View Full Version : Els esports
_Barca_ May 28th, 2009, 08:00 PM Jo sóc pesimista de naixement peró aquest equip es mereixia la meva confiança. Peró no ho veia clar. Si a alguna cosa haguès apostat era que el Manchester marcava, em va sorprendre la seva impotència, era com si no haguessin previst el partit si marcaven primer, ens van infravalorar i bye bye jeje. Gran gol d'Eto'o, retall a vidic y a dins. Els reds en van tenir cinc i la van pifiar, noslatres una i a dins. Bueno, suposo que tots heu vist el partit, no sé perqué us explico tot aixó jeje. Visca el Barça.
Sr.Horn, ara m'en vaig a la rua amb la samarreta del Barça, perque estic orgullós de ser un borrego, un borrego culé que no es va perdre ni els partits de pretemporada i que ha disfrutat com mai. Espero que la borrachera que agafin avui no duri dos anys com el Drink Team del Ronnie.
Niat May 28th, 2009, 08:37 PM En este artículo (http://www.elpais.com/articulo/deportes/genios/juntos/elpepudep/20090527elpepudep_16/Tes) de El País, José Sámano analiza la actuación de varios jugadores en la final de anoche. Me quedo con el comentario sobre lo puto crack, Iniesta:
Camacu. :drool:
+1
Iniesta amo y señor :)
galaico May 29th, 2009, 09:03 AM Jo el que em pregunto si amb l ínjecció de calers que rebrà ara el Barça es podrà reactivar la remodelació del Camp Nou, que està molt aturadeta. Seria una llastima no fer-la.
Danzig May 29th, 2009, 01:07 PM http://i2.photobucket.com/albums/y35/fernolea/varios2/DSC09901.jpg
HEkrX5bOslY
Izo May 29th, 2009, 06:50 PM Quin partit més emocionant. I quina por quan en C. Ronaldo s'acostava a la nostra porteria... Però al cap de deus minuts tot va començar a rutllar. Quin partidàs! D'una qualitat esportiva excel·lent, com pocs s'han vist en una final de la Champions. Bé, doncs ja tenim el triplet!!!
Visca el Barça i visca Catalunya!
_Barca_ May 30th, 2009, 07:17 PM Si l'autor del video hagués filmat una mica més cap a l'esquerra m'hauria filmat el clatell. Va ser molt emocionant, al contrari del que en Guardiola va dir d'en Messi, sí que anava una mica torrat jeje. Es veu que va estar apunt de caure en l'últim tram de la rua.
Izo June 1st, 2009, 12:11 AM ^^ Es van veure imatges per la tele d'en Messi caminant, diguem-ne, amb dificultats per la part de dalt de l'autobús. Quedava més que clar que portava un torrat al damunt força considerable.
Més tard, ja al Camp Nou, se'l veia millor, però tot i així encara presentava símptomes que el delataven. I alguns dels seus companys (en Piqué, en Xavi...) no podien deixar de riure en veure com estava quan feia el parlament! XD
_Barca_ June 1st, 2009, 02:36 AM Va ser molt divertit. Em vaig ampassar tota la celebració i la veritat es que no tenia desperdici. Molt divertida.
A veure com ens reforcem aquest any. Jo sóc seguidor del Barça desde petit i potser l'any que ve em faré soci. Una pregunta, hi ha algú més que miri tots els partits de pretemporada? Ja sé que no tenen cap emoció ni interés peró m'agrada veure jugar les noves incorporacions, algú més s'els mira tots? Amb tots vull dir fins i tot contra el Yokohama Marinos i contra el Tigres de Guadalajara xd. Estic malalt o algú més ho fa? :lol:
Izo June 1st, 2009, 05:35 PM ^^ Ui, jo a veure els de pretemporada ja no hi arribo. No em motiva tant el futbol com per fer-ho! :lol:
Niat June 1st, 2009, 05:46 PM Va ser molt divertit. Em vaig ampassar tota la celebració i la veritat es que no tenia desperdici. Molt divertida.
A veure com ens reforcem aquest any. Jo sóc seguidor del Barça desde petit i potser l'any que ve em faré soci. Una pregunta, hi ha algú més que miri tots els partits de pretemporada? Ja sé que no tenen cap emoció ni interés peró m'agrada veure jugar les noves incorporacions, algú més s'els mira tots? Amb tots vull dir fins i tot contra el Yokohama Marinos i contra el Tigres de Guadalajara xd. Estic malalt o algú més ho fa? :lol:
Jo sóc com tú, els veig tots :)
I mola molt veure jugar les noves incorpracions en pretemorada, i a més també està bé jugar alguns partits sense pressió ni tensió, ja es sufrirà a la temporada xd.
Juanillo-Lcg June 1st, 2009, 06:05 PM Ey felicitats, chavales! E tenido la suerte de verlos en Coruña este finde, y los e visto en la cena, y despues, y en un local de copas! Casi todos son unos tios muy normales y mazo majos. Hable un ratillo con varios, y son la ostia! Al pep le lleve una foto que tengo con el de hace mas de 10 años! y me la firmo!.:cheers:
Pos eso visÇa barÇa y visÇa Catalunya! y tambien el Depor! xD.
haretz June 2nd, 2009, 03:58 AM Estava buscant a veure si hi havien noticies noves de la remodelació del Camp Nou, pero ja veig que res de res :(
Ja que estic aquí i com veig que heu posat algunes fotos, us paso un enllaç a les fotos que vaig fer jo de la celebració al Camp Nou ;)
http://farm3.static.flickr.com/2470/3575057482_37bea7c226.jpg (http://www.flickr.com/photos/haretz/sets/72157618853427265/)
http://www.flickr.com/photos/haretz/sets/72157618853427265/
Salut! I visca el Barça! =)
Danzig June 2nd, 2009, 11:59 AM ^^ la cerimònia va ser glosiosa
Si l'autor del video hagués filmat una mica més cap a l'esquerra m'hauria filmat el clatell.
l'autor del video vaig ser jo mateix :lol:
_Barca_ June 2nd, 2009, 06:06 PM ^^ la cerimònia va ser glosiosa
l'autor del video vaig ser jo mateix :lol:
Ah, d'acord. Em pensava que havies agafat un video del youtube a l'atzar. Com comprendràs, és impossible relacionar "fernolea" amb "Danzig".
Doncs ens deviem creuar jeje. Sabies que en un balcó de la mateixa cruïlla entre Laietana i Fontanella hi havia el Pascual Maragall? Ho van dir després a Rac1 peró jo no el vaig veure. Només tenia ulls per l'autocar dels campions xd.
Ize loob June 3rd, 2009, 01:44 AM aquest esquip demana a crits la remodelació de l'estadi JA!!
Vox June 3rd, 2009, 01:56 AM Una info relacionada amb el Camp Nou. Com alguns sabreu, U2 inicien gira mundial a Barcelona i ja estan muntant l'escenari, desde el cap de setmana.
La gira comença el 30 de juny aixi que serà tot un mes de feina a l'estadi.
Vox
Niat June 3rd, 2009, 10:22 AM aquest esquip demana a crits la remodelació de l'estadi JA!!
Doncs sí, i un nou Palau també.
Però res de res, molt parlar i després no es fa res :(
I a Laporta lo queda un any de president, així que...
I com guanyi Rosell..., ja va dir que no volia aquesta reforma per al Camp Nou. Tot i que clar, ven mirat es el mateix, perque Laporta molt dir i tal del nou Estadi i acabarà el seu mandat i segurament tot continuarà igual que ara, en una idea que no es farà realitat.
Sento ser tan pesimista, pero pasen els anys i els mesos i no hi ha novetats sobre la remodelació del Camp Nou i el Nou Palau.
Danzig June 3rd, 2009, 11:33 AM Sabies que en un balcó de la mateixa cruïlla entre Laietana i Fontanella hi havia el Pascual Maragall? Ho van dir després a Rac1 peró jo no el vaig veure. Només tenia ulls per l'autocar dels campions xd.
Jo per moments només pensava en sobreviure a l'esclafament :lol:
Sky June 4th, 2009, 05:23 PM Sala i Martín, el tapat de Laporta?
• Laporta no descarta l'economista com a nou president
El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha estat entrevistat a El Món a RAC 1, on ha manifestat que "hi ha moltes persones, dins de la Junta, que poden encapçalar la candidatura" a la presidència del club. Laporta ha lloat que els actuals membres de la directiva "han tingut la capacitat de resistència i són les persones que millor poden continuar el projecte".
El dirigent blaugrana ha deixat clar que "m'inclinaré per un d'ells". Preguntat al respecte, ha assenyalat que "Sala i Martín és una de les persones que podrien encapçalar una candidatura", tot i remarcar d'altra banda que "tots els noms que han sortit els considero vàlids". De cara a les properes eleccions, ha apostat per suprimir l'aval i incorporar el vot per Internet.
Sobre Sandro Rosell ha considerat que "el millor pel Barça és que continuï aquest model, el més adequat és que continuï algú de la Junta". "Respecto que tothom canviï la línea del pensament. Tots som conseqüents del que vam fer. Hi ha gent que va abandonar la junta, és molt lícit, però crec que ha de seguir algú de l'actual junta", ha explicat.
D'altra banda, el president del Barça ha afirmat que "mai m'he sentit maltractat ni poc valorat". En aquest sentit ha reivindicat que "la vida ens dóna moltes lliçons: jo he aprés molt, confio que la gent que hagi rebut lliçons n'aprengui". "És una lliçó per moltes persones, espero que tothom n'aprengui", ha demanat.
Laporta ha criticat la política del nou president del Madrid, Florentino Pérez, en considerar que "distorsiona el mercat". En aquesta línia ha apuntat que "no farem inversions de 75 milions d'euros", atès que "es poden fer aquestes operacions d'una altra manera". Pel que fa a aspectes esportius, ha recordat que "el club ha fet una proposta a Víctor Valdés que espero que agradi als representants. Està en procés".
També ha recordat que "Eto'o té contracte i per a mi és el millor davanter centre del món". Finalment ha expressat la seva voluntat d'allargar un any més el contracte a Pep Guardiola i la resta del cos tècnic.
http://esports.e-noticies.cat/sala-i-martin-el-tapat-de-laporta-29858.html
_Barca_ June 5th, 2009, 12:32 AM Jo per moments només pensava en sobreviure a l'esclafament :lol:
Sí, jo també vaig patir jeje.
Una pregunta, que farieu amb el cas Eto'o? El vendríeu? A qui fitxarieu? Us agrada el suec?
Danzig June 5th, 2009, 05:30 PM Más vale pájaro en mano, más vale malo conocido, etc etc
Sky June 11th, 2009, 04:22 PM Laporta reconeix que el Barça estudia incorporar un altre patrocinador per a la samarreta
• També revela que milloraran el contracte a Messi i que és l'Inter el que vol fitxar Eto'o
Des de Nova York i en declaracions al programa Els millors anys de la nostra vida de Catalunya Ràdio, Joan Laporta va reconèixer que el club no descarta arribar a un acord la temporada vinent per tenir un altre patrocinador amb la samarreta que compartiria espai amb Unicef: «És cert que estem estudiant altres possibilitats que combinin en una companyia que tingui la mateixa sensibilitat i el mateix sentit de la responsabilitat social que té el Barça. I pot ser que hi hagi noves fórmules. Ho estem estudiant i seria prou interessant, perquè aquí sí que buscaríem l'obtenció de més recursos, una part dels quals anirien al club i una altra part continuarien en el programa solidari i humanitari.» Malgrat que va assegurar que tot estava encara en «un estat embrionari», l'acord es podria tancar durant la pròxima temporada. Laporta també va reconèixer que el club vol premiar Leo Messi i que estan negociant una millora de contracte: «Messi és el millor del món i li hem ofert una millora. Tot i això, el millor contracte que tenim amb Messi és el seu compromís amb aquesta entitat.» Respecte al cas de Samuel Eto'o va revelar que la reunió amb Massimo Moratti la va precipitar l'Inter i no el Barça: «Ells volien saber les nostres intencions en el mercat i no trepitjar-nos en els nostres objectius per no provocar més inflació en el mercat. Eto'o és un jugador que agrada molt al tècnic de l'Inter, però la nostra voluntat inicial és renovar-lo, sempre que puguem assumir les seves condicions econòmiques.» En aquest sentit, va assegurar: «Nosaltres no el vendrem a qualsevol club» i va deixar clar que no hi ha res tancat: «En aquest moment veig Samuel més a dins que a fora, perquè té un contracte en vigor.» Respecte al fitxatge de Kaká pel Madrid, va deixar clar que el Barça mai actuarà així: «Nosaltres, per molts motius, no hem de fer com altres. Tenim una línia i hi continuarem apostant, perquè ens ha donat fruits.»
Reitera la voluntat de compaginar èxits amb l'ajut als «més vulnerables»
Des de la seu de les Nacions Unides, Laporta va fer un balanç molt positiu dels tres anys de col·laboració entre el FC Barcelona i Unicef. En presència de la directora executiva d'Unicef, Ann Veneman, Laporta va emfatitzar que la voluntat del club continua sent la de compaginar els èxits esportius amb l'ajuda als més vulnerables: «En moments d'èxits esportius per al club, volem un somriure dels infants menys afortunats.» Laporta destaca la seriositat i la responsabilitat que tant el club –mitjançant la seva fundació– i l'organisme estan portant en els diversos camps que estan treballant: «Els resultats d'aquests tres anys d'entesa mostren la maduresa de la nostra aliança.» I va mostrar-se orgullós dels «avenços que s'han donat a Swazilàndia, Malawi i Angola, els tres països on més s'està treballant». Philip O'Brien, el director adjunt d'Unicef va agrair el suport a Laporta: «Lluitem per tenir una generació lliure de sida i això només ho podem fer amb el suport d'un club tan gran com el Barça.» L'entitat blaugrana també va anunciar que passarà a finançar, en el context d'aquesta aliança, el programa Esaro –Eastern and Southern Africa Regional Office– enfocat a prevenir el virus de la sida a dinou països de l'Àfrica. Amb aquest pas, la fundació passarà a ser un dels majors finançadors d'aquest organisme.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/48-barca/48834-laporta-reconeix-que-el-barca-estudia-incorporar-un-altre-patrocinador-per-a-la-samarreta.html
Sky July 8th, 2009, 02:11 PM Xavier Sala i Martín y Jaume Ferrer se postulan para suceder a Joan Laporta
• Los dos directivos dieron un paso al frente en la cena que celebró la junta el lunes
• La junta mantendrá una reunión sobre cambios en los estatutos y después sondeará a los socios
La carrera por ser el candidato continuista en el Barcelona ya ha comenzado. En la cena que la junta azulgrana celebró el pasado lunes dos directivos dieron un paso al frente y manifestaron abiertamente su deseo de ser candidatos a la presidencia del club en las elecciones del 2010.
Se trata del vicepresidente de marketing, Jaume Ferrer y de Xavier Sala i Martín, directivo del área económica y que ya presidió accidentalmente el club en el verano del 2006 durante el proceso electoral que desembocó en la continuidad de Joan Laporta. El ágape de la junta, que fuentes del club afirman que se desarrolló en un clima de gran cordialidad, sirvió para poner las cartas boca arriba.
Tanto Sala i Martín, que fue el primero en manifestar sus deseos, como Ferrer, que habló a continuación, expresaron sus ilusiones, sus objetivos y sus inquietudes. Los dos directivos son los principales candidatos a seguir con el proyecto liderado por Joan Laporta desde 2003 pero pueden no ser los únicos, porque hay quien prefiere esconder aún sus intenciones a la espera de acontecimientos.
Esta tercera persona entiende que todavía es demasiado pronto, que si saliera ahora a la arena no tendría impacto y no sería beneficioso para sus intereses. Además está a la espera de comprobar el equilibrio de fuerzas. La mayoría de directivos se encuentra a la expectativa, no sólo a la hora de apostar por Ferrer, por Sala o por una tercera vía (que se consideraría la más rupturista dentro del continuismo), sino ante el hecho de qué hacer con su futuro dentro del club, de si presentarse o no dentro de alguna candidatura.
En lo que existe, en principio, un amplio consenso, es en el hecho de que aún no toca revelar un nombre. No se quiere transmitir la sensación de que ya es época electoral y de que a partir de ahora la directiva actual ya no puede tomar según qué decisiones. Se desea dar la imagen de que ahora lo más importante es cerrar alguno de los fichajes que Josep Guardiola ha pedido.
"Ya habrá tiempo para elegir un sucesor", afirman las fuentes consultadas. Por eso, aunque hubo algún directivo que en la cena pidió que se votara, la elección se aplazó, como mínimo, hasta después del verano. La idea del presidente Laporta es la de que hacia final de año se puede escoger a un candidato de dentro de la junta. Quedarían unos seis meses por delante para poner en marcha una maquinaria a favor del candidato.
En la junta, cuya comisión delegada siguió hablando ayer de la sucesión, esperan que haya batalla interna pero también ven como algo positivo el que dos o más personas quieran tomar el testigo.
En la reunión, en la que sólo faltó porque no pudo acudir Josep Cubells, también se trató el asunto de los cambios en los estatutos. La junta mantendrá una reunión monográfica sobre este tema y después sondeará a los socios.
http://www.lavanguardia.es/deportes/noticias/20090708/53739777385/xavier-sala-i-martin-y-jaume-ferrer-se-postulan-para-suceder-a-joan-laporta-martin-josep-guardiola-j.html
Sky July 8th, 2009, 02:21 PM El Barça planifica la temporada a pas de tortuga
• El club només ha tancat la renovació de Valdés i Touré i encara no ha fitxat ningú
El club que presideix Joan Laporta avança molt poc a poc en la planificació de la pròxima temporada. Fa dues setmanes, a mitjans de juny, es va anunciar la renovació de Víctor Valdés, però, no ha estat fins ara, que el jugador ha estampat la seva firma en el nou contracte. El jugador ha firmat un nou acord que el vincula amb el Barça fins al 2014. El porter de L'Hospitalet continuarà al seu club de tota la vida fins als 32 anys, i amb un augment substancial de la fitxa. El porter blaugrana cobrarà uns 4,5 milions d'euros per any més 2 de variables segons els resultats. Al final del contracte en cobrarà gairebé 7.
Pel que fa a les renovacions, a part de Valdés, només Yaya Touré ha estampat la seva firma. Altres jugadors com Iniesta, Puyol i Márquez encara no han renovat el seu contracte amb el FC Barcelona.
D'altra banda, un dels temes que s'està dilatant i que sembla que anirà per llarg és el del davanter Samuel Eto'o. L'afer s'està convertint en un embolica que fa fort. El seu representant deia, davant la sorpresa general, que no havia rebut mai cap oferta del Manchester City. El Barça està convençut que això és fals, i fins i tot diu que l'entorn del futbolista també ha parlat amb el Chelsea i el Milan. Amb tot, Eto'o ha dit que refusa l'oferta que li ha fet el Barça per allargar el contracte dos anys més.
El recanvi d'Eto'o podria ser David Villa, amb qui el Barça ja ha arribat a un acord, però la inestabilitat que viu el València fa que la negociació s'allargui i no es vegi un final pròxim. Després que Llorente afirmés que no tenia la intenció de vendre el davanter asturià. Ara Vicente Soriano; convertit en el nou màxim accionista gràcies al suport d'un grup d'inversors nord-americà que invertirà 500 milions d'euros, sembla que sí està disposat a vendre'l. Soriano així ho va acordar amb el jugador en la seva anterior etapa al capdavant del l'entitat del Túria.
A causa de les baixes que el club patirà per la Copa d'Àfrica que disputaran Yaya Touré i Seydour Keita, el Barça vol reforçar el mig camp amb la contractació de l'argentí del Liverpool, Javier Mascherano. El secretari tècnic del Barça, Txiki Begiristain, es va reunir a Barcelona amb representants del jugador per temptejar un possible fitxatge. Sembla que hi ha bona disposició per part de l'argentí, encara que l'última paraula la tindrà el tècnic del Liverpool, Rafa Benítez. El jugador argentí vol venir al Barça. Benítez, però, podria ser el principal problema per al seu traspàs.
En la intenció de reforçar el lateral esquerra amb el jugador del Deportivo de la Corunya, Felipe Luis, és un altre capítol que el FC Barcelona té obert. El Barça va fer una oferta al club gallec de 8 milions d'euros que el president del club gallec, Augusto César Lendoiro, va rebutjar i es va remetre a la clàusula del jugador. Les posicions estan molt allunyades tot i que el jugador ja ha manifestat que vol vestir-se de blaugrana.
Per últim, el Barça també està interessat en fitxar un central. Han aparegut els noms del jugador de l'Oporto, Bruno Alves, i el del Shakhtar Donetsk, Dmytro Chigrinsky. Però encara no s'ha tancat res.
http://esports.e-noticies.cat/el-barca-planifica-la-temporada-a-pas-de-tortuga-30922.html
Sky July 24th, 2009, 06:17 PM Ibrahimovic arribarà dilluns que ve a Barcelona i serà presentat al Camp Nou
Zlatan Ibrahimovic ja és a Malmoe, a Suècia, per passar el cap de setmana amb la seva família i recollir quatre coses abans de la seva incorporació definitiva al Barça. El davanter suec arribarà a Barcelona dilluns que ve i el club el vol presentar de forma tradicional al Camp Nou després de passar la revisió mèdica i firmar l'acord per cinc temporades que el lligarà al Barça. L'Inter va fer oficial l'acord amb Samuel Eto'o i el Barça que queda tancat amb 46 milions d'euros, més Eto'o més la cessió gratuïta per un any d'Alexander Hleb.
El suec Zlatan Ibrahimovic, el subsitut de Samuel Eto'o al Barça, ha abandonat ja la concentració de l'Inter de Milà a Boston per viatjar fins a Suècia abans de recalar a Barcelona per formalitzar la seva presentació.
Segons ha informat el club italià, després de l'entrenament de l'equip al campus Harvard de Boston, Ibrahimovic s'ha acomiadat de l'entrenador interista, José Mourinho, i de la plantilla abans d'emprendre vol cap a Europa. Ibrahimovic no volarà directament a Barcelona, sinó que viatjarà fins al seu país per passar el cap de setmana amb la seva família. Dilluns que ve, Ibrahimovic arribarà a la capital catalana i el club blaugrana espera fer la presentació oficial el mateix dia al Camp Nou, un cop el suec hagi passat la revisió mèdica.
Paral·lelament i després que el representant de Samuel Eto'o, Josep Maria Mesalles, anunciés haver arribat a un acord "cent per cent" amb l'Inter, el director general corporatiu del Barça, Joan Oliver, s'ha desplaçat a Milà per ultimar els detalls de l'operació. Queda pendent la desvinculació de Samuel Eto'o del Barça, així com "els últims detalls" de l'acord per tancar definitivament el traspàs de Zlatan Ibrahimovic al conjunt blaugrana. El cost de l'operació per al Barça són 46 milions d'euros més Samuel Eto'o més la cessió gratuïta d'Alexander Hleb. Ibrahimovic firmarà un contracte per a les cinc pròximes temporades.
http://www.3cat24.cat/noticia/397010/futbol/Ibrahimovic-arribara-dilluns-que-ve-a-Barcelona-i-sera-presentat-al-Camp-Nou
Sky July 28th, 2009, 12:33 AM 'Ibra' provoca l'eufòria
• "Només hi ha un club especial, el Barça", diu el nou jugador blaugrana
Uns 55.000 aficionats han assistit aquest dilluns a la tarda a la presentació oficial del davanter suec Zlatan Ibrahimović, Ibra, vestit de blaugrana, amb el número nou a l'esquena, que ha provocat l'eufòria dels assistents quan ha evolucionat per la gespa de l'estadi barcelonista.
La presentació s'ha retardat més d'una hora, a l'espera que Samuel Eto'o signés a Milà el seu contracte com a nou jugador de l'Inter. Després de realitzat aquest tràmit a la ciutat italiana, Ibra ha pogut ser ja presentat de forma totalment oficial com nou jugador del Barça.
"Gràcies a tots!", "Visca el Barça!", deia el nou ídol blaugrana mentre evolucionava per la gespa del Camp Nou i llançava pilotes cap al públic entre una enorme expectació i crits de "¡Ibra, Ibra, Ibra! ". El jugador ha besat en diverses ocasions l'escut barcelonista de la samarreta que vestia, alhora que aplaudia els aficionats concentrats a la graderia de l'estadi.
