hem cregut que la millor manera de fer-ho era associar-nos amb l'Unicef, el fons de les Nacions Unides que vetlla pel benestar dels infants. D'una banda, vàrem decidir aportar el 0'7 per cent dels ingressos a la Fundació del FC Barcelona i adherir-nos als Objectius del Mil·lenni de les Nacions Unides. I d'una altra banda, hem decidit col·laborar a la tasca humanitària de l'Unicef amb l'aportació d'un milió i mig d'euros anuals durant cinc anys i amb la cessió de la samarreta per a posar-hi el seu logotip. Estem convençuts que és un acord molt bo, perquè situa el FC Barcelona en una dimensió única.

Som conscients dels reptes que aquesta decisió ens planteja. Ser més que un club al món és un propòsit que hem de fer tots nosaltres i que l'hem de fer cada dia. Els jugadors, els tècnics, els directius, els empleats, els socis, les penyes i els aficionats, tothom hi està implicat. Però estem convençuts de la nostra capacitat per aconseguir-ho. Perquè creiem que amb aquest projecte donem sortida a la vocació universal del FC Barcelona.

Esperem que aquest projecte us il·lusioni i que us el feu vostre. És el repte més important que tenim plantejat per als pròxims anys. Moltes gràcies pel vostre suport i confiança.

Joan Laporta i Estruch

President del FC Barcelona

Sky
October 28th, 2006, 12:36 PM
Supercontrato Barça-Nike: 150 millones fijos

• El Barça es el club que mayor rendimiento saca de su vinculación con una firma de prendas deportivas.

El FC Barcelona y la multinacional estadounidense de material deportivo Nike hicieron ayer un comunicado conjunto en el que oficializaron el acuerdo alcanzado ayer jueves hasta el 30 de junio del 2013, si bien la firma pública y la presentación se hará dentro de quince días en Barcelona. En virtud de este compromiso firmado por Joan Laporta, como presidente del FC Barcelona, y Carlos Omedes, director general de Nike Ibérica, y que está a la espera de la rubrica de Mark Marker, presidente y CEO de Nike Inc., la firma de Beaverton (Oregon) continuará siendo el proveedor en exclusiva de prendas deportivas del club azulgrana a partir del 1 de julio del 2008 durante los siguientes cinco años. Este quinquenio le reportará al Barcelona una cantidad fija de 150 millones de euros, es decir, 30 millones netos por temporada, a los que se deberán añadir los pluses por títulos conquistados y los royalties por venta de camisetas, de ahí que los ingresos puedan ser todavía mucho mayores. (...)

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=351377&idseccio_PK=803

Sarichar
October 28th, 2006, 07:15 PM
por cierto,nadie dice nada del clasico....mejor lo dejamos. marquez pivote defensivo!. cambio de sistema cuando haga falta! rombo en el centro del campo con marquez,xavi,deco e iniesta de enganche,y roni y messi arriba. q es q ya nos tienen estudiados todos y hay q tener mas de un sistema trabajado y, sobre todo, con mas gente en el centro del campo por que ahi nos estan ganando..

Sentinel
November 3rd, 2006, 10:12 PM
Ha fallecido el padre de Carles Puyol, víctima de un accidente laboral :(
Mis condolencias para un gran tío y enorme jugador al que siempre quisiera para mi equipo.

Danzig
November 4th, 2006, 12:01 AM
putada grossa :(

Sky
December 3rd, 2006, 12:09 AM
Empat al gran derbi que enfrontava les dues principals ciutats de Catalunya :D :

El Lleida no passa de l'empat al camp de l'Hospitalet (0-0)

La Unió Esportiva Lleida no ha pogut passar de l'empat a zero en la seva visita d'aquest dissabte al camp de l'Hospitalet. Els blaus han gaudit de nombroses ocasions, però no han pogut batre un dels equips de la part alta de la classificació. Els homes que entrena Felipe Miñambres -que ha complert el primer dels dos partits de sanció imposats- han arrencat el partit amb una alta intensitat. Tot i això, no han tingut sort de cara a porteria. Els locals s'haurien pogut avançar durant la segona meitat gràcies a un penal, però el porter del Lleida, Gonzalo, ha aturat el xut de Felipe.

--

SEGRE.

Danzig
December 4th, 2006, 12:24 PM
Empat al gran derbi que enfrontava les dues principals ciutats de Catalunya :D :

El Lleida no passa de l'empat al camp de l'Hospitalet (0-0)

La Unió Esportiva Lleida no ha pogut passar de l'empat a zero en la seva visita d'aquest dissabte al camp de l'Hospitalet. Els blaus han gaudit de nombroses ocasions, però no han pogut batre un dels equips de la part alta de la classificació. Els homes que entrena Felipe Miñambres -que ha complert el primer dels dos partits de sanció imposats- han arrencat el partit amb una alta intensitat. Tot i això, no han tingut sort de cara a porteria. Els locals s'haurien pogut avançar durant la segona meitat gràcies a un penal, però el porter del Lleida, Gonzalo, ha aturat el xut de Felipe.

--

SEGRE.

:pet:

no hem volgut fer massa sang amb vosaltres :D

Sky
December 14th, 2006, 12:18 PM
Comença el mundialet (probablement el malnom més estúpid de la història :D ). :cheers:

Danzig
December 14th, 2006, 03:02 PM
:banana:

:banana::banana:

:banana::banana::banana:

:banana::banana::banana::banana:

maaaaaaaambo!

4-0

Sky
March 6th, 2007, 12:44 PM
Aquest fil està més mort que Guifré el Pilós. :bash:

Danzig
March 6th, 2007, 01:39 PM
^^ tens menys feina que "el sastre de tarzán" :(

Sky
March 6th, 2007, 01:51 PM
^^ Aquell treballa com un esclau comparat amb mi. :D

Sky
March 10th, 2007, 03:25 PM
Dame argo de votos payo.

Bitxofo
March 10th, 2007, 04:14 PM
^^Gandul!
:tongue:

|MeL|
March 10th, 2007, 09:34 PM
Avui guanyem! :D

Barça Barça Barça Barça :cheer:

Sky
March 11th, 2007, 01:11 AM
El Barça és Messi i deu més...

Bé, Valdes, Messi i nou més. :D

|MeL|
March 11th, 2007, 01:31 AM
no vam guanyar però vam jogar molt millor que el Madrid ;) ens mereixiem haver guanyat el partit.. jeje

Sky
March 11th, 2007, 01:51 AM
Clon de Maradona (http://www.ole.com.ar/notas/2007/03/10/um/01377729.html)

Corail Intercités
March 12th, 2007, 01:36 AM
Visca! He encertat el resultat a l'enquesta!

:banana:

Està bé això de poder votar quan el partit ja s'ha acabat :D

Però què li passa al plàtan aquest, no es mou! :'(

Bitxofo
March 13th, 2007, 04:39 AM
^^Sí que es mou el plàtan!
:banana2:

Sky
March 13th, 2007, 02:35 PM
srPuX2Tytyw

Corail Intercités
March 13th, 2007, 11:53 PM
^^Sí que es mou el plàtan!
:banana2:
L'altre dia no es movia :(

Tindria gana :D

Sky
April 19th, 2007, 01:10 AM
El gol de Messi (ja no caldrà concretar més):

AEh2qPzVt-Q

:eek2:

entfe001
April 19th, 2007, 09:33 PM
^^ El vídeo ja no està disponible ni ho estarà més per decisió expressa d'Audiovisual Sport, propietària dels drets d'imatge del FCB.

Sky
April 19th, 2007, 09:46 PM
^^ És veritat. Que simpàtics ells. >(

Sky
April 20th, 2007, 02:59 AM
http://i148.photobucket.com/albums/s35/Galifardeu/th_16284a97.jpg (http://s148.photobucket.com/albums/s35/Galifardeu/?action=view&current=16284a97.flv)

Confide
April 20th, 2007, 03:17 PM
Vaja amb els drets d'autor! :D

Visca Messi! Ronaldinho fora!

entfe001
April 20th, 2007, 06:15 PM
^^ No és un problema de drets d'autor sinó d'imatge. L'autor de l'enregistrament és la persona qui el fa o la companyia per la qual treballa. El problema ve del propietari de la marca comercial FCB (o de la marca Messi)

Sky
April 20th, 2007, 08:27 PM
Comparació entre el gol de Maradona i el de Messi (a veure quant dura):

MO2UcUPo6os

Sky
April 25th, 2007, 04:35 PM
http://www.fcbarcelona.com/web/catala/noticies/futbol/temporada06-07/04/n070425100680.html

:master:

entfe001
April 25th, 2007, 07:46 PM
Comparació entre el gol de Maradona i el de Messi (a veure quant dura):

MO2UcUPo6os
Audiovisual Sport és més implacable que la SGAE...

Sky
May 11th, 2007, 01:02 AM
El Getafe humilia el Barça en la tornada de les semifinals i l'aparta de la final de la Copa (4-0)

Els miracles existeixen. El Getafe ha eliminat el Barça en la tornada de les semifinals de la Copa del Rei en partit disputat al Coliseum Alfonso Pérez (4-0). Malgrat que el 5-2 de l'anada feia presagiar un partit de tràmit per als blaugranes, els homes de Bernd Schuster han cregut en la victòria i han donat un bany als catalans. Dos gols de Dani Güiza i un de Casquero i Vivar Dorado els han convertit en els herois locals en una nit que tant madrilenys com barcelonistes trigaran molt a oblidar. D'aquesta manera, Sevilla i Getafe jugaran una final de Copa inèdita. Serà el 23 de juny al Bernabéu.

El Getafe encara confiava a capgirar l'eliminatòria i arribar a la seva primera final de Copa. Bernd Schuster havia preparat el partit a consciència, sabedor que era el més important en la història del club madrileny. A més, els blaugranes arribaven sense Deco, Márquez, Thuram i Messi, el gran protagonista del partit d'anada gràcies al seu gol a l'estil Maradona. (...)

http://www.elsesports.cat/pesports/eeItem.jsp?itemid=191874&seccio=jte&item=noticies

http://ugly.plzdiekthxbye.net/art/riesenugly_farbwechse2l.gif

lude
May 11th, 2007, 01:08 AM
^^ Futbol Creisi Barcelona... :ohno:

javi82
May 11th, 2007, 01:09 AM
El problema no és q s'hagi perdut la copa, sino q avui tb s'ha perdut la lliga :ohno:

Confide
May 11th, 2007, 01:10 AM
Sí, la pressió no l'aguantaran perquè ho tenen tot per perdre, principalment, uns jugadors que volen cobrar molt i no fer res, en especial un que... li estic agafant una mania.

Ai el pitjor, de fet, no és perdre la lliga, el pitjor és saber qui la guanyarà... :cry:

Sky
May 11th, 2007, 01:10 AM
^^ És el que penso jo... Coses així desmoralitzen molt.

dirdam
May 11th, 2007, 01:18 AM
El problema no és q s'hagi perdut la copa, sino q avui tb s'ha perdut la lliga :ohno:

No corris tant que encara queden cinc partits i pot passar de tot. Fa cinc partits ningú diria que a dia d'avui el Madrid i el Barça estarien així. En qualsevol cas, no penseu que el Barça porta un temps repetint tots i cadascun dels errors que ha comés el Madrid en els últims anys?

lude
May 11th, 2007, 01:26 AM
^^ És el que penso jo... Coses així desmoralitzen molt.

Jo crec que el que desmolaritza a la vida és posar-hi tot l'afany i fracassar. I aquesta no és l'actitud dels jugadors del Barça.

javi82
May 13th, 2007, 09:58 PM
No corris tant que encara queden cinc partits i pot passar de tot
Doncs al primer partit ja ha passat el q es veia venint q havia de passar :ohno:

makaguntot
May 13th, 2007, 10:06 PM
:guns1: :guns1:
EL SENYOR DELS BONGOS, HEM PASSAT UNA BONA ESTONA AMB VOSTÈ, PERO FACI EL FAVOR DE MARXAR, GRÀCIES
:guns1: :guns1:

Confide
May 13th, 2007, 10:07 PM
^^ Qui és aquest?

Que venguin a Ronaldinho... aquest aquí ja no fa res.

makaguntot
May 13th, 2007, 10:18 PM
Aquest senyor dels bongos és aquell que fa cinc mesos que no es digna a donar cap explicació de res, i en especial del seu mal joc. Tampoc justifica el sou que li estan pagant. En efecte, es tracta del senyor Ronaldo de Assís Moreira

Confide
May 13th, 2007, 10:25 PM
Ja... de veritat, que el venguin... si se'l queden serà malgastar un munt de calers (milions!!!) per res! No dic que estigui acabat ni molt menys, però al Barça ja hi pot fer-hi res més. Segurament si canvia d'equip, tornarà a estar motivat i jugarà millor... però a aquest tio se li ha pujat la fama i els diners al cap i ja no sua la samarreta...

Danzig
May 14th, 2007, 01:25 AM
Sí, la culpa de tot és del Ronaldinho...

Quant Etoo falla gols quasi fets, quan els millors defenses del món (Turam,Zambrotta) canten com Pavarotti, quan l'entrenador no té recursos, etc etc etc

la culpa és del Ronaldinho...

entfe001
May 14th, 2007, 11:54 AM
jujujuju, avui el Manolo a l'Alguna pregunta més serà per no perdre-se'l :D

javi82
June 10th, 2007, 06:30 PM
Hauríem de crear ja el fil oficial 2007/08, pq després de lo d'ahir de tornar a regalar la lliga... increible :gaah:

yuen
June 10th, 2007, 07:52 PM
^^ Com a president de la Cofradia del Clau Cremant (Cofradía del Clavo Ardiendo) tinc la seguretat que guanyarem la Lliga a la darrera jornada. :D

Sky
June 22nd, 2007, 10:29 PM
Quarta entrega d'un clàssic SSC:

Fil Oficial F.C. Barcelona. Seguiment 2004/2005 (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=134478)
Fil Oficial F.C. Barcelona. Seguiment 2005/2006 (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=222679)
Fil Oficial F.C. Barcelona. Seguiment 2006/2007 (http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=453644)

Sky
June 22nd, 2007, 10:29 PM
El davanter francès, fins ara a l'Arsenal, podria ser presentat dilluns vinent

Ara sí, un any després, el Barça fitxa Thierry Henry

• El Barça ha tancat el fitxatge del davanter de l'Arsenal Thierry Henry, per quatre temporades i amb un cost de 24 milions d'euros de traspàs

El Barça ha tancat el fitxatge del davanter de l'Arsenal Thierry Henry, per quatre temporades i amb un cost de 24 milions d'euros de traspàs, segons ha pogut saber l'AVUI. L'acord l'ha tancat a Londres el vicepresident econòmic del Barça, Ferran Soriano, que ha dut les gestions del fixatge des del primer dia.

Des de principis de mes s'havien difós diverses notícies apuntant a un imminent fitxatge. El nou jugador blaugrana podria ser presentat dilluns a Barcelona. (...)

http://www.avui.cat/article/esports/2404/ara/si/any/despres/barca/tanca/fitxatge/thierry/henry.html

Izo
June 22nd, 2007, 10:46 PM
Ara? Però si el Thierry ja està a punt de jubilar-se, com aquell que diu!

Sky
June 22nd, 2007, 10:49 PM
^^ Li ha tocat la loteria. :D

SGoico
June 23rd, 2007, 02:45 PM
Mireu el segon gol

LGp-vVDqy2k

Senzillament bestial. Espero un com aquest a cada partit...

bauer666
June 24th, 2007, 07:42 PM
Ara? Però si el Thierry ja està a punt de jubilar-se, com aquell que diu!

Home, el Van Nistelrooy de los cojones és un any més gran i mira quants gols ha fet!!

Izo
June 25th, 2007, 06:52 PM
Aquest any és el 50è aniversari del Camp Nou, i així es reflecteix en la nova samarreta del Barça, que incorpora un escut del F.C. Barcelona rodejat de les paraules 'Camp Nou' i '1957 - 2007'.

A veure si fan coincidir el 50è aniversari amb l'inici de les obres d'ampliació i remodelació del Camp Nou!!!

Sky
June 25th, 2007, 06:57 PM
http://www.elperiodico.com/vivo/recursos/fotos/foto_226266_CAS.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/2759f7af.jpg

Así vestirá el Barça 2007-2008

• El FC Barcelona ha presentado esta tarde la nueva equipación de cara a la temporada 2007-2008

Joan Laporta, presidente del FC Barcelona y Carlos Homedes, Director general de Nike en España, han presentado esta tarde la nueva equipación del Barça para la temporada 2007-2008.

El acto, realizado en el Camp Nou con la presencia de unos 2.000 aficionados que ya esperaban para la presentación de Henry, ha empezado con un breve parlamento de Laporta, que ha explicado que "los jugadores van a defender esta equipación con orgullo y compromiso".

A continuación, Carlos Homedes ha explicado lo más destacado de las nuevas camisetas, pantalones y medias. La idea general es que se intenta recordar el 50 aniversario de la construcción del Camp Nou, que se celebra este msmo año. En el elemento que se destaca más ese recuerdo es en el escudo. Pero, además, en las medias y en la parte baja de la camiseta se reproduce el poster que se hizo con motivo de la inauguración del campo. También destaca que el cuello es en forma de pico, como homenaje a las camisetas que llevaban los jugadores en los años 50.

Por último, hay que decir que la segunda equipación es azul eléctrico, "para recordar el azul del mar en Barcelona", según ha explicado el director general en España de Nike.

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=418878&idseccio_PK=803

Sky
August 3rd, 2007, 11:16 PM
Un centenar de xinesos reben el Barça a l’aeroport de Beijing

http://www.lamalla.net/media/000000000002156/000000001077575.jpg

Ba Sei Luo Na, Ba Sei Luo Na!

El FC Barcelona ja és a la Xina on arrenca la seva gira asiàtica de pretemporada que també el portarà al Japó. Els jugadors del primer equip estan descansant en les seves habitacions després d'un vol d'onze hores i mitja que els ha portat fins a l'altra banda de món: Els futbolistes del Barça han estat rebuts per un centenar d'aficionats a l'aeroport de Beijing que han corejat els seus noms mentre feien onejar senyeres i banderes blaugrana. Els xinesos cridaven Bai Sei Luo Na que és el nom de la capital catalana en xinès mandarí. Els cracs del Barça han rebut collarets de flors com a símbol de benvinguda.

http://www.lamalla.net/canal/esports/breus/article?id=174959

Danzig
August 4th, 2007, 12:28 AM
Belletti s'ha lesionat baixant de l'avió

U_U

Booze
August 4th, 2007, 12:05 PM
XDDD :lol:

Sky
August 30th, 2007, 11:37 PM
El Barça jugarà la Champions contra l'Olympique de Lió, Stuttgart i Rangers

El Barça jugarà la primera fase de la Lliga de Campions contra l'Olympique de Lió, l'Stuttgart i el Glasgow Rangers (Grup E). Així ho ha determinat el sorteig celebrat aquest dijous per la tarda. El Reial Madrid (Grup C) s'enfrontarà al Werder Bremen, la Lazio i l'Olympiacos. Mentre, el València (Grup B) jugarà al grup del Chelsea, el Schalke 04 i Rosenborg. El Sevilla, si aconsegueix eliminar l'AEK d'Atenes, s'enfrontarà a l'Arsenal, l'Steaua de Bucarest i l'Slavia Praga dins el Grup H.