Prèviament, i durant la seva presentació als mitjans informatius, amb Joan Laporta i Txiki Begiristain, Ibrahmovi havia afirmat: "Hi ha molts grans clubs, però només un especial, el Barça".
El jugador suec també havia dit va dir frases com "veig que la gent està il·lusionada, és important tenir el suport de la gent, així tot és molt més fàcil", i "estic vivint un somni". També: "Es un plaer jugar amb grans jugadors i arribar a ser fins i tot millor", i "vinc a aprendre i gaudir".
Ibrahimovic ha expressat el seu agraïment al al president de l'Inter, Massimo Moratti, "perquè ningú ho sap", ha assegurat, "però jo li vaig dir que volia venir al Barça, i li dono les gràcies per tot el que el que va fer per mi. Em va dir: 'si vols anar, ves'. I això no ho va fer per mi cap altre president. No era fàcil. Em va donar la seva paraula de que seria possible, i així va ser. Vaig estar bé a Milà, però volia evolucionar més".
Durant la revisió mèdica, se li ha detectat un fractura en un os de la mà esquerra, que es va produir durant el seu últim partit amb l'Inter. Està previst que aquest dimarts se li faci una petita intervenció quirúrgica i que el jugador pugui debutar amb l'equip el 19 d'agost, al torneig Joan Gamper.
http://esports.e-noticies.cat/ibra-provoca-leuforia-31426.html
Sky July 28th, 2009, 04:42 PM http://www.que.es/deportes/futbol/200907281421-agresion-seguidor-del-real-madrid.html
Premi Darwin? :nuts:
Sakura_kny August 2nd, 2009, 02:11 AM Jo l'únic que espero esq ara no diguin que Cornellà es perica...
I també espero poder anar pel carrer amb la samarreta del Barça i no em vingui cap ultra a dirme res...
OscarHC August 2nd, 2009, 03:59 AM Cornellà no será perica, pero tampoco culé, porque por suerte, aún queda espacio para desafiar al pensamiento único deportivo. Además, este municipio ya tiene un club de fútbol que lo representa deportivamente, aunque esté en las abisales categorías amateurs, y se se llama U.D. Cornellà.
Blanquiazul no, blaugrana tampoco; verde.
Dicho ésto, ¡Força Espanyol y força UD Cornellà!
Sr.Horn August 2nd, 2009, 05:03 AM Cornellà no será perica, pero tampoco culé, porque por suerte, aún queda espacio para desafiar al pensamiento único deportivo.
+1000
Es triste que una cierta "intolerancia deportiva" se lea incluso en foros.
Sakura_kny August 2nd, 2009, 08:00 AM Yo no he dicho que sea blaugrana, pero tampoco es perica, que ya he leído por ahí noticias con ''Cornellà perica''.
Lo que si, esq hay muchos culés aquí. Yo no conozco a nadie que sea del Espanyol, ni mi padre, ni mi madre. Mi hermana si, pero es de Barcelona XDD
Incluso hay merengues, pero pericos, no he oído nunca.
Confide August 2nd, 2009, 03:33 PM Cornellà no será perica, pero tampoco culé, porque por suerte, aún queda espacio para desafiar al pensamiento único deportivo. Además, este municipio ya tiene un club de fútbol que lo representa deportivamente, aunque esté en las abisales categorías amateurs, y se se llama U.D. Cornellà.
Blanquiazul no, blaugrana tampoco; verde.
Dicho ésto, ¡Força Espanyol y força UD Cornellà!
Quina parida, a veure si va algú amb metralletes dient de quin equip has de ser.
Sakura_kny August 2nd, 2009, 07:40 PM A més, el dia del chorreo o el dia de la Champions, només havies de sortir al carrer per veure de quin equip es majoritariament Cornellà. Tothom cridant i celebrant.
Fa una estona, han passat uns imbècils pel meu carrer dient: Puta Barça puta Barça i dient que cremarien una bandera que hi ha penjada en un balcó...
Subnormals... acaben d'arribar i ja començen a provocar... van bé.
Danzig August 5th, 2009, 01:08 PM Messi en el Space Neddle
http://www.soundersfc.com/~/media/58562443CBB841FAB37B30AADA221B90.ashx?w=591&h=393
Sr.Horn August 5th, 2009, 01:40 PM Yo también he estado en el Space Neddle, no me da ninguna envidia ... salvo porque él no habrá tenido que hacer cola para subir :D
Danzig August 5th, 2009, 06:11 PM Tampoco ha tenido problemas de espacio en el mirador, normalmente hay que meter los codos para poder sacar fotos en esos sitios xD
OscarHC August 6th, 2009, 04:10 PM Quina parida, a veure si va algú amb metralletes dient de quin equip has de ser.
Por suerte, aunque para muchos el fútbol parezca ser una cuestión de estado y ser de un equipo o de otro determine ser un buen o mal ciudadano, en realidad no es tan importante como para llegar a las armas, y con un sistemático bombarbeo mediático es más que suficiente.
¿Hablas de paridas? bien, pues quisiera saber que grado de necedad es el necesario para entrar a un thread con la única finalidad de menospreciar, denostar y mofarse de un club deportivo. Para algunos el fútbol termina al sonar el silbato del árbitro, y no tenemos la necesidad de mostrar a los demás nuestros fobias y odios rancios y provincianos a cada instante aunque no vengan a cuento, como es el caso que nos ocupa: CORNELLÀ - EL PRAT | Nou estadi del RCD Espanyol. Muchos devotos del balón blaugrana deberíais hacer lo mismo.
Por lo demás, ni metralletas, ni escopetas de corcho, ni escupitajos de la abuela. Ningún seguidor perico o merengue ha entrado al thread del Camp Nou o del Barça a faltar, aquí hasta hace poco, no habéis parado. Si ésto no dice nada de la situación de intolerancia deportiva que se vive en Catalunya...
No voy a entrar en un debate paralelo, porque tenía escrito un tocho y prefiero obviarlo, pero si consigues abstraerte por un instante de tu fervor culé, entenderás de sobras lo que he querido decir; es de perogrullo, y cualquier seguidor barcelonista no aquejado de fanatismo hooliganero lo habrá entendido.
A més, el dia del chorreo o el dia de la Champions, només havies de sortir al carrer per veure de quin equip es majoritariament Cornellà. Tothom cridant i celebrant.
Fa una estona, han passat uns imbècils pel meu carrer dient: Puta Barça puta Barça i dient que cremarien una bandera que hi ha penjada en un balcó...
Subnormals... acaben d'arribar i ja començen a provocar... van bé.
Qué sí...:nuts: que el equipo más seguido en Cornellà es el Barça; y en Santa Coloma, Nou Barris, Capellades... y Severiano Ballesteros y Zapatero son culés ¡Qué guay! Felicidades, sois muchísimos más para ver el fútbol por la tele.
¿Y qué? ¿qué es lo que no entiendes que tanto te molesta? Sólo es retórica supporter, parte de su mítica, y por lo tanto no hay que entenderlo de manera literal. Tan complicado de comprender no es...
Ahora, también se lo puedes hacer entender a todos esos "seguidores" barcelonistas que están menospreciando constantemente Cornellà y El Prat, con frases tan afortunadas como: "pericos a Cornellà: ja ja, ara sí sou un equip de segona".
Tirar de anecdotario es tan recurrente como esteril para respaldar y justificar nuestras aversiones; todos podemos hacerlo. Mi primera experiencia futbolera, fue en el Mini Estadi con un Barça B - Castilla. Duró sólo 45 minutos, porque fuímos amablemente invitados por los parroquianos a abandonar nuestros asientos, ya que el hijo del amigo de mi padre, un peligroso y subversivo elemento de 10 años, portaba una bufanda del Madrid ¡y se atrevió a enseñarla!. Los que nos increpaban, no eran ultras, eran buenas personas que no se cuelan en el metro, siempre pagan en los bares y todas esas cosas. La primera de muchísimas experiencias negativas con el FCB de transfondo, pero no me sirve para juzgar a una afición. Así que no escribas tan gratuitamente sobre subnormalidades y gilipolladas, porque esos que visten de azulgrana también tienen un buen historial.
Te lo digo, porque ¿A cuento de qué, viene escribir "Subnormals... acaben d'arribar i ja començen a provocar... van bé"? El grado de subnormalidad en el Espanyol es muy alto, pero proporcionalmente tanto como en cualquier equipo de fútbol, F.C. Barcelona incluido, porque el fútbol profesional es así; por desgracia.
Para acabar, sólo decir que el espectáculo de La Fura, me aburrió soberanamente.
persona753 August 6th, 2009, 05:07 PM Por suerte, aunque para muchos el fútbol parezca ser una cuestión de estado y ser de un equipo o de otro determine ser un buen o mal ciudadano, en realidad no es tan importante como para llegar a las armas, y con un sistemático bombarbeo mediático es más que suficiente.
¿Hablas de paridas? bien, pues quisiera saber que grado de necedad es el necesario para entrar a un thread con la única finalidad de menospreciar, denostar y mofarse de un club deportivo. Para algunos el fútbol termina al sonar el silbato del árbitro, y no tenemos la necesidad de mostrar a los demás nuestros fobias y odios rancios y provincianos a cada instante aunque no vengan a cuento, como es el caso que nos ocupa: CORNELLÀ - EL PRAT | Nou estadi del RCD Espanyol. Muchos devotos del balón blaugrana deberíais hacer lo mismo.
Por lo demás, ni metralletas, ni escopetas de corcho, ni escupitajos de la abuela. Ningún seguidor perico o merengue ha entrado al thread del Camp Nou o del Barça a faltar, aquí hasta hace poco, no habéis parado. Si ésto no dice nada de la situación de intolerancia deportiva que se vive en Catalunya...
No voy a entrar en un debate paralelo, porque tenía escrito un tocho y prefiero obviarlo, pero si consigues abstraerte por un instante de tu fervor culé, entenderás de sobras lo que he querido decir; es de perogrullo, y cualquier seguidor barcelonista no aquejado de fanatismo hooliganero lo habrá entendido.
Qué sí...:nuts: que el equipo más seguido en Cornellà es el Barça; y en Santa Coloma, Nou Barris, Capellades... y Severiano Ballesteros y Zapatero son culés ¡Qué guay! Felicidades, sois muchísimos más para ver el fútbol por la tele.
¿Y qué? ¿qué es lo que no entiendes que tanto te molesta? Sólo es retórica supporter, parte de su mítica, y por lo tanto no hay que entenderlo de manera literal. Tan complicado de comprender no es...
Ahora, también se lo puedes hacer entender a todos esos "seguidores" barcelonistas que están menospreciando constantemente Cornellà y El Prat, con frases tan afortunadas como: "pericos a Cornellà: ja ja, ara sí sou un equip de segona".
Tirar de anecdotario es tan recurrente como esteril para respaldar y justificar nuestras aversiones; todos podemos hacerlo. Mi primera experiencia futbolera, fue en el Mini Estadi con un Barça B - Castilla. Duró sólo 45 minutos, porque fuímos amablemente invitados por los parroquianos a abandonar nuestros asientos, ya que el hijo del amigo de mi padre, un peligroso y subversivo elemento de 10 años, portaba una bufanda del Madrid ¡y se atrevió a enseñarla!. Los que nos increpaban, no eran ultras, eran buenas personas que no se cuelan en el metro, siempre pagan en los bares y todas esas cosas. La primera de muchísimas experiencias negativas con el FCB de transfondo, pero no me sirve para juzgar a una afición. Así que no escribas tan gratuitamente sobre subnormalidades y gilipolladas, porque esos que visten de azulgrana también tienen un buen historial.
Te lo digo, porque ¿A cuento de qué, viene escribir "Subnormals... acaben d'arribar i ja començen a provocar... van bé"? El grado de subnormalidad en el Espanyol es muy alto, pero proporcionalmente tanto como en cualquier equipo de fútbol, F.C. Barcelona incluido, porque el fútbol profesional es así; por desgracia.
Para acabar, sólo decir que el espectáculo de La Fura, me aburrió soberanamente.
yo creo que Sakura se refería a que hay pericos que vienen y ya estan en Cornella adueyandose como si llevaran aqui 15 años , y hay pericos que hacen entendera todos que Cornellà es del español , quando en realidad ha sido lo contrario, a si que no vengas de ofendido xq aquella vez que Tamudo marcó un gol que arruinó la liga al Barça , vosotros hos pasasteis 6 pueblos y ahora que no se hos ha arrebatado ningun titulo , además había culers que decian ( Yo no quiero que bajen xq barcelona , y cataluña perderá mucho) e inclusod ecian qua no os mereciasis bajar , que teniais que estar en 1ª... asi que .... MENOS LOBOS CAPERUCITA!:lol:
Sakura_kny August 6th, 2009, 10:10 PM A eso me referia. A mi no me molesta que tengan aquí su campo, etc. Me parece estupendo, pero lo que no me gustaria esq ahora dijeran que Cornellà es perica.
standby August 7th, 2009, 12:23 AM A eso me referia. A mi no me molesta que tengan aquí su campo, etc. Me parece estupendo, pero lo que no me gustaria esq ahora dijeran que Cornellà es perica.
pero no es eso lo que siempre ha hecho el barça? decir que es el equipo de catalunya, el equipo nacional, etc, etc:ohno:
por cierto el campo brutal, me encanta es perfecto, mucho mejor que monjuic, que no estaba nada mal, pero no es un campo para jugar al futbol.
Vilarrubla August 7th, 2009, 12:51 AM te guste o no... hay una amplia mayoría que es del Barça. Esto es una realidad.
standby August 7th, 2009, 12:59 AM te guste o no... hay una amplia mayoría que es del Barça. Esto es una realidad.
nunca he dicho lo contrario, pero de eso, ha decir que es el equipo de catalunya hay un paso muy grande.
Vilarrubla August 7th, 2009, 01:25 AM decir que es el equipo de Catalunya es una metáfora de lo que ha representado este club, sobretodo durante cierta época. A mi no me parece mal que se diga esto... pero esto no quiere decir que no haya cabida para un segundo club grande...
Danzig August 7th, 2009, 12:02 PM Es el problema del Barça, que es tan enorme que acaba fagocintando todo lo demás.
Curiosamente, casi todo el mundo en Catalunya es culé, pero luego miras algún equipo del Barça jugando un partido de cualquier deporte no-fútbol en "comarcas", y ves un odio y una aversión... :crazy:
norreport August 7th, 2009, 08:01 PM parece q los moderadores no están atajando este debate, una pena, solo dire un par de cosas y del resto prefiero hablar solo del español y su magnifico campo nuevo.
casi todos los culés q conozco prefieren q el espanyol-español desaparezca, de hecho si digo q soy del español me recuerdan ese partido q ganamos y q parece q os hizo perder la liga, pues lo siento, pero no fue ese el unico partido q perdisteis asi q no echeis la culpa a nadie, ademas en ese mismo aprtido hubo una manita de messi marcando gol y eso quien se acuerda? ah, no, q es q eso fue picardia y astucia, vamos.
en fin, nada nuevo, es logico q cada aficion defienda sus colores, pero de ahi a menospreciar, insultar y sobre todo engañar a los demas sobre el español y lo q puede significar ser de este equipo, todo vale en la guerra y el barça siempre ha practicado guerra sucia contra el español-espanyol, pero ya veis, ni echandonos de nuestra casa a precio de saldo, ni realquilandonos el estadio a precio de enemigo sin mas derechos q pisar el campo cada 15 dias, ni con la cortina informativa, de ninguna manera habeis conseguido q este club desaparezca, ni lo conseguireis, cada vez hay mas pericos, mas socios y mas ilusion, y lo q esta por venir sera mucho mejor aun, por mucho q duela, deportivamente hablando
ah, y al q le duela por otro lado q se lo haga mirar bien, y sobre todo, le recomiendo un poco de cultura mas que de cultureta y q aprenda historia, y sean mas humildes y no quieran monopolizar el deporte en esta bella tierra, asfixiando a todos en cualquier faceta deportiva.
saludos
una vez dicho esto, pues decir q me ha encantado el nuevo estadio, q me he hecho socio porq estoy seguro q esta temproda sera estupenda y ya tocaba de nuevo hacerme y q gracias al estadio y al potencial q tiene sera una ueva oportunidad de crecimiento social y deportivo.
l
Niat August 7th, 2009, 08:16 PM Habrá muchos culés que quieren que desaparezca el Espanyol, pero también habrá periquitos que desean que el Barça desaparezca.
De verdad, estoy ya cansado de pintar al que es de otro equipo de fútbol de lo peor y generalizando. Hay aficionados indeseables en todas partes. Esto no es la guerra, son equipos de fútbol, sólo eso.
Y a mi personalmente siendo culé me cae simpático el Espanyol y casi siempre que no juegue contra el Barça quiero que gane. Y el famoso 'Tamudazo' pues jodió por el hecho de perder una Liga con ese gol, pero vamos, que fue culpa del Barça por encajar el gol, el Espanyol hizo lo que tenia que hacer, como lo ha hecho también con el Madrid y todos los equipos, ir a ganar.
Hay, con lo bonito que seria disfrutar del fútbol como en los campos ingleses, sin violencia y no poniendo al rival como el enemigo, pero algunos se empeñan en convertir esto en una guerra.
norreport August 7th, 2009, 08:49 PM ^^ precisamente el dia d el ainuguracion fue un dia bien bien bonito, y se consiguio algo unico hasta ahora, al menos eso dijeron, y fue q se formo una castell perico con componentes de diversas collas castelleras, algunas de ellas rivales acerrimas al mejor estilo español-fcb y sin embargo, dejaron a un lado por un dia toda la rivalidad para unirse y fomrar un castillo perico en la ceremonia.
haciendo cola para comprar algo en la tienda trabé conversacion con un gallego de orense, q vive en orense y q no tiene relacion con bcn mas q ser del español, y q venia a ver la inauguracion y estaba llamando a sus compañeros de la peña de alli q no habian podido ir para comentarles los productos promocionales q habia para el evento.
se pudo ver gente de todas las edades, ideologias, sexo y religion, y todos contentos y felices por la inauguracion del estadio y ansiosos y expectantes por lo q se pueda conseguir a partir de ahora, y siempre desbordando optimismo.
realmente fue muy emotivo y bonito y digno del mejor ambiente inglés, cosa q me atrevo a aventurar q sera asi cada dia de partido, realmente va a ser un año apasionante y estoy seguro q los resultados acompañaran, y si no lo hacen no pasa nada, el siguiente!
:)
Vilarrubla August 7th, 2009, 09:44 PM edit
Sakura_kny August 7th, 2009, 11:10 PM http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=635643&idseccio_PK=804
Madre...
norreport August 7th, 2009, 11:28 PM menos sensacionalismo, gracias
Vilarrubla August 7th, 2009, 11:31 PM no es sensacionalismo... es una realidad... en el Espanyol, Barça, R. Madrid, etc.
norreport August 7th, 2009, 11:47 PM Precisamente, por este mismo motivo, no veo la relevancia d ela noticia, ¿Os podeis limitar al asunto del hilo? No tenemos por que aguantar detallitos como estos una y otra vez, al que no le guste el club hay muchos otros hilos para ver e intervenir, incluso un foro del fcb donde no me dedico a entar a poner perlitas, ni pullas ni cosas por el estilo, es cuestion de educación.
Ya se comentó por los moderadores que se tenian q ajustar las intervenciones al asunto del tema, ¿de acuerdo?.
Gracias
Vilarrubla August 7th, 2009, 11:57 PM perdona pero quien lo ha puesto por sus posts no se puede decir que esté encontra del Espanyol... ves cosas donde no las hay... es evidente que esto va en un hilo del espanyol, aunque este es del estadio... y en el del Barça si hay algo de Boixos nois. Ni los buenos son tan buenos ni los malos son tan malos. Y si este hilo fuera del Espanyol y no del estadio... también te quejarías.
dejo aquí el tema, me puedes contestar con un MP si quieres.
norreport August 8th, 2009, 12:07 AM ^^ no es necesario, solo quiero q se respete y no se malmeta por parte de seguidores declarados en este mismo hilo del fcb.
i como diria cuni... prou prou prou :P ;)
dejo el enlace de espanyol tv donde podeis ver, entre muchos otros videos, la ceremonia de inauguracion, toda seguida, de antes y despues del partido con el castillo de fuegos artificiales rematando la noche.
aunq se puso enlace del emule para descargarla, yo no uso emule y puede haber mas foreros q no quieran bajarlo, asi que ahi teneis. fue una ceremonia sencilla pero emotiva y llena de guiños y complicidades.
http://www.rcdespanyol.com/espanyoltv/index.php?canal=4&idioma=1
Niat August 8th, 2009, 11:01 PM Ha muerto Dani Jarque, jugador del Espanyol.
Descanse en paz :(
JuanK August 8th, 2009, 11:19 PM D.E.P.
Sky August 8th, 2009, 11:26 PM Ara ho anava a comentar. DEP. :(
Sky August 19th, 2009, 08:21 PM Laporta dóna el tret de sortida a la seva successió
• "El que caldrà és un relleu tranquil"
Joan Laporta ha donat el tret de sortida a la seva successió davant l'assemblea del club, la darrera del seu mandat. En el seu discurs davant els compromissaris del Barça, el president de l'entitat ha indicat que "el millor encara està per arribar. El que hem viscut és només un tast del que vindrà", i ha assegurat que "d'aquesta junta sortirà un lideratge" que espera tingui el suport dels socis del club.
Laporta ha garantit que els integrants de la candidatura continuïsta "són els valedors d'un model que ens ha fet arribar a ser el millor club del món. És molt important no perdre la memòria i ser justos amb el que vivim. Fa sis anys érem quarts, no vam jugar ni la Champions, i amb una sagnia econòmica molt perillosa. El club s'havia deixat l'orgull de club, país i bandera. És molt important el fet de defensar el model propi. El que caldrà és un relleu tranquil".
Laporta ha afegit que el candidat sorgit de la junta actual "es mereix el crèdit dels socis". "La clau a la propera dècada serà el relleu tranquil davant de la ruptura", ha afegit el president del Barça.
http://esports.e-noticies.cat/laporta-dona-el-tret-de-sortida-a-la-seva-successio-31983.html
Sr.Horn August 19th, 2009, 08:32 PM Xavier Sala-Martín? :D fa falta un :crazy: de colors horteres
Sky August 19th, 2009, 08:52 PM Maria Vila i Salvador Sostres de vices. :naughty:
Izo August 19th, 2009, 08:57 PM En Sala i Martín ja és soci del club?
Confide August 20th, 2009, 04:25 PM Jo no vull un pallasso com a president. Que se'n torni a NY a fer classes.
Spike88bcn August 24th, 2009, 12:59 AM Una més!! Aquest equip sembla que no para. I que no pari!!
Sky August 24th, 2009, 01:17 AM Copa, Lliga, Champions (i Supercopa)!
:crazy:
Niat August 24th, 2009, 04:50 PM Molts bons partits els de la Supercopa d'Espanya, segueixen jugant molt bé :)
Niat August 31st, 2009, 06:32 PM I també supercampions d'Europa!
Tot i que el partit va ser molt dolent i no em van agradar gens ni Henry ni Ibrahimovic. Però molt bé Messi i Pedro.
Per altra badan Chygrynskiy ha estat presentat com a jugador del Barça aquest migdía.
_Barca_ August 31st, 2009, 09:50 PM Avui gol d'Ibra, i d'esperó.
Danzig September 1st, 2009, 11:04 AM ^^ casi :D
_Barca_ September 1st, 2009, 12:59 PM ^^ Era demanar massa jeje. El partit ha sigut una mica soset, però m'ha encantat que l'Alves hagi après a centrar i que hàgim fet els tres gols de cap i a més o menys "pilota parada", que és d'on el Madrid patina. Llàstima per en Bojan.
Izo September 1st, 2009, 06:00 PM editat per repe
Izo September 1st, 2009, 06:01 PM ^^ Si noi. Només començar i ja tenim un lesionat... :ohno:
És que això de les lesions sembla una tradició, cony! :lol:
Niat September 1st, 2009, 09:13 PM Home, Alves es un bon centrado, una altra cosa es que a Stamford Bridge la temporada anterior va fotre centres massa llargs.
Molt bon partit de Keita, Bojan i Alves.
El partit en general soset, però bo, sense Iniesta i Messi està molt bé.
I per fi es va estrenar Zlatan.
Espero que Bojan i Maxwell es recuperin aviat.