El Grup A està format pel Liverpool, el Porto, l'Olympique de Marsella i el Besiktas. Al D es creuaran el Milan, el Benfica, el Celtic de Glasgow i Shakhtar Donetsk. El Grup F està format pel Manchester United, la Roma, l'Sporting de Lisboa i el Dinamo de Kiev. Finalment, al Grup G es trobaran l'Inter de Milà, el PSV, el CSKA Moscú i el Fenerbahçe.

ACN

Confide
August 30th, 2007, 11:52 PM
Bé, sembla que ha tingut sort. Altres han tingut pitjor sort.

SGoico
September 1st, 2007, 12:32 AM
El Barça i el Lió s'haurien de classificar sense problemes, o així espero.

entfe001
September 3rd, 2007, 06:22 PM
Suplement d'avui del Diari de Girona:

http://i109.photobucket.com/albums/n46/entfe001/Xorrades/BarcaDdeGi.jpg

Perdoneu que la imatge surti retallada, però l'escàner que tinc no dóna per a més i la càmera digital no em funciona gaire bé. Sigui com sigui:

http://i109.photobucket.com/albums/n46/entfe001/creisi/deep3.jpg

Sky
September 3rd, 2007, 10:25 PM
Sí que va ben equipat el Ronaldinho... :crazyrofl:

entfe001
September 6th, 2007, 01:58 PM
Copa Catalunya: Girona 2 - Barça 3

Llàstima que hagi fet falta l'ajuda d'un gol en pròpia porta de l'equip gironí, un penal no gens clar marcat a favor del Barça i unes mans blaugranes ignorades per l'àrbitre.

Sky
November 8th, 2007, 03:58 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/7bccb6f7.jpg

mentalpower
November 8th, 2007, 09:04 PM
^^ "pseudo-aficionats" ?

Mi no entender...

norreport
November 9th, 2007, 06:16 PM
....a palabras necias oidos sordos

Confide
November 9th, 2007, 11:05 PM
Hi ha mooolts que es declaren com aficionats de l'Espanyol però en veritat a qui segueixen és al R. Madrid.

Sky
November 9th, 2007, 11:08 PM
^^ Millor que no tractem d'això en aquest fil, siusplau. :wink2:

Confide
November 9th, 2007, 11:21 PM
Sí, és millor parlar de l'estadi... xD

Sky
November 21st, 2007, 03:14 PM
Els fets van passar als anys 90 i hi ha 14 acusats

Demanen vuit anys de presó per a Núñez i De la Rosa per una trama de corrupció a Hisenda

El financer Javier De la Rosa i el constructor i expresident del Barça, Josep Lluís Núñez, podrien enfrontar-se a vuit anys de presó per una presumpta trama de corrupció a Hisenda destapada als anys 90 a Barcelona. En total, hi ha 14 acusats, entre els que es troben diversos inspectors d’Hisenda, exalts càrrecs i altres empresaris, com ara el fill de Núñez.
La fiscalia ha denunciat que, durant la suposada trama, els inspectors d’Hisenda van mantenir contactes "corruptes" amb diferents empresaris i alts càrrecs. Segons sembla, els van donar “significatives recompenses”, com ara vendre’ls immobles a preus molts baixos, a canvi que fessin la vista grossa en les inspeccions tributàries. S'ha comprovat que alguns d’aquests inspectors van rebre centenars de milions de pessetes a comptes suïssos entre els anys 1990 i 1993.

Entre els acusats hi ha el financer Javier De la Rosa, per a qui el fiscal demana vuit anys de presó; l’expresident del FC Barcelona, Josep Lluís Núñez (vuit anys); el seu fill (per a qui també demanen vuit anys de presó); l’exalt càrrec d’Hisenda a Catalunya, Josep Maria Huguet (16 anys); l’exinspector d’Hisenda Manuel Abella (19 anys); l’advocat Juan José Folchi (12 anys) i Eduardo Bueno (4 anys), que va ser candidat de la Generalitat per l’Aliança Popular.

Els advocats dels acusats ja han assegurat que els seus clients són innocents. Així, per exemple, el defensor dels Núñez ha assegurat que les empreses del grup ja van ser sotmeses a la justícia ordinària i es va concloure que la seva situació tributària “era impecable”.

http://www.lamalla.net/economia/article?id=182919

El "pecident" al trullo? :runaway:

Sky
November 25th, 2007, 05:38 PM
Esborrats els missatges fora de context.

LuigiCAT
December 1st, 2007, 12:17 AM
Bueno jo sóc Nastiker i soci des de fa molts anys, però demà al derbi aniré amb els meus companys Pericos, per derrotar als imperialistes cules!!

FORÇA ESPANYOL!!!

CATALUNYA ÉS MÉS Q 1 CLUB!

SGoico
December 1st, 2007, 02:20 AM
^^ Imperialistes? El Barça que jo sàpiga no obliga a cap aficionat a ser culé

Luo
December 2nd, 2007, 06:32 PM
Esborrats els missatges fora de context.

Què fàcil és això, què fàcil...

Sky
December 2nd, 2007, 09:35 PM
^^ T'asseguro que és igual de fàcil deixar que flueixi la discussió i després lamentar-se per les conseqüències. :crazy:

Luo
December 5th, 2007, 11:44 PM
No sé Sky, això és un fil de Bar$a i jo he donat la meva opinió. Que després se n'emfotin de mi, jo no penso posar "más cizalla" perque he donat únicament la meva opinió, a més, una opinió amb fonament i totalment certa.

Salut :cheers:

Sky
December 16th, 2007, 01:52 PM
L'exblaugrana Guillermo Amor, en estat crític després de tenir un accident de trànsit

L'exfutbolista del FC Barcelona Guillermo Amor es troba ingressat en estat molt greu a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa (Baix Ebre) després de tenir un accident de trànsit a l'autopista AP-7, al seu pas per l'Ametlla de Mar. El sinistre s'ha produït cap a les 2.20 hores d'aquesta matinada i s'hi ha vist implicat el vehicle tot terreny Land Rover en el qual viatjava Amor, segons que han confirmat a Efe els Bombers de la Generalitat.

L'exjugador, de 40 anys, ha estat traslladat en un principi a un centre d'atenció primària de l'Ametlla, encara que posteriorment ha estat evacuat a l'Hospital Verge de la Cinta de Tortosa, on ha hagut de ser intervingut quirúrgicament cap a les 05.00 d'aquesta matinada, segons que han indicat a Efe fonts del centre sanitari. En aquests moments, Amor es troba ingressat en la Unitat de Cures Intensives (UCI) del citat hospital i el seu pronòstic és reservat.

Amor ha desenvolupat en les quatre últimes temporades diverses tasques al futbol base de l'entitat blaugrana, entre les quals, la de director de la Ciutat Esportiva de Sant Joan Despí, encara que el club va decidir no renovar el seu contracte a mitjans d'aquest any. Abans d'aquesta etapa, va destacar per la seva dilatada trajectòria com a jugador blaugrana, sent un dels jugadors respectats del planter que va formar part del "Dream Team" que va dirigir Johan Cruyff.

Amor va jugar 550 partits amb el Barça, en els quals va marcar 89 gols. En el seu palmarès figuren, entre d'altres, una Copa d'Europa, dos Recopes, cinc Lligues i tres Copes del Rei. L'etapa del jugador al Camp Nou va acabar el 1998. A partir de llavors, va defensar la samarreta del Fiorentina (1998-00), la del Vila-real (2000-02) i es va retirar en el Livingston escocès (2003).

http://www.3cat24.cat/noticia/237128/altres/Lexblaugrana-Guillermo-Amor-en-estat-critic-despres-de-tenir-un-accident-de-transit

Confide
December 16th, 2007, 03:57 PM
^^ A veure si es recupera.

Hush
December 17th, 2007, 01:54 AM
Per cert, que lleig i gordo esta el Laporta...

Antoi
December 17th, 2007, 07:24 PM
^^ Ja ho va dir al seu dia: m'estic posant com un bacó!

Sky
January 18th, 2008, 03:54 PM
Movi-Barça, el OMV del F.C. Barcelona

• Kpn ha preparado un proyecto para el equipo azulgrana. La nueva operadora utilizará la red de Orange

Los más de 156.000 socios y los seguidores del F.C. Barcelona podrán hablar de su equipo más que nunca gracias al nuevo operador móvil virtual que prepara la formación azulgrana.

Movi-Barça, que así se llamará el OMV, utilizará la red de Orange según avanza El Economista. Un portavoz del equipo confirmó a este diario que tienen una oferta de Kpn que "es buena y estamos valorando, aunque, evidentemente, no hemos tomado ninguna decisión".

Las numeración de las líneas comenzará por 6441 y 6444 y, además de servicios de voz, comercializarán contenidos multimedia relacionados con el Barça (vídeos, alertas, música...) "Lo que buscamos es una forma de vender contenidos a través del móvil", dijo el portavoz.