Sky September 14th, 2009, 06:07 PM Ferran Soriano confirma que participará en las elecciones del Barça
El ex vicepresidente del Barça, Ferran Soriano, reconoció este lunes en declaraciones a 'Els matins de Catalunya Ràdio' que tiene pensado participar en las futuras elecciones del Barça, si bien no confirmó si lo hará como cabeza de lista
"No descarto participar en las elecciones de alguna forma, porque todo lo que se de fútbol lo he aprendido en el Barça", aseguró el actual presidente de Spanair, quien, sin embargo, dejó en el aire cuál sería el grado de implicación en estos comicios. "Todavía no me he planteado cómo hacerlo, pero seguro que doy mi opinión", añadió Soriano.
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idtipusrecurs_PK=7&idnoticia_PK=644839
Sky November 16th, 2009, 10:45 PM Guanyaria Sandro Rosell
• Una enquesta li dóna el 31% dels vots, un 9% a Soriano i un 5% a Sala i Martín
Sandro Rosell guanyaria les properes eleccions al FC Barcelona, segons una enquesta realitzada pel setmanari Gol. La prospecció, feta per telèfon a 1.000 socis de l'entitat blaugrana entre els dies 11 i 13 de novembre, dóna el 31% dels sufragis a l'exvicepresident del Barça, per un 9% del també exvicepresident Ferran Soriano. En tercer lloc quedaria Xavier Sala i Martín, tresorer del club i que podria encapçalar la candidatura continuista, s'emporta el 5% dels suports.
El company de junta de l'economista, Alfons Godall, té el 4% de les adhesions, mentre que Jaume Ferrer, el tercer candidat a ser el delfí de Joan Laporta, arrossega el 3% dels vots. Agustí Benedito es queda amb l'1 per cent. Un 37% dels enquestats encara no tenen decidit el seu vot.
Els socis del Barça entrevistats també han contestat altres preguntes de l'actualitat blaugrana. Un 93%, per exemple, creu que Laporta tenia coneixement de l'espionatge realitzat pel director general corporatiu, Joan Oliver, a quatre vicepresidents de l'entitat.
http://esports.e-noticies.cat/guanyaria-sandro-rosell-34862.html
Sky November 17th, 2009, 06:26 PM El Barça-Madrid s'emetrà en cines de tot Espanya
• El clàssic del Camp Nou es jugarà el diumenge 29 de novembre
Tot i que no hi ha res com veure’l en directe, el Barça-Madrid, que es jugarà el diumenge 29 de novembre al Camp Nou a les 19.00 hores, podrà seguir-se també a través de cines de tot Espanya de les empreses Yelmo, Cinesa i Kinépolis, després de l’acord amb Mediapro, segons va anunciar ahir Jaume Roures, president de la productora. El preu serà el mateix que el d’una entrada de cine i permetrà assistir a un espectacle inèdit. «Mai ningú ha vist el futbol així, ni a l’estadi», va assegurar.
Roures, que ahir va participar en un acte organitzat per la revista Don Balón a la fàbrica Damm de Barcelona, va quantificar en 100 milions d’euros per temporada les pèrdues generades als clubs de la Lliga de Futbol Professional per l’emissió del partit en obert que obliga la llei. «L’administració no ha compensat aquestes pèrdues i hauria de fer-ho», va reclamar, proposant que aquesta restitució econòmica podria arribar a través de les quinieles. Roures es va vanagloriar que ara pugui veure’s futbol per només un euro, «quan abans en costava 12». En aquest sentit, va afegir que espera que Gol TV, que ja compta amb 930.000 abonats, arribi al milió abans de final d’any gràcies a l’impuls que pugui donar la retransmissió del clàssic.
El president de Mediapro va explicar que està estudiant cobrar un cànon per a les retransmissions a través d’internet, amb una tarifa encara per concretar. «Serà la millor manera de combatre la pirateria, que està acabant amb el cine i que no vull que faci el mateix amb el futbol».
Sobre les condicions dels contractes televisius de Barça i Madrid, Roures es va mostrar rotund al desmentir que les condicions econòmiques del club blanc fossin millors, com s’ha insinuat més d’una vegada des del Bernabéu. «Tots dos cobren el mateix. Són els dos equips més ben pagats d’Europa», va afirmar. Tots dos han firmat per cinc anys, amb l’única diferència que en el cas blaugrana, el contracte va entrar en vigor la temporada passada.
GUARDIOLA, PRESIDENT
Roures, que es va mostrar partidari d’abolir la llei Beckham –«els que més tenen són els que més han de pagar»–, va assegurar que no participarà en les eleccions del Barça. «Només ho vaig fer una vegada per higiene democràtica perquè el nuñisme era una espècie de càncer», va afirmar. Però va deixar clar quin és el seu candidat ideal: «Guardiola seria el millor president del Barça. Té claredat sobre el futbol, el club i el país. El Pep és indiscutible».
http://www.elperiodico.com/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAt&idnoticia_PK=661138&idseccio_PK=1011
Sky November 29th, 2009, 04:30 AM Lleida-Vic, el derbi EBA fruit de la crisi
• Els lleidatans van renunciar a la plaça de LEB Or per «no fer més gran el forat»
• Els osonencs la van vendre al Sant Josep Girona perquè no quadraven els números
Només un any després l'Avanmèdic Lleida i el Vic disputaran una vegada més el derbi català. Però no ho faran en la LEB Or com fa 12 mesos. Ho faran dues categories per sota: en la lliga EBA. El partit, que començarà a dos quarts d'una del migdia, també tindrà un canvi substancial: es disputarà al pavelló Barris Nord, però ara ho faran davant uns 100 espectadors. Tenint en compte que és una pista on cabien 5.500 persones en la lliga ACB, no cal dir que ara es veu molt buit. L'Avanmèdic Lleida ha fet una plantilla bàsicament amb exjugadors i d'altres de la demarcació com Edu Villacampa, Sutinas, Oriol o Pau López –tècnic d'equip de base–. Aquest estiu el mateix club va dir que renunciava a la plaça per «no fer més gran el forat econòmic del club». Els problemes encara no s'han solucionat. Qui tampoc va tenir cap remei per renunciar al seu lloc va ser el Vic. Després de dos anys entre els millors, un vinculat amb l'Akasvayu, va vendre la plaça de LEB Or al Sant Josep Girona. Enguany el Vic és líder de la lliga EBA –8-1, només han perdut a Granollers (76-74)– i el Lleida és vuitè (4-4).
Jaume Comas, una altra denúncia al Lleida
El base olímpic, que actualment juga amb el Prat Joventut en la LEB Plata i que la temporada passada ho feia amb el Sant Josep Girona en la LEB Bronze, ha denunciat el Lleida per l'impagament de 105 mil euros de les últimes tres temporades que va estar en el club lleidatà. Jaume Comas és el tercer exjugador que posa el seu cas en mans del jutjat després d'haver-ho fet anteriorment Fran Rueda i Bill Phillips. A més, també ho va fer l'empresa de seguretat i altres creditors que també tenien cobraments pendents.
http://www.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/55-hoquei-patins/109407-lleida-vic-el-derbi-eba-fruit-de-la-crisi.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=portada&utm_source=rss&utm_medium=portada&utm_campaign=rss
Sky December 14th, 2009, 12:37 AM La inseguretat arbitral provoca la suspensió del partit del Lleida a Benidorm
L'àrbitre aragonès que pitava el partit del Lleida contra el Benidorm ha decidit suspendre el matx al minut 81 pel llençament d'una pedra de dos centímetres que ha impactat a la cama de l'àrbitre assitent. A banda de la decisió arbitral, els blaus anaven perdent per 2-1 contra el Benidorm. Els locals s'han avançat a la primera meitat, però el Lleida ha reaccionat ràpid i ha emptat pocs minuts després. A la segona part, però, el Benidorm ha marcat el 2-1 defintiu. Els blaus han perdut una bona oportunitat al fallar un penal que ha parat el porter contrari.
http://www.segre.com/nc/noticies/detall-de-la-noticia/article/la-inseguretat-arbitral-provoca-la-suspensio-del-partit-del-lleida-a-benidorm/199/
Sky December 16th, 2009, 09:17 PM La Vuelta 2010 tindrà tres etapes en terres catalanes i una crono nocturna per equips
S'ha presentat a Sevilla el recorregut de la Vuelta 2010, que arriba a la 75a edició. En total, 21 etapes i més de 3.300 quilòmetres. El recorregut també passa per terres catalanes, on se'n disputaran tres etapes. La desena, just després de la primera jornada de descans, entre Tarragona i Vilanova i la Geltrú. L'endemà: Vilanova i la Geltrú - Andorra i la darrera sortirà d'Andorra i acabarà a Lleida. La principal novetat d'aquesta edició, que comença el 28 d'agost a Sevilla, és la disputa d'una crono nocturna pels carrers de la capital andalusa en l'etapa inaugural de la Vuelta.
http://www.elsesports.cat/noticia/438965/poliesportiu/La-Vuelta-2010-tindra-tres-etapes-en-terres-catalanes-i-una-crono-nocturna-per-equips
Izo December 19th, 2009, 07:52 PM Gol! per fi! :applause:
Aquest Pedro està sembrat. Proposo que la Generalitat li faci un monument en alguna plaça de la capital. El canari bé ho mereix!
Izo December 19th, 2009, 08:22 PM Ah! Quin golàssssssssssssssssss de Messssssssssssi! :drool:
Sky December 19th, 2009, 08:32 PM Ja he perdut el compte de les copes guanyades enguany. :colgate:
Izo December 19th, 2009, 08:33 PM Ja som campions del móoooooooooooooooooooon!!! Ja tenim la sisenaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Izo December 19th, 2009, 09:13 PM El Barça fa història guanyant el Mundial de Clubs
Estudiantes, 1 - FC Barcelona, 2
L’equip blaugrana ha aconseguit a Abu Dabi l’únic títol que li mancava per convertir-se en el millor equip del món. Els de Pep Guardiola han sumat el sisè títol de la temporada remuntant un 1-0 en contra davant l’Estudiantes argentí a la final de la competició gràcies als gols de Pedro i Messi, aquest últim a la pròrroga. Després de la Lliga, la Copa del Rei, la Lliga de Campions, la Supercopa d’Espanya i la Supercopa d’Europa, el Barça tampoc ha fallat al Mundialet per tancar un 2009 històric.
imatge
L’Estudiantes de la Plata ha aconseguit sorprendre al Barça en un primer temps on els homes de Pep Guardiola han gaudit de la possessió de la pilota però no han tingut la fortuna d’altres partits de cara a porteria. El Barça, al minut 30 de la primera part ha demanat penal del porter Albil sobre Xavi quan el de Terrassa es trobava sol dins l’àrea a en una ocasió manifesta de gol. Abans, el jugador blaugrana ha errat en una passada en perpendicular cap a Zlatan Ibrahimovic, en una acció on Xavi ha pecat de poca individualització ja que ell era qui millor estava situat per xutar.
El club argentí, amb un joc escàs que es preveia amb l’esquema tàctic plantejat (5-4-1), s’ha aproximat a la porteria de Víctor Valdés en dues ocasions, aconseguint el gol a la darrera. El lateral esquerre Díaz ha enviat un centre a l’àrea a l’altura del primer pal on entrava l’únic davanter a l’onze dels pincharratas, Boselli, que ha rematat amb el cap entre Puyol i Abidal.
La solució de Guardiola per la segona meitat tenia noms i cognoms: Pedro Rodríguez. L’autor del tercer gol davant l’Altante a semifinals ha entrar per Keita amb la intenció del de Santpedor de col•locar més homes en l’atac. D’aquesta forma, el Barça ha gaudit de diverses ocasions durant la segona part que han pogut acabar en gol. Però de vegades la fortuna, de vegades l’efectivitat i de vegades Albil han evitat que l’equip blaugrana empatés el partit.
Ibrahimovic ha tingut la primera gran opció en un xut que ha refusat Albil perfectament. Al minut 59, una gran passada de Henry no ha arribat Pedro al segon pal, entrant perfectament per rematar el centre del francès però una mica tard. El mateix Pedro ha protagonitzat la gran ocasió dels de Pep Guardiola, en una jugada individual per la dreta rematant creuat amb perill, però desviat.
No obstant la mala sort dels gairebé 88 minuts, Pedro li ha donat la raó a Guardiola. El canari ha aconseguit el gol de l’empat en una jugada aïllada i quan l’afició argentina ja estava celebrant el títol. Messi a la pròrroga ha fet una llançament directe que ha fregat el travesser, durant el millors minuts del Barça, que ha sortit a per el gol des del primer segon del temps extra.
El jugador argentí seria més tard qui donaria el títol al Barça. Un centre de Dani Alves des de la dreta ha deixat en safata de plata la pilota a Messi, que amb el pit ha batut a Albil per convertir l’1 a 2 definitu, donar-li la volta al marcador i fer el gol que ha donat el Mundial de Clubs al Barcelona.
Font: http://www.lamalla.cat/esports/futbol/article?id=319603
Izo December 19th, 2009, 09:15 PM Atenció al títul de l'article. Un 10 per a Europa Press :lol::
El Barça, campió del Mundial de Clubs, sisè títul de l'any
El FC Barcelona va remuntar (1-2) a l'Estudiants a la final del Mundial de Clubs disputada a Abu Dhabi, en què els culers es van reposar al tant inicial de Boselli.
Els blaugranes van acabar guanyant amb un gol de Messi a la segona part de la pròrroga, que atorga als de Guardiola el seu primer Mundial de Clubs i el seu sisè títol de l'any 2009.
Amb una barreja de bon joc durant els segons 45 minuts i la pròrroga i amb un poc de l'èpica i l'heroica que acompanyen aquestes cites, va remuntar el Barça. Pedro, que va entrar per Keita en la segona meitat, manava el partit a la pròrroga i neutralitzava el tant de Boselli. Ja a la segona part del temps extra, Messi va marcar, amb el pit, un gol que consagra al Barcelona com l'únic equip en la història a aconseguir sis títols en un any.
Van haver de remuntar els de Guardiola, com ja els va ocórrer en la semifinal de dimecres davant de l'Atlante, ja que es van avançar els 'pincha rata' durant la primera part. Però, quan el partit agonitzava, va aparèixer Pedro per a --de cap-- enviar el partit a la pròrroga. El gran protagonista d'aquest començament de campanya al Barcelona no va faltar a la seva cita amb el gol i va propiciar de manera agònica que el partit tingués trenta minuts extres.
El partit va tenir dues parts molt diferenciades. Mentre que a la primera el futbol va brillar per la seva absència i els dos conjunts van oferir un ritme pesat, en la segona el domini del conjunt de Guardiola ha estat total, sabedors que havien de remuntar el marcador per poder entrar en la història del futbol.
Amb la baixa segura d'Andrés Iniesta per lesió, Guardiola va optar per tornar la titularitat a Henry a la zona esquerra de l'atac blaugrana, en detriment de Pedro. A més, Seydu Keita va tornar a l'onze després de recuperar-se de les molèsties musculars que el van impedir jugar la semifinal.
Durant el primer acte els dos conjunts van tenir poca intensitat i es va jugar més a l'estil que volien els argentins. Partit travat i poc futbol en el qual el conjunt de Guardiola es va poder avançar en el minut vuit, però Xavi, que es va plantar sol a l'àrea d'Albil, va decidir passar i no tirar a porta quan tenia tot a favor seu per marcar.
Després d'aquesta oportunitat, ha estat l'equip estudiantil qui va tenir les més clares i tot i que la possessió era per el Barcelona les ocasions les posaven els argentins. Al 27 Verón va poder marcar, però la seva rematada des de fora de l'àrea, després de la sortida d'un córner, es va perdre a l'esquerra de l'àrea de Valdés.
En el minut 37 Boselli sí que va encertar i va avançar els seus. Un gran centre de Díaz des de l'esquerra ha estat aprofitat per l'ex del planter del Màlaga, que es va esmunyir entre Puyol i Abidal per a, d'un precís testarrada, posar el primer al marcador.
GUARDIOLA COMENÇA LA REVOLUCIÓ DES DE LA BANQUETA
Després de la represa, Guardiola va prendre el comandament i va canviar la forma d'atacar del seu equip. Va donar entrada a Pedro en lloc de Keita, el qual trencava el 4-3-3 habitual dels blaugranes, per un 4-2-4 amb Messi i Ibrahimovic en punta i el canari i Henry per les ales. I la reacció del campió de la 'Champions' no es va fer esperar.
Per mitjà d'Ibrahimovic van arribar les primeres ocasions clares dels culers. Un tret del suec amb l'esquerra, després d'una gran jugada individual, se'n va anar llepant el pal de la porteria i després una gran internada seva ha estat avortada per Albil, que veia com se li començava a acumular el treball.
La persecució del Barça no ha aturat i va ser el recent incorporat Pedro qui va tenir la més clara per posar les taules. El del planter va poder marcar, però no va saber aprofitar un bon centre de Henry des de l'esquerra, per on arribaven totes les ocasions. Per aquest mateix flanc, '[Ibra' va assistir de vaselina a Pedro, però una altra vegada no va poder encertar de de cara a porteria.
El domini era constant i quan semblava que el Barcelona perdia totes les opcions, va aparèixer Pedro. La sensació del Barcelona durant aquest ha iniciat de campanya, no va faltar a la seva cita amb el gol i al 89, una de les moltes pilotes penjades a l'àrea era tocada per Piqué de cap i Pedro ho va aprofitar per a, també amb el cap, batre per alt Albil.
En el temps extra els dos conjunts seguien fidels a la seva filosofia, el Barcelona buscava per mitjà del toc i de la combinació arribar a l'àrea rival, mentre que els argentins, minvats moralment per la maçada soferta, buscaven arribar com més aviat millor a la tanda de penals, però intentat fer mal al Barça a la contra.
Messi va emergir durant la pròrroga i va poder avançar els seus diverses vegades. Primer amb una falta llunyana que va sortir ajustada per sobre de la porteria i després amb un tret des de d'aquí a l'àrea a passi d''Ibra' que es va escapar per poc.
Una altra de les joies de La Masia va sobresortir durant els trenta minuts extres. Jeffren, que va substituir a Henry en l'acaballes del temps reglamentari, va estar molt actiu per l'atac esquerre i arribant sempre a línia de fons, li va faltar estar més encertat en els últims metres per haver decantat la balança.
Messi va resoldre a la segona part de la pròrroga. Com ja passés a la final de la 'Champions' va anotar el segon gol del seu equip. Alves va posar un gran centre des de la dreta i el 'Pilota d'Or' entrant des de enrere, va marcar amb el pit el gol de la victòria per el Barcelona que li va atorgar el seu primer Mundial de Clubs.
La va tenir Estudiants a l'últim minut, però la falta lateral que va botar la 'bruixeta' se'n va anar desviada per poc. No hi ha hagut temps per més i el Barcelona tanca un any perfecte en què ha guanyat tots els títols que ha disputat.
Font: http://www.europapress.cat/esports/noticia-futbol-mundialet-cronica-lestudiantes-plata-fc-barcelona-20091219195342.html
Sky December 21st, 2009, 04:08 PM zW-93RcLeqo
No crec que duri gaire. xD
Niat December 21st, 2009, 04:39 PM Quin any del Barça!
Impresionant Pep i tot l'equip.
Pedro no para de marcar i Messi es el millor!
Danzig December 21st, 2009, 05:49 PM Aquest mola
IcgIiETqCOU
JuanK December 21st, 2009, 08:11 PM ^^ ¿De qué emisora es el audio?
Por cierto: :drool:
Gabe December 21st, 2009, 09:34 PM me encanta cuando se abrazan...después dicen que el fútbol no es homoerótico XD
Danzig December 22nd, 2009, 11:22 AM ^^ ¿De qué emisora es el audio?
Por cierto: :drool:
el comentarista Alfredo Martínez de Onda Cero ;)
http://alfredomartinez.blogspot.com/
JuanK December 22nd, 2009, 01:02 PM ^^ Gracias. :D
Vilarrubla January 11th, 2010, 05:59 PM Nova secció futbolística del Barça a la Seu d'Urgell
La secció, que es va presentar aquest dissabte a la seu de la Penya Barcelonista Urgellenca, està formada pels pares dels nois de la penya i per un parell d’entrenadors. En la presentació es va expressar el desig "de portar els colors i l’escut del millor equip del món" i de poder competir en diversos torneigs. D'altra banda, a Coll de Nargó la Penya Barcelonista va celebrar el primer campionat de botifarra.
El president de la Penya Barcelonista Urgellenca, Pere Mentruit, va agrair l’esforç dels pares, entitats i la gent que està a favor de que els nens disputin activitats esportives de caràcter competitiu on es forma la motivació personal. També va destacar que l’equip no era una cantera blau-grana directa però que, a poc a po,c les penyes havien de convertir-se en el màxim referent de l’equip en tot el territori català i internacional.
Els parlaments de la presentació van anar a càrrec d’Enric Usach i Enric Fenés com a representants dels pares i de la junta pròpia i independent de l’equip; Joan Llobera com a representant de la junta en la secció; Jacint Ribó i Pere Mentruit com a vicepresident i president respectivament i Sergi Cava com a cap de premsa i protocol.
En acabar la presentació es va oferir un piscolabis i darrerament es va realitzar l’assemblea ordinària amb diversos socis assistents on un dels temes més destacats va ser la candidatura, finalment no presentada, de la trobada de penyes mundial a la nostra ciutat. També, però, es va oferir un repàs de “la millor temporada del millor equip” i es va obrir el torn de precs i preguntes. També es va expressar el desacord de les penyes respecte la iniciativa del FCB de realitzar “la ruta de les sis copes” ja que no ha comptat amb el suport de ninguna de les penyes i únicament ho ha fet amb suport dels ajuntaments del territori.
D'altra banda, i parlant de penyes barcelonistes, la Penya Barcelonista de Coll de Nargó va organitzar durant les festes de Nadal el primer campionat de botifarra. Feia molts anys que no es feia aquest campionat al poble de Coll de Nargó i ara s’intenta recuperar una tradició perduda. Els dos guanyadors es van endur 2 Botelles de Cava etiquetades amb l’escut de la penya, 2 Bufandes de la Penya Barcelonista de Coll de Nargó i 2 Polos amb l’escut de la Penya. Els segons classificats també van tenir premi i es van endur 2 Bufandes de la Penya Barcelonista i 2 Botelles de Cava amb l’escut de la Penya Barcelonista.
Viure als Pirineus (http://www.viurealspirineus.cat/not%C3%ADcies/Societat/Nova+secci%C3%B3+futbol%C3%ADstica+del+Bar%C3%A7a+a+la+Seu+d%27Urgell)
Sky January 20th, 2010, 05:40 PM Guardiola seguirà un any més
El FC Barcelona ha anunciat aquest dimecres al migdia que Pep Guardiola continuarà a la banqueta del Barça la temporada que ve. El nou contracte se signarà a final de temporada, un cop es conegui el següent president del FC Barcelona.
S’han acabat els dubtes i també l’espera: Josep Guardiola, el tècnic del Barça de les Sis Copes i d’un 2009 màgic, dirigirà l’equip la temporada vinent i satisfarà així tot el barcelonisme, que havia demanat unànimement la seva continuïtat. Des dels despatxos, al carrer, al Palau de la Música i també al Facebook , el desig era el mateix: que Guardiola continués a la mateixa banqueta.
http://www.fcbarcelona.cat/web/catala/noticies/destacades/n100120108887.html
Sky January 25th, 2010, 09:51 PM Es presenta la precandidatura d'Alfons Godall, l'opció continuista a la presidència del Barça
Ha entrat en escena un altre precandidat a la presidència del FC Barcelona. Es tracta del vicepresident de l'àrea social del club, Alfons Godall, que representa l'opció continuista. Godall ha comptat amb el suport de l'actual president del Barça, Joan Laporta, i de companys de junta com el vicepresident esportiu, Rafa Yuste, o el tresorer del club, Xavier Sala Martín, que ha fet un discurs introductori on ha dit, literalment, que ara el soci "podrà votar perquè el somni continuï".
Cal recordar que la candidatura d'Alfons Godall és una de les dues candidatures que surten de l'actual junta directiva del Barça. L'altra és la que encapçala Jaume Ferrer, el vicepresident de l'àrea de patrimoni de l'entitat.