Empresa hecha a medida

Kpn, líder en Holanda y Bélgica, acaba de desembarcar en España para intermediar entre grandes compañías como Bankinter (Simyo), Euphony (Talkout) y Jazztel y las operadoras con red para crear operadoras móviles virtuales a medida.

Esta compañía pretende probar el éxito de sus iniciativas en nuestro país para exportarlo a otros como Francia e Italia.

http://www.movilonia.com/noticias/fichaNew.php?id=991

Sky
May 1st, 2008, 12:45 AM
hchy8SxYbNI

Izo
May 2nd, 2008, 08:13 PM
Passem pàgina, fem neteja i comencem de zero la temporada que ve...

Niat
May 4th, 2008, 03:04 PM
Laporta dimissió!

SGoico
May 5th, 2008, 10:21 AM
Drink Team (Ronaldinho i Deco) fora, igual que Thuram, Zambrotta, Ezquerro, Dos Santos, Márquez i el simpàtic de Rikjaard. També m'ho pensaria amb Eto'o, Gudy i Henry

dirdam
May 8th, 2008, 09:51 PM
^^ Ja poden fer fora jugadors i entrenadors. El problema del Barça està més amunt. Ha repetit tots i cadascun dels errors del Madrid de Florentino.

JuanK
May 10th, 2008, 06:40 PM
^^ +1.

Sky
May 13th, 2008, 05:59 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/foto_286730_CAS.jpg

Bitxofo
May 24th, 2008, 04:44 PM
Ahir estava el Guardiola a l'aeroport de BCN, el vaig saludar i em vaig fer 1 foto amb ell.

Nastic
May 25th, 2008, 10:33 PM
UEEEEEEEEEEEEEEE

Cadiz 0-Nàstic 2

Practicament salvats!!!! ENHORABONA

Izo
May 27th, 2008, 04:22 AM
DELb7jYvO0g

RzjLZ_Bicy4

S'ha de reconèixer que els de l'APM fan coses tan bones com moltes de les del Polònia.

Sky
June 25th, 2008, 03:38 PM
La nova samarreta del primer equip recorda la del centenari, amb només dues franges

Abans de presentar els fitxatges que ja estan tancats de cara a la nova temporada en el nou projecte de Guardiola, el Barça ha volgut mostrar avui públicament la nova equipació. Joan Laporta ha presidit aquesta presentació. La samarreta del primer equip recorda la del centenari amb només dues franges, però d'un color blau una mica més clar. S'abandonen així les ratlles verticals actuals. A la segona equipació es recupera el groc, té una franja balugrana vertical a l'esquerra i a la part del coll hi ha escrit l'himne del Barça.

També hem pogut veure la nova equipació dels porters, amb la samarreta totalment negra. La senyera i l'eslògan "més que un club" són elements que estan presents en aquestes equipacions. Demà està previst que es presenti Keita, divendres, Martín Cáceres i la setmana que ve, Gerard Piqué.

http://www.3cat24.cat/noticia/290211/altres/La-nova-samarreta-del-primer-equip-recorda-la-del-centenari-amb-nomes-dues-franges

Sky
June 25th, 2008, 03:40 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/QM3D9896.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/QM3D9863.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/QM3D9819.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/QM3D9832.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/QM3D9944.jpg

Bitxofo
June 26th, 2008, 01:02 AM
^^No m'agrada gens...
:nono:

el casanovas
June 26th, 2008, 02:31 AM
És poc tradicional (si ens oblidem de la primera samarreta), però a mi em mola. Quan surti me la pillo.

Sky
July 2nd, 2008, 10:44 PM
Alves: "Tengo ganas de conseguir cosas importantes" (http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=523585&idseccio_PK=803)

Sky
July 5th, 2008, 06:21 PM
118.528 socis, convocats a les urnes

www.fcbarcelona.cat

Un cens de 118.528 socis estan cridats a participar aquest diumenge en el procés de vot de censura promogut pels socis Oriol Giralt i Christian Castellví contra la Junta Directiva. Es podrà votar des de les 9.00 fins a les 21.00 hores.

Aquest diumenge es decideix el futur immediat del FC Barcelona. Els 118.528 socis amb dret a vot decidiran si li donen suport a la moció de censura , fet que comportaria el cessament de tota la Junta Directiva i una convocatòria de noves eleccions, o si pel contrari voten negativament, cosa que permetria l’actual Junta Directiva continuar amb el seu mandat.

Com el 15 de juny de l’any 2003 –dia que Laporta va accedir al càrrec de president-, la votació es farà en un dia sense futbol. Tot i això, aquell dia es va produir la participació més elevada de la història del club.

http://www.fcbarcelona.cat/web/catala/noticies/club/temporada08-09/07/n080705104828.html

Sky
July 6th, 2008, 02:40 PM
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%203/6a8ebbe1.jpg

"Barça sí, Laporta no"

• El president del FC Barcelona ha estat escridassat quan ha anat a votar contra la moció

Joan Laporta, president del FC Barcelona, ha estat escridassat pels socis que han estat presents quan ha dipositat el seu vot contra la moció de censura. Laporta ha arribat a la taula 58, situada al lateral del Camp Nou, a les 11:30 hores d'aquest diumenge per a votar contra la moció de censura presentada per Oriol Giralt. L'arribada del president ha aixecat l'expectació dels mitjans de comunicació i dels socis que estaven per la zona. La majoria d'aquests socis ha començat a cridar "Barça sí, Laporta no", "fora, fora" o "al 'loro'!" quan han vist el mandatari. La cridòria, donat el gran nombre de gent que hi havia present, ha estat important.

http://esports.e-noticies.cat/barca-si-laporta-no-18705.html

Confide
July 6th, 2008, 11:56 PM
Sembla que en el recompte ara la costa està en un 61 i escaig de vots a favor de fotre fora al Laporta... però sembla que cal un 65% o una mica més perquè sigui vinculant, bé perquè sigui efectiu.

De totes maneres, veient que la majoria no el vol, hauria de plegar.

Ara sí, els que entrin que respectin el projecte de remodelació del Camp Nou :bash:

entfe001
July 6th, 2008, 11:58 PM
De ¡Al loro! a...

4vuW6tQ0218

Sky
July 7th, 2008, 01:35 AM
Laporta, castigat pels socis

• Guanya la moció amb un 60,60% però la Junta se salva al no assolir-se el 66,6% dels vots

El socis del FC Barcelona ha donat un toc d'atenció a la directiva al votar a favor de la moció de censura endegada per Oriol Giralt. Amb els 100% dels vots escrutats, el 60,60% dels votants han dit "sí" a la moció, mentre que un 37,75% han optat pel "no" i un 1,65% ha votat en blanc. Malgrat el rebuig de la majoria de socis a la directiva de Joan Laporta, aquest seguirà a la presidència donat que la moció no ha aconseguit la conformitat dels 66,6% dels votants, tal i com s'estipula als estatuts del club. La directiva del Barça, tot i que han perdut a les urnes, han celebrat el resultat final com si d'una victòria es tractés a la llotja de l'estadi.

http://esports.e-noticies.cat/laporta-castigat-pels-socis-18716.html

Sky
July 8th, 2008, 02:42 PM
Laporta dimitirá el jueves

• El presidente del Barça, Joan Laporta, renunciará al cargo y presentará su dimisión el próximo jueves en el transcurso de la Junta Directiva

Joan Laporta no seguirá al frente del FC Barcelona. Según ha podido saber SPORT, un grupo numeroso de miembros de la junta directiva le ha pedido al presidente que presente la dimisión después del duro voto de castigo arrojado por la moción del pasado domingo.

La presión de este grupo de directivos, que han amenzadado con dimitir en bloque si el presidente no renuncia, ha hecho que Laporta tire la toalla y haya decidido dimitir durante la reunión de la Junta prevista para el jueves.

Albert Vicens, vicepresidente primero, pasaría a ser presidente después de la dimisión y Ferran Soriano, vicepresidente económico, quedaría como segundo.

http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=525217&idseccio_PK=803

Confide
July 8th, 2008, 02:55 PM
^^ :O

bauer666
July 9th, 2008, 03:03 AM
¿No se ha tirado a la piscina un poco el Sport?

Sería raro que la mayoría de los directivos le hubiesen dicho antes al Sport que a Laporta que lo iban a echar...

el casanovas
July 9th, 2008, 07:29 AM
Doncs comparant els directius amb el Laporta prefereixo que dimiteixin en bloc i es quedi ell :D

Sky
July 9th, 2008, 03:16 PM
Amb el somriure d'orella a orella que tenia el paio després de saber els resultats no sembla que tingués gaires ganes de dimitir.

Sky
July 10th, 2008, 10:43 PM
Laporta es manté com a president del Barça però no evita la renúncia de vuit directius

http://www.elsesports.cat/pesports/eeItem.jsp?itemid=294265&seccio=barca&item=noticies

Confide
July 10th, 2008, 10:44 PM
Poca-vergonya.

Niat
July 10th, 2008, 11:29 PM
Quin poca-vergonya. I a sobre Soriano un dels que ha dimitit, que era del millor de la junta :(

Izo
July 11th, 2008, 09:46 PM
Ah, això sí: la propera assemblea de compromissaris podria "obligar-lo" a dimitir. Aleshores, senyor Laporta, què passa amb tots els socis que van votar favorablement la moció de censura? Només serveixen per pagar la quota?