Soriano participarà en les eleccions
El president de Spanair, Ferran Soriano, ha confirmat que participarà activament en les eleccions vinents al FC Barcelona, encara que no ha revelat si ho farà integrant-se en alguna precandidatura o liderant-ne una de pròpia. "Quan es fixi el període electoral hi participaré i explicaré el que penso, perquè en els cinc anys que vaig ser al club vaig poder aprendre moltes coses", ha declarat Soriano durant una entrevista al programa de TV3 "Divendres".
http://www.3cat24.cat/noticia/493325/futbol/Es-presenta-la-precandidatura-dAlfons-Godall-lopcio-continuista-a-la-presidencia-del-Barca
Sky March 21st, 2010, 01:31 PM Catalunya tindrà un equip propi en el Mundial de Motociclisme
• Isaac Viñales participarà en la categoria de 125cc
L'Agència Catalana de Turisme i l'escuderia TCR Competició han presentat l'equip de motociclisme Catalunya Racing Team i la moto de marca Catalunya que participaran en el Mundial de Motociclisme.
El pilot de 16 anys Isaac Viñales participarà en el Mundial, que comença el pròxim 11 d'abril, en la categoria de 125cc i serà el representant de la nova moto de marca Catalunya.
El jove pilot, que va començar a competir als tres anys, acumula èxits des de 2003 i va ser campió d'Espanya Pre GP 125cc el 2008.
"És un noi molt competitiu, sempre vol guanyar i ho té molt clar. Es prepara cada dia per aconseguir el seu somni de guanyar el Campionat del Món", ha assegurat el director de l'equip de Catalunya Racing Team, Xavier Cabezuelo, durant la presentació de l'equip.
http://www.avui.cat/cat/notices/2010/03/catalunya_tindra_un_equip_propi_en_el_mundial_de_motociclisme_92087.php
Sky April 10th, 2010, 06:35 PM Fa una porra?
1-3 (dos gols de Messi i un de Iniesta).
Més que res perquè si no perdré el diners que he apostat. xD
Berris April 10th, 2010, 06:36 PM 1-2, però és possible que firmés l'empat.
entfe001 April 10th, 2010, 08:42 PM Empat a zero i un partit per adormir a les pedres. Això seria el més divertit :D
absalon April 10th, 2010, 09:23 PM El partit començarà una mica espès pel Barça, gol de Cristiano Ronalo abans dels primers 10 minuts, sobre el minut 10 de la primera part, el Barça agafara la pilota i començarà a jugar com sap.
Aprox al minut 15/20, primer gol de Messi...
Gol de Piqué de cap.
Gol de Messi, falta directa.
Descans... 1-3
A la segona part el Santiago Bernabéu rebrà una lliçó de bon futbol...
Gol de Xavi.
Gol de Messi.
Final del partit...
Resultat: una lliga.... vull dir... 1-5 !
VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA....
he arriscat una mica... però podria ser...
Danzig April 10th, 2010, 09:59 PM 1-1
Ampelio April 11th, 2010, 09:09 AM Congratz! :banana::banana:
Again... our fantastic team, Barcelona outclassed Real Madrid 2-0 in El Clasico at Estadio Santiago Bernabeau lastnight!
Wonderful Foootball! Viva Messi, Xavi, Pedro ...and all Barca squad! Visca Barca!
Greetings from Barca fans in Asia :cheers:
Niat April 11th, 2010, 12:01 PM Sensacional el Barça una vegada més. El joc no va ser brillant, però l'actitud i les ganes de 10.
Molt bé :)
Danzig April 11th, 2010, 12:08 PM 1-1
paséme de modesto :D
Sky April 11th, 2010, 02:45 PM Jacob (el de Lost) juga amb el Madrid i es fa dir "Xabi Alonso". :eek:
Berris April 11th, 2010, 03:54 PM Congratz! :banana::banana:
Again... our fantastic team, Barcelona outclassed Real Madrid 2-0 in El Clasico at Estadio Santiago Bernabeau lastnight!
Wonderful Foootball! Viva Messi, Xavi, Pedro ...and all Barca squad! Visca Barca!
Greetings from Barca fans in Asia :cheers:
Thank you Ampelio. I always love to see the images of Barcelona and Real Madrid fans watching the match in Asia, Africa, America and everywhere else in the world. Thanks for your support thousands of km far from here ;)
Vilarrubla April 11th, 2010, 04:14 PM Haveu vist el TN ara?
"¿Sois para Cataluña? Pues tomar!" :crazy:
M'ha fet una pena el senyor gran que deia lo del talonario.
L'APM tindrà un bon recull per varis programes XD
absalon April 11th, 2010, 07:35 PM Haveu vist el TN ara?
"¿Sois para Cataluña? Pues tomar!" :crazy:
M'ha fet una pena el senyor gran que deia lo del talonario.
L'APM tindrà un bon recull per varis programes XD
ho acabo de veure.... que bo! estava super indignat l´home...
Sky April 13th, 2010, 06:15 PM La final de Copa, al Camp Nou
• La RFEF proposa l'estadi del FC Barcelona per acollir el partit entre el Sevilla FC i l'Atlètic de Madrid
El Camp Nou acollirà la final de la Copa del Rei entre els equips del Sevilla FC i l'Atlètic de Madrid. Després que el director general del FC Barcelona, Joan Oliver, indiqués aquest dilluns que el club estava disposat a posar el camp per a la final, la Reial Federació Espanyola de Futbol (RFEF) ha corroborat aquest dimarts que el partit entre els del Sánchez Pizjuán i els atlètics serà al Camp Nou. Ara, només falta que totes les parts acordin una data definitiva, que serà el 13 o el 19 de maig en funció de la participació de l'Atlètic a l'European League.
El Camp Nou presenciarà la final de Copa. L'estadi del FC Barcelona ha guanyat la partida al Santiago Bernabéu i a Mestalla i acollirà el partit entre el conjunt de la capital andalusa i l'Atlètic de Madrid.
Malgrat que els andalusos volien que el partit es jugués a València per criteris de proximitat geogràfica, la decisió de la RFEF ha prevalgut i l'enfrontament serà a la capital catalana. la mesura ha estat pactada aquest dimarts a la reunió de la RFEF a la seu de la Federació de Futbol de Castella-Lleó a la població val·lisoletana d'Arroyo de la Encomienda.
http://www.lamalla.cat/esports/futbol/article?id=355907
Sr.Horn April 20th, 2010, 11:37 PM Shhhhhhhhhhhhhhhhhh silenci
entfe001 April 21st, 2010, 12:10 AM Shhhhhhhhhhhhhhhhhh silenci
http://img684.imageshack.us/img684/174/trollface.png
A veure quan triguen els experts futbolístics a donar-li la culpa al volcà.
Izo April 21st, 2010, 01:27 AM Res de silenci! Ara és el moment d'animar l'equip. Res s'ha de donar per acabat si no és acabat.
Sky April 21st, 2010, 07:30 PM El Palau Sant Jordi serà la sisena seu del Mundial de bàsquet del 2014, que organitzarà Espanya
El Palau Sant Jordi de Barcelona serà finalment la sisena seu del Mundial de bàsquet, que es disputarà a Espanya el 2014, segons ha decidit el Comitè Central de la FIBA, reunit a San Juan. L'escenari de grans cites esportives, que tindrà un aforament per a 20.000 espectadors, acollirà la meitat dels partits de vuitens de final, quarts i una de les semifinals. Madrid serà la seu que aculli la resta de partits d'aquestes rondes, així com la gran final i l'enfrontament pel tercer i quart lloc. La primera fase del campionat tindrà com a seus les ciutats de Bilbao, Granada, Las Palmas i Sevilla.
El president de la FIBA, Bob Elphinston, s'ha congratulat de l'elecció de Barcelona i ha recordat la seva tradició esportiva. Per la seva part, José Luis Sáez, president de la Federació Espanyola de Bàsquet, ha reconegut que estan molt contents per poder presentar la capital catalana com a nova seu del Mundial, una ciutat que disposa d'una "rica tradició i també una gran passió per aquest esport".
http://www.elsesports.cat/noticia/627665/basquet/El-Palau-Sant-Jordi-sera-la-sisena-seu-del-Mundial-de-basquet-del-2014-que-organitzara-Espanya
Sky April 25th, 2010, 09:29 PM o6A32HB2KJA
Danzig April 26th, 2010, 10:36 AM http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs289.snc3/28093_1279759557259_1328136456_30753416_6354766_n.jpg
Berris April 27th, 2010, 02:43 PM Demà seré al Camp Nou! Samarreta i bufanda! Sang i fetge! :D
Sky April 27th, 2010, 05:57 PM Més "motivators" del FCB:
uAlNd30QSXk
Això de les dues pilotes va amb segones? xD
clw2Ly4DD0s
entfe001 April 27th, 2010, 10:07 PM La veritat és que tanta tonteria amb el partit del Barça ja cansa una mica, els informatius de TV3 semblen més aviat publirreportatges :sleepy:
Suposo que s'ha d'anar escafant el tema, puix TV3 en té els drets i es deu estar fregent les mans pensant en l'audiència que arreplegaran, ergo la pasta gansa que en treuran dels anunciants. A quant deu estar el segon de publicitat per demà al vespre?
Vilarrubla April 27th, 2010, 11:49 PM ^^ Això mateix... ahir al TN ja en parlaven i li dic a un "el partit és demà?" i quan em diu que no que era el dimecres vaig flipar... que pesaaaaos! No només he d'aguantar els mil grups del facebook... que a sobre a la TV no paren.
Sr.Horn April 27th, 2010, 11:53 PM Serà divertit si demà hi ha OWNED
http://img684.imageshack.us/img684/174/trollface.png
Danzig April 28th, 2010, 11:17 AM Avança feina per si demà et quedes amb les ganes :D
--
He trobat això, de fa just avui 50 anys, també es jugaven les semis de la copa d'Europa, partit de tornada a casa...
http://hemeroteca-paginas.elmundodeportivo.es./EMD02/HEM/1960/04/28/MD19600428-001.pdf
Esperem que la cosa no s'assembli gaire
Izo April 28th, 2010, 11:14 PM ^^ Doncs ara, al minut 69, ja en la 2a part, la cosa no tira gaire... Demà ja em veig un munt de xiquets amb depressió infantil post-partit. :lol:
entfe001 April 28th, 2010, 11:23 PM 78. Tic tac tic tac
entfe001 April 28th, 2010, 11:29 PM Piromusical. S'ensuma una nit llarga.
Antoi April 28th, 2010, 11:46 PM S'ha acabat (en tots els sentits).
Sky April 28th, 2010, 11:47 PM Piromusical. S'ensuma una nit llarga.
Doncs acabo d'escoltar un parell de botzinades.
Una de dues, o era un italià resident a Lleida o era...
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%204/3fbefae7.jpg
:lol:
BiagPal April 28th, 2010, 11:55 PM FORZA INTER!!!
:dance:
Vilarrubla April 28th, 2010, 11:57 PM Sky jo al facebook he llegit "Canaletes ens espera!" XD
Sentada clar.
Sr.Horn April 29th, 2010, 12:21 AM http://img684.imageshack.us/img684/174/trollface.png
23:21, acabo d'arribar de l'UAB, no he vist el partit, estava fent un treball XD
jonio April 29th, 2010, 12:25 AM FORZA INTER!!!
si può fare di meglio...
FORZA INTER!!!
:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance::dance:
Selugaan April 29th, 2010, 12:37 AM si può fare di meglio...
FORZA INTER!!!
:banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana::banana: :banana: :banana: :banana: :banana:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance::dance:
Izo April 29th, 2010, 12:44 AM Bé, pel que sembla el segon gol era vàlid. D'això se'n diu tenir sort! :lol:
Selugaan April 29th, 2010, 12:57 AM i pel que sembla el primer gol va ser en fora de lloc
carter19 April 29th, 2010, 01:03 AM i pel k sembla el 3-1 de milito al meazza tambe
Selugaan April 29th, 2010, 03:13 AM llavors que repeteixin els partits?
Danzig April 29th, 2010, 10:48 AM ^^ Bienvenido al subforo catalán, aunque sea para provocar :D
Espero por el bien del fútbol que el Bayern de un repaso al Inter. Con gol de Robben y dedicatoria al palco, si es posible.
Nastic April 29th, 2010, 03:22 PM Los aspersores impiden la celebración final del Inter
* · La 'vuelta olímpica nerazurra' inundada · Los de Mourinho sufren un aguacero antes, durante y después del encuentro · Los italianos no salían de su asombro
El Inter ganó al Barça, pero perdió la batalla del agua, ya que el líquido elemento se acabó convirtiendo en el principal enemigo de los de Mourinho tanto dentro como fuera del terreno de juego.
http://www.marca.com/multimedia/primeras/10/04/0429.html
Apenas pasaron unos instantes desde que el colegiado belga De Bleeckere señaló el final del partido hasta que los 52 aspersores que cuidan el césped del Camp Nou empezaron a funcionar a pleno rendimiento.
El propio técnico portugués debió de sentir aquello de 'no he mandado mis tropas a luchar contra sus elementos', porque mientras los interistas se dirigían hacia la parte del campo donde estaban sus aficionados, miles de litros de agua les enguachinaban y apenas les permitían avanzar.
Estaba claro que los aspersores no estaban dispuestos a que el Inter hiciera más leña sobre el caído árbol azulgrana y contribuyeron decisivamente a reducir en tiempo y en intensidad las celebraciones nerazurri.
^^:lol::lol::lol::lol::lol:
Que mal perder estos cules... que hi farem :cheers::cheers:
Sky April 29th, 2010, 03:35 PM ^^ La veritat és que va estar bastant lleig, això.
Danzig April 29th, 2010, 05:29 PM ^^ això en canvi és molt maco:
Acaba con destrozos el vestuario del Inter
· Se excedieron en los festejos tras el partido ante el Barcelona
29/04/10 - 01:20.
Los jugadores del Inter de Milán se excedieron a la hora de celebración el pase a la Final de la Liga de Campeones y provocaron algunos destroces en el vestuario del equipo visitante del estadio del Camp Nou.
Una vez que los interistas abandonaron el estadio azulgrana, se pudo ver cómo algunas sillas habían quedado seriamente deterioradas y, entre otras cosas, el jacuzzi terminó con un montón de latas dentro del agua.
Con todo esto, los italianos empañaron una celebración que empezó con polémica desde que el colegiado belga señaló el final del partido.
http://www.marca.com/2010/04/29/futbol/liga_campeones/1272496823.html
això també sembla fantàstic
Sabotaje a la señal de Telemadrid
Abr 29, 2010 | Marca
Miles de madrileños no han podido ver en sus televisores el partido de fútbol entre el Barcelona y el Inter de Milán porque la emisión fue bloqueada por "una potente señal de origen desconocido", informó Telemadrid, canal que emitió el partido para la Comunidad de Madrid.
En una nota de prensa, Telemadrid señala que la emisión fue interrumpida por "problemas técnicos totalmente ajenos a la cadena madrileña". La incidencia se ha detectado en el repetidor de Plaza de España debido a la interferencia de una "potente señal de origen desconocido" aunque gran número de personas pudieron seguir el encuentro a través de las páginas web.
entfe001 April 29th, 2010, 09:25 PM ^^ La veritat és que va estar bastant lleig, això.
^^ això en canvi és molt maco:
Acaba con destrozos el vestuario del Inter
No veig la relació causa-efecte, més aviat al contrari, potser va ser la resposta de l'Inter pel lleig dels aspersors, però vaja, és igual. Jo no veig, ni explícitament ni implícita, que n'Sky manifesti que li hagin semblat bé les destrosses del vestuari.
Coi, siguem tots una mica més madurs, que només és futbol.
Antoi April 29th, 2010, 09:40 PM Per cert, el repetidor de Plaza de España? No voldran dir Torrespaña (el pirulí)? Jo és el que he llegit en altres mitjans.
Danzig April 30th, 2010, 12:09 AM No veig la relació causa-efecte, més aviat al contrari, potser va ser la resposta de l'Inter pel lleig dels aspersors, però vaja, és igual. Jo no veig, ni explícitament ni implícita, que n'Sky manifesti que li hagin semblat bé les destrosses del vestuari.
Coi, siguem tots una mica més madurs, que només és futbol.
No sé d'on obtens aquesta conclusió, jo a l'Sky no el recrimino res :dunno:
Vilarrubla May 16th, 2010, 09:36 PM Avui Canaletes o que? XD
Espero que em deixin dormir aquesta nit jajaja
alexbn May 16th, 2010, 09:47 PM Oigo petardos, de donde deduzco que el Barça ha ganado la liga. Yo que esperaba conseguir no saber nada...
Valle de Olid May 16th, 2010, 09:56 PM Estoy en Valladolid, y aquí lógicamente no se oye NADA (ni ganas)
:bash::bash::bash:
Edito: acabo de escuchar una traca :crazy:
Edito 2: acaba de pasar un chico bajo mi ventana con la camiseta del Barça :crazy:
donquichotedelmedina May 16th, 2010, 10:04 PM Enhorabuena para el Barça, con 99 puntos es el nuevo record a batir.
Un equipazo que merece ganar la liga por todo lo que ha demostrado a lo largo de este año.
Niat May 17th, 2010, 11:32 AM Campions!
Menudo equipazo y grande Pep de nuevo.
No era nada fácil después del gran éxito la pasada temporada seguir en la misma línea ganadora y ganando la Liga de esta manera, con 99 puntazos.
A disrutarla.
Y luego ya a centrarse en los fichajes (espero especialmente que fichen a Villa) y en las elecciones.
BCNforever May 17th, 2010, 01:39 PM Som Campions!!!
Quina alegria :)
BCNforever May 18th, 2010, 01:35 PM Sembla que Rosell porta les de guanyar a les eleccions de presidència del Barça:
http://sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=714762&idseccio_PK=1516
Niat May 19th, 2010, 03:57 PM Después de la Liga...¡llega el primer fichaje!
VILLA
Mi delantero preferido, es totalmente del estilo Barça, ya lo queria la pasada temporada pero al final se trajo a Ibra, pero por fin Villa al Barça, si señor, es un fichaje super acertado.
Se comenta que irán a por Fabregas (el jugador ya ha dicho públicamente que quiere venir al Barça) y Borja Valero que gust a Guardiola para tener gente buena de banquillo, y la verdad que es buen jugador Borja, muy técnico y del perfil Barça, esta temporada ha sido uno de los mejores jugadores del Mallorca.
Sky May 19th, 2010, 04:10 PM Llarga vida al Villa-rato. xD
alex_trensil May 19th, 2010, 06:42 PM Llarga vida al Villa-rato. xD
Ahora haber como encaja con Ibra.
Izo May 19th, 2010, 06:55 PM O millor dit: com encaixa Ibra dins l'equip... :colgate:
alex_trensil May 19th, 2010, 09:52 PM O millor dit: com encaixa Ibra dins l'equip... :colgate:
Tienes toda la razón. :lol:
Berris May 19th, 2010, 09:57 PM Esperem que vingui també Fábregas...
Valdés
Alves - Puyol - Piqué - Abidal
Iniesta -Xavi - Fábregas
Pedro - Villa - Messi
Alex_17 May 19th, 2010, 10:06 PM Yo solo se que la tradición aquí manda que jugador grande que se va del Valencia a un equipo más grande, jugador y equipo que no ganan nada :lol:
Casos hay varios; Ayala, Aimar, Piojo López, Mendieta, Kily González, Mista...
De todas formas, espero que le vaya bien a Villa, se lo merece después de estos 5 años que ha dado todo de si en el Valencia, ya forma parte de nuestra historia.
Izo May 19th, 2010, 10:32 PM Bé, si en Villa no funciona bé ens l'estimarem igual. Ja en tenim d'altres que el poden substituir. Mireu en Bojan. :lol:
BCNforever May 19th, 2010, 11:15 PM Jo estic molt content amb Villa, i per supost amb Bojan, jeje, però crec que el Barça ha fet un equip diferent, amb la seva pròpia filosofia que no beu tan directament d'altres fòrmules que per lo que siga no han triomfat, ja siga perque s'han basat en un fixatge o algo així. Villa ve a engrosar aquesta filosofia i crec que podrà actuar bé, encara que com han dit, tenim a Bojan, jeje.
També existia la tradició de que en un clàssic, el d'una temporada el guanyava un, l'altra l'altre i mai repetien, i ara el Barça ha demostrat que es poden trencar les tradicions.
Jo tinc comfiança en el meu club :)
Niat May 19th, 2010, 11:28 PM Esperem que vingui també Fábregas...
Valdés
Iniesta -Xavi - Fábregas
Pedro - Villa - Messi
Pero es necesario un medio defensivo hombre.
Yo apostaria por algo así:
Valdés
Xavi -Busquets- Fábregas
Messi- Villa - Iniesta
Y Pedro de revulsivo.
Y Villa es todo un acierto, es del perfil Barça, jugador rápido al desmarque, ideal para el juego del Barça. Como Bojan (que también me encanta) pero más consolidado.
Estos tipos de delanteros son los ideales para el Barça, Ibrahimovic no se ha acabado de adaptar.
BCNforever May 19th, 2010, 11:47 PM Digo yo que alguno de los dos iniestas será xavi, no? jeje
Niat May 20th, 2010, 12:08 AM Si, si, me habia colado, ya he editado ;)
Izo May 20th, 2010, 12:09 AM ^^ Potser pretén que es desdobli. Iniesta ho podria fer, segur. XD
BCNforever May 20th, 2010, 01:02 AM Perdona que insista, Niat, pero yo sigo viendo dos iniestas... Tampoco dudo de su capacidad, pero seguro que guardiola diría algo, jeje
Danzig May 20th, 2010, 11:25 AM ^^ :lol:
entfe001 May 20th, 2010, 04:14 PM Perdona que insista, Niat, pero yo sigo viendo dos iniestas... Tampoco dudo de su capacidad, pero seguro que guardiola diría algo, jeje
I dos Xavis a la cita :crazy:
Per cert, ningú es posa les mans al cap perquè un jugador costi dotze cops més que l'escàndol de la consulta de la Diagonal?
Izo May 20th, 2010, 06:25 PM ^^ Mentre no el paguin amb diner públic...
Niat May 20th, 2010, 06:31 PM Anda que yo, edité la alineación de la cita de Berris xDD.
Ahora ya están bien las dos ;)
carter19 May 20th, 2010, 07:25 PM veient la solvencia del triangle valdes-puyol-pique la meva aposta serie:
valdes
alves-puyol-pique
busquets
xavi - cesc
iniesta
messi - villa
tot i que crec que aquest cop tornara a passar com cuan va arribar henry, que esparlava dels 4 fantastics i mira com va acabar la cosa...
entfe001 May 20th, 2010, 09:43 PM ^^ Mentre no el paguin amb diner públic...
La veritat, m'agradaria saber quina part del pressupost del Barça prové, directament via subvencions o indirecta via patrocinis i el que paga TV3 en drets d'emissió, de diners de l'administració pública.
I que consti que aquesta crítica no és exclusiva del Barça ni molt menys.
BCNforever May 20th, 2010, 10:51 PM No sé si conoceis estos blogs de economistas. Están muy interesantes, y hacen bastantes análisis con datos en la mano. Han hecho varios de equipos de fútbol, aquí os pongo el del Barça:
http://www.gurusblog.com/archives/fc-barcelona-analisis-cuentas-resultados/14/04/2010/
Ingresos del Barça y el Madrid:
http://www.gurusblog.com/archives/ingresos-barcelona-real-madrid/10/04/2010/
Y también tienen un estudio del madrid, de la liga y la premier.
Sky May 21st, 2010, 08:58 PM bGJ9-QNkgyk
Si la senyera no para d'estirar-se d'aquí unes temporades els hi arribarà al cul. xD
BCNforever May 22nd, 2010, 01:44 AM Lo que he disfrutat amb la presentació de Villa
Izo May 22nd, 2010, 04:12 AM Si la senyera no para d'estirar-se d'aquí unes temporades els hi arribarà al cul. xD
Deu ser que creix com més títols i rècords es guanyen. XD
Per cert, l'última imatge del vídeo vol dir que les samarretes són 100% reciclables, oi?
BCNforever May 23rd, 2010, 06:23 PM Després de la victòria d'ahir del Inter, sembla que Florentino ja ha trobat resposta a aquesta pregunta:
http://img132.imageshack.us/img132/4465/florentinoa.jpg (http://img132.imageshack.us/i/florentinoa.jpg/)
jeje
Una cosa, si cregueu que es ofensiu aquest post, m'ho digueu, però es solament per a riure. Ho he posat aquí enlloc de al fil general per no ofensar ningú... i es broma, rés més.
Izo May 29th, 2010, 09:39 PM Centenars de persones somnien a Tortosa que Catalunya sigui present al Mundial de Brasil 2014
El president de la Plataforma Proseleccions Esportives Catalanes, Xavier Vinyals, ha reconegut el "reclam internacional" que s'aconsegueix amb Johan Cruyff com a seleccionador
Centenars de persones participen aquest dissabte a Tortosa en la 5a edició del Dia de les Seleccions Catalanes, amb la mirada posada en el Mundial de Brasil 2014. "És una utopia, però sense utopies no s'avança mai", ha declarat el president del Parlament, Ernest Benach, que ha estat l'encarregat de fer el xut d'honor de la jornada, mentre Carod-Rovira va haver d'anul·lar la seva assistència per l'aprovació del pla d'austeritat. El president de la Plataforma Proseleccions Esportives Catalanes, Xavier Vinyals, ha reconegut el "reclam internacional" que s'aconsegueix amb Johan Cruyff com a seleccionador i que, en cap cas, la plataforma dóna suport a les campanyes contra la selecció espanyola.
La plataforma i l'Ajuntament de Tortosa han organitzat la jornada, a pocs dies perquè arrenqui el Mundial de futbol de Sud-àfrica. El Dia de les Seleccions vol ser el tret de sortida d'una campanya per reclamar i aconseguir portar la selecció catalana al Mundial de Brasil. Tant el president de la plataforma com Benach reconeixen, però, que no és gaire viable.
Vinyals ha declarat que, tot i ser un any emblemàtic -es compliran 300 anys de la desfeta-, "no hi serem a temps". Vinyals ha advertit, però, que de cara al següent mundial, "ens ho hauran de posar fàcil". En aquesta línia, Benach ha coincidit en la premissa que tot somni acaba arribant. "Cal continuar treballant; s'ha avançat moltíssim, però queda molta feina per fer".
Segons Benach, és "indispensable" la complicitat dels estaments, institucions i societat civil. "Catalunya que és un país esportivament molt potent, però no té el que tenen els estats, que és representació internacional", ha lamentat Benach. Vinyals ha recordat que Catalunya ja pot competir en vint modalitats esportives -tot i no ser molt conegudes.
La figura de Cruyff ajuda, segons Vinyals, "a donar a conèixer la nostra realitat". Vinyals, que ha remarcat el "treball en positiu" de la plataforma, sense alimentar les crítiques contra la 'roja' per internet, tampoc s'ha volgut mullar en si veu més factible els Jocs Olímpics d'Hivern o bé les seleccions, i s'ha limitat a confiar que ambdues iniciatives es facin realitat.
El Dia de les Seleccions és una jornada festiva -carregada de partits internacionals de futbol sala, korfbal, tennis taula, competicions de bike trial, una cursa popular, i un concert, de franc, amb Lexu's, Brams i els Pets-, però alhora reivindicativa, per aconseguir, tal com remarca Vinyals, l'oficialitat de tots els altres esports on Catalunya no pot competir.
Aquesta diada vol ser el punt de trobada de tots aquells que comparteixen l'aspiració de veure algun dia Catalunya competint internacionalment en tots els esports. Vic va ser la primera ciutat que va apostar per acollir aquesta iniciativa l'any 2006, i els actes celebrats van reunir 26.000 persones. Les altres ciutats on ja s'ha celebrat són Reus, Girona i Mataró.
Font: http://www.avui.cat/cat/notices/2010/05/centenars_de_persones_somnien_a_tortosa_que_catalunya_sigui_present_al_mundial_de_brasil_2014_100063.php
alserrod June 7th, 2010, 12:28 AM Nuevamente Aramón organiza rutas en bicicleta de montaña a lo largo del Pirineo.
Una de ellas (recomendable hacer en al menos tres días) sale y llega de El Pont de Suert.
Por si os interesa, este es el enlace de Aramonbike:
http://www.aramonbike.com/epic_index.php
persona753 June 7th, 2010, 03:55 PM Soc a l'unic que la campanya electoral del Barça per TV3 li sembla exageradisíma i que fins i tot l'estan informant igual o més que les presidencials o autonòmiques?
Izo June 7th, 2010, 11:16 PM ^^
Ara mateix el Crackòvia està sent una mena de propaganda electoral contínua mesclada amb algun gag. XD
persona753 June 8th, 2010, 02:03 AM Pff quins collons
Meridian June 10th, 2010, 12:10 AM Puc ser una mica pueblerino i posar informació de clubs que no tinguin cap Champions/Copa/Lliga/TrofeuDonBalón al palmarès?
:pet:
Que Catalunya és més que un club, homee!!:colgate:
A tots aquells que sigueu tarragonins o que la Budallera us pilli a prop:
El diumenge, despiporre a Tarragona!!!
per recolzar l'equip en la seva lluita per no descendre al pou de la 2aB, el diumenge a les sis tothom al Nou Estadi!!
planning:
-16:00- Concentració al Passeig de les Palmeres
-16:00-16:30- Marea Grana (com les d'abans!!). Recorregut pssg. Palmeres-Via Augusta-Vall Arrabassada-Nou Estadi
-16:30-17:30- Actuacions de Los Glosters i CatRock(antics Milhistòries, els que van fer la versió de l'himne i la Por Ti) a la gespa de l'estadi
-17:30-18:00- Actuació castellera de les quatre colles de la ciutat (Xiquets, Jove, Serrallo i St Pere i St Pau), que faran uns pilars d'homenatge abans de començar el partit
-18:00- Just abans de començar el Nàstic-Elx, es cantarà el Por Ti, l'himne no oficial del Nàstic, tots a cor (la lletra estarà a les revistes del club)
També es passaran per la pantalla del marcador imatges dels últims èxits del club (Ascens a 2aA, Ascens a 1a, Copa Catalunya, etc)
A les 6 en punt, començarà el partit
Entrades a preu rebaixat: gol mar i muntanya:5€ preferent alta i baixa:10€ tribuna:20€
TOTS SOM NÀSTIC! VISCA EL NÀSTIC I VISCA TARRAGONA!!
És que ens juguem molt xD
http://www.gimnasticdetarragona.com/cat2/images/plantilla/12505837794a8a64e3d6249.jpg
Izo June 10th, 2010, 03:07 AM Jo no hi podré anar, però des de la Catalunya-central-quasi-metropolitana dono suport al Nàstic, al que un dia vull veure jugant a 1a!!!
Nastic June 10th, 2010, 11:50 AM Allí estarem!!!
entfe001 June 10th, 2010, 09:44 PM Soc a l'unic que la campanya electoral del Barça per TV3 li sembla exageradisíma i que fins i tot l'estan informant igual o més que les presidencials o autonòmiques?
Ah, jo em pensava que tenia duplicat BarçaTV a la tele i que havia deixat d'agafar TV3 :crazy:
Sí, estan molt pesadets ja amb la tonteria.
Izo June 10th, 2010, 09:55 PM I no us perdeu els articles de la viquipèdia dedicats als quatre candidats: Agustí Benedito (http://ca.wikipedia.org/wiki/Agust%C3%AD_Benedito_i_Benet), Jaume Ferrer (http://ca.wikipedia.org/wiki/Jaume_Ferrer_i_Graupera), Marc Ingla (http://ca.wikipedia.org/wiki/Marc_Ingla) i Sandro Rosell (http://ca.wikipedia.org/wiki/Sandro_Rosell). A veure qui endevina quins d'ells han descobert les virtuts de la viquipèdia com a plataforma de propaganda electoral. :lol:
entfe001 June 10th, 2010, 10:04 PM ^^ La de Jaume Ferrer no sé si el més lamentable és la propaganda descarada "Una vida blaugrana" o que aquesta secció hi sigui des de fa quatre mesos sense ni tan sols una petició d'esborrat, ja no dic de destrucció per spam.
Em recorda a la pàgina que va posar n'Anglada també a la Viquipèdia, però aquella sí que es van afanyar a carregar-se-la (no té res a veure amb la versió actual, per aquí havia corregut una captura de pantalla).
Sky June 10th, 2010, 10:11 PM Jaume Ferrer és pare de quatre fills i, a més d’un fervent i apassionat seguidor del Barça, va néixer el mateix dia de la fundació del Club.
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/977dba4b.gif
Izo June 10th, 2010, 10:33 PM ^^
Sort que no diu «del mateix any». :lol:
persona753 June 11th, 2010, 12:07 AM "Malgrat jugar de davanter a l’equip del col.legi, li va ser assignada la plaça de defensa i “això que ho vaig fer bé”, acostuma a bromejar. Truncades les seves aspiracions infantils, les seves inquietuds blaugranes el van portar a formar part..."
-I a mí que co..ons m'importen els seves aspiracions infantils?
Izo June 11th, 2010, 01:57 AM Aquí hi ha teca!
No tenim un fil per a posar específicament gratavisques i esperpents nacionals varis? Perquè el país últimament en va prenyat... :shifty:
Sky June 13th, 2010, 10:04 PM L'enquesta de TV3:
Rosell 62%
Benedito 14%
Ingla 12%
Ferrer 8%
Sky June 13th, 2010, 10:07 PM "Nuñez sí, Laporta no!"
L'expresident del FC Barcelona, Josep Lluís Núñez, també s'ha acostat al Camp Nou per exercir el seu dret a vot i ha estat rebut per nombrosos aficionats amb crits de "Nuñez sí, Laporta no".
Després d'introduir el seu vot a l'urna, i envoltat per una multitud d'aficionats, càmeres de TV i fotògrafs, Núñez ha reconegut que el seu sufragi ha estat per Sandro Rosell. "No puc dir què li demanaria al nou president, perquè no sé qui serà", va comentar.
http://esports.e-noticies.cat/nunez-si-laporta-no-41732.html
Sarichar June 13th, 2010, 11:03 PM es q vaya 3 rivales q tenia.. estaba claro q ganaria. ahora q no toque lo deportivo y q no haga demasiadas cosas raras y asi todo sera mas facil q siga yendo bien..
TiTiLLo June 14th, 2010, 12:11 AM Una pregunta... el resell ese también es de mezclar lo político con lo deportivo? o este sabe abstenerse?
BCNforever June 14th, 2010, 12:18 AM No todo lo contrario. Además de ser una persona con un currículum impresionante, pero realmente impresionante como gestor y empresario, ya ha dicho claramente que piensa despolitizar el Barça y no mezclar la institución deportiva con la política.
Su tendencia, por cierto, es hacia CiU, aunque en lo personal no sé, no sé si es del ala más radical, más de derechas, más de centro... No importa, porque lo importante es que al menos parece centrado. Ahora tendrá que demostrarlo.
Hush June 14th, 2010, 01:38 AM Una pregunta... el resell ese también es de mezclar lo político con lo deportivo? o este sabe abstenerse?
Sus primeras palabras como presidente electo han sido: Club català, catalanista, seguidores de fuera de Catalunya y refiriendose a Catalunya como "país".
No se si esto te aclara la duda.
BCNforever June 14th, 2010, 02:03 AM Yo le he entendido que ha dicho que será el presidente de todos, y como mucho se ha referido a socios... aunque luego sí ha dicho "Visca el Barça i visca Catalunya".
Hush June 14th, 2010, 02:17 AM Bueno, él ha sido claro.. y lo he visto en directo. El marca recoge sus palabras ;)
Por cierto, qué otro forero eras en el pasado, BCNforever?
BCNforever June 14th, 2010, 03:26 PM Jo dic lo que he vist a la TV3. A més, que no crec que siga important, lo important serà lo que vullga i puga fer amb el Barça.
Sarichar June 14th, 2010, 04:58 PM Una pregunta... el resell ese también es de mezclar lo político con lo deportivo? o este sabe abstenerse?
quien es el resell ese???:lol::lol::lol:
Danzig June 14th, 2010, 07:34 PM Pioners de L'Hospitalet repeteix el triplet
S'han proclamat campió de la Lliga Nacional de Futbol Americà
Pioners de L'Hospitalet ja són campions de lliga. Amb aquest títol han aconseguit fer el triplet (Lliga Nacional de Futbol Americà, Copa d’Espanya i Copa Catalunya).
El conjunt de dirigeix Teo Polanco va aconseguir imposar-se a la final del campionat de lliga en un partit disputat contra els Firebats de València on van mostrar la seva superioritat. El contundent resultat final ho demostra: 36-0.
El partit va estar dominat des del primer moment per Pioners que, ja en el primer quart, dominava per 10-0. Els jugadors van aconseguir augmentar distàncies i mantenir la porteria a zero gràcies a la seva a una gran defensa.
video: http://digital-h.cat/c/journal/view_article_content?groupId=10911&articleId=1665353&version=1.0
---
La gran figura és un QB nord-americà, Mark Nicolet, estrella del seu College fa un parell d'anys:
http://farm5.static.flickr.com/4040/4339734863_b629e4e438.jpg
carter19 June 14th, 2010, 11:25 PM per molt que es vulgui separar la politica i lesport, el barça sempre a anat unit a catalunya i per molt que si que hi hagin seguidors a fora de les fronteres del pais, el club sempre a sigut representatiu duna reivindicacio catalanista. fets com l'incident de l'imne despanya a l'antic camp de les corts es algo que demostre aquesta unio entre el barça i catalunya.
per tant tampoc trobo que fos algun clam politic el crit final de sandro rossell de visca el barça i visca catalunya ja que les dos entitats han anat de la ma i el visca el barça i visca catalunya es un dels cantics representatius del camp nou.
finalment nomes dir que tambe a l'extranger s'asocia barça amb catalunya i catalunya am barça
Sky June 21st, 2010, 11:31 PM El propietari de La Bruixa d'Or, a un pas de comprar la UE Lleida
Xavier Gabriel, el propietari de la famosa administració de loteria La Bruixa d'Or de Sort, està prop de convertir-se en el nou copropietari de la Unió Esportiva Lleida, club que actualment milita a la segona divisió B. Segons ha pogut saber ED de fonts coneixedores de les negociacions, la compra podria fins i tot materialitzar-se aquesta mateixa setmana, sempre que no es produeixi cap sorpresa en la revisió dels comptes de l'equip lleidatà que estan duent a terme els possibles compradors.
La persona que acompanya Gabriel en aquesta operació és l'empresària, agent de jugadors i exfutbolista Anabel Junyent, que l'any passat ja va intentar sense èxit comprar el Terrassa, un club que travessa una greu crisi institucional i financera.
A pesar que les xifres de l'operació no s'han concretat, en les actuals circumstàncies, la compra d'un club de futbol de segona B no sembla precisament un negoci rendible a curt i mig termini. I el cas del Lleida no és una excepció. Segons publica aquest dilluns La Mañana, el club té denúncies als jutjats d'ex presidents, reclamacions milionàries pel tema de la Ciutat Esportiva i deu diners als futbolistes.
No obstant això, sembla que ni Gabriel ni Junyent ho farien per diners, sinó per tenir més notorietat ell i per afició ella. De fet, Gabriel ha aconseguit un gran patrimoni gràcies a la seva administració de loteria, que ja factura més de 100 milions d'euros a l'any, gràcies, sobretot, a l'aposta que va fer per vendre loteria a través d'Internet. Amb això, pot permetre's el luxe no només de tenir un equip de futbol sense patir massa pels resultats econòmics i futbolístics, sinó de pagar 300.000 euros per ser el primer espanyol en viatjar a l'espai.
http://www.economiadigital.cat/cat/notices/2010/06/el_propietari_de_la_bruixa_d_or__a_un_pas_de_comprar_la_ue_lleida_14289.php
Meridian June 22nd, 2010, 12:48 AM A veure si amb l'injecció de diners el Lleida torna a on no fa tant va estar! Volem un equip de segona per província!
A Tarragona tenim molts bons records de l'últim partit jugat al Camp d'Esports...;)
Sky June 26th, 2010, 02:04 PM Junyent compra el Lleida i Gabriel en serà el patrocinador
• L'agent FIFA compra el 82% de les accions a Tatxo Benet i serà la primera presidenta del club
• La Bruixa d'Or al final només serà el patrocinador de l'equip, i compten amb Emili Vicente
Anabel Junyent, exfutbolista i agent FIFA, serà la primera presidenta de la UE Lleida SAE de la seva història, i la seva màxima accionista. Ahir Tatxo Benet, propietari des del 1998 del 82% del paquet accionarial, va fer oficial el traspàs de poders davant els accionistes del club de la Terra Ferma. Tot i que durant la setmana s'havia especulat que Xavier Gabriel, propietari de l'administració de loteria La Bruixa d'Or de Sort, volia comprar el 51% de les accions de Benet, finalment és Anabel Junyent qui les compra a través de l'empresa New Talent Soccer SL, i no el 51% sinó tot, el 82%. La Bruixa d'Or, però, es converteix en el màxim patrocinador del principal club de Lleida. L'estiu passat, Junyent va entrar en la subhasta de la compra dels drets federatius del Terrassa, però al final el jutge va optar per la proposta d'un altre representant de futbolistes i agent FIFA com Manel Ferrer. I al principi Junyent va intentar tornar a comprar un altre club, aquest cop l'Alabés, però tampoc se'n va sortir. Amb el Lleida ha tingut més sort, i mai més ben dit, tot i que ni ella ni Benet van voler explicar quan ha pagat per les accions, encara que segurament el cost de l'operació real ha sigut el compromís de quedar-se amb el deute gegantí que arrossega el club. Tatxo Benet es va acomiadar així dels accionistes del Lleida després de dotze anys com a màxim accionista –mai n'ha volgut ser el president–, i va assegurar que si li havia venut les accions a Anabel Junyent era perquè es tractava d'un projecte seriós, i que l'Ajuntament hi havia donat el vistiplau també.
Ofereix la renovació a Emili Vicente.
Anabel va assegurar que no té intenció de fer cap gran revolució en el club, començant perquè ha mantingut l'oferta de renovació que el president fins ara, Ignasi Rivadulla, havia fet al tècnic Emili Vicente, tot i que encara no l'havia firmat. «La plantilla estarà formada per jugadors catalans i lleidatans, sense cap estrella», deia ahir la nova presidenta. A banda, Rivadulla serà l'única persona de l'anterior consell d'administració que continuarà, ara com a vocal, per fer una transició tranquil·la.
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/52-futbol-catala/187188-junyent-compra-el-lleida-i-gabriel-en-sera-el-patrocinador.html
Vilarrubla June 26th, 2010, 05:04 PM Els millors palistes del món es troben avui a la Seu d'Urgell
* Tot a punt al parc olímpic del Segre per acollir la Copa del Món de Canoe Slalom
* Entre ells, hi haurà els medallistes dels darrers campionats celebrats el setembre
El palista d'Eslovènia Peter Kauzer, el número u del rànquing mundial de la ICF (International Canoe Federation) en K1, el francès Tony Estanguet, també número u de la classificació de la ICF en C1, l'alemanya Jasmin Schornberg (K-1) i els eslovacs Pavel Hochschorner i Peter Hochschorner (C2), també a dalt de tot del rànquing de la ICF, però en aquest cas en canoa doble, són alguns dels noms propis internacionals que competiran des d'avui i fins divendres a la Copa del Món de Canoe Slalom
Tots ells, a més d'estar al més alt nivell internacional, comparteixen un denominador comú, i és que van pujar al podi als Mundials de Canoe Slalom celebrats al parc del Segre de la Seu d'Urgell el setembre passat, amb la qual cosa tornaran a la Seu d'Urgell amb ganes de repetir els èxits de l'any passat. També s'espera que sigui destacada l'actuació del medallista olímpic Alexander Grim, quart del rànquing de la ICF en K1. L'atleta alemany es va penjar l'or en els Jocs Olímpics de Pequín del 2008 i arribarà al parc del Segre amb l'objectiu de sumar els màxims punts per a les 2010 World Cup Series, formades pels Campionats Continentals d'Àsia i Oceania celebrats al febrer i al maig del 2010 respectivament i per les tres competicions de Copa del Món de la temporada: la de Praga (República Txeca), que va tenir lloc del 18 al 20 de juny, la Copa del Món de la Seu d'Urgell, del 25 al 27 de juny i la final, que se celebrarà del 2 al 4 de juliol a Augsburg (Alemanya). Però tindrà rivals de pes, entre ells l'italià Daniele Molmenti, número tres del rànquing de la ICF, just un lloc per damunt de Grim i que va endur-se la victòria a la Copa del Món de Praga, on l'alemany va fregar el podi en quedar en quarta posició.
L'EQUIP ESPANYOL A
les aigües braves del canal olímpic del Segre també hi seran els 14 palistes que formen l'equip espanyol. L'atleta català Carles Juanmartí, del Club Cadí Canoe de la Seu d'Urgell i que va penjar-se el bronze als Mundials del 2009 en K1, serà un dels que tindrà més opcions de l'equip, així com la palista basca del Club Atlético de San Sebastián, Maialen Chourraut, que es va proclamar subcampiona del món també en K1 als Campionats del Món del setembre passat i que actualment és setena en el rànquing de la ICF d'aquesta modalitat.
L'equip espanyol es completa amb Guillermo Diez-Canedo, Marta Martínez, Samuel Hernanz i Iratí Goikoetxea, que competiran en la modalitat de K1. En la modalitat de C1 participaran Ander Elosegi, Jon Ergüin, Jordi Domenjó i Núria Vilarrubla del Club Cadí Canoe Kayac de La Seu d'Urgell. Pel que fa a C2 hi participaran dues canoes dobles formades per Dani Marzo i Jesús Perez i Jordi Domenjó i Xavier Ganyet.
El Periòdic d'Andorra (http://www.elperiodicdandorra.com/pirineu/2512-els-millors-palistes-del-mon-es-troben-avui-a-la-seu-durgell.html)
Sky July 1st, 2010, 01:17 AM El Barça té una oferta de Pepsi per ser el patrocinador de la samarreta
El Barça té una oferta de 22 milions d'euros de la marca Pepsi per ser el patrocinador principal de la samarreta del primer equip de futbol. L'oferta, que no suposaria la desaparició d'Unicef, l'haurà d'estudiar el nou president, Sandro Rosell, que aquest divendres prendrà possessió del càrrec. Pel que fa a l'acte d'investidura de Rosell, es farà als jardins de la Masia a partir de les 12 del migdia. Hi haurà 300 convidats. El Barça ha presentat aquest dimecres el balanç econòmic de la temporada, amb un benefici d'11 milions d'euros, amb els ingressos més alts d'un club esportiu arreu del món.
El Barça té una oferta de Pepsi per ser el patrocinador principal del primer equip. Ho ha avançat Catalunya Ràdio. És una de les ofertes més importants del món pel que fa a patrocinis. No hi ha res tancat i si es tanca, evidentment, ho tancarà la nova directiva de Sandro Rosell. Pepsi tindria presència a la samarreta del Barça. Aquesta presència, però, en cap cas suposaria la desaparició d'Unicef, que es mantindria. I es mantindria en les mateixes condicions que ha estat als tres últims anys: al mig de la samarreta i amb màxima visibilitat.
On es podria veure el logotip de Pepsi?
Això és una qüestió que encara s'estava discutint. Una opció era a la màniga (com passarà amb Herbalife en els amistosos de la gira). Una altra opció era col·locar-ho per sota d'Unicef, més petit. Amb una fòrmula similar a "Unicef by Pepsi". Perquè seria un acord que té molt a veure amb l'acord amb Unicef. Estaria íntimament lligat. Pepsi pagaria per dir que gràcies al seu esforç el Barça pot continuar lluint Unicef a la samarreta.
Pepsi pagaria molts diners. Algunes fonts situen l'oferta en 22 milions d'euros, d'altres fonts la situen en prop dels 25 milions. En tot cas, és una de les ofertes més importants pel que fa a patrocinis esportius a tot el món. L'oferta no implica la temporada vinent, la 2010-11. S'estava enfocant més per d'aquí dues, a partir de la 2011-12. A més de Pepsi, el Barça també ha parlat amb altres possibles patrocinadors. Les negociacions entre el Barça i Pepsi van començar fa mesos. En aquests mesos s'ha trobat un petit problema: Coca-Cola, que és un dels patrocinadors del club a menor escala. Si hi entra Pepsi, en sortiria Coca-Cola. Això ha suposat un petit obstacle i pot ser un problema en el futur.