Sky
July 14th, 2008, 04:42 PM
Laporta confirma que Ronaldinho és a un pas de fitxar pel Manchester City

http://www.elsesports.cat/pesports/eeItem.jsp?itemid=295137&seccio=barca&item=noticies

Sky
July 16th, 2008, 01:55 AM
Ronaldinho diu 'ciao'

• El Barça traspassa Ronnie al Milan per 21 milions, que seran 25 si el club italià juga la Champions el 2009, el 2010 i el 2011

http://www.avui.cat/article/esports/35881/ronaldinho/ja/no/es/blaugrana.html

Hush
July 16th, 2008, 02:33 PM
L'hem malvengut, els variables haurien d'haver sigut molt més elevats...-_-

Spike88bcn
July 16th, 2008, 03:03 PM
Tampoc esta malament, pensa que porta dos anys jugant malament. El Adriano porta dos anys jugant malament y no val res en el mercat practicament.

Niat
July 16th, 2008, 09:51 PM
L'hem malvengut, els variables haurien d'haver sigut molt més elevats...-_-

Però que dius!

L'actual Ronaldinho, amb una forma patética i amb un comportament lamentable no valia massa calers I menys amb la temporada tan dolenta que ha fet. Sort que el Manchester City va fer una megaoferta i el Milán va pujar l'oferta i al final l'hem venut a molt bon preu.

A Deco si que crec que el vam malvendre.

Be, a veure si hara fitxem a l'Arshavin i a un devanter centre i donem la plantilla per tancada.

M'agrada el projecte de Guardiola, es un tiu molt llest i intel.ligent, jo crec que estem en bones mans. Tot i aixó cladrà donar-li temps a ell i a l¡equip perque el Madrid ja te l'equip fet i guanyador, de totes maneres crec que es pot fer una gran temporada.

Ah, i Hleb ha sigut presentat aquesta tarda.

Confide
July 16th, 2008, 10:35 PM
Per fi ens l'hem tret de sobre! :banana:

Ara a veure si algú es queda l'Etoo :S

Hush
July 17th, 2008, 12:44 AM
Però que dius!

L'actual Ronaldinho, amb una forma patética i amb un comportament lamentable no valia massa calers I menys amb la temporada tan dolenta que ha fet. Sort que el Manchester City va fer una megaoferta i el Milán va pujar l'oferta i al final l'hem venut a molt bon preu.

Buff, discrepo totalment!

Deco té 31 anys i duu dues temporades jugant malament, es un molt bon preu.

Ronaldinho es una maquina de fer ingressos, i encara que actualment segurament han disminuit, encara son prou quantiosos.
Samarretes, altres productes, amistosos, mercat asiatic...

24 m d'€ em semblen ridiculs, com ja he dit abans, hauria fet augmentar els variables, fins al menys 35. Qui et diu que no es recupera?

Suposo que en Laporta no li ha volgut posar pals a les rodes per quedar be amb ell i com a agraiment a la revolucio que va ser per al club la seva arribada.

Confide
July 17th, 2008, 12:57 AM
Jo estic amb en Niat, una mica més i ens l'hem de quedar 2 temporades més sense jugar i cobrant 10 milions... ha sigut el millor jugador del món i crec que pot oferir encara moltes més coses, però al Barça ja no; no estava motivat, va demanar més calers, li van dir que no i la resta és història; això demostra lo poc que l'interessava el club.

Encara que pot ser una mina d'or si es motiva i no se'n va tant de putes ni es droga tant com a BCN, està molt bé el que han donat per ell degut a la pobra imatge que ha donat, ja no a nivell esportiu, sinó personal, que sempre, de retruc, acaba afectant al vessant esportiu.

Tucancillo
July 17th, 2008, 01:54 AM
Però que dius!

Be, a veure si hara fitxem a l'Arshavin i a un devanter centre i donem la plantilla per tancada.

M'agrada el projecte de Guardiola, es un tiu molt llest i intel.ligent, jo crec que estem en bones mans. Tot i aixó cladrà donar-li temps a ell i a l¡equip perque el Madrid ja te l'equip fet i guanyador, de totes maneres crec que es pot fer una gran temporada.

Ah, i Hleb ha sigut presentat aquesta tarda.

:okay:

A més no quedava més remei que vendre'l, imagina't que per voler treure 5 milions més, te l'acabes quedant, amb el mal ambient i el problema que això suposaria. A mi també m'ha fet molta llàstima que les coses acabéssin així, perque no oblido les moltíssimes coses bones que ha donat en Ronnie al Barça i els moments sublims que hem gaudit gràcies a ell, com veure el camp del Madrid dret aplaudint-lo, és dels jugadors que en el futur podràs dir amb orgull "jo el vaig veure jugar". Només quedava un comiat cordial dins del possible, i a seguir cadascú endavant.

Hush
July 17th, 2008, 02:20 AM
El ganxo era vendre'l bé de preu, pero posar uns variables molt mes elevats. Em sembla que l'hem malvengut.

Quedar-se'l? Amb 4 anuncis i les samarretes que ven, la fitxa estava coberta.
No heu vist l'espectació que va crear al Japó fa 4 dies?

Niat
July 17th, 2008, 07:14 AM
Ronaldinho ens ha donat molt, es cert, i fa uns anys era el millor jugador.

Però ara, a l'actualitat està en una forma física lamentable, s'ha rigut del Barça amb un comportament gens profesional. I davant això i la necessitat de vendre'l crec que s'ha venut a molt bon preu.

Deco tot i la seva edat i les dues últimes temporades a un nivell baix es molt bon jugador. I el Chelsea es un dels clubs que més paguen, jo crec que es va vindre una mica baratet i tot per incloure el traspàs en la temporada anterior.

Danzig
July 17th, 2008, 12:44 PM
Quedar-se'l? Amb 4 anuncis i les samarretes que ven, la fitxa estava coberta.

ja fa temps que es venen poquíssimes samarretes seves, almenys a BCN

21/11/2007
Las ventas de la camiseta de Ronaldinho han caído casi el 40% en los últimos cuatro meses
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAS&idnoticia_PK=460527&idseccio_PK=1011

Hush
July 18th, 2008, 12:55 PM
PROYECTO FOSTER

Rosell reformaría el Camp Nou pero no como pretende Laporta: "Estoy absolutamente en contra. Es una obra faraónica que ni tiene sentido ni la veo viable económicamente. Me encanta el Camp Nou como es ahora. Es precioso. Evidentemente, necesita una inversión porque se hace 'vellet' (viejecito), pero es precioso. Hay que reformarlo, adecuarlo a las necesidaes económicas, adoptar la energía solar, adecuarlo a los disminuidos físicos, pero es un estadio precioso".

http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080628/noticia_53490540255.html

SGoico
July 18th, 2008, 08:04 PM
Ronaldinho ens ha donat molt, es cer, i fa uns anys era el millor jugador.

Però ara, a l'actualitat està en una forma física lamentable, s'ha rigut del Barça amb un comportament gens profesional. I davant això i la necessitat de vendre'l crec que s'ha venut a molt bon preu.

Deco tot i la seva edat i les dues últimes temporades a un nivell baix es molt bon jugador. I el Chelsea es un dels clubs que més paguen, jo crec que es va vindre una mica baratet i tot per incloure el traspàs en la temporada anterior.

+1

Niat
July 18th, 2008, 08:35 PM
Yo quiero el Camp Nou de Foster, pero me da que no lo veremos :(

Es que ni con Laporta me temo, está todo tan parado :(

Sky
July 26th, 2008, 01:58 AM
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/75b1b9af.jpg

Danzig
July 27th, 2008, 02:26 PM
:rofl:

Confide
July 27th, 2008, 02:34 PM
No eren 3? xD

Sky
July 27th, 2008, 07:41 PM
El Barça guanya 6.600 socis i ja en són 163.000

• El club aprovarà aquest dilluns el nom dels directius que han de substituir els dimissionaris i fixarà la data de l'assemblea de compromissaris que ha de decidir el futur de Laporta

El nou projecte del FC Barcelona i l'arribada de jugadors com Hleb, Alves, Piqué o Keita sembla que han animat l'aficionat culer, que ha incrementat un 4% el nombre de socis de l'entitat blaugrana respecte a la temporada passada, i ja supera els 163.000, segons dades que el club ha fet públiques avui.

Segons l'agència de notícies Europa Press, el Barça havia tancat la temporada 2007/08 amb 162.979 socis, fet que suposa un increment de més del 4% de la massa social barcelonista. Durant el mes de juliol, les noves altes han elevat la xifra per sobre dels 163.000 socis, una mica més de 6.600 socis de diferència respecte la temporada anterior.

A més a més, la xifra consolida el club català entre els més grans del món, amb la característica diferencial de tenir la massa social més àmplia. Una dada que confirma el creixement en aquest sentit és que més d'un 17% de les noves altes de socis de la temporada són de l'estranger.

Les dades es fan públiques el dia abans de la reunió de la junta en què s'ha d'aprovar la incorporació de nous membres, després de les vuit dimissions del 19 de juliol arran de la moció de censura que l'equip directiu va superar per un marge molt estret. En la trobada d'aquest dilluns,també s'ha de fixar la data de l'assemblea de compromissaris en què s'ha de decidir si Joan Laporta continua com a president, segons ha avançat a EFE una font autoritzada del club català.

http://www.avui.cat/article/esports/36866/barca/guanya/socis/ja/son.html

Sky
July 30th, 2008, 12:24 PM
La FIFA obliga el Barça a cedir Messi als Jocs de Pequín

• El jugador respectarà aquesta decisió

La FiFA obliga el Barça a alliberar Messi perquè pugui participar amb la selecció argentina als Jocs Olímpics. Messi, en declaracions a l'aeroport del Prat on vola cap a Florència per jugar l'amistós contra la Fiorentina, ja ha dit que respectarà aquesta decisió.