Les converses entre Pepsi i la directiva de Joan Laporta han quedat força avançades però ara la decisió l'ha de prendre la nova junta. L'oferta de Pepsi per aparèixer a la samarreta del Barça s'ha quedat en un calaix. La junta de Laporta l'ha traspassada a la junta de Rosell perquè la confirmin o la descartin.
http://www.3cat24.cat/noticia/748826/futbol/El-Barca-te-una-oferta-de-Pepsi-per-ser-el-patrocinador-de-la-samarreta
Niat July 1st, 2010, 01:36 PM Molt bona oferta, jo aceptaria.
Sky July 1st, 2010, 04:44 PM Dimiteix l'assessor jurídic i tem la desaparició de la UE Lleida
• Josep Maria Moragues és la primera baixa del nou consell d'administració, del qual era secretari
El nou consell d'administració de la UE Lleida ja té la primera baixa, al cap de només cinc dies de formar-se després del traspàs d'accions de Tatxo Benet a Annabel Junyent. Josep Maria Moragues, assessor jurídic de la UE Lleida durant els últims 35 anys, va presentar ahir la dimissió a través d'una carta enviada al club, via notarial, en què assenyala que deixa el càrrec de secretari del consell d'administració perquè no està d'acord en com s'han fet les coses i, segons explica al text, arriba a témer fins i tot per la desaparició del club després de l'entrada de la nova màxima accionista i presidenta.
Concretament, Moragues explica que els seus "profunds sentiments i afecte cap al Lleida, demostrats durant més de trenta anys de dedicació i suport, no em permeten ser partícip dels actes que, i tant de bo m'equivoqui, poden culminar en la seua desaparició. Als efectes oportuns els dirigeixo la present per conducte notarial".
Així mateix, assenyala: "Amb motiu de les transmissions d'accions (no acreditades fins a la data), dels cessaments i no- menaments de consellers (emparats en les esmentades transmissions no acreditades), el desconeixement formal de les presumptes operacions accionarials, així com dels projectes d'actuació dels accionistes majoritaris i administradors de la Unió Esportiva Lleida SAE, per la present els comunico la meua dimissió, amb efectes del mateix dia d'avui, 30 de juny del 2010, dels càrrecs de secretari del consell d'administració i lletrat assessor de la Unió Esportiva Lleida SAE."
Després de la dimissió, divendres passat, de Tatxo Benet, Bernabé Hernández, Guillermo Prieto, Dani Jiménez i Antoni Clarisó, el nou consell ha passat a estar format per Annabel Junyent, el president sortint, Nacho Rivadulla, ara en qualitat de vocal, així com tres col·laboradores de la presidenta i el mateix Moragues, que divendres passat va sortir del club mantenint el càrrec de secretari del consell, del qual ara ha dimi- tit.
Curiosament, a l'acta de constitució, consta com a president l'empresa Nwtlents Soccer SL, que està representada per Junyent i que té com a activitat la "representació de jugadors de futbol, l'assessorament esportiu i la gestió de drets d'imatge".
La carta de dimissió de Moragues arriba a qüestionar que s'hagi portat a terme el traspàs d'accions, tot i que el lletrat va aclarir que amb això no vol dir que no s'hagi fet, sinó que, com que no ha vist l'escriptura davant de notari que acredita aquest tipus d'actuacions, no li consta. Josep Maria Moragues va assegurar que li dol "deixar el club després de gairebé 35 anys" a l'entitat amb diverses directives, però va reiterar el que havia escrit a la carta i la seua negativa a participar en aquesta nova etapa del club.
http://www.segre.com/index.php?id=225&tx_ttnews[tt_news]=79851&tx_ttnews[backPid]=199&cHash=0cb1f3bafd
Sky July 2nd, 2010, 02:05 AM Cruyff perd el rang de president d'honor del Barça i la indemnització d'Oliver és superior als 850.000 euros
La primera junta directiva de l'etapa Rosell ha pres decisions d'allò més sucoses. El portaveu Toni Freixa ha explicat que Johan Cruyff no pot ser considerat president d'honor del Barça perquè els estatuts actuals no ho preveuen, però que presentaran una modificació d'aquests estatuts a la pròxima assemblea de compromissaris. També s'ha decidit, com es va prometre en campanya, a endegar una triple auditoria (laboral, econòmica i legal) des d'avui mateix. Per cert, Freixa també ha explicat que la quitança de l'exdirector general Joan Oliver és de 852.787 euros i que Sandro Rosell, a títol individual, ha interposat una demanda contra Joan Laporta.
Cruyff és membre d'honor i no president d'honor
El nomenament de Johan Cruyff com a president d'honor, realitzat per la junta directiva de Joan Laporta, no s'ajusta a allò estipulat en els estatuts de l'entitat. Per aquest motiu, l'equip de Rosell sotmetrà a l'assemblea de compromissaris una modificació estatutària per solucionar aquesta qüestió i, en cas afirmatiu, es produiria un segon pas per acordar el nomenament. Freixa ha revelat que amb data 26 de març de 2010, l'anterior junta directiva va adoptar l'acord de nomenar Cruyff membre d'honor amb rang de president d'honor, emparant-se a l'article 16 dels estatuts de l'entitat. No obstant això, el portaveu ha explicat que els estatuts únicament es refereixen a "membres d'honor o de mèrit", en cap cas a president d'honor. "És un acord que no s'ajusta als estatuts, per la qual cosa hauria de produir-se una modificació per incloure aquest precepte. Acordar un nomenament d'un president d'honor ha d'estar en els estatuts, i no està recollit", ha insistit. Freixa ha explicat que el procés que se seguirà és proposar a l'assemblea de compromissaris la modificació dels estatuts i, en el cas que s'aprovi, posteriorment acordar el nomenament.
Rosell demanda Laporta
En tot cas, el portaveu i secretari de la junta directiva de Rosell ha deixat clar que Cruyff és "un mite del barcelonisme" i li seria reconeguda la seva condició, no només a ell, sinó a totes les grans figures de l'entitat. Finalment el portaveu de la junta directiva ha confirmat que Sandro Rosell ha presentat una querella contra Joan Laporta, després de les acusacions de l'expresident sobre un assumpte de comissions econòmiques per una suposada oferta del Chelsea a Ronaldinho. Freixa no ha volgut donar detalls, emparant-se en què ha estat una decisió personal del president del Barça, que no té res a veure amb la junta directiva.
Joan Oliver, indemnitzat amb 852.787 euros
La rescissió del contracte de l'anterior director general del club, Joan Oliver, li ha suposat al club abonar 852.787 euros, segons ha anunciat el portaveu de la junta directiva del Barça, Toni Freixa. L'acord ha estat adoptat per la junta directiva sortint, ha explicat Freixa, que ha dit que no es tracta d'una baixa voluntària, sinó negociada. "S'acull a allò establert en el contracte i no incumbeix a aquesta junta, si no a l'anterior. Aquest acord no ens ha causat cap malestar, perquè s'acull a allò que estava estipulat", ha recalcat Freixa. El nou director general del club serà Antoni Rossich, que fins ara ocupava el càrrec de conseller delegat de la divisió internacional del Grup Planeta.
Freixa ha explicat que tots els acords adoptats que concerneixen l'àrea esportiva els anunciarà aquest divendres el vicepresident esportiu, Josep Maria Bartomeu. Altres decisions adoptades són acordar l'organització del congrés de penyes a les instal·lacions del Camp Nou, el mateix dia de la celebració del trofeu Gamper (25 d'agost), així com procedir a uns increments dels abonaments per adequar-los a l'IPC i al nou tipus impositiu d'IVA. També s'iniciaran obres per renovar els sanitaris de dones a l'estadi, a més de començar a elaborar un codi ètic. Aquestes dues qüestions, segons que ha explicat Freixa, són dues promeses electorals.
En marxa la triple auditoria
Freixa ha comentat que una de les primeres qüestions que tractarà la junta directiva de Rosell serà la de dur a terme tres auditories (laboral, econòmica i jurídica) per conèixer amb exactitud l'estat del club. "Esperem tenir-les enllestides aquest mateix mes", ha comentat. El portaveu s'ha referit al fet que segurament s'utilitzarà el crèdit sindicat heretat de l'anterior directiva per solucionar "friccions importants en la tresoreria" i que s'hauran de negociar diferents condicions amb els bancs.
http://www.3cat24.cat/noticia/749750/futbol/Cruyff-perd-el-rang-de-president-dhonor-del-Barca-i-la-indemnitzacio-dOliver-es-superior-als-850000-euros
Sky July 2nd, 2010, 09:52 PM Zubizarreta torna al Barça
• L'exporter serà el màxim responsable tècnic
Andoni Zubizarreta serà el nou director tècnic professional del FC Barcelona, segons ha anunciat el vicepresident esportiu del club, Josep Maria Bartomeu. L'exporter del Barça serà el màxim responsable tècnic del club, tant en la vessant professional com del futbol formatiu.
Per sota de Zubizarreta, que ha signat per tres temporades, hi serà el secretari tècnic, un càrrec que ocuparà Narcís Julià, exentrenador del Girona.
D'altra banda, Guillermo Amor serà el director tècnic formatiu i Albert Valentín, el secretari tècnic formatiu, en aquest nou organigrama ideat per l'equip de Sandro Rosell.
Malgrat les incorporacions de Zubizarreta, Julià, Amor i Valentín, l'actual director de futbol professional, Raül Sanllehí seguirà treballant al club, almenys als propers dies. La setmana vinent acompanyarà el director Javier Bordas a una reunió de la Lliga de Futbol Professional.
http://esports.e-noticies.cat/zubizarreta-torna-al-barca-42407.html
Sky July 6th, 2010, 12:01 AM Un altre megacrack que el Barça deixa escapar... :ohno:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Txigrinski torna al Xakhtar Donetsk a canvi d'uns 15 milions d'euros
El Barça i el Xakhtar Donetsk han acordat aquest dilluns el retorn de Dimitro Txigrinki al club ucraïnès. El traspàs, que es farà oficial aquest dimarts, es tancarà per uns 15 milions d'euros després que el club blaugrana l'incorporés ara fa un any per 25 milions d'euros. Les gestions les ha portades la nova junta directiva de la mà del vicepresident esportiu, Josep Maria Bartomeu.
http://www.3cat24.cat/noticia/755646/futbol/Txigrinski-torna-al-Xakhtar-Donetsk-a-canvi-duns-15-milions-deuros
Danzig July 6th, 2010, 10:54 AM 10 milions a la merda
zetanol July 6th, 2010, 07:30 PM 10 milions a la merda
En tot cas a la butxaca d'algú en forma de comissions...
Danzig July 7th, 2010, 10:56 AM ^^ O sigui, a la merda
Izo July 12th, 2010, 04:14 PM Intercanvi Ibra-Robinho
L'intercanvi amb Robinho sembla l'única manera que Ibra pugui deixar el Barça · Serviria per reforçar la banda i per lliurar-se de la fitxa més alta de l'equip · L'acord és difícil perquè el sou del suec és molt superior al del brasiler
Amb David Villa a l'equip, Zlatan Ibrahimovic s'ha convertit en una peça perfectament prescindible. En aquest sentit, el Barça escolta qualsevol altre club que hi estigui interessat. El Milan, per exemple, ha preguntat per la seva situació, però només estaria disposat a incorporar-lo amb unes condicions molt favorables: per un preu de traspàs gairebé simbòlic o com a cedit. Dues opcions que no són gens beneficioses per a un Barça que l'estiu passat va pagar 45 milions d'euros –més Samuel Eto'o– per ell. Ara mateix, l'única possibilitat que contempla la junta de Rosell per vendre el suec és la del Manchester City. Concretament, la d'un intercanvi amb Robinho, ja que el brasiler, cedit aquest últim any al Santos, ja ha deixat clar que no vol tornar al club anglès. Roberto Mancini ha perdut la fe en ell i, en canvi, és un gran admirador d'Ibra, que ja va tenir a les seves ordres al Inter. Pep Guardiola, per la seva banda, no veuria de mal ull l'arribada de Robinho, ja que amb ell reforçaria la banda amb un jugador de qualitats molt concretes: habilitat, desequilibri en l'un contra un i gol.
La principal dificultat és com fer efectiu aquest intercanvi. L'última vegada que el Barça va fer una operació d'aquest estil va ser, precisament, amb l'Inter de Milà, amb la permuta d'Ibra i Eto'o, i l'invent no va ser gaire satisfactori. En el cas del City, no tothom està convençut al cent per cent del potencial d'Ibra. Mancini és el seu principal avalador, però la direcció tècnica que encapçala Garry Cook no veu del tot clara l'arribada d'un altre crack amb caràcter fort i sense experiència a la Premier –com ara Robinho, pel qual va pagar 42,5 milions d'euros l'estiu del 2008–. Per això, tampoc no està disposada a cometre una bogeria econòmica i, en les últimes setmanes, també ha temptejat alternatives per a la davantera com ara Mario Balotelli (Inter), Edin Dzeko (Wolfsburg) i Fernando Torres (Liverpool). En tot cas, es tractaria de trobar una fórmula intermèdia que permetés als dos clubs desfer-se de dos jugadors que no han acabat de triomfar i reforçar, alhora, les posicions més fluixes de les seves plantilles. El City, que recentment ha ofert el brasiler al València, hauria proposat una oferta de 20 milions d'euros i Robinho a canvi d'Ibra.
A banda del preu de traspàs, però, el que caldria tenir en compte en un hipotètic intercanvi és la diferència entre les fitxes dels dos jugadors. Al Barça, Ibra cobra uns 12 milions d'euros bruts, que en realitat són prop de 9 milions nets. El City, per garantir-li els mateixos ingressos, s'hauria de gastar uns 15 milions anuals, ja que a Anglaterra la normativa fiscal és molt menys permissiva que la que Ibra es va trobar en arribar a Barcelona. Robinho, en canvi, té una fitxa molt més humil, lleugerament inferior als 8 milions d'euros. El mes de gener, a més, ja va acceptar una rebaixa salarial per poder anar al Santos, en què la seva fitxa la compartien el club i un grup de patrocinadors externs, i possiblement també es mostraria disposat a facilitar les coses si es tracta de jugar al Barça. Ibra, en canvi, sembla poc probable que faci aquest tipus de concessions, ja que marxar al City significaria renunciar a la lliga de campions. La nova junta no descarta que l'operació pugui fructificar, sobretot tenint en compte que ara fa poques setmanes ja es va acordar amb el City el traspàs de Touré i que la relació entre les dues directives és molt bona. La secretaria tècnica, però, haurà de treballar de valent si vol tancar una operació plena de dificultats i d'inconvenients.
LES XIFRES
42 MILIONS va pagar el City al Madrid l'estiu del 2008 per fitxar Robinho. L'any passat, el Barça en va pagar 45 més Eto'o per Ibrahimovic.
7,5 MILIONS d'euros cobra anualment Robinho al City, tot i que aquest any s'ha rebaixat el sou per jugar cedit al Santos. El Barça, en canvi, en paga uns 12 a Ibra.
3 ANYS de contracte li queden a Robinho al City.
després d'haver esgotat els dos primers anys. A Ibra, li'n queden encara quatre.
15 GOLS va fer Robinho la primera temporada al City –14 a la Premier i 1 a la UEFA–. Ibra n'ha marcat 21.
Guardiola ja va refusar el seu fitxatge en el mercat d'hivern
L'opció de Robinho apareix cíclicament en l'actualitat blaugrana. Sobretot d'ençà que va perdre protagonisme al Manchester City. A principis de la temporada passada, va sorgir la possibilitat de fitxar-lo, però va ser el mateix Guardiola qui va explicar públicament que la seva incorporació no es produiria. Mesos més tard, el mes de desembre, el City va tornar a oferir-lo, en aquest cas en règim de cessió, però Pep va dir «no». No és que el tècnic no confii en el talent del brasiler, sinó que va considerar que aquell no era el moment òptim per portar un jugador del seu perfil, i que era millor apostar per les peces que tenia en aquell instant que introduir un canvi que podia alterar al convivència dins la plantilla. Ara, l'arribada del davanter torna a ser una possibilitat real i seran Zubizarreta i el mateix Guardiola els que hauran de consensuar en les properes setmanes si paga la pena canviar-lo per Ibrahimovic.
Font: http://avui.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/48-barca/193900-intercanvi-ibra-robinho.html
Sky July 13th, 2010, 05:10 PM La pròxima Final Four de l'Eurolliga es disputarà molt probablement a Barcelona
La pròxima Final Four de l'Eurolliga de bàsquet, la del 2011, es disputarà molt probablement a Barcelona. Inicialment era Torí la que havia d'acollir aquesta cita, però finalment la ciutat italiana no podrà assumir el repte, fet que obliga l'Eurolliga a buscar-li un recanvi. Entre les ciutats que aspiraven a organitzar la Final Four, la més ben situada és Barcelona, que ara mateix té pràcticament tots els números per poder repetir l'experiència del 2003, quan la final a quatre es va disputar al Palau Sant Jordi, on el Barça va guanyar la seva primera Copa d'Europa.
La notícia serà oficial en qüestió d'hores quan l'Ajuntament barceloní i l'Eurolliga, en el marc d'unes relacions excel·lents, tanquin l'acord. Els clubs han estat informats. Dijous passat en el sorteig de la competició semblava un fet la designació de la ciutat de Torí, que finalment hi ha renunciat per motius organitzatius i pressupostaris. Igual que París, la capital catalana acollirà, doncs, per tercera vegada la fase final de l'Europeu de clubs.
El Palau Sant Jordi, on el Barça hi haurà de jugar provisionalment en un futur quan comenci l'enderroc del Palau Blaugrana, ja va ser l'escenari en les edicions del 1998, victòria del Kinder de Bolonya, i del 2003, quan els blaugranes van aixecar la primera Copa d'Europa enmig d'un ambient festiu i amb més de 15.000 persones omplint les graderies. Els quatre millors equips en la gran festa anual del bàsquet europeu a la muntanya de Montjuïc, una motivació més per al defensor del títol, el Regal Barça, en camí de repetir l'èxit d'aquesta temporada.
http://www.3cat24.cat/noticia/766786/basquet/La-proxima-Final-Four-de-lEurolliga-es-disputara-molt-probablement-a-Barcelona
Izo July 14th, 2010, 07:35 PM Guardiola renova per una temporada
Sandro Rosell no convenç l'entrenador de signar pels sis anys que dura el seu mandat presidencial
El tècnic Pep Guardiola ha renovat el seu contracte amb el Barça per una temporada més, fins al 30 de juny de 2011, en un acte que ha comptat amb la presència del president de l'entitat, Sandro Rosell.
També a l'acord es contempla la renovació de l'ajudant de l'entrenador, Tito Vilanova, pel mateix període de temps.
Tots dos han arribat a les oficines del club sobre les 13.00 hores i han signat el compromís en un acte privat, sense presència dels mitjans de comunicació.
Posteriorment, el club ha informat, mitjançant un comunicat, de l'acord assolit sense que s'hagi convocat una roda de premsa per oferir més detalls de l'acord.
Després de la firma del contracte, els protagonistes han posat per a una foto al costat de l'escut del club, present a les instal·lacions de l'entitat.
La idea de Sandro Rosell era convèncer Guardiola perquè el tècnic renovés durant tot el període que ha de durar el seu mandat presidencial (sis anys), però el tècnic sempre ha estat partidari de signar compromisos curts.
Així li ho va fer saber el representant de l'entrenador, Josep Maria Orobitg, al vicepresident esportiu de l'entitat, Josep Maria Bartomeu, des del primer moment de la negociació.
Al final, l'acord s'ha signat per una campanya, cinc dies abans que l'equip iniciï la pretemporada.
Guardiola havia assolit al gener passat un compromís verbal amb Joan Laporta, supeditat a una negociació posterior amb el nou president de l'entitat.
Font: http://avui.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/48-barca/195025-guardiola-renova-per-una-temporada.html
alserrod July 17th, 2010, 08:49 AM Como aficionado al baloncesto y abonado de un equipo ACB quiero felicitar a la ciudad de Barcelona por el gran evento que van a acoger el 2011
y ojalá se puedan quedar el título en casa, que se lo merecen...
Sky July 17th, 2010, 05:01 PM Dani Jarque tindrà el seu estadi a Sant Boi
• El camp de futbol de la Ciutat Cooperativa portarà el nom del dissortat capità blanc-i-blau
Iniesta no és l'únic que recorda Dani Jarque, el capità de l'espanyol que va morir l'agost passat de manera sobtada durant la gira de pretemporada de l'equip a Itàlia. El ple municipal de l'Ajuntament de Sant Boi té previst aprovar la setmana vinent el canvi de nom del camp de futbol de Ciutat Cooperativa, que passarà a anomenar-se Dani Jarque, segons han informat fonts municipals. La proposta del canvi de nom procedeix de l'àrea de Benestar i Ciutadania de l'Ajuntament, governat pel PSC per majoria absoluta.
Dani Jarque, que va morir l'any passat de manera sobtada, va iniciar la seva carrera esportiva al Club de Futbol Ciutat Cooperativa, des del qual va saltar al RCD Espanyol, on va militar fins a la seva mort. Des del mes d'abril, la porta 21 de l'estadi de Cornellà-El Prat es denomina oficialment porta Dani Jarque.
http://www.lamalla.cat/esports/futbol/article?id=389639
Sky July 19th, 2010, 03:29 AM Les xifres del deute acumulat del Lleida són esgarrifoses
El que mai havia fet cap president ni màxim accionista des que el Lleida és societat anònima esportiva (1992) ho ha fet Annabel Junyent en només unes setmanes: ha portat el club a la llei concursal. I les xifres econòmiques no conviden precisament a l'optimisme, ja que l'entitat de la Terra Ferma té un deute acumulat de 20 milions d'euros, dels quals 12 són amb Hisenda i la Seguretat Social. El Lleida només disposa avui dia d'un actiu de 15 milions d'euros, que és negatiu perquè tot el que ingressa és embargat i el club no té patrimoni. Ara el jutge, en un termini aproximat de vint dies, ha de decidir si accepta o no el recurs del club, que és una estratègia perquè no hi hagi un descens administratiu per impagament als jugadors (se'ls deuen 500.000 euros). Si és així, el magistrat designarà tres administradors concursals que s'encarregaran del control exhaustiu de les despeses del club per un període indeterminat. Després entraran en joc els creditors, amb els quals el Lleida haurà d'arribar a un acord per ajornar fins que sigui possible el pagament del deute. En cas que no hi hagués acord amb els creditors, es produiria la liquidació.
http://avui.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/52-futbol-catala/196708-les-xifres-del-deute-acumulat-del-lleida-son-esgarrifoses.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=portada&utm_source=rss&utm_medium=portada&utm_campaign=rss
^^ Sembla que alguns (molts) directius esportius ignoren que si gastes més del que ingresses t'arruïnes. I sembla també que ser un club de futbol (o qualsevol altre esport) et dóna dret a viure molt per sobre de les teves possibilitats, que eventualment algú sortirà a treure't les castanyes del foc.
Perdoneu, però algú ho havia de dir.
Sky July 19th, 2010, 02:32 PM El Lleida Bàsquet, més a prop de la LEB pel reglament
• El Tíjola no va presentar els avals dins del primer termini i el club lleidatà seria la primera opció si hi ha vacants
La Federació Espanyola de Bàsquet (FEB) ha de fer oficials aquest dilluns els equips que integraran la temporada que ve la LEB Or, en la relació de la qual té molts números de ser-hi el Lleida Bàsquet. A falta de la confirmació oficial, és segur que hi haurà, com a mínim, una vacant, la que deixarà el Tenerife després de la seua fusió ja acordada amb el Canarias Ciudad de la Laguna, i que seria ocupada pel club lleidatà en virtut de l'article 126 del reglament general i de competicions de la FEB.
L'article en qüestió, a l'apartat 5b, exposa: "Els equips sense dret esportiu a participar en la competició que hagin presentat la documentació correctament dins del primer termini integraran una llista per ordre de mèrits esportius per cobrir, en el seu cas, les vacants que es puguin produir." Això vol dir que el CB Promobys-BS Hoteles Tíjola, que no té dret esportiu per ser a la LEB Or però al qual li corresponia la primera opció en cas de vacants, al ser el tercer classificat la campanya passada de la LEB Plata, perdria aquesta condició perquè no va presentar tota la documentació dins del primer termini fixat per la FEB, que va ser el passat 9 de juliol.