El cas Messi -la negativa del FC Barcelona a cedir el jugador per als Jocs de Pequín- amenaça d'enverinar les relacions entre Argentina i Catalunya. Diego Armando Maradona ja va criticar recentment l'actitud del Barça i Olé, un suplement del diari Clarín -el més llegit- ha publicat aquesta portada en el que culpa a "los catalanes" i inclou -a més de Laporta, Guardiola i Puyol- altres catalans com Joan Manuel Serrat o Arantxa Sánchez Vicario.

http://esports.e-noticies.cat/la-fifa-obliga-el-barca-a-cedir-messi-als-jocs-de-pequin-19566.html

Sky
July 30th, 2008, 12:28 PM
^^

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/e78d8b44.jpg

http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/977dba4b.gif

Danzig
July 30th, 2008, 01:14 PM
Serrat? :crazy:

Izo
July 31st, 2008, 02:00 AM
"Los catalanes"? :crazy:

Ara resulta que el FCB és la Generalitat o alguna cosa semblant. És el que té ser l'ambaixador de Catalunya al món, suposo...

M'agrada això de "Barsa" :rofl:

Hush
August 1st, 2008, 01:05 AM
El Barça rebutja viatjar als EUA amb Air Berlin per la seva negativa a potenciar el català en els seus vols

EUROPA PRESS
PALMA
El Barça ha rebutjat realitzar el viatge del seu primer equip de futbol de Pisa (Itàlia) a Chicago (EUA) en una aeronau de LTU, companyia pertanyent a Air Berlin, arran de la polèmica sorgida al voltant de l'ús de la llengua catalana en les relacions de l'aerolínia alemanya amb els seus clients. Tot i haver pagat ja les despeses d'aquest vol, finalment al club blaugrana han optat per desplaçar-se en un vol xàrter d'Air Pullman Tour.

http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=531590

Ben fet!

Spike88bcn
August 1st, 2008, 01:07 AM
Si Si Ben Fet!!! Air Berlin es va passar amb el seu comentari.

xussep80
August 1st, 2008, 01:07 AM
:crazy:

entfe001
August 1st, 2008, 10:15 AM
A mi tant se me'n fum puix no sóc soci del Barça, però els que sí ho són s'haurien d'emprenyar, i força.

El Barça ha rebutjat realitzar el viatge del seu primer equip de futbol de Pisa (Itàlia) a Chicago (EUA) en una aeronau de LTU, companyia pertanyent a Air Berlin, arran de la polèmica sorgida al voltant de l'ús de la llengua catalana en les relacions de l'aerolínia alemanya amb els seus clients. Tot i haver pagat ja les despeses d'aquest vol, finalment al club blaugrana han optat per desplaçar-se en un vol xàrter d'Air Pullman Tour.
En tot cas, Air Berlin estarà encantada de la vida per cobrar i no gastar combustible :crazy:

xussep80
August 1st, 2008, 10:27 AM
Jo també proposo que, després de les declaracions del president de SEAT, tots deixem de comprar cotxes d'aquesta marca i que els milers de treballadors (de Barcelona) se'n vagin a prendre pel cul... :ohno:

Sky
August 1st, 2008, 04:35 PM
A mi tant se me'n fum puix no sóc soci del Barça, però els que sí ho són s'haurien d'emprenyar, i força.

Si el Barça fos una SA els accionistes ja haurien esmolat la guillotina pel Laporta. :crazy:

Hush
August 1st, 2008, 08:03 PM

En tot cas, Air Berlin estarà encantada de la vida per cobrar i no gastar combustible :crazy:

Els perjudica mes que els beneficia, ja t'ho puc ven dir.

Niat
August 1st, 2008, 08:09 PM
Mare meva, gastant diners tantament per una ximpleria així.

Per no parla que Laporta sempre catalanitzant el club, n'estic fart, després es sorprendrà de que tingui tanta gent en contra...

Izo
August 2nd, 2008, 05:14 PM
Crec que te més gent en contra pel tema esportiu i del vestuari que no pas per la seva catalanitat, perquè ben mirat el FCB ja era un símbol modern del catalanisme abans d'arribar en Laporta.

De totes maneres ja veig amb bons ulls el que ha fet el club, sobretot tenint en compte que la Generalitat no va posar el crit al cel arran de l'afer Air Berlin. Si la GenCat del Tripartit no té prou sensibilitat o força per fer-ho com a mínim el FCB ha fet quelcom més "visible" als ulls del ciutadà.

Niat
August 2nd, 2008, 05:37 PM
El FCB es un club de fútbol i altres esports de la ciutat de Barcelona, no te sentit que el president del club utilitzi el club per fer política i declarar la seva catalanitat. Que es fiqui a la política.

Sky
August 2nd, 2008, 05:50 PM
^^ Jo hauria trobat més efectiu i valent publicar un comunitat oficial on el club afirmés que deixa de volar amb Air Berlin per X motius. Perquè del que ha passat amb aquest vol concret el club no n'ha dit ni piu, oi?

Vaja, que ni ho confirmen ni ho desmenteixen i és la pròpia línia aèria la que ha sortit afirmant que la cancel·lació tenia quelcom a veure amb la polèmica amb el català.

Izo
August 2nd, 2008, 05:51 PM
^^ Sí, això no ho nego, Niat: utilitzar un club esportiu per fer política no és quelcom que em sembli bé, però malgrat això ja fa temps que molta gent va fer del FCB un símbol del catalanisme d'avui. I el que dic és que, en base a això, no crec que en Laporta hagi fet més "catalanista" (com a símbol) el FCB del que ja ho és. Però no nego que en Laporta hauria de separar millor el FCB de la política; quan deixi de ser president, que faci campanya. :yes:

el casanovas
August 2nd, 2008, 08:21 PM
El FCB es un club de fútbol i altres esports de la ciutat de Barcelona, no te sentit que el president del club utilitzi el club per fer política i declarar la seva catalanitat. Que es fiqui a la política.

Quan Franco va fer "demanar disculpes" al Barça per ser català ja els va ficar a la política i els va convertir en un símbol, no és que el Laporta s'ho hagi tret de la màniga ara, més aviat que el Gaspart i el Núñez s'ho van treure del mig.

De totes maneres, sí, barrejar futbol i política no és la millor idea.

bauer666
August 2nd, 2008, 09:20 PM
^^ Sí, això no ho nego, Niat: utilitzar un club esportiu per fer política no és quelcom que em sembli bé, però malgrat això ja fa temps que molta gent va fer del FCB un símbol del catalanisme d'avui. I el que dic és que, en base a això, no crec que en Laporta hagi fet més "catalanista" (com a símbol) el FCB del que ja ho és. Però no nego que en Laporta hauria de separar millor el FCB de la política; quan deixi de ser president, que faci campanya. :yes:

Si el que vol és alienar milers de seguidors no catalans ja ho està fent bé, ja.
No tinc problemes amb què el barça representi Catalunya, però no m'agrada que representi sol una certa idea de Catalunya (la del Laporta, en aquest cas).

Ahora a lo que importa; :D ¿qué opináis del caso Eto'o? ¿No se apresuraron demasiado en darle puerta, Guardiola y Laporta?

SGoico
August 2nd, 2008, 10:36 PM

Ahora a lo que importa; :D ¿qué opináis del caso Eto'o? ¿No se apresuraron demasiado en darle puerta, Guardiola y Laporta?

Con lo bocazas y notas que es el tío casi que era lo mas normal, pero bueno, a ver si poniéndole un bozal lo tienen controladito porque a mí como delantero me gusta mucho, me parece letal (como su lengua)

Niat
August 2nd, 2008, 11:25 PM
Eto'o es un delantero muy bueno, pero si el entrenador no lo quiere por bocazas y porque quiere un delantero rematador pues mejor que se venda.

Porque el titular parece ser que será Henry, y tener que aguantar a Eto'o en el banquillo quejandose cada dos por tres seria de todo menos bueno.

A ver que pasa.

Sobre el tema de Laporta pues lo que ya he dicho, que no hay que mezclar fútbol con política.

Tucancillo
August 2nd, 2008, 11:59 PM
Doncs jo SÍ sóc soci i em sembla collonut el que ha fet el club. Res de viatjar amb aquesta aerolínia. Només trobo que haurien hagut de comunicar-ho oficialment.

I respete a barrejar política, bé, tot club te una tradició, unes arrels, unes essències, com les persones, cadascú és com és. Resulta una inutilitat total voler contentar a tothom, això és convertir-se en quelcom amorf i gris que no te cap gràcia. No crec que per exemple a camp del Celtic es preocupin de si els seus aficionats anglesos estiguin alienats o no per la seva forma de ser i de demostrar el seus sentiments cap a Irlanda. Qui vulgui estar amb nosaltres collonut, qui no se senti còmode, que no vingui, tan fàcil com això. Un aficionat que li molesti que el Barça porti la senyera al coll de la samarreta, no ha entès res del que és el Barça, i si per això perdem oportunitats de tenir algún aficionat més, m'importa poc. Prefereixo que seguim fidels al que som.

bauer666
August 3rd, 2008, 12:13 AM
Porque el titular parece ser que será Henry,

Jodo pues que dios nos pille confesados...
Yo pienso que si Eto'o se queda acabará siendo titular, Guardiola no tiene un pelo de tonto.

el casanovas
August 3rd, 2008, 01:26 AM
Doncs jo SÍ sóc soci i em sembla collonut el que ha fet el club. Res de viatjar amb aquesta aerolínia. Només trobo que haurien hagut de comunicar-ho oficialment.

I respete a barrejar política, bé, tot club te una tradició, unes arrels, unes essències, com les persones, cadascú és com és. Resulta una inutilitat total voler contentar a tothom, això és convertir-se en quelcom amorf i gris que no te cap gràcia. No crec que per exemple a camp del Celtic es preocupin de si els seus aficionats anglesos estiguin alienats o no per la seva forma de ser i de demostrar el seus sentiments cap a Irlanda. Qui vulgui estar amb nosaltres collonut, qui no se senti còmode, que no vingui, tan fàcil com això. Un aficionat que li molesti que el Barça porti la senyera al coll de la samarreta, no ha entès res del que és el Barça, i si per això perdem oportunitats de tenir algún aficionat més, m'importa poc. Prefereixo que seguim fidels al que som.

Clar, de clubs que no són "més que un club" n'hi han molts i a Barcelona mateix un de ben bo. A més, el Barça ha crescut molt en socis (més amunt en aquest mateix fil surt) i busca el mercat internacional, on aquestes coses poc importen.

L'Eto'o és un macarra, jo no el vull ni veure, encara que és molt bo.

Tucancillo
August 3rd, 2008, 02:01 AM
Bauer: jo intentaria donar a l'Henry el benefici del dubte. A un jugador de tantíssima qualitat no se li pot haver oblidat jugar. A més va venir quan portava 6 mesos lesionat. A l'Arsenal de tota la vida ell sortia cap a la porteria fent uns metres determinats, i en Rikjaard li feia córrer el doble de distància sortint de mig any de lesió, això pot ser una de les raons que no li sortissin les coses bé.

casanovas: exactament, estem d'acord i respecte de l'Etoo també. Encara que sigui bo només pot ser una font de problemes pel seu ego insuportable. Que li vagi bé allà on marxi, però que marxi.

Niat
August 3rd, 2008, 08:28 AM

Pel que dius sembla que nomès puguin ser del Barça els catalanistes...

I a mi em sembla perfecte que un jugador porti la senyera, el que em molesta es que el president utilitzi el club per fer política i declarar públicament les seves idees nacionalistes. Aixó em sembla francament lamentable i no té justificació. I per molt que li molesti el Barça a més d'un club català es un club espanyol.

Jodo pues que dios nos pille confesados...
Yo pienso que si Eto'o se queda acabará siendo titular, Guardiola no tiene un pelo de tonto.

Hombre, si Pep en principio no contaba con Eto'o y dijo lo que dijo de Henry yo creo que en caso de quedarse el camerunés el titular seria el francés.

Pel que dius sembla que nomès tinguin que ser del Barça els catalanistes, quan no es així.

I a mi em sembla perfecte que un jugador porti la senyera si vo, però el que crec que no està bé es utilitzar el club per fer política como fa Laporta, això em sembla lamentable i per molt que digeu no té justificació.

bauer666
August 3rd, 2008, 10:38 AM
Hombre, si Pep en principio no contaba con Eto'o y dijo lo que dijo de Henry yo creo que en caso de quedarse el camerunés el titular seria el francés.

Sí sí, lo que decía es que creo que si se queda, acabará siendo titular, aunque lo sea Henry en un principio...

Tucancillo
August 3rd, 2008, 02:16 PM
Jo no he dit pas que per ser del Barça s'hagi de ser catalanista. El que dic és que no es pot pretendre que el club canviï tota la seva idiosincràsia, que te ja més de 100 anys, les seves arrels, la seva essència per a que s'apuntin al Barça més senyors de Santander o Múrcia o per no molestar al Carlos Herrera, a Radio Marca o a l'As. Simplement. I això que és un club espanyol, és la teva opinió, no la de tots els socis ni molt menys. De fet en Laporta desde del primer moment, abans i després de ser president, va fer un element central del que seria la seva acció una tornada al catalanisme del club sense complexos. Resultat, els socis que som els que tenim dret a decidir, el vam escollir com a president més votat de la història. Sembla que a la majoria no li sembla gens malament l'acció del president en aquest sentit.

Per mi tenen la mateixa importància els culés de Tòquio, Oslo, Cape Town, Zuric, Milà o Londres que els de l'estat. I a ells no els molesten pas aquestes històries. Ni al meu pare, culé des de petit, i nascut a un poble de Castella de 300 habitants. Ho dic per si hi ha qui es pensa que tinc algun prejudici en contra d'algú.

Niat
August 3rd, 2008, 09:03 PM
No, no es la meva opinió, es un equip espanyol perque está dins de l'estat espanyol. A més juga a la lliga espanyola.

I si, el Barça ha estat bastant vinculat de sempre a Catalunya i em sembla perfecte, el que no em sembla bé es el que ja he dit de Laporta.

Tucancillo
August 4th, 2008, 06:32 PM
Anem a vure Niat :hug:

Ja ho sé que el Barça juga la lliga estatal, que legalment som espanyols, etc. La qüestió, al que jo em referia, és sentir-ho no de papers. Els papers poden dir missa, cadascú és el que diuen el seu cor i el seu cap, i allà no hi ha ni estat espanyol ni liga espanyola, hi ha el que tu vols. La llei pot dir el que li doni la gana, però els sentiments no es poden legislar.

Ep, no ens emboliquem més que ahir vam guanyar 2-5 i sembla que el Pep els porta ben drets. :banana: Crec que hi ha fonaments per a l'esperança... veurem com comença la temporada, almenys el sorteig de la Xampinyons va anar bé... :)

Niat
August 4th, 2008, 07:00 PM
Pero el club propiament no crec que tingui sentiments.

Bueno, millor no ens emboliquem més com dius i parlem de l'equip.

Té bona pinta l'equip, per fi un entrenador amb idees molt clares, aixó facilita molt les coses. Hleb em va agradar molt, Eto'o es reivindica y segurament es quedi, Pedro a un gran nivel i Xavi molt bé (Pep el fa jugar més endavant que es on millor ha rendit sempre).

I per fi em tornat a marcar en un corner, Cáceres es un gran rematador.

Això si, en defensa ahir vam estar malament, però es pretemporada i els errors serveixen per millorar i corregir-los.

Jo fitxaria a un jugado de banda esquerra (Arshavin o Silva) i donaria la plantilla per tancada. I en la meva opinió quedaria una plantilla molt, molt bona a mans d'un gran entrenador.

bauer666
August 5th, 2008, 12:03 AM
El que dic és que no es pot pretendre que el club canviï tota la seva idiosincràsia, que te ja més de 100 anys, les seves arrels, la seva essència per a que s'apuntin al Barça més senyors de Santander o Múrcia o per no molestar al Carlos Herrera, a Radio Marca o a l'As. Simplement. I això que és un club espanyol, és la teva opinió, no la de tots els socis ni molt menys.

Qui demana això? jo em conformaria que no anessin presumint de ser un club no espanyol. No és obligatori per al catalanisme el tufillo d'antiespanyolisme que envolta al Laporta.
Fora d'això està clar que els seguidors d'oslo toquio o zuric no gasten tant en samarretes i pay per view com els de Valladolid, Palma o Osca (com un servidor).
Tractar-los (tractar-nos) per igual seria anteposar nacionalisme a bona gestió, sense més ni més.

Y Eto'o que sigue enchufado, qué bien. Lo de meter un gol de córner se hace hasta raro eh?

Danzig
August 5th, 2008, 12:45 AM
No crec pas que es tracti pitjor als barcelonistes de fora de Catalunya, la veritat.

Les relacions amb les penyes d'arreu d'Espanya n'és un bon exemple.

Tucancillo
August 5th, 2008, 02:02 AM
Si l'Etoo juga bé, millor... el podrem vendre més car... :)

Spike88bcn
August 5th, 2008, 02:48 AM
Em sembla que es va regalar una replica de la font de canaletes a una penya de Andalusia. XD

Aixo crec que es mostra d'afecte. XD

bauer666
August 5th, 2008, 03:17 AM
No crec pas que es tracti pitjor als barcelonistes de fora de Catalunya, la veritat.

Les relacions amb les penyes d'arreu d'Espanya n'és un bon exemple.

A ver, que mi catalán no debe de dar para que se me entienda. Yo no he dicho que se nos trate peor. Tucancillo ha dicho que para él tienen la misma importancia los seguidores que haya en Suráfrica o Japon que los que haya en España.
Yo he comentado que si el club actuara así (condicional) sería un error en la gestión, no he dicho que lo estén cometiendo; afortunandamente tucancillo no está en la junta del barça :lol:

Tucancillo
August 5th, 2008, 11:27 AM
afortunandamente tucancillo no está en la junta del barça :lol:
:rofl:

Qui sap... :D :lol:

Danzig
August 5th, 2008, 12:06 PM
A ver, que mi catalán no debe de dar para que se me entienda. Yo no he dicho que se nos trate peor. Tucancillo ha dicho que para él tienen la misma importancia los seguidores que haya en Suráfrica o Japon que los que haya en España.
Yo he comentado que si el club actuara así (condicional) sería un error en la gestión, no he dicho que lo estén cometiendo; afortunandamente tucancillo no está en la junta del barça :lol:

ah, perdón :)

bauer666
August 5th, 2008, 02:38 PM
^^Perdonado

Encuesta del Mundo Deportivo
A quién prefieres, ¿Berbatov o Eto'o?