El club andalús va presentar els avals de 218.000 euros divendres passat, 16 de juliol, quan expirava la pròrroga donada per la Federació a aquells equips amb dret esportiu a LEB Or amb l'objectiu que solucionessin algunes deficiències en la documentació, com era el cas del Tenerife, el Mallorca i l'Alcàsser. No en canvi per a aquells clubs que optaven a entrar a la Lliga, com el Tíjola. Per aquest motiu, en virtut de l'article esmentat, el club andalús passaria a ser l'última opció de la llista -en quart lloc- i el Lleida Bàsquet, que era el segon candidat i que sí que va presentar tota la documentació dins del primer termini fixat, seria ara la primera opció, cosa que li donaria la plaça deixada pel Tenerife.
Aquesta estratègia la va idear el president de la delegació a Lleida de la Federació Catalana de Bàsquet, Ferran Aril, que ja va ser qui va promoure l'intercanvi de places amb el Cornellà abans d'expirar el primer termini i que ha resultat clau perquè el Lleida hagi pogut tindre opcions de tornar a la LEB Or fins a l'últim moment.
Si el Lleida Bàsquet és inclòs finalment a la relació d'equips de LEB Or, l'actual consell d'administració i el grup inversor que es farà càrrec del club convocaran avui una roda de premsa per explicar el projecte, que té com a objectiu tornar a la Lliga ACB.
http://www.segre.com/index.php?id=225&tx_ttnews[tt_news]=81665&tx_ttnews[backPid]=199&cHash=6134fc2499
Sky July 20th, 2010, 03:55 PM Lleida torna a la LEB Or amb la vista posada a pujar a l'ACB
• La Federació Espanyola ho farà oficial aquest dimarts després de desestimar el recurs presentat pel Tíjola, que en queda fora
Lleida tornarà a tindre bàsquet d'elit la pròxima temporada. Un any i onze dies després que l'actual president del Lleida Bàsquet, Ferran Vidal, oficialitzés en roda de premsa la seua renúncia a la LEB Or per motius econòmics, ell mateix, aquesta vegada acompanyat pel delegat de la Catalana a Lleida, Ferran Aril, anunciava aquest dilluns l'imminent retorn a la segona categoria nacional, l'avantsala a l'ACB, a la qual aspira a tornar a curt termini.
La Federació Espanyola (FEB) farà oficial avui que el club lleidatà passarà a ocupar la plaça deixada pel Tenerife -s'ha fusionat amb el Canarias Ciudad de La Laguna-, una vegada desestimat el recurs presentat pel Tíjola, que n'ha quedat fora d'acord amb l'article 126 del reglament general i de competicions de la FEB, com va avançar ahir SEGRE.
Aquest article, a l'apartat 5b, exposa: "Els equips sense dret esportiu a participar en la competició que hagin presentat la documentació correctament dins del primer termini integraran una llista per ordre de mèrits esportius, en el seu cas, per cobrir les vacants que es puguin produir." El Lleida Bàsquet va presentar tota la documentació, avals inclosos, abans que s'acabés el primer termini el passat 9 de juliol, mentre que el Tíjola ho va fer una setmana després, motiu pel qual va perdre la condició de primera opció en benefici del Lleida.
La roda de premsa d'ahir va servir perquè Ferran Aril expliqués tota l'estratègia, des de l'intercanvi de places amb el Cornellà, de manera que el club passava a ser la segona opció, fins a la petició d'exclusió del Tíjola a l'incomplir l'article 126. Aril va reconèixer que a les 16.30 hores li van confirmar des de la FEB que el Lleida Bàsquet ja estava acceptat a la LEB Or i que l'anunci es faria oficial més tard, si bé, al final, i a causa del recurs presentat pel Tíjola i algun altre equip que no tenia la documentació en regla, com podia ser el Mallorca, es va ajornar fins avui.
Ferran Vidal va agrair a Aril haver fet possible, per segona vegada, que Lleida tornés a tindre plaça a LEB Or -també va ser clau en la temporada 1999-2000-, i també a l'alcalde Àngel Ros per les gestions amb una entitat bancària que van possibilitar els avals per inscriure's en la categoria.
http://www.segre.com/index.php?id=225&tx_ttnews[tt_news]=81746&tx_ttnews[backPid]=199&cHash=ef7d095cb5
Sky July 28th, 2010, 05:11 PM La Llotja acull un final d’etapa de la Vuelta Ciclista a España
• El dia 9 de setembre la ciutat viurà el final d'etapa Andorra-La Llotja de Lleida, 21 anys després d'acollir-ne l'última
La ciutat de Lleida acollirà el proper 9 de setembre el final de l’etapa Andorra-La Llotja de Lleida de la 75a edició de la Vuelta a España. El final de l’etapa lleidatana, que té 175 km, acabarà just davant del Palau de Congressos de La Llotja. L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, i Francisco Javier Guillén, en representació d’UNIPUBLIC, organitzadora de la Vuelta Ciclista a España, han formalitzat avui l’acord de col·laboració segons el qual Lleida serà la seu de l’arribada de la 12a etapa de la Vuelta. La Llotja i el concessionari de la Llotja esponsoritzaran l’arribada de l’etapa a la ciutat.
D’aquesta manera, la Vuelta a España torna a Lleida 21 anys després. El 1989 va viure un final d’etapa i després d’aquests anys, la ciutat tornarà a ser un dels punts més rellevants de la prova. Àngel Ros ha remarcat la importància que la Vuelta inclogui Lleida en el seu calendari com a punt d’arribada i la promoció que això permetrà fer de l’edifici de la Llotja.
Per la seva part, Francisco Javier Guillén ha ressaltat les qualitats del nou Palau de Congressos de Lleida i ha afirmat que és “l’arribada de major qualitat del recorregut que faran”. Segons ha explicat, a la Llotja s’instal·laran diversos serveis, com l’oficina permanent i el centre de premsa. Guillén ha recordat la difusió que es farà de l’edifici, ja que és un esdeveniment esportiu que té repercussió a nivell internacional.
Es tracta d’una edició de la Vuelta a España especial perquè comptarà amb 21 etapes que recorreran 3400 quilòmetres de la geografia espanyola. La sortida de Vuelta 2010 tindrà com a escenari la Maestranza de Sevilla amb una contrarellotge nocturna. La competició d’aquest any, una de les tres cites anuals amb el ciclisme d’alt nivel per excel·lència, inclou 11 etapes llargues, 8 etapes de mitja i alta muntanya, 1 etapa de contrarrellotge per equips i 1 etapa de contrarellotge individual. Una novetat destacada de l’edició d’enguany és que el líder de la vuelta a España durà un maillot vermell, confeccionat pel dissenyador lleidatà Custo Dalmau.
http://www.paeria.cat/cat/ajuntament/noticies.asp?Detall=True&IdNoticia=11579&Dia=28&Mes=7&Any=2010&IdDepartament=-1&TextCerca=&Consulta=False&PaginaAnterior=/cat/ajuntament/noticies.asp&Pagina=1
Sky July 31st, 2010, 03:38 PM Márquez arriba a un acord per rescindir el seu contracte amb el Barça
Rafa Márquez ha arribat a un acord per rescindir els dos anys de contracte que encara li quedaven amb el FC Barcelona. El central mexicà, després de set temporades al club blaugrana, s'acomiadarà aquesta tarda a les 18 hores en un acte a la Sala París del Camp Nou, on estarà acompanyat pel president, Sandro Rosell. Rafa Márquez tenia contracte fins al 30 de juny del 2012 però ha arribat a un acord per rescindir-lo. La presència del central a l'equip ha anat a menys l'última temporada i tot fa pensar que a la recta final de la seva carrera jugarà a la Lliga nord-americana, on podria coincidir amb Thierry Henry a les files dels New York Red Bulls.
Un palmarès espectacular
Amb aquest anunci, Rafa Márquez tanca una etapa brillant al FC Barcelona, on, des de l'any 2003, ha aconseguit un palmarès d'autèntic luxe amb quatre Lligues, dues Champions, un Mundial de Clubs, una Supercopa d'Europa, una Copa del Rei i tres Supercopes d'Espanya.
El defensa mexicà, de 31 anys, marxa sent el vuitè jugador estranger amb més partits oficials al club blaugrana, amb un total de 242. I és que ha estat un referent pels dos entrenadors que ha tingut com a blaugrana: Frank Rijkaard i Pep Guardiola.
http://www.3cat24.cat/noticia/792466/futbol/Marquez-arriba-a-un-acord-per-rescindir-el-seu-contracte-amb-el-Barca
alserrod August 4th, 2010, 07:21 PM Hola:
Por si a alguien le gusta el baloncesto. Soy abonado del CAI Zaragoza, me acaba de llegar un mensaje con los partidos de pretemporada (5 fuera de casa y falta por confirmar cuál será el partido en casa de "presentación") y PLENO. En la pretemporada juegan contra los tres equipos catalanes que hay en ACB.
Por si a alguien le interesa:
29 Agosto, en San Julián de Vilatorta (Comarca de Osona)
CAI Zaragoza - FC Barcelona
3 Septiembre, en Viella (Comarca de Val d'Arán)
CAI Zaragoza - Joventut
23 Septiembre, en Pinseque (Comarca de la Ribera Alta del Ebro)
CAI Zaragoza - Manresa
y una semanita después empieza la temporada regular...
Izo September 3rd, 2010, 06:08 AM EL RISC D'UN TRIPLET COSTARIA GAIREBÉ 23 MILIONS
El Barça no té qui li asseguri les primes per una nova onada de triomfs
La perspectiva vencedora del FC Barcelona pot sortir-li molt cara. L'assegurança que cobreixi el "risc" d'aconseguir una cadena de victòries com la de l'any passat li pot costar al club gairebé 23 milions d'euros, almenys per assegurar les despeses que aquest esdeveniment implicarien en primes, segons informa Capital Madrid.
Corrien els primers mesos de 2009, el Barcelona es trobava en primera posició de la Lliga, s'havia classificat per a la final de la Copa del Rei i estava a punt de disputar el partit de tornada dels quarts de final de la Champions League enfront del francès Olimpique de Lió. La possibilitat de guanyar les tres competicions, com efectivament va passar en un any rècord, perquè cap club de futbol ho ha aconseguit , ni molt menys un entrenador debutant com Josep Guardiola ha aconseguit tots els títols en joc, és un indiscutible èxit esportiu i social. Però també un greu crebant econòmic, especialment per l'alt import de les primes que el Barcelona ha de pagar als seus jugadors, molts de llosa cuales tenen ingressos variables en funció dels resultats. Llavors una corredoria d'assegurances internacional va oferir al club que presidia Joan Laporta un contracte de cobertura d'aquestes primes, per si aconseguia el triplet. "La pòlissa costava molts diners, uns 20 milions d'euros i el Barcelona va decidir no subscriure aquesta assegurança", recorda un professional que llavors treballava en aquesta signatura.
Ara el president del Barcelona, Sandro Rosell, té el mateix problema que el seu antecessor. Ningú li assegura el pagament de les primes als jugadors i al cos tècnic per guanyar els principals títols en joc: Lliga i Champions (la Copa d'Europa, per als nostàlgics). I si troba companyies d'assegurances disposades a córrer amb aquest risc per després recol·locar-ho en mercats com el londinenc Lloyds, donat l'antecedent del primer any de l'era Guardiola, és per un preu molt alt.
Prenent com a referència precisament l'any triomfal i rècord del Futbol Club Barcelona, guanyar la Lliga, la Copa del Rei i la Champions suposa el pagament de primes per un import de 38 milions d'euros. Com el cost d'una assegurança per guanyar un campionat pot situar-se fàcilment en el 60% del capital que cobreix (l'import de les primes), una pòlissa d'aquestes característiques li costaria al Barcelona uns 22,8 milions d'euros. I des de llavors ha passat una temporada, en la qual l'equip entrenat per Guardiola va guanyar la Lliga, i des de llavors acumula un títol més, la Supercopa d'Espanya.
Si aquest any es repetís la ratxa triomfal, Capital Madrid calcula que el Barça hauria de pagar en primes uns 50 milions. Tot sembla indicar que per preu i filosofia el club intentarà assumir directament els costos dels bons resultats si es produeixen. Encara que recorden que l'any passat el Barça va haver de demanar un crèdit per alleujar les seves tensions de liquiditat davant l'èxit aconseguit.
Font: http://www.economiadigital.cat/cat/notices/2010/09/el_barca_no_te_qui_li_asseguri_les_primes_per_una_nova_onada_de_triomfs_15242.php
Izo September 3rd, 2010, 07:48 PM Això és més aviat matèria per a "Les Golfes", però no crec que passi res per penjar-ho aquí.
David Villa compra dos átics a Barcelona por uns 6,5 milions
L'aposta del crac del Barça, David Villa, és seriosa. El golejador acaba de formalitzar la compra de dues àtics amb piscina inclosa situats a la zona alta de Barcelona, al carrer de Cavallers, propera a l'Avinguda d'Esplugues i prop també de la nova seu d'ESADE. L'operació ha tingut un cost de 6,5 milions d'euros, força més dels antics mil milions de pessetes.
Actualment s'estan acabant les obres que suposen la unió de les dues piscines que existien en els dos àtics que han estat units. La nova vivenda del jugador del Barça té, vuit dormitoris i deu banys, corresponents a la suma dels dormitoris que hi havia per separat. Compta també amb una gran vista sobre la ciutat, una situació molt propera al camp del Barça, jardí privat i la seva superfície total supera els 500 metres quadrats i té a més 8 places d'aparcament. El preu que hauria pagat el jugador asturià superaria els 6,5 milions d'euros, segons diverses fonts.
L'operació mostra el compromís de Villa amb la ciutat de Barcelona, perquè equivaldria a un 16,2% de l'import del fitxatge del davanter, que en el seu moment es va valorar en uns 40 milions d'euros.
Originalment els dos àtics comprats per Villa eren de la Immobiliària Closa-Alegret, que al seu torn la va vendre a la companyia Torre Bonanova que és la que ha realitzat les obres d'unió de les dos habitatges en una i també la unió de les dues piscines .
David Villa va néixer a Langreo el 1981 Va començar la seva carrera professional en el Real Sporting de Gijón abans de ser fitxat pel Reial Saragossa, equip en el qual es va fer internacional. Després de dues temporades al club aragonès es va traslladar al València, on va arribar a ser cinquè golejador històric del club en lliga després Mundo, Waldo, Kempes i Fernando.
Villa és titular indiscutible de la selecció espanyola i al mateix temps s'ha caracteritzat per la seva forta vinculació amb Astúries, no en va és fill d'una família minera. Aquesta relació amb el principat va fer possible que el davanter apostés pel probable donant suport públic a la parla asturiana en la campanya anomenada "jo dono la cara per l'oficialitat".
Font: http://www.economiadigital.cat/cat/notices/2010/09/david_villa_compra_dos_atics_a_barcelona_por_uns_6_5_milions_15252.php
Sky September 7th, 2010, 02:20 PM El Rat Penat corona el primer pas de la Vuelta per Catalunya
• L'etapa entre Tarragona i Vilanova i la Geltrú, primera parada de la ronda ciclista espanyola al territori català
Després d'una jornada de descans a Tarragona, la Vuelta reprèn aquest dimarts l'activitat amb l'etapa que uneix la capital tarragonina amb la del Garraf, Vilanova i la Geltrú. Aquesta és la primera de tres jornades que travessaran el territori català: dimecres el recorregut anirà de Vilanova a l'estació andorrana de Pal, i dijous el pilot viatjarà des d'Andorra fins a Lleida. El punt fort de la primera jornada serà el port del Rat Penat, de primera categoria, en el qual el vallesà Joaquim Rodríguez, Purito, intentarà assaltar el primer lloc de la general, actualment en possessió del biscaí de l'Euskaltel Igor Antón.
Purito, que només necessita un segon d'avantatge per aconseguir el mallot vermell de líder, va afirmar aquest dimarts que li feia llàstima no arribar a terres catalanes en el lloc més alt de la classificació. El Rat Penat, a les costes del Garraf, amb trams amb un desnivell superior al 20%, es perfila com el lloc ideal per animar la cursa en el seu primer pas per Catalunya, tot i que es pujarà quan encara faltin 32 quilòmetres per arribar a la meta de Vilanova i la Geltrú.
El Rat Penat pot esdevenir, doncs, un dels jutges de la Vuelta, com ja han assegurat alguns corredors i analistes. El mateix Purito ha apuntat al coll com una de les possibles claus de la cursa i el reconegut Pedro Delgado, comentarista de TVE, s'ha referit a ell com l'"Angliru català". Tot i ser un port curt, les condicions de la carretera, molt estreta, i el fort pendent poden ser decisius de cara a possibles canvis en la classificació general.
Dimecres, final a Andorra
La jornada de dimecres serà l'única amb final en alt de les tres etapes catalanes de la ronda espanyola. El pilot sortirà de la capital del Garraf i recorrerà 208 quilòmetres abans d'arribar a l'estació de Vallnord, a la localitat andorrana de Pal. Un dia més, tard la caravana de la Vuelta deixarà l'alta muntanya i es dirigirà cap a Ponent, en una etapa que finalitzarà a la capital lleidatana i que tindrà com a principal atracció la pujada al Coll de Bóixols, de segona categoria.
http://www.lamalla.cat/esports/article?id=401480
Meridian September 8th, 2010, 01:41 AM Cinc minuts de silenci per recordar tota una vida
Més de 300 persones s'han concentrat aquesta tarda a la plaça Mercadal de Reus per guardar cinc minuts de silenci en honor al futbolista Jordi Pitarque[I]
No es poden dir massa més paraules després de la gran tragèdia que va succeir aquest dilluns al matí, quan el jove futbolista del CF Reus, Jordi Pitarque, va perdre la vida després de patir tres parades cardíaques.
Aquest vespre s'ha realitzat el primer dels homenatges a la seva persona, després que l'Ajuntament de Reus convoqués cinc minuts de silenci per honrar la vida del jove de 23 de anys. Més de 300 persones s'han concentrat a la plaça Mercadal per guardar aquests cinc minuts de silenci per recordar i honrar el tan estimat futbolista.
A banda de diferents equips del futbol base de Reus, a l'acte també hi han estat presents personalitats polítiques, així com el rector de la URV, Xavier Grau, (Jordi Pitarque estudiava a la universitat tarragonina), i tots els companys del futbolista i excompanys com José Moragón, així com l'equip tècnic al complet. Tots ells s'han situat al davant de la porta de l'Ajuntament aguantant una bandera roig-i-negra amb un gran crespó negre al mig. Minuts abans la pluja queia sobre la plaça Mercadal, però un gran Arc de Sant Martí ha brillat al cel també per homenatjar el jove Jordi.
Després que aquesta tarda es realitzés l'autòpsia que ha ratificat la causa de la mort, demà es procedirà a dur a terme l'enterrament a l'església de l'Ampolla a les 12:00 hores, municipi d'on era natal Jordi Pitarque.
La lluita com a millor homenatge
La imatge dels jugadors i equip tècnic del CF Reus era totalment de desolació, però tot just aquest matí els tres capitans de l'equip han decidit que aquest diumenge continuaran endavant amb la lliga i disputaran l'encontre davant el Vilanova, a l'Estadi Municipal de Reus, a les 18:00 hores, en el qual el club ha decidit deixar l'entrada gratuïta a lateral i gol. Pels jugadors la millor forma de poder homenatjar Jordi Pitarque és dedicar-li tots els triomfs que aconsegueixin a partir d'ara, començant per la possible victòria d'aquest diumenge.
A banda, també es guardarà un minut de silenci abans d'iniciar el partit i els jugadors saltaran al camp amb una samarreta dedicada al seu excompany. Finalment, aquest matí també s'ha acordat retirar el dorsal 7, que habitualment duia Pitarque, el qual tots els jugadors signaran i situaran demà sobre el fèretre del futbolista durant el funeral.
Clubs de tot l'Estat així com federacions s'han bolcat totalment amb el CF Reus després de conèixer aquesta gran tragèdia, i segurament es continuï treballant per organitzar més actes per homenatjar a Jordi Pitarque.
http://www.delcamp.cat/media/images/0.764205001283894013.jpeg
persona753 September 8th, 2010, 03:30 PM El coneixía molt d'aprop..,
Sky September 27th, 2010, 05:59 PM Barcelona será la sede del Mundial de Natación en 2013
• La candidatura catalana, que ya albergó la cita en 2003, ha sido designada tras la renuncia de Dubai por problemas financieros
La ciudad española de Barcelona ha sido desiganada como sede para el Mundial de natación de 2013, según ha confirmado el presidente de la Federación Internacional de Natación (FINA), el uruguayo Julio César Maglione. "Quedan algunos detalles por definir pero el Mundial será en Barcelona", ha señalado el directivo.
La FINA, que se reúne en la ciudad uruguaya de Punta del Este, a 140 kilómetros de Montevideo, a elegido a Barcelona tras la renuncia de Dubai para ser organizador tras argumentar problemas financieros.
La candidatura de Barcelona, que ya fue sede de los Juegos Olímpicos de 1992 y del Mundial de Natación en 2003, ha sueprado a otras ciudades como Eindhoven, Hamburgo, Moscú, Sydney y Seúl, que también presentaron su candidatura.
Los mundiales de natación abarcan cinco disciplinas deportivas, todas ellas olímpicas: natación, sincronizada, saltos, waterpolo y aguas abiertas. La de Barcelona será la decimoquinta edición de unos campeonatos que se disputan cada dos años. La Ciudad Condal tomará el relevo de Shangai, en China, sede de la próximos en julio de 2011.
http://www.elpais.com/articulo/deportes/Barcelona/sera/sede/Mundial/Natacion/2013/elpepudep/20100927elpepudep_3/Tes
Vilarrubla October 10th, 2010, 04:57 PM La Vanguardia: Kilian Jornet, la llegenda de la muntanya. (http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=ca&sl=es&tl=ca&u=http://www.lavanguardia.es/deportes/noticias/20101010/54020961270/kilian-jornet-la-leyenda-de-la-montana-kilimanjaro-pirineos-alberto-contador-fernando-alonso-mediter.html&rurl=translate.google.com&twu=1&usg=ALkJrhhpaHSRBZsrmYZDr6LDrOvN8cnnLQ)
05jh4hEl3rY
Sky November 7th, 2010, 01:59 PM Marc Márquez es proclama campió del món de 125 cc en ser quart al GP de València
Marc Márquez no ha fallat i aquest diumenge s'ha guanyat un lloc de prestigi en l'olimp del motociclisme en proclamar-se amb només 17 anys campió del món de 125 cc. Malgrat que arrencava des de la "pole", el cerverí ha corregut pensant més en el títol que no pas en la cursa, limitant-se a controlar els rivals i pensant en no cometre errors. El català ha deixat que Smith s'escapés en solitari cap a la victòria i ni ha lluitat per entrar a un podi que, finalment, ha estat ocupat per Nico Terol i Pol Espargaró. Amb aquest resultat Márquez es converteix en el segon pilot més jove de tota la història a guanyar un Mundial.
Segurament Marc Márquez va guanyar el Mundial a Estoril en una cursa que ja ha passat a la història com una de les que més i millor es recordaran en el vuitè de litre. Aquell agònic i sofert triomf va deixar el cerverí en una posició immillorable per proclamar-se campió i aquest diumenge, a Xest, ha fet bons tots els pronòstics.
El català en tenia prou amb ser vuitè i malgrat sortir des de la "pole" ha protagonitzat una cursa serena, molt intel·ligent. Mentre l'objectiu de Terol -l'altre candidat al títol- era córrer al límit per intentar provocar una errada de Márquez, el lleidatà ha pilotat amb molt de cap, sense cometre errors ni córrer riscos innecessaris.
Així ha estat com després d'una sortida carregada de nervis, Márquez s'ha limitat a veure des de la tercera plaça la sortida llampec de Bradley Smith. Terol ha seguit la roda del seu company d'equip i el cerverí, tercer, ha anat al seu darrere. Ràpidament ha quedat clar que el ritme de català era per poder lluitar per la victòria però Márquez s'ha limitat a mantenir la distància amb el d'Alcoi.
Assegurant el títol
El pilot anglès s'ha escapat i ningú ha pogut evitar que en l'última cursa abans de donar el salt a Moto2 s'adjudiqués el seu primer triomf de la temporada. Al seu darrere, Terol i Márquez han vist com Pol Espargaró els atrapava venint llançat des del darrere. Ha estat aleshores quan el pilot d'Emili Alzamora ha evitat entrar en qualsevol pugna, deixant passar clarament el de Granollers. Espargaró, poc després, ha superat Terol mentre Márquez, amb la cursa ja decidida i mig títol sota el braç, ha alentit el ritme fins a creuar la línia de meta en la quarta posició, al darrere d'Espargaró i Terol.
Amb aquest resultat, Marc Márquez -deu victòries i dotze "pole" aquesta temporada- s'ha proclamat campió del món en una fita que el converteix en el segon pilot més jove a assolir un Mundial, només superat per Loris Capirossi. A més, Márquez supera Pedrosa com el català -també l'espanyol- més jove a guanyar un campionat i se suma a Sito Pons, Àlex Crivillé, Emili Alzamora, el mateix Pedrosa i Toni Elias en l'elit del motociclisme del nostre país. La pròxima temporada, Márquez competirà en Moto2.
Festa a la capital de la Segarra
Aquest dilluns Cervera estarà de festa per celebrar la gesta de Marc Márquez. Està previst que s'hi faci una caravana de motos des del restaurant La Teca fins a la plaça de l'Ajuntament. Els actes començaran a les vuit del vespre.
http://www.3cat24.cat/noticia/924406/motor/Marc-Marquez-es-proclama-campio-del-mon-de-125-cc-en-ser-quart-al-GP-de-Valencia
Sky November 23rd, 2010, 09:45 PM El Barça a Family Guy xD
http://img199.imageshack.us/img199/4710/familyguys09e06720phdtv.jpg
Izo November 23rd, 2010, 09:46 PM ^^
De debò o és casualitat?
Sky November 23rd, 2010, 09:47 PM ^^ És un "extra" que surt en el darrer capítol un parell de segons. La samarreta m'ha cridat l'atenció i si no és una del Barça és una altra de ben semblant. xD
Sky November 25th, 2010, 07:48 PM El clàssic ja té mosaic
www.fcbarcelona.cat
El clàssic ja té el mosaic que farà que tots els racons de l’estadi es tenyeixin dilluns de blaugrana i es pugui llegir el lema ‘T’estimo Barça’. Aquest amor no només serà visible al Camp Nou, sinó que també es podrà transmetre a través del Facebook.
Ja és una tradició que per als partits entre el Barça i el Madrid al Camp Nou els socis i aficionats culers rebin l’equip amb un espectacular mosaic. I aquest any no podia ser una excepció i dilluns l’estadi es tornarà a vestir de gala amb un espectacular mosaic que cobrirà totes les zones del Camp Nou amb els colors blau i grana.
100.000 cartolines
dors_mosaic-trt.jpgPer a aquesta ocasió s’utilitzaran unes 100.000 cartolines plastificades, de les quals unes 45.000 són de color vermell, 35.000 són blaves, i 20.000 grogues. L’objectiu és que a la tribuna principal i el lateral es dibuixi la bandera del Barça, i que als Gols Nord i Sud es pugui veure la senyera.
‘T’estimo Barça’
No només es podran veure els colors del Barça i de la senyera, sinó que al Camp Nou també es podrà llegir un lema, que aquest any és ‘T’estimo Barça’. Situat a la tercera i segona graderia del lateral de l’estadi, la voluntat és mostrar als jugadors quan surtin del túnel de vestidors i a tot el món l’amor dels culers per uns colors i un club.
http://www.fcbarcelona.cat/web/catala/noticies/club/temporada10-11/11/25/fcb_madrid/n101125114219.html
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%205/e285f460.jpg
Niat November 30th, 2010, 12:40 AM Menudo partidazo, 5-0, MARAVILLOSO.
Impresionante, menuda maravilla de equipo y de entrenador.
Izo November 30th, 2010, 12:48 AM http://i153.photobucket.com/albums/s224/Izeru/Variats/maneta.png
Izo November 30th, 2010, 01:45 AM El Barça repeteix el 5-0 del Dream Team de fa 17 anys amb el cinquè gol de Jeffren Suárez
Una altra nit històrica al Camp Nou amb un nou repàs del Barça sobre el Reial Madrid (5-0)
Guardiola ha guanyat la primera batalla a Mourinho amb una primera part fantàstica de possessió de pilota i defensa ferma davant la velocitat blanca
http://www.ara.cat/esports/barca/Xavi-despres-del-gol_ARAIMA20101129_0221_16.jpg
Xavi, després del primer gol. Xavi, després del primer gol.
Albert Gea / Reuters
Pep Guardiola no ha volgut fer invents estranys i ha decidit sortir al camp amb l'equip que tots els barcelonistes ja se saben de memòria. I Jose Mourinho, si no fos per la lumbàlgia d'Higuaín d'aquesta nit, també. L'única diferència sobre el dibuix habitual és l'entrada del francès Benzema per l'argentí.
Primera declaració d'intencions. Als 5 minuts Messi, a peu quiet, Messi pica la pilota per sobre Casillas, el supera, però s'estavella al segon pal. Primera gran ocasió del Barça.
Sense temps per respirar, Iniesta s'inventa una passada entre línies a Xavi entre els dos centrals i un cop sol davant Casilla, a un pam d'ell, li fa un barret majestuós (9') que es converteix el primer gol de la nit.
Tot seguir el Madrid demostra que no està mort i que la velocista és la seva gran arma. Valdés, pero, treu una mà increíble per evitar l'empat. I dos minuts mes tard, un altre contracop mortal, el salva Abidal ficant la punta de la bota en el moment precís.
Però el Barça és molt Barça, i a través de la possessió va sotmetre el Madrid. En una d'aquestes ocasions, Villa es va escapar per la línia de fons i el seu xut el va rematar sol entrant entre els dos centrals Pedro, que torna a ser el de l'any passat.
Fins aquest moment el partit està sent un reflex del que són els dos estils de joc. I qui millor està fent la seva feina és el Barça.
I l'assetjament del Barça sobre l'equip de Mourinho ha segit. U contra u de Pedro amb Casillas, però s'ha atabalat i ha perdut l'avantatge (27').
El Reial Madrid està veient que amb aquest ritme no té res a fer i ha intentat trencar-lo provocant una batussa, que s'ha originat amb una empenta de Ronaldo a Guardiola, i llavors tots els jugadors del Barça han sortit a defensar al seu entrenador.
Dos minuts després, Ronaldo ha demostrat les seves qualitat amb una falta directa des de 30 metres que ha sortit fora fregant la base del pal, impossible per Valdés si hagués entrat.
La primera part ha acabar amb un intercanvi de cops que podria haver acabat amb algun més, però el marcador ja no s'ha mogut més fins que Iturralde ha xiulat el descans. I en els primers minuts de la segona, Villa ha marcat dos gols seguits, en tres o quatre minuts, i ha posat el Barça líder, una situació que no canviarà si no s'espatlla res.
Mourinho ha vist que no tenia el control del mig del camp i ha tret del camp a Özil per posar a Lass (la idea que li rondava pel camp durant la setmana i no s'ha atrevit a fer d'entrada) i reforçar la parella Khedira-Xabi Alonso.
Als 2 minuts, però, Messi ja ha demostrat que ell no vol deixar el camp sense fer almenys un gol, i tot i que hauria pogut donar la pilota a Villa, ha preferit xutar sense encert. El rebot, però, l'ha recollit Villa que ha intentat xutar a sense angle a porteria buida, però un defensa l'ha desviat. I tot seguit Xavi ha xutat al lateral de la xarxa arrancant l'"ui" de la grada del Camp Nou.
El Barça ha continuat amb la seva idea de joc, fent un rondo gegant per tot el camp, malgrat el canvi tàctic de Mourinho. I la sentència no va tardar gaire en arribar. Assitència de Messi sobre Villa, en línia amb Pepe, i l'asturià no ha fallat superat per dalt Casillas.
Però aquest Barça en volia més, i un altre cop Messi, que avui ha preferit tornar a assitir Villa, que en carrera i amb l'exterior del peu dret ha superat el porter blanc un altre cop. Quart gol del Barça, i quart gol que encaixa el Madrid, que no en rebia quatre en contra des del 4-0 a Alcorcón.
Amb el Barça embalat, Busquets ha provat el gol de Pelé, però Casillas no s'ha deixat sorprendre.I és que el Madrid no ha tingut cap mena de capacitat de reacció i el Barça ha seguit pressionant la sortida de pilota dels de Mourinho com si fos el minut 1 de partit. El rondo ha sigut molt humiliant pels jugadors blancs.
El Barça volia el cinquè. Bojan l'ha tingut en un contracop, però s'ha entrabacat tot sol. I Messi no volia marxar sense el seu gol… Però la glòria del cinquè gol estava reservada un altre cop per un actor secundari, Jeffren Suárez. Fa 17 anys va ser Ivan Iglesias.
Font: http://www.ara.cat/esports/barca/Barca-Mourinho-Benzema-Higuain-Madrid-classic-futbol_0_380962853.html
"Dedico la victòria a Cruyff i Reixach. Ells ens van ensenyar el camí i nosaltres només el seguim intentant no traïr-los". Aquesta ha estat una de les frases de Guardiola, a la sala de premsa, just després del 5 a 0 al Madrid.
Preguntat sobre el partit, l'entrenador blaugrana ha assegurat que "no cal dir res dels meus jugadors, el resultat parla per si sol". I és que després d'una setmana molt intensa, Guardiola ha dit que "no és fàcil fer-ho tant bé. Hem tornat a fer gaudir la gent"; i per això explica que li queda "una satisfacció personal i de grup per al resultat".
Més enllà d'això, Pep Guardiola tambo ha explicar que "no juguem per enviar missatges, sino mantenint una idea de joc". I ha acabat dient que "ara, el més difícil serà abstreure's dels elogis que ens cauran i preparar el partit del cap de setmana vinent".
Font: http://www.ara.cat/esports/barca/Guardiola-Dedico-victoria-Cruyff-Reixach_0_380963012.html
L'entrenador del Reial Madrid, Jose Mourinho, ha assegurat que la derrota per 5 a 0 al Camp Nou "no suposa una humiliació" ni per ell ni pel seu equip. Malgrat la diferència de gols (la més àmplia que rep com a entrenador), el portuguès considera que "en cap moment hem tingut ocasió de guanyar" i reconeix que "ha estat una derrota merescuda; de la mateixa manera que és merescuda la victòria del Barça".
Sobre l'evolució del partit, el tècnic considera que "hem regalat els dos gols, que s'ha produït en dues accions ridícules". I que, a partir d'aquí, "el Barça ha dominat", encara que ha recordat que "tots els gols han estat fruit d'errades en defensa i de marcatge".
Després d'aquesta derrota, Mourinho ha volgut enviar un missatge d'ànim als seus jugadors. Segons ha explicat a la roda de premsa, l'entrenador els ha recordat que " la lliga encara no ha acabat; cal aixecar-se i no plorar". I és que el portuguès avisa que "estem a 2 punts del líder, no a 20".
Font: http://www.ara.cat/esports/barca/Mourinho-Ha-derrota-merescuda_0_381561841.html
Els principals diaris esportius digitals del món es fan ressò de la golejada del Barça al Reial Madrid. La Gazzetta dello Sport fa servir un explícit “Barça diví. Mou humiliat”, mentre que L'Équipe opta per un escuet "Fantastico!" i afegeix: “El Barça dóna una lliçó de futbol al rival madrileny”. En la mateixa línia s'expressa France Football: “Un Barça cinc estrelles”. A Alemanya, Kicker titula amb un joc de paraules: "5-0! El Reial 'desclassificat' al clàssic".
El rotatiu argentí Olé titula a la portada: “Una manita en el culé”. I qualifica la golejada d'històrica, amb "el futbol que li agrada a la gent". I el diari esportiu portuguès A Bola opta per un “Cinc gols al Reial i el Barcelona al liderat”.
Font: http://www.ara.cat/esports/diaris-esportius-internacionals-recullen_0_380962992.html
Miguel_Prat November 30th, 2010, 01:51 AM VISCA EL BARÇAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Que sucio ha jugado el madrid lo poco que ha jugado porque no cojia casi la pelota xD
Vilarrubla November 30th, 2010, 03:08 AM a més van dir que era el partit més internacional de la història dels Barça-Madrid, no?
Izo December 3rd, 2010, 07:12 PM El jutjat ordena entregar la ‘due diligence' a Laporta
L'actual junta directiva del FC Barcelona ha de lliurar a l'expresident el document sencer perquè la pugui estudiar i rebatre
Laporta diu que entre el 5-0 i el 2-6 no sabria quin partit escollir
El jutge ha ordenat que l'actual junta directiva del FC Barcelona lliuri a Joan Laporta la due diligence sencera perquè pugui la pugui estudiar i rebatre. Si més no, això és el que ha explicat l'expresident blaugrana en una entrevista a Els Matins de Catalunya Ràdio.
A més, l'expresident del Barça ha afirmat que entre el 5-0 de dilluns passat, i el 2-6 aconseguit en el Santiago Bernabeu l'any passat no sabria amb quin partit quedar-se. “Els dos. Tots tenen el seu moment. Ara hem de gaudir d'aquest 5-0 que va ser meravellós”
Per contra, el jutjat de primera instància número 30 de Barcelona ha desestimat el recurs presentat per Laporta en què demanava la suspensió cautelar dels acords presos durant l'última assemblea del 16 d'octubre.
Els socis compromissaris van aprovar aleshores reclamar una acció de responsabilitat als membres de la directiva anterior i exigir-los el pagament dels 48 milions d'euros de deutes acumulats durant els set anys de mandat.
Però Laporta defensa que en l'assemblea es van incomplir algunes normes fonamentals: que no se li havia permès exposar els balanços econòmics presentats el mes de juny, que no havia pogut veure el contingut complet de la due diligence, i que la majoria de vots amb què s'havia aprovat l'acció de responsabilitat no era la que establien els estatuts del club.
Font: http://www.avui.cat/noticia/article/8-esports/48-barca/340749-el-jutjat-ordena-entregar-la-due-diligence-a-laporta.html
Sky December 9th, 2010, 02:18 PM Cinc jugadors del filial de l'Espanyol acaben a l'hospital després del partit contra el Balaguer
• Molina va patir una fractura al septe nasal, Sielva, una contusió abdominal, Éric, un cop al maluc, i el porter Dinu, un esquinçament als genitals
• El cas més preocupant va ser el de Joselu, ingressat a l'Arnau de Vilanova per un traumatisme cranial
Cinc futbolistes del filial del RCD Espanyol van acabar ahir a la nit a l'hospital després del partit que va disputar el conjunt barceloní a la localitat lleidatana de Balaguer, que va acabar amb un 3-1 favorable als locals. Segons informa la pagina web del RCD Espanyol, el partit va ser "violent" per part del Balaguer i subratlla les baixes com a "ferits de guerra", després de destacar que la tensió es va viure "des del primer moment".
La pàgina oficial del club blanc-i-blau destaca que mentre que l'Espanyol B va sortir al camp amb un joc una mica adormit, el Balaguer va estar contagiat d'un esperit gairebé bèl·lic, permès per l'arbitratge de Casas López de Arce. De fet, Manu Molina es va haver de retirar per una fractura al septe nasal; Joselu, amb un traumatisme cranial no va poder acabar el partit; Óscar Sielva va patir una contusió abdominal; Éric, un cop al maluc, i el porter Dinu va patir un esquinçáment als genitals després que el trepitgessin, encara que aquest últim sí que va poder acabar el partit.
Segons la cadena COPE, el cas més preocupant ha estat el de Joselu, que va ser trasllat d'urgència a l'Hospital Arnau de Vilanova (Lleida), ja que patia un traumatisme cranial amb pèrdua de coneixement. El jugador estarà en observació entre un i dos dies. La resta de futbolistes van ser traslladats a l'Hospital Quiron de Barcelona per ser explorats, i podrien ser baixa diumenge que ve.
Tal com destaca la web de l'Espanyol i altres mitjans, els lleidatans sempre van jugar al límit i van aconseguir ampliar el seu avantatge aprofitant un error de l'Espanyol B. Van arribar al descans amb un 3-0. Després de la pausa, el tècnic Toni Rovira va mirar de reconduir la situació, i encara que David López va marcar un gol, el partit va agafar un camí "bastant desagradable" (com destaca el club), i els jugadors "van començar a caure com mosques".
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/esports/20101209/cinc-jugadors-del-filial-lespanyol-acaben-lhospital-despres-jugar-contra-balaguer/616932.shtml
Encara rai que van guanyar, que si no... xD
Sky December 10th, 2010, 01:47 PM http://www.qf.org.qa/files/images/qf-logo.gif
El Barça anunciarà un acord de patrocini amb Qatar Foundation que el convertirà en el club europeu més ben pagat
Segons ha pogut saber Catalunya Ràdio, el Barça anunciarà aquest divendres un acord de patrocini amb Qatar Foundation. Es tracta d'una entitat sense ànim de lucre dedicada a l'educació i la investigació científica. L'acord serà compatible amb el conveni del Barça amb Unicef. Tots dos logos compartiran espai a la samarreta del primer del Barça. El contracte suposarà uns ingressos d'uns 166 milions d'euros per a les pròximes cinc temporades i el Barça es convertirà en el club europeu que més ingressarà per aquest concepte. El contracte el va negociar directament el president del Barça, Sandro Rosell, amb el vicepresident econòmic, Javier Faus, en el viatge que van fer tots dos a Qatar durant l'amistós que van jugar fa unes setmanes l'Argentina i el Brasil.
Aquest divendres, a les dotze del migdia, el vicepresident econòmic, Javier Faus, i els directius Ramon Pont i Manel Arroyo, compareixeran a la sala de premsa del Camp Nou per anunciar aquest acord de patrocini aconseguit pel club blaugrana en relació a la seva samarreta.
Fins ara el Manchester United, amb 23 milions d'euros, era el més ben pagat, seguit del Reial Madrid, amb la mateixa quantitat, i el Bayern de Munic, amb 16 milions per temporada. El Barça cobraria, per tant, més de 30 milions anuals. Es dóna la circumstància que el Reial Madrid també anava al darrere d'aquesta operació.
http://www.3cat24.cat/noticia/976586/futbol/El-Barca-anunciara-un-acord-de-patrocini-amb-Qatar-Foundation-que-el-convertira-en-el-club-europeu-mes-ben-pagat
Sky December 11th, 2010, 02:26 PM Barcelona da por hecho el éxito en la 'final four'
A cinco meses de la final four de baloncesto, del 6 al 8 de mayo en el Palau Sant Jordi, los organizadores dan por descontado el éxito. "Los beneficios son muchos: 7 millones directos, 25 indirectos y, lo más importante, la proyección de la ciudad al mundo", dice el alcalde de Barcelona, Jordi Hereu. Y eso, dicen, será así al margen de que para ella se clasifique o no el Regal Barcelona.
Las entradas serán un 15% más baratas respecto a la edición de hace dos años en Berlín, desvela el director de la Euroliga, Jordi Bertomeu. Podrán ser adquiridas a partir del próximo miércoles a través de la web oficial www.euroleague.net, costarán entre 125 y 500 euros, y darán acceso a todos los partidos.
Se prevé un lleno en el Sant Jordi, con capacidad para 16.500 espectadores, y los encuentros podrán ser vistos en 194 países. Se organizarán actividades paralelas: un torneo internacional junior, una feria de baloncesto y un concierto solidario. Barcelona ya organizó el evento en 1998 y en 2003.
http://www.elpais.com/articulo/cataluna/Barcelona/da/hecho/exito/final/four/elpepiespcat/20101211elpcat_13/Tes
Sky December 16th, 2010, 08:13 PM El Barça treballa amb la idea de situar el logotip de la Fundació Qatar a la part frontal i Unicef al darrere
Novetats en relació amb la samarreta del Barça. Segons ha pogut saber Catalunya Ràdio, el club blaugrana treballa amb la idea de situar el logotip de la Fundació Qatar a la part frontal. Així doncs, el logotip d'Unicef quedaria situat al darrere, per sota del dorsal del jugador. El Barça ja ha rebut el vistiplau de la Lliga de Futbol Professional perquè això sigui així i ara busca l'OK de la UEFA.
http://www.3cat24.cat/noticia/986126/futbol/El-Barca-treballa-amb-la-idea-de-situar-el-logotip-de-la-Fundacio-Qatar-a-la-part-frontal-i-Unicef-al-darrere
Sky December 31st, 2010, 04:51 PM Una camiseta revolucionaria para el Barça
• Nike ha presentado varios prototipos a la directiva y ya hay una decisión
La camiseta del FC Barcelona para la próxima temporada, en la que se estrenará el logo de Qatar Foundation, será revolucionaria, según ha podido saber Mundo Deportivo, después de que la directiva barcelonista haya aprobado una de las propuestas que le han sido presentadas por la firma Nike, que se encarga del merchandising y de la equipación. La multinacional norteamericana ha ultimado las últimas semanas el diseño de la camiseta y ha sido informada de la configuración definitiva del logo, con lo cual ya podrá empezar a producir las futuras camisetas de la próxima campaña.
La directiva ha estudiado diversas propuestas de Nike. Algunas de ellas están inspiradas en algunos diseños que Nike suministra a otros clubs, como es el caso del Inter de Milán, en cuya equipación las franjas negras y azules están sesgadas y se entrelazan en los puntos en que se unen.
Este diseño no gustó a la directiva, que lo rechazó, como ya había sido rechazado un año atrás por la directiva anterior. El nuevo diseño que podría lucir el Barça la próxima temporada, según algunas fuentes, se caracteriza por nueve franjas grana muy finas (más otras nueve en la parte posterior) sobre un fondo azul marino. Las franjas son más anchas en los hombros y van perdiendo grosor conforme descienden por la camiseta. Otros dos elementos que definen a la probable nueva camiseta son las mangas azules, sin franjas, y el cuello redondo de color grana.
Las camisetas que Nike ha preparado a lo largo de las últimas temporadas para el FC Barcelona han sido siempre revolucionarias en el sentido de que al menos cada dos años rompían el diseño tradicional de las amplias franjas grana sobre un fondo azul marino. En su primer diseño para el FC Barcelona, Nike invirtió los colores e hizo más gruesa la franja grana, que era la central en ese primer diseño. Al año siguiente Nike creó la camiseta del Centenario, una de las que más éxito ha tenido, inspirada en la primera camiseta de la historia del club, mitad azul y mitad grana. De parecido diseño (mitad y mitad) fue la camiseta de la temporada del triplete (2008-09)
http://www.elmundodeportivo.es/gen/20101231/54096045748/noticia/una-camiseta-revolucionaria-para-el-barsa.html
http://i157.photobucket.com/albums/t48/Skyssc/Album%205/10dc4f96.jpg
arctic_carlos January 1st, 2011, 06:53 PM Horrible...
alserrod February 5th, 2011, 01:32 PM Hoy comienza la presentación de la carrera de trineos más importante de toda Europa que se celebra, año tras año, en los Pirineos. PIRENA
El recorrido está en este vínculo
http://www.pirena.com/cast/itinerario-pirena-dia-a-dia.html
En Cataluña tienen la primera etapa el miércoles
Izo February 8th, 2011, 09:30 PM En els pròxims dies es procedirà a la signatura formal del nou contracte
El Barça anuncia la renovació de Pep Guardiola fins al 2012
El Barça ha comunicat que ha arribat a un acord amb Josep Guardiola per renovar la seva relació contractual amb el club per una temporada més
El FC Barcelona comunica que ha arribat a un acord amb Josep Guardiola per renovar la seva relació contractual amb el club per una temporada més, fins el 30 de juny del 2012.
En els pròxims dies es procedirà a la signatura formal del nou contracte.
Als pocs minuts que el club comuniqués la notícia, el president Sandro Rosell ha escrit al seu Twitter: “En Pep ja ha renovat, seguim treballant”.
Pep Guardiola va començar la seva carrera com a entrenador l'estiu del 2007, quan es va fer càrrec del Barça B. Amb el filial blaugrana es va proclamar campió de Tercera Divisió, aconseguint l'ascens a Segona Divisió B.
El 8 de maig del 2008 Pep Guardiola va ser designat entrenador del primer equip i el 17 de juny es va realitzar la seva presentació oficial. Aquesta és, per tant, la seva tercera temporada al front del primer equip, amb el qual ha aconseguit superar tots els registres. El darrer rècord va arribar dissabte, quan després de superar l'Atlètic de Madrid (3-0) va acumular 16 victòries consecutives a la Lliga BBVA.
Font: http://www.ara.cat/esports/barca/Barca-anuncia-renovacio-Guardiola-2012_0_423558711.html
|
|