Berbatov| 132 12 %

Eto'o| 949 88 %

Si es que es de cajón...

Danzig
August 5th, 2008, 02:43 PM
berbaqué?

Izo
August 5th, 2008, 06:20 PM
^^ En Berbatov, un que marca gols, però no tants com n'Eto'o :D

Niat
August 5th, 2008, 07:32 PM
A veure si fitxem a Silva que li agrada molt a Guardiola. Ens quedaria una plantilla així:

·Valdés/Pinto/Jorquera

·Alves/Cáceres ·Puyol/Márquez ·Piqué/Milito ·Abidal/Sylvinho

·Touré/Keita

·Xavi//Hleb ·Iniesta/Keita/Gudjohnsen

·Messi/Bojan ·Silva/Hleb

·Eto'o/Henry

Bfff, molt bona plantilla, però que fitxin a Silva o Arshavin.

Tucancillo
August 6th, 2008, 07:58 PM
^^Perdonado

Encuesta del Mundo Deportivo
A quién prefieres, ¿Berbatov o Eto'o?

Berbatov| 132 12 %

Eto'o| 949 88 %

Si es que es de cajón...

Efectivament Bauer està clar quin dels dos és millor, el que em rebenta és que tots aquests que diuen això segur 101% que són els mateixos que han estat despotricant de l'Etoo als darrers temps, aquestes són les coses que m'emprenyen del seguidor del Barça, tanta incoherència... Segur que Etoo és millor però pel bé del vestidor millor que marxi, a la que el Pep el posés 3 partits seguits a la banqueta tindriem sarau segur.

Alguna notícia sobre que farà el club amb Messi després que el TAS ens hagi donat la raó? Sobre el paper, tenim tot el dret de reclamar al jugador, però no sé si per gestió de planter, política respecte AFA i FIFA.. seria millor optar per una sol·lució intermitja: deixar-li jugar el primer partit per exemple i què després torni. En fi, m'al·legro que ens hagin donat la raó, però ara cal gestionar-ho bé.

el casanovas
August 6th, 2008, 08:00 PM
^^

Jo no sé, millor deixaria el Messi als Jocs per estalviar-nos mal rotllo :/

SGoico
August 6th, 2008, 08:20 PM
Yo también lo dejaría que jugara ya que todavía no ha empezado la liga, no nos jugamos nada (el partido de previa de champions se gana de cajón) y es la ilusión del chaval.

De todas maneras, me alegro de este sopapo a los de la FIFA y todas las Federaciones nacionales, como la AFA en este caso, que se creen que pueden hacer lo que quieran los jugadores contra la voluntad de los clubes cuando son los clubes quienes les pagan esas millonadas.

Confide
August 6th, 2008, 10:51 PM
No sé si és millor que es quedi a la Xina o que torni. Si torna vindrà enfadat, si es queda tornarà lesionat. O ja es lesionarà a mitja temporada, per variar.

bauer666
August 6th, 2008, 11:00 PM
^^

+1

Niat
August 7th, 2008, 12:35 AM
Millor que es quedi allà en els jocs, per al jugador es el millor.

Confide
August 7th, 2008, 01:03 AM
A mi el que em fa ràbia és la pre-potència del seleccionador que diu que jugarà allà tan sí com no >:(

Niat
August 7th, 2008, 07:45 AM
Si, es el de molts argentins :(

cfranch
August 7th, 2008, 09:04 AM
Crec que el millor es que el deixin quedar als JJOO, ja que enfrontarse a la AFA i la FIFA pot donar molts maldecaps durant la temporada.

Això no treu que el Barça exigeixi que la AFA faci una assegurança del jugador i que en cas que es lesioni, el Barça cobri una bona morterada. La NBA fa això quan cedeix jugadors a les seleccions i ningú no es queixa. Seria el més just, juntament amb que la AFA li pagués el sou al jugador durant aquests dies, però això complicaria bastant les relacions.

Hush
August 7th, 2008, 10:30 AM
I no només això, jo ho faria com un gest de grandesa: el tribunal aquest ens ha donat la raó i tot i poder recuperar legalment el jugador, el deixem a la Xina per tal que pugui jugar amb la seva selecció.
Això farà parlar a favor del Barça, reforçant allò que diuen que "és més que un club...".

:)

^^ Més que tontos... més aviat.

Aurelio
August 7th, 2008, 10:32 AM
^^

I no només això, jo ho faria com un gest de grandesa: el tribunal aquest ens ha donat la raó i tot i poder recuperar legalment el jugador, el deixem a la Xina per tal que pugui jugar amb la seva selecció.
Això farà parlar a favor del Barça, reforçant allò que diuen que "és més que un club...".

Aurelio
August 7th, 2008, 10:38 AM
^^ Més que tontos... més aviat.

Vols dir...?

el casanovas
August 7th, 2008, 05:43 PM

Molt bona idea :)

Izo
August 7th, 2008, 06:15 PM
És el que s'hauria de fer: deixar que en Messi jugui al Jocs malgrat tenir la raó el FCB. Els que queden malament ara són tots aquells que ens han dit peseteros.

Danzig
August 8th, 2008, 01:34 PM
Guardiola

Niat
August 8th, 2008, 11:49 PM
Guardiola

+1.

Guardiola a més de bon entrenador es comprensiu. Es l'entrenador ideal :)

I Messi dona les gràcies al Barça per deixar-lo quedarse en els jocs.

gallo450
August 18th, 2008, 10:04 PM
me da verguenza lo que hizo el Farça con boca juniors, dieron pena jugando el partido y necesitaron de 5 minutos de alargue para no pasar verquenza, nosotros tenemos la mejor hinchada del mundo y nadie lo puede negar, se escucharon mas a los pocos hichas de boca que 70000 sentadas y calladas, parecia un funeral y laverdad losque jugaron el farça eran unos muertos por eso el funeral. Cualquier extranjero que viene a Buenos aires quiere ir a la bombonera por que quieren tener la experiencia de vivir una fiesta como es en la bombonera que en ningun pais del mundo se los da, fueron ladrones uds en la cancha y en el hotel, y ya nos dimos cuenta que en un pais de ¨primer mundo¨no haya inseguridad, hay inseguridad, hay terrorismo, uds tienen cosas que nosotros estamos orgullosos de no tenerlas. aguante boca, aguante argentina carajo. y los catalanes dan pena, muchas gracias.

Niat
August 18th, 2008, 10:18 PM
Primero de todo, no hay que generalizar.

Que yo sepa no es nada malo que la gente de aquí no anime demasiado, es mas su forma de ser, igual no demasiado expresiva.

Pero nada, como ya veo tus generalizaciones por esa misma regla de tres yo podria decir que los argentinos sois todos unos violentos y asesinos ya que en muchos partidos suelen haber peleas entre diferentes aficiones.

Me hace gracia que hable un argentino de que en España hay inseguridad cuando en Argentina la cosa está bastante peor.

Y eso de la mejor hinchada del mundo lo único que demuestra es tu egocentrismo y tu prepotencia.

En fin, podria seguir pero es que no vale la pena ante las tonterias que comentas.

SGoico
August 19th, 2008, 12:55 AM
Ni caso, que éste nos ha salido un poco llorón. Afortunádamente no todos los argentinos son tan limitados como este.

Y contestando a su hinchada, ¿Que las barras son la mejor afición? Quizás. ¿Que las barras son una vergüenza nacional? Pues también: 215 muertes desde 1958 hasta este año.
En este enlace un interesante artículo de la mejor afición del mundo mundial y parte del extranjero: http://www.clarin.com/suplementos/zona/2007/12/23/z-04215.htm

PD: 2-1 en el descuento, con lo que jode!

entfe001
August 19th, 2008, 12:42 PM
Ni que el Gamper fos un trofeu del qual depengués l'èxit esportiu del Boca (o del Barça) :crazy:

el casanovas
August 19th, 2008, 01:48 PM
A aquest no li donen un avís per xenòfob? O per curtet, tant se val XD

Confide
August 19th, 2008, 02:27 PM
Home, amb això "los catalanes dan pena", l'haurian de banejar o posar mínim al brig mínim. Ell si que fa pena.

Bitxofo
August 19th, 2008, 04:43 PM
me da verguenza lo que hizo el Farça con boca juniors, dieron pena jugando el partido y necesitaron de 5 minutos de alargue para no pasar verquenza, nosotros tenemos la mejor hinchada del mundo y nadie lo puede negar, se escucharon mas a los pocos hichas de boca que 70000 sentadas y calladas, parecia un funeral y laverdad losque jugaron el farça eran unos muertos por eso el funeral. Cualquier extranjero que viene a Buenos aires quiere ir a la bombonera por que quieren tener la experiencia de vivir una fiesta como es en la bombonera que en ningun pais del mundo se los da, fueron ladrones uds en la cancha y en el hotel, y ya nos dimos cuenta que en un pais de ¨primer mundo¨no haya inseguridad, hay inseguridad, hay terrorismo, uds tienen cosas que nosotros estamos orgullosos de no tenerlas. aguante boca, aguante argentina carajo. y los catalanes dan pena, muchas gracias.
Jo no entenc alguna gent...
:ohno:
Per sort ja és a la garjola.
:okay: