Hush
September 15th, 2004, 12:07 AM
Fil Oficial F.C. Barcelona. Seguiment 2004/2005
Resultats de la Lliga, la Champions, i comentaris de les diferents jornades.
Resultats de la Lliga, la Champions, i comentaris de les diferents jornades.
|
View Full Version : Els esports Hush September 15th, 2004, 12:07 AM Fil Oficial F.C. Barcelona. Seguiment 2004/2005 Resultats de la Lliga, la Champions, i comentaris de les diferents jornades. Hush September 15th, 2004, 12:12 AM 12/09/2004. Segona jornada de la Lliga. Barça lider amb 6 punts de 6 possibles. Líder. 14/09/2004, 1r partit de la Champions. Celtic FC vs Barça. 1-3, amb gols de Deco, Giuly i Larsson. El Barça trenca amb mes de 3 anys d'imbatibilitat de l'equip Escocès a Celtic Park. Hush September 15th, 2004, 12:16 AM A veure, els foreros futboleros cules, que se presenten. Pel que vist, Booze es del Barça i segueix els partits, qui més? MALOBA September 15th, 2004, 10:43 AM Impressionant, crec que encara estic somiant. El Barça té molt bona pinta, si això no s'espatlla podrem aconseguir algún títol, tot i que és molt d'hora i poden pagar-ho al final de la temporada. FORÇA BARÇA Sky September 15th, 2004, 11:00 AM L'equip fa molt bona pinta aquest any. A més, crec que alló de la "ronaldinhodependència" s'ha esvait del tot. Només cal veure el match d'ahir, on el Ronaldhino no va fer gaire cosa (per no dir res) i es va fer un gran partit. ILICITANO September 15th, 2004, 01:40 PM Yo soy del madrid, pero tengo que reconocer que este año me dais miedo....no quiero imaginarme al ETOO cuando venga al Bernabeu.,.....nos hace un ocho acelereitor September 15th, 2004, 05:28 PM Jo crec que la lliga Espanyola esta entre el Valencia CF i el Barça ;) Els partits d'estos equips donaran moltes emocions als seus seguidos i faran que la lliga este mogudeta... Hush September 15th, 2004, 07:53 PM Yo soy del madrid, pero tengo que reconocer que este año me dais miedo....no quiero imaginarme al ETOO cuando venga al Bernabeu.,.....nos hace un ocho Jo crec que el favorit es el Madrid...;) Hush September 22nd, 2004, 02:29 AM Puto empat. Ath Madrid 1- Barça1. Van Bronckhorst y Fernando Torres. Espanyol 1- Madrid 0. Kemacho se va, jejeje. jeros September 22nd, 2004, 10:45 AM 1 petit apunt... L'Espanyol Líder :) El Terrassa 4rt. a punt d'entrar dins les posicions de pujar de categoria. :D Hush September 24th, 2004, 12:40 AM FC Barcelona 4-Saragossa1 2 golets d'Etoo, Xavi i Van Bronckhorst un cada un. Ronaldinho torna a ser el de sempre i el Barça colider de la Lliga empatat a 10 punts amb el València. La cosa pinta bé.. però cal esperar... MALOBA September 27th, 2004, 11:56 AM Anem bé!!!!!!! Germán Blanco September 27th, 2004, 12:17 PM Anem moltttttttttt bé....!!!!!!!!!!!!!!!!!! Booze September 27th, 2004, 12:29 PM Mallorca 1-3 Barça Cada cop millor, per cert, al final es va lesionar el Márquez? Hush September 27th, 2004, 07:47 PM Avui Marquez s'ha entrenat apartat dels jugadors i es dubte per al partit de Champions amb el Shakhtar. Ostia aixo de les lesions....:( PD. Booze, gracies per actualitzar el Fil ;) jeros September 27th, 2004, 07:50 PM Subapartat: ¡¡toma valladolid!! :D Barça, Espanyol i Terrassa, anem molt molt bé!! :) Booze September 28th, 2004, 11:52 AM Si, vaja putada les lesions. Avui juga el madrid a veure si se l'espinyen definitivament ^_^ A veure, que algu cambii el nom del thread com a "Seguiment dels equips catalans", no? Ja que com el jeros ens recorda exiteixen equips catalans :) jeros September 28th, 2004, 01:57 PM Eso eso :) Sky September 28th, 2004, 05:02 PM Laporta es compromet a portar el primer equip del Barça al Camp d'Esports al març El Barça de Rikjaard, amb Ronaldinho i totes les seves estrelles podria visitar el Camp d'Esports el proper mes de març si no hi ha problemes de dates que ho impedeixin. És una de les conseqüències més immediates del conveni de col·laboració que han signat els dos clubs catalans aquest migdia a la UdL. A més, també hi ha el compromís per part del Barça de cedir jugadors i l'acord per part de les dos bandes de treballar plegats en el futbol base. Els descomptes als socis del Barça per fer-se del Lleida i la voluntat de promoure el reconeixement de les seleccions esportives catalanes també tenen un pes important en el document signat per Laporta i Pons. El president del Barça, Joan Laporta, ha arribat al campus de la Universitat amb molta antel·lació sobre l'horari previst per signar el conveni amb el Lleida. Ha aprofitat aquest temps per desplaçar-se a l'edifici del rectorat, on s'ha reunit uns minuts amb el rector Joan Viñas. Poc després arribava a l'edifici emblemàtic del nou campus, on s'ha segellat l'acord que han firmat el propi Laporta i el president del consell d'administració del Lleida, Miquel Pons. Els dos clubs catalans han volgut oficialitzar, a través d'un conveni ampli, la voluntat de treballar conjuntament en benefici de les dos entitats. Aquesta declaració de bones intencions es concreta en un acord perquè el Barça jugui partits amistosos al Camp d'Esports a la pretemporada. Si no sorgeix cap impediment, el proper mes de març ja hi podria haver el primer duel amistós. Un altre tema important per al Lleida és la cessió preferent de jugadors del Barça al club blau, encara que no s'ha volgut prendre cap compromís concret a curt termini, com ara el d'una hipotètica cessió de Messi al mercat d'hivern. I també la col·laboració amb el futbol base perquè els jugadors de l'estructura del Lleida sàpiguin que els serveis tècnics del Barça els segueixen i tenen la possibilitat de fer el salt al club blau-grana. Les parts també han volgut explicitar la seva voluntat de treballar conjuntament pel reconeixement internacional de les seleccions catalanes. En un àmbit més pràctic, els molts socis del Barça que hi ha a Lleida i els membres de penyes blau-grana, gaudiran de descomptes per anar al Camp d'Esports, mentre que Joan Laporta s'ha compromés a estudiar els estatuts del Barcelona per mirar de poder oferir una contrapartida similar als socis del Lleida. A l'acte hi ha assistit el màxim accionista del Lleida i vicepresident del club, Tatxo Benet, que entre altres coses ha explicat que el conveni vol fer sentir còmodes aquells que a més de ser del Lleida també tenen simpaties pel Barça, i atreure els aficionats blaugrana de Lleida al Camp d'Esports. Laporta, que ha expressat el desig que els dos clubs es puguin trobar l'any que ve jugant a Primera, també ha dit que si finalment el Camp Nou fos clausurat pels incidents de fa dos temporades amb el Madrid, el seu desig és venir a jugar al Camp d'Esports. El conveni marc signat aquest migdia és annual i renovable si hi ha acord per les dues parts. -- SEGRE Hush September 28th, 2004, 08:27 PM A veure, que algu cambii el nom del thread com a "Seguiment dels equips catalans", no? Ja que com el jeros ens recorda exiteixen equips catalans :) Perdo nois, aquest es el fil de seguiment del FC Barcelona, que cadascu posi coses dels altres equips catalans si vol, pero no em canvieu el thread, si us plau ;) Booze September 29th, 2004, 02:15 AM ok Sky September 29th, 2004, 10:25 AM Tecnologia wi-fi a can Barça http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=eFoto_detalleFoto&ID=536 La nova sala de premsa del Camp Nou ja està disponible per als periodistes. Amb aquest nou espai es completa la reforma de les instal·lacions de treball dels mitjans de comunicació. El FC Barcelona ha decidit integrar la tecnologia inalàmbrica i mòbil a la sala de premsa. A partir d'avui els periodistes podran connectar-se a Internet, bases de dades o xarxes de treball, des de qualsevol ubicació de la sala i sense necessitat de connectar-se físicament a punts d'accés. -- E-notícies. Hush September 30th, 2004, 10:06 PM Barça 3-Xakhtar -0 Deco, Ronaldinho (p) i Etoo! El Barça lìder de la seva lligueta a Europa i colider a la españyola.;) Hush October 3rd, 2004, 03:10 AM Xavals! El València ha punxat..... 1-1 amb el Betis... a veure que passa amb el Barça... Sky October 3rd, 2004, 11:09 PM 1-0 en un partit duret, però ja som líders. El Lleida segón a un punt del primer. :D Hush October 3rd, 2004, 11:28 PM Edmilson lesionat..., be, ara els lesionats tindran descans gairebe dues setmanes... A veure qtal el Madrid i podem tancar be la jornada.. 1-0!! ha perdut.. :crazy: EL LLEIDA A PRIMERA!!!!! OscarTgn October 22nd, 2004, 11:39 PM Si que desperta poc interès en aquest fòrum el Barça? Que no hi ha culés? Dolça derrota a Milà i crec que intranscendent. Passarem igual i aquí al Camp Nou hem d'intentar vèncer-los com sigui, bé com sigui no, jugant bé com sabem. El Barça enamora, tant l'equip, com l'entrenador com la directiva i sobretot el joc. Un joc vistós i preciosista. Amb una mica de sort, i si les lesions ens respecten, farem un nou dream team!! Això sí, aquest any com sigui haurem de fitxar algun jugador més perquè sinó no sé com aguantarem. Hush October 22nd, 2004, 11:51 PM Perdo!!! Ultimament no estava jo per actualitzar resultats...Ara hem tornare a posar les piles.. Bé, el Barça líder a la lliga i un petit entrebanc a Europa que es resoldrà ben aviat... hugo_hlv October 23rd, 2004, 12:59 AM Halá Madrid!!!! xDDDDDD (tranqui es un mensaje en son de paz, no me comais por favor..:D:D:D:D:D) OscarTgn October 25th, 2004, 12:03 AM Barça 3-Osasuna 0 El Barça guanya sense fer un gran partit i continua primer de la lliga a 8 punts del València i a 9 del Madrid, essent el màxim golejador i el mínim golejat. Hush October 25th, 2004, 12:32 AM Bé Barça! Jordi Berlín October 25th, 2004, 12:38 AM Hem... no estic gaire posat en futbol. Quan fa que el Barça no guanya la lliga espanyola? Hush October 25th, 2004, 01:23 AM Doncs fa deu fer 5 temporades..no sabria dir-te exactament el que... norreport October 25th, 2004, 02:01 PM http://www.imagestation.com/picture/sraid144/pddf4d04cbcd4b2fc627c80b0772c2dd7/f68373a7.jpg norreport October 25th, 2004, 02:14 PM oe oe oe oe oee Levante 0 - Espanyol 2 Somos los 4º en posicion de champiooonnssssss!! :banana::carrot::cucumber::pepper: jeros October 25th, 2004, 05:33 PM Enhorabona!! Espanyol de Barcelona de moment... tard o d'hora serà de Cornellà/El Prat. :) Danzig October 28th, 2004, 12:59 AM Hem... no estic gaire posat en futbol. Quan fa que el Barça no guanya la lliga espanyola? bé, la pregunta seria: quan fa que el Barça no guanya res? acaba de marcar la Grama...ens fan foraaa! :hi: :hi: :hi: Sky October 29th, 2004, 08:20 AM Preparen protestes contra les Brigades a Montjuïc Un grup d’espanyolistes estan convocant, mitjançant missatges de text als telèfons mòbils, una mocadorada contra el consell d’administració per protestar contra la “violència i el feixisme”, diumenge vinent a l’Olímpic, al partit Espanyol-Vila-real. Els organitzadors demanen a tota l’afició que quan acabi l’himne treguin els mocadors i apuntin cap a la llotja. Els convocants també diuen que “diumenge fem el nostre 11 de setembre i omplim de senyeres l’estadi”. El detonant que ha provocat aquesta campanya són els incidents que es van produir a l’últim derbi al sector de les Brigadas Blanquiazules. -- E-notícies. norreport November 8th, 2004, 12:09 AM Real Sociedad 0 - RCD Espanyol 2 , con goles de maxi rodriguez!! :banana::cucumber::carrot::pepper: norreport November 14th, 2004, 11:58 PM Espanyol 2 - Racing 1 3er puestooooooooooo oeoeoeoe Met November 18th, 2004, 08:27 PM Tot i que es va estudiar l'opció de promocionar la candidatura de Madrid als Jocs del 2012 amb una pancarta des de la mateixa gespa del Camp Nou per tornar les mostres de suport que Madrid va donar al Fòrum de les Cultures, raons del programa de seguretat d'un partit d'alt risc com és el que jugaran dissabte Barça i R. Madrid, han impedit que aquesta opció es pugui portar a la pràctica. L'alcalde de Barcelona, Joan Clos, en declaracions al "Teva meva" de Catalunya Ràdio diu, però, que no s'ha d'oblidar que Madrid també va fer costat a Barcelona. Probablement la llotja del Camp Nou serà l'escenari d'una salutació entre Clos i l'alcalde de Madrid, Ruiz Gallardón, amb publicitat estàtica de la candidatura de Madrid als Jocs del 2012 i el suport de la directiva del Barça abans que comenci el partit de dissabte. L'afició del Barça rebrà el seu equip amb un mosaic que cobrirà, per primera vegada, totes les localitats del Camp Nou, incloses les de tercera graderia. D'aquesta manera, el club vol celebrar un nou rècord de socis. El lema escollit és "JA SOM 125.000", acompanyat, dos cops, per la paraula Barça. El mosaic es completarà amb la bandera blaugrana, la Creu de Sant Jordi i la senyera. Cada espectador tindrà al seu seient un cartell de 50x70 centímetres, que haurà d'aixecar quan l'equip de Frank Rijkaard surti al al camp i cada cop que marqui. D'altra banda, del Barça-Madrid de dissabte i, com a mínim, fins a final de temporada, els jugadors blaugrana lluiran el logotip de TV3 al braç esquerre, en una nova col·laboració entre l'entitat que presideix Joan Laporta i la televisió pública catalana. De les activitats paral·leles del clàssic també cal destacar l'actuació de Dyango, que cantarà la cançó "SOM MÉS QUE UN CLUB" des de la gespa del Camp Nou, i un nou episodi dels 'Barça Toons', que aquesta setmana arriben al galop. Eto'o, Ronaldinho i Xavi, tres dels jugadors més en forma del Barça, cavalquen per l'Oest en busca dels seus companys. www.telenoticies.com -------------------------------------------------------------------------- a10! :runaway: Medit November 18th, 2004, 11:49 PM com se'ls hi acudeixi fer un acte a la gespa en recolzament de la candidatura de Madrid algú en sortirà tocat... a veure com s'apanya l'amic Laporta & Co per mantenir les formes i no rebaixar-se a muntar un numeret per una candidatura bastant tocada ja per les estupideses de Luis Aragonés -els estúpids acostumen a dir estupideses- que han desfermat l'espanyolisme més salsitxer i bananero en els inútils que van asistir al partit Espanya-Anglaterra d'ahir.. jo voto per París o Londres.. o NY com a compensació simbólica del 11-S-2001 Medit November 21st, 2004, 04:17 PM ehem.. ehem... *cof*, *cof*... 3-0 Impresionant. Superb. *speechless*... Quin bany. SKYWALKER November 22nd, 2004, 03:33 PM Larsson estará más de seis meses de baja El delantero sueco sufre una rotura del ligamento cruzado anterior de la rodilla izquierda, una lesión más grave de lo que se pensó en un primer momento MDol / BARCELONA 22/11/04 14:02 h.Henrik Larsson se suma a la lista de jugadores azulgrana que sufren una lesión de larga duración, ya que la artroscopia a la que se sometió este lunes desveló que existe una rotura del ligamento cruzado anterior de la rodilla izquierda, por lo que el sueco deberá pemanecer más de seis meses de baja. Larsson se sometió a una exploración, gracias a la cual se ha podido saber que el alcance de la lesión que se produjo el pasado sábado ante el Real Madrid y por la que tuvo que ser sustituido es más grave de lo que, en un principio, se pensó. En un primer momento, los médicos creyeron que se trataba únicamente de una distensión de ligamentos de la rodilla, pero en realidad existe una rotura del ligamento cruzado anterior. Los galenos del Barcelona no han intervenido al jugador, ya que el delantero quiere contrastar el diagnóstico emitido con los traumatólogos que normalmente le tratan. Larsson es el cuarto lesionado de gravedad de la plantilla barcelonista, tras Thiago Motta, Gabri García y José Gomes 'Edmilson' Font:El Mundo Deportivo. Sky November 22nd, 2004, 03:54 PM http://www.e-noticies.com/backoffice/writebinary.asp?TIPO=vinyeta_detalleVinyeta&ID=345 MALOBA November 22nd, 2004, 04:19 PM FORÇA BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No sé si guanyarem res, però ningú ens pot treure aquest inici de campanya norreport November 24th, 2004, 02:22 PM sevilla 1 - espanyol 0 4ª posicion..bue Sky November 27th, 2004, 07:26 PM Aquest no és un fil polític ni per polemitzar sinó perquè hi "signem" lliurement tot els catalans que recolzem i simpatitzem amb el projecte olímpic de Madrid 2012. :) http://www.madrid2012.es/images/Multimedia/foto_Llama_Madrid_2012.gif dirdam November 27th, 2004, 07:29 PM Bona idea Sky. Jo, obviament, la recolzo. Torete November 27th, 2004, 08:14 PM Jo també crec que Madrid està suficientment preparada per a organitzar els Jocs Olímpics de 2012. No soc catalá, però com habitant de la "Euroregion" o dels "Països Catalans" (soc mallorquí), vull donar la meva opinió i aixi aportar el meu òbol. Jo, la recolzo també. KiTos November 27th, 2004, 08:38 PM els JJOO és de les millors coses que li poden passar a una ciutat, així que endavant JarlehuBCN November 28th, 2004, 12:38 AM Jo signo també. Tot el meu suport cap a Madrid! israelblue November 28th, 2004, 01:06 AM soy soy catalan residente en madrid, en su dia apoye a bcn, y ahora que estoy aqui, deseo lo mejor para la ciudad en la que vivo, a todos sin exclusiones nos beneficia por la cercania, incluso a portugal, y sur de francia, por la cercania, mucha gente tambien se acercara a estas zonas a conocerlas SKYWALKER November 28th, 2004, 01:33 AM Jo també ho recolzo :) Urban Dave November 28th, 2004, 11:34 AM Jo també hi signo i dono el meu suport incondicional a la candidatura de Madrid per els Jocs de 2012! Sky November 28th, 2004, 01:08 PM Weeee, felicitats. Dos equips catalans a 1era y els dos al capdavant de tot. :colgate: SpastiK November 28th, 2004, 02:39 PM Jo també vulc els jocs olimpics a Madrid! ( :D ) Gracies a tots! Estic segur que tota Catalunya vol els jocs açi, dons beneficien a tots. Sky November 29th, 2004, 02:47 PM Per exemple, la lliga catalana de futbol (suposant que tingués 12 equips com l'escocesa) seria un estil a això: 1.- Barcelona 2.- Espanyol 3.- Gimnàstic 4.- Lleida 5.- Terrassa 6.- Badalona 7.- Figueres 8.- Sabadell 9.- Girona 10.- Gramanet 11.- Santboià 12.- Palamós jeros November 29th, 2004, 06:00 PM No estaria pas malament :) Torete November 29th, 2004, 06:22 PM El pitjor no és el depriment nivell de la lliga que esmentes, sinó que a més es guanyador (és a dir, el Barça) hauria de passar una o dues eliminatòries prèvies en sa Champions... stromboli November 29th, 2004, 07:16 PM El pitjor no és el depriment nivell de la lliga que esmentes, sinó que a més es guanyador (és a dir, el Barça) hauria de passar una o dues eliminatòries prèvies en sa Champions... Ah però llavors amb el coeficient uefa del F.C. Barcelona no n'hi ha prou? BeZaNa i Jeros no sé si estaran d'acord que deixes a banda l'Espanyol... :) jeros November 29th, 2004, 07:18 PM Eps! que jo sóc del Terrassa :D stromboli November 29th, 2004, 07:19 PM Per exemple, la lliga catalana de futbol (suposant que tingués 12 equips com l'escocesa) seria un estil a això: 1.- Barcelona 2.- Espanyol 3.- Gimnàstic 4.- Lleida 5.- Terrassa 6.- Badalona 7.- Figueres 8.- Sabadell 9.- Girona 10.- Gramanet 11.- Santboià 12.- Palamós Sent un lleidatà de la ceba no m'esperava que posares davant el Nàstic :) stromboli November 29th, 2004, 07:48 PM Weeee, felicitats. Dos equips catalans a 1era y els dos al capdavant de tot. :colgate: J'arrive. :) Sky November 29th, 2004, 08:15 PM Sent un lleidatà de la ceba no m'esperava que posares davant el Nàstic :) Doncs encara que no ho sembli m'he treballat la llista. He agafat tots els equips catalans de 1era, 2ona, 2ona B i els dos primers de 3era i els he ordenat segons les seus respectives classificacions. :D stromboli November 29th, 2004, 08:50 PM Eps! que jo sóc del Terrassa :D Perdó, havia entès malament un missatge al fil de l'Espanyol :bash: Vols dir que hauré d'esborrar-te de la llista de col.laboradors econòmics del 'Reto Español' per a la America's Cup? :weird: No fote'm. :crazy2: stromboli November 29th, 2004, 08:52 PM Doncs encara que no ho sembli m'he treballat la llista. He agafat tots els equips catalans de 1era, 2ona, 2ona B i els dos primers de 3era i els he ordenat segons les seus respectives classificacions. :D Què cartesià! xDD dirdam November 29th, 2004, 11:46 PM No, perquè no faria més que perjudicar tothom, l'esport i l'espectacle. Ara bé, per mi es una condició indispensable si es vol tenir selecció pròpia. Les posicions que un adopta han de ser amb totes les conseqüències, no amb les que em vagin bé. Sh4d0w November 30th, 2004, 12:45 AM Per mi d'acord, pero crec que si existís aquesta possibilitat, hi haurien més contres dels que hi han a la resta de l'Estat.. Tot i que amb el FC Barcelona entre la resta de equips, amb la gent ''de alto estanding'' que ronda per la presidència...crec que la resta s'hi acabaria frustrant o picant, crec jo Booze November 30th, 2004, 03:52 AM Si la donen a Madrid millor, pq esta mes a prop, pero tampoc es una cosa que em tregui la son, la veritat. Per tots els forarires madrilenys, els hi desitjo sort, per cert es sap algo mes sobre com van les bids de les ciutats candidates, he llegit que Madrid i Paris tenen mes possibilitats. Jo con tal que les facin a Europa: Londres, Paris, Madrid, ja em va be. jeros November 30th, 2004, 10:46 AM Realment sóc de tots els equips catalans tret d'un :P que comença per saba i acaba per dell :D Sky November 30th, 2004, 11:41 AM No, perquè no faria més que perjudicar tothom, l'esport i l'espectacle. Ara bé, per mi es una condició indispensable si es vol tenir selecció pròpia. Les posicions que un adopta han de ser amb totes les conseqüències, no amb les que em vagin bé. Totalment d'acord. Bé, com sempre. :hug: :D norreport November 30th, 2004, 01:38 PM espanyol 2 - atletico 1 3ª posicion wee!!!!!! alexbn November 30th, 2004, 02:09 PM Pues yo vengo diciendo que desde el 11-9-2001, Nueva York tiene los juegos asegurados. Por aquello de la lástima y tal. Sky November 30th, 2004, 02:28 PM Laporta pide acciones contra los insultos racistas de Getafe • El presidente confirmó que el equipo fichará en diciembre un delantero y un medio El Barça cumplía ayer 105 años y la mejor forma de celebrarlo fue inaugurar una exposición para ensalzar la figura del fundador del club Joan Gamper, Un català de cor. Tras dar por inaugurado el recorrido por la historia y el testimonio del fundador del Barça, Laporta pidió a Antiviolencia que actuara respecto a los insultos racistas que se oyeron en el Alfonso Pérez. “No hacemos responsables a la directiva del Getafe, porque estoy convencido de que también sintieron vergüenza ajena”, apuntó Laporta, quien añadió que el posicionamiento del club es “claramente en contra de la violencia”. Respecto de los fichajes en el mercado de invierno, Laporta aseguró que están “convencidos de que se tendrá que reforzar la plantilla, porque se han sufrido muchas bajas”, y aunque no apuntó nombres, “porque es cosa de los técnicos”, confirmó que se buscarán “jugadores del centro del campo y de delante”. -- Metro News. Sky November 30th, 2004, 02:29 PM Ara només faltaria que es fiquessin de moda aquests comportaments. :sly: Sky December 1st, 2004, 06:51 PM Mirant aquest fil: www.skyscrapercity.com/showthread.php?p=2709253 m'he adonat que podriem afegir una petita signatura als nostres missatges, què us sembla? art December 1st, 2004, 07:31 PM recolzo la madricandidatura:D encara que no és un tema que em preocupi massa. Si no és Madrid 2012 serà Madrid 2020. deBarna December 2nd, 2004, 12:22 PM SI A MADRID 2012 Ahora los gilipichis* más gilipichis* de les JERC, se ponen en el nick del msn "SI A LONDRES 2012"... Desde luego, hay que ser gilipichi*.... *Gilipollasssssss :D:D. Me explico: se puede dejar de apoyar a Madrid 2012 por muy dudosas y superficiales que sean las razones, pero de aquí a boicotear y además promocionar una otra ciudad que ni te va ni te viene... Las juventudes de ERC son las más "seguimos y obedecemos al lider" de todas las que conozco. Ni una pizca de reflexión y autocrítica. No pretendo politizar el thread, era solo un comentario. gohcan December 2nd, 2004, 12:34 PM :applause: Un aplaudiment a tots perque esteu demostrant com de veritat sou els catalans. israelblue December 3rd, 2004, 12:56 AM en madrid sabemos como sois los catalanes (yo soy catalan), graciès a tots legolas December 3rd, 2004, 05:38 PM :master: Esto es pensar con la cabeza. Estais demostrando cómo piensa la gente catalana en realidad. Un gran aplauso para todos. oskar|sm December 3rd, 2004, 09:31 PM hola. soc nou en aquest forum, fa uns dies ja vaig dir alguna cosa. per qui no ho va veure, hola a tots. b parlan del q va axio, jo tambe stik totalmen a favor de madrid 2012. a veure si poden (o podem) aconseguir-ho perque si guanyen ells també guanyem nosaltres. Sky December 3rd, 2004, 09:55 PM Benvingut oskar!!! :cheers: :cheers: Pedrillo December 3rd, 2004, 11:27 PM Una abraçada molt forta a tots per donar suport a la candidatura en aquest fil. Em sembla un gest molt bonic veient com està el pati. :hug: Booze December 4th, 2004, 03:14 PM Benvingut oscar, per cert, d'on es el render del teu avatar? Quin dia es que es sabrà l'organitzador de les olimpiades 2012? Quin intringulis que tindreu :) Sky December 4th, 2004, 03:19 PM El 6 de juliol del 2005. Encara falta una miqueta. norreport December 5th, 2004, 10:30 PM zaragoza o - espanyol 1 :banana::carrot::cucumber: oskar|sm December 6th, 2004, 06:08 PM dons no se d'on es booze, el vaig treure del llistat de fotos q es poden escollir, pero podriem investigar perquè és molt bo, no?' si algun en sap res, ja sabeu... el dia q es diu la ciutat és el 5 de juliol de 2005, em sembla. Sky December 17th, 2004, 01:26 PM Apa, ens ha tocat el més difícil per a la Champions, el Chelsea. MALOBA December 17th, 2004, 05:50 PM Els que han de tenir por no som nosaltres sino el Chelsea. Els equips britànics se li donen bé al Barça. Pàtria December 17th, 2004, 07:40 PM sogons veig en els enparellaments de la Champions només pot haver un equip espanyol als quarts de final, el Madrid ja està fora, jejej. vinga amunt valència i no oblideu que encara que el Barcelona està bé, el vigent campió sempré és un candidat a guanyar la lliga salutacions des de València norreport December 18th, 2004, 01:17 AM se me olvido poner espnyol 2 - mallorca 1 oe oe oe!! Sky December 18th, 2004, 02:39 PM Tinc més notícies sobre el nou estadi de l'Espanyol però no sé si ficar-les aquí, en fils nous, o obrir un nou fil oficial sobre el tema. :? dirdam December 18th, 2004, 02:42 PM Si ja comencen les obres potser el millor seria fer-ne un fil exclusiu dedicat a l'estadi, que no quedi barrejat amb els resultats de l'Espanyol. Sky December 18th, 2004, 02:53 PM Sí... De fet ja vaig crear un fil oficial sobre l'estadi de l'Espanyol, però va tenir tan poc èxit que va desaparèixer en una de les purges d'en Jan. :cry: :D Sky December 18th, 2004, 02:54 PM http://perso.wanadoo.es/ivanmiro/estadircde01.jpg http://perso.wanadoo.es/ivanmiro/estadircde02.jpg jordicoll December 19th, 2004, 01:30 PM Ningú comenta res del desastre arbrital d´ahir ... Met December 19th, 2004, 01:36 PM Ningú comenta res del desastre arbrital d´ahir ... Per on comenceriem...? :sleepy: a10! :runaway: jordicoll December 19th, 2004, 01:56 PM Je, je ... tens raó ... deixem-ho està ... norreport December 19th, 2004, 11:32 PM Numancia 0 - Espanyol 0 mantenemos la 2ª posicion al menos :banana: Tosco December 24th, 2004, 02:22 AM SI A MADRID 2012! gracies a tots! norreport December 29th, 2004, 01:52 AM ehem, q se me pasaba... Valencia 3 - Espanyol 0 norreport January 9th, 2005, 11:28 PM Espanyol 4 - Osasuna 1 oe oe oeee recuperando la plaza de champiooonsss!! :banana: norreport January 16th, 2005, 08:07 PM Athletic de Bilbao 1 - RCD Espanyol 1 y seguimos cuartos en zona champioooonnsssss Sky January 25th, 2005, 04:17 PM 'Marigol', la mediática azulgrana • El equipo femenino del Barça se refuerza con la mexicana Maribel Domínguez, a quien la FIFA impidió el mes pasado competir con hombres La mexicana Maribel Domínguez, la mujer que hace un mes recibió el veto de la FIFA que le impidió jugar en la Segunda División masculina, dará un nuevo impulso a la proyección del FC Barcelona por el mundo. La 'Chiruca' o 'Marigol', como popularmente es conocida en su país, es el fichaje de campanillas para el primer equipo femenino azulgrana. Mañana llegará a la Ciudad Condal y se comprometerá hasta el final de la temporada de forma totalmente desinteresada para promocionarse a la espera de que en 2006 se ponga en marcha en el país de Rafa Márquez la Liga para mujeres. El nombre de Maribel Domínguez dio la vuelta al globo a mediados de diciembre cuando el Celaya, nueva denominación del club que acogió a Butragueño y Míchel tras dejar el Real Madrid, solicitó a la Federación azteca la autorización para inscribirla. El vacío legal en México hizo concebir esperanzas a 'Marigol' pero el Comité Ejecutivo de la FIFA no tardó en pronunciarse y prohibió su convivencia futbolística con los hombres. El Celaya ya lo había previsto todo, incluso un vestuario personalizado, pero encontró trabas desde los propios estamentos balompédicos de su país. El seleccionador masculino Ricardo Lavolpe fue de los primeros en rechazar la idea y su antecesor Manuel Lapuente empleó un discurso con connotaciones machistas. “A la mujer no se le toca ni con el pétalo de una rosa. Mejor la dejo pasar y que meta un gol”, dijo haciendo referencia además a la posibilidad de que un defensa tocara los pechos de Maribel en el área. Blanco, su ídolo, le perjudicó Tampoco esperaba la única mexicana que ha marcado en unos Juegos Olímpicos que su ídolo, el ex pucelano Cuauhtémoc Blanco, fomentara la animadversión a su presencia en las competiciones masculinas. El delantero ya había enviado a la cocina a Virgina Tovar, la primera mujer mexicana en arbitrar de Primera aunque sólo lo hiciera en dos partidos tras la antipatía de los futbolistas. Blanco le advirtió del peligro de la dureza en el juego para una chica de 26 años que mide 1,61 y pesa 54 kilos. 'Marigol' se resignó a aceptar la decisión de la FIFA. “Sólo quería probar. Jugar con varones sería una oportunidad de elevar el nivel”, confesó la 17ª mejor del mundo en 2004. No ha sido la única en ver frustrado su sueño. La alemana Birgit Prinz, número uno del último año, y la sueca Hannah Ljungberg , sexta en la votación de la FIFA, tampoco obtuvieron el OK para enrolarse en el Perugia de la Serie A italiana. A Maribel no le viene nada de nuevo. Comenzó con 10 años en el Palmeiras de Ciudad de México y no hace mucho reveló que se hacía pasar por un niño de pequeña utilizando el nombre de Mario: “Les engañé durante años. Sólo lo supieron cuando me vieron mi foto en un periódico al ser incluida en la selección femenina”. La ausencia de una Liga organizada en México le animó a emigrar a Estados Unidos tras haber disputado el Mundial en 1999. Militó en 2001 y 2002 en las Kansas City Mystics, y luego dio el salto a La liga profesional (WUSA) junto a estrellas mundialmente famosas como Mia Hamm y Brandi Chastain. Dos años en las Atlanta Beat y la condición de tercera máxima goleadora le llevaron a ser más respetada en su selección, a la que sólo Brasil (5-0) apartó de las medallas en Atenas'2004. Nadie supera sus 46 tantos en 49 partidos con México. “Me muero de ganas por estar en Barcelona”, afirmó en la 'web' del Barça mientras proyecta la fundación de una escuela de fútbol para niñas en su país -- El Mundo Deportivo. norreport January 25th, 2005, 05:15 PM Deportivo 4 - Espanyol 1 :( Sky January 27th, 2005, 09:54 PM Cap amunt!!! Que encara s'esborrarà i hauré d'obrir-ne un de nou. :D skyworld January 27th, 2005, 10:04 PM Cap amunt!!! Que encara s'esborrarà i hauré d'obrir-ne un de nou. :D ¿però és que suposa algun problema per a tu obrir un nou fil, amic meu? :D Sky January 27th, 2005, 10:17 PM La veritat és que era una escusa per "aixecar" el fil... :D norreport January 28th, 2005, 02:51 PM Presentada la nueva tarjeta “Perico” El Espanyol es el primer y único club deportivo que adopta su mascota como tarjeta http://www.imagestation.com/picture/sraid156/pd092bad6481940b1ca433ad3eef0a37b/f54f55ab.jpg El RCD Espanyol y “la Caixa” han presentado hoy la nueva tarjeta Perico, que incorpora un diseño exclusivo con la forma del símbolo representativo del club deportivo. La nueva tarjeta, dirigida a los socios y simpatizantes del club, es gratuita y cuenta con ventajas y promociones exclusivas para sus titulares. Se podrá solicitar a partir del 10 de febrero en cualquier oficina de “la Caixa” o en su portal en internet. Tarjetas con formas de “la Caixa” La nueva tarjeta adoptará la forma del “perico”, símbolo representativo del RCD Espanyol, convirtiéndose en el primero y único club deportivo que adopta su mascota. El socio del RCD Espanyol identificará su símbolo con la tarjeta. La nueva tarjeta Perico está en línea con la colección de tarjetas con forma de la entidad financiera. “La Caixa” ha sido la primera entidad al lanzar un revolucionario diseño de tarjetas: con formas y redondas, tanto en la modalidad de tarjeta regalo como en la de crédito habitual. Estas tarjetas son operativas para realizar compras en cualquier comercio. http://www.imagestation.com/picture/sraid156/pa93594ca9bd6d1377867f74baa7172f0/f54f55ad.jpg Casi 8 millones de tarjetas emitidas “La Caixa” es la entidad líder en el mercado español de tarjetas y medios de pago. Un liderazgo que se concreta tanto cuantitativamente, puesto que dispone de casi 8 millones de tarjetas en circulación; como cualitativamente, al disponer de todo tipo de productos de medios de pago (crédito, revolving, crédito prepagament, ciberpagament, servicios de m-commerce) y marcas (Visa, MasterCard, American Express, Diners y JCB). Con más de 150 programas de co-emisión, el pac de tarjetas affinities de “la Caixa”, emitidas en colaboración con otras entidades, se eleva a 2 millones de unidades, y se ha visto incrementado en el último año con nuevos proyectos para dar respuesta a colectivos de especial interés, de manera que ya son cerca de más de cien las empresas y entidades sociales o culturales que están adheridas a esta modalidad. roadtomadrid January 28th, 2005, 03:40 PM Jo amb l´espanyol norreport January 28th, 2005, 03:44 PM Jo amb l´espanyol :hug: norreport February 13th, 2005, 10:13 PM Real Madrid 4 - Espanyol 0 Espanyol 2 - Getafe 0 volvemos a europa!! 7ª posiciooonnn :horse: Sky February 17th, 2005, 04:18 PM El Barça podría llevar publicidad en las camisetas de Pekín 2008 La segunda opción publicitaria para las camisetas de fútbol del FC Barcelona sería ‘Pekín 2008’, según anunció anoche el programa ‘Tú diràs’ de RAC 1 Dicha propuesta económica tendría una duración de dos temporadas y el montante final de la operación se movería entre los 14 y 18 millones de euros por temporada, con una variable en función de los resultados deportivos cosechados por el primer equipo azulgrana. Esta propuesta es parecida económicamente a la presentada por la firma de tecnología japonesa Hitachi, anunciada el pasado lunes, y que, en principio, cierra las ofertas recibidas hasta ahora por el club blaugrana para ocupar el espacio publicitario de las camisetas del equipo. Una vez descartada la opción inicialmente estudiada por la junta directiva blaugrana de la firma de apuestas deportivas Betandwin.com por problemas legales, la aparición de ‘Pekín 2008’, sede de los próximos Juegos Olímpicos, abre más las opciones publicitarias del club blaugrana. Hitachi o ‘Pekín 2008’ se sitúan como las dos únicas propuestas actuales para el club azulgrana, que ve, de esta forma, con muy buenos ojos la apertura de mercados en el continente asiático. -- SPORT. norreport February 21st, 2005, 08:31 PM Malaga 3 - Espanyol 2 seguimos en 7ª posicion!! menos mal!! norreport February 21st, 2005, 08:33 PM subo esto arriba y voy a solicitar la fusion de los hilos del nuevo estadio y de la temporada, para asi no perder el zred sobre el nuevo estadio, q ya en breve deberia haber imagenes sobre la cimentacion, excavacion, etc... Torn February 24th, 2005, 05:07 AM MOLTES GRÀCIES A TOTS !!!!!!!!!! També es molt interessant per a Barcelona: :) :) :) :) Urban Dave February 24th, 2005, 10:07 AM MOLTES GRÀCIES A TOTS !!!!!!!!!! També es molt interessant per a Barcelona: http://img.photobucket.com/albums/v348/Torn2/bcn2012.jpg :) :) :) :) El que s'ha de cambiar es el disseny de la flameta... no sigui que ara sens cremi la torre agbar!!! Bitxofo February 24th, 2005, 07:13 PM ¡AUPA MadriZ 2012! :) David (DavoR pa'los kolegas) ;) norreport February 26th, 2005, 04:24 PM El Espanyol prorroga su contrato con TV3 hasta el 2008 Daniel Sánchez Llibre y Joan Majó, presidente de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió, han firmado esta mañana el nuevo contrato que prorroga el que mantenían ambas entidades y que finalizaba en 2006. Con esta ampliación, de dos temporadas más, el Espanyol se garantiza el cobro de los derechos televisivos hasta el final de la campaña 2007-2008, algo que, según las palabras de Sánchez Llibre, “sirve para garantizar el futuro inmediato de la entidad”. El presidente blanquiazul se mostró claramente satisfecho del nuevo acuerdo y desveló que “pase lo que pase con el tema de las televisiones, nosotros podemos estar muy tranquilos los próximos tres años. De alguna manera, nos garantizamos cerca del 60 por ciento de nuestro presupuesto anual con los ingresos de televisión. Con estas cifras, lo que tenemos muy claro es que podremos cumplir el plan estratégico que nos hemos marcado a corto plazo”. Sánchez Llibre, que no quiso dar detalles del importe que percibirá el Espanyol por este contrato, sí señaló que los seguidores blanquiazules podían sentirse muy satisfechos “porque estamos entre los cinco mejor valorados del campeonato”. Por su parte, Joan Majó, director general de la CCRTV, destacó que el apoyo de TV3 al Espanyol respondía a la intención de la televisión de dar un claro respaldo “a todas las instituciones catalanas”. Majó reconoció, igualmente, que las retransmisiones futbolísticas “suelen ser deficitarias”, pero argumentó que “no les miramos su rentabilidad económica, sino la social, la trascendencia que tienen para la gente”. El nuevo contrato incluye una mejora sustancial en el capítulo de ingresos en función de la clasificación deportiva del equipo y, también, una serie de contraprestaciones que ya podrán verse el próximo sábado ante el Albacete, como la presencia del logotipo de TV3 en la manga de la camiseta blanquiazul. RCD Espanyol (http://www.rcdespanyol.com/rcdespanyol/servlet/rcdespanyolWebServer?Resource=ComponentView&Node=7209037&New=new3472) norreport February 28th, 2005, 01:48 AM Espanyol 2 - Albacete 1 subimos a la 6º posicion!! norreport March 3rd, 2005, 09:09 PM Barça 0 - Espanyol 0 :D Sky March 6th, 2005, 11:13 PM Les Brigadas Blanquiazules apallissen dos periodistes a l’Olímpic Les Brigadas Blanquiazules han agredit aquest vespre a dos periodistes a les acaballes del partit que ha jugat l’Espanyol contra el Llevant. Les víctimes han estat dos dels responsables del diari Blanc i Blau, José Sánchez, l’editor, i Jordi Sibina, el cap de redacció. L’incident s’ha produït a l’aparcament de premsa, al costat del qual hi ha un quiosc de venda de begudes que és freqüentat per membres d’aquest grup radical. No és el primer cop que han amenaçat a periodistes que anaven a buscar el seu vehicle després dels encontres que l’equip blanc i blau disputa a l’Olímpic. -- E-Notícies. norreport March 7th, 2005, 12:40 AM sky para poner eso mejor q no intervengas en el hilo :D:D:D jaja es broma, desd luego, q burros son los ultras, tanto los del espanyol como lo de cualquier eequipo...vergonzoso. a todo esto, Espanyol 2 - Levante 1 y 3º en la clasificacioooooooooooooon :banana: Sky March 8th, 2005, 02:24 PM El consell d’administració prendrà accions contra els violents El consell d’administració de l’Espanyol prendrà accions contra els seguidors radicals que van apallissar dos periodistes del diari Blanc i Blau a les acaballes del partit que es va disputar diumenge a l’Olímpic. El club ha “denunciat i condemnat” els fets i expulsarà els agressors si són socis de l’entitat. També iniciarà els tràmits perquè la Comissió Antiviolència els prohibeixi l’entrada a tots els camps de futbol, i es personarà com a acusació particular si els afectats presenten denúncia. En aquesta línia, la federació que aglutina les penyes blanc-i-blaves ha fet públic un manifest on “exigeix” al club que prengui “d’una vegada per totes i sense més retard” mesures per evitar actes violents “dins i fora de l’Estadi”. -- E-Notícies. Sky March 8th, 2005, 03:04 PM Up! Porra ràpida per a aquesta nit? Mourinho 0 - Barça 2. :D Sky March 8th, 2005, 06:22 PM Detinguts els dos seguidors radicals que van agredir a periodistes La policia ha detingut aquesta tarda a David Riera, Rocker, i Fernando San Mamés, Freddy, dos dels aficionats radicals del RCD Espanyol que presumptament van agredir diumenge a dos periodistes del diari Blanc i Blau. Aquest mitjà va publicar en la seva edició d’ahir el nom d’aquests seguidors blanc i blaus com dos dels integrants del grup que van apallissar al seu editor i al seu cap de redacció a les acaballes del partit que el club perico va jugar contra l’Albacete. El motiu de l’atac va ser la publicació en aquest rotatiu d’una foto on es veia a un dels agressors al Bernabéu, rodejat d’Ultras Sur, increpant a Kameni durant el Reial Madrid-Espanyol que es va disputar fa unes setmanes. -- E-Notícies. javi82 March 8th, 2005, 08:15 PM Quan va ser el sorteig allà pel desembre ja els vaig dir als meus amics q tant el Barça com el Madrid s'anaven al carrer... I em reafirmo :tongue2: Mira q em trago tots els partits internacionals des de q tinc el Digital+, he vist al Chelsea des de principis de temporada i em sembla q el Barça ho té molt i molt pelut, la defensa q tenim no aguantarà el partit sense rebre cap gol, i si ens marquen, tot el Chelsea de nou ficat enrera intentant sentenciar a la contra. La única possibilitat q veig? Q el Barça marqui primer en algun contraatac, aquest any quan s'ha jugat a la contra (a Saragossa i Sevilla per exemple) hem estat mortals pq tenim un equip molt ràpid adalt i no ho sabem aprofitar! Aposto per un 2-0 a favor del Chelsea :cry: jeros March 8th, 2005, 09:13 PM 1-1, però amb el cor... crec que en javi82 té raó... :( Sky March 9th, 2005, 12:02 PM Hem quedat eliminats, amb polèmica arbitrària i tal, però rebre 3 gols en 20 minuts... :mad: Confide March 9th, 2005, 01:59 PM Què malament... sempre passa igual... però vaja, la copa d'europa sempre se'ns resisteix... :( Una altra temporada a la merda! Urban Dave March 13th, 2005, 05:47 PM Que bé! els comisaris a Paris es van trobar amb una vaga general. un paset més per madrid 2012? Sky March 13th, 2005, 05:50 PM Aquest fil ja porta més de 1.200 visites... Tan famosa és la meua signatura? :colgate: :D moncloa23 March 13th, 2005, 07:23 PM hola a tots moltes gracies per el vostre o como se diga apoyo jajaja,me alegra saber q se rompen esos topicos de rivalidad entre madrid y barcelona q muxa gente quiere q sea asi, como nosotros apoyamos bcn92 os agradecemos q nos apoyeis ahora viva madriz2012 Bitxofo March 13th, 2005, 08:46 PM Visca MadriT 2012! I BCN serà subseu olímpica... ;) (Ya sé que ya he posteado aquí, pero es para subir este hilo de nuevo) :) Sky March 14th, 2005, 02:35 AM Una botiga tatua de franc l'escut del Lleida La botiga lleidatana especialitzada en tatuatges Original Tattoo i la Unió Esportiva Lleida han arribat a un acord per tal de regalar a un seguidor de l’equip un tatuatge de l’escut del Lleida. Aquest tatuatge serà permanent, és a dir, et permetrà portar per sempre la imatge identificativa del teu club a la pell. La persona que finalment es tatuï podrà decidir el lloc i la mida del dibuix. -- E-Notícies. Llampec March 14th, 2005, 01:59 PM Un altre català amb MADRID 2012 Suerte! :) Sky March 14th, 2005, 02:01 PM Benvingut Llampec!!! :cheers1: Llampec March 14th, 2005, 02:04 PM Benvingut Llampec!!! :cheers1: Gràcies, sky!! I... començem a treballar per LLEIDA 2016 oi? :banana: Sky March 14th, 2005, 03:51 PM Todo se andará... :D:D Gabe March 14th, 2005, 05:26 PM sincerament, tant me fa si els hi donen les olimpiades o no...la meva vida no canviarà com no ho va fer durant les olimpiades de bcn....... Miacum March 19th, 2005, 03:34 AM Moltes gracies a tots ,amics, per el vostre apoyo a Madrid 2012. Barcelona amb Madrid y Madrid amb Barcelona amics per sempre. :love: y tambien :cheers1: Bitxofo March 19th, 2005, 06:41 AM Moltes gracies a tots ,amics, per el vostre apoyo a Madrid 2012. Barcelona amb Madrid y Madrid amb Barcelona amics per sempre. :love: y tambien :cheers1: Totalmente de acuerdo: BCN--->:love:<---MAD ;) dirdam March 19th, 2005, 03:14 PM Moltes gracies a tots ,amics, per el vostre apoyo a Madrid 2012. Barcelona amb Madrid y Madrid amb Barcelona amics per sempre. :love: y tambien :cheers1:El senyor Miacum està començant a caure'm molt bé :D. Sky March 21st, 2005, 08:14 PM http://www.unioesportivalleida.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3364 Apassionant baralla entre seguidors de la Unió Esportiva Lleida i de la Gramanet. Comencen parlant d'un fan pesat i acaven discutint sobre Fidel Castro tot passant pel GDP. Algunes perles seleccionades: MENOS MAL QUE LA MAYORIA DE LLEIDA NO PIENSA COMO ESTOS PALLESES, QUE NADA MAS SACAN Y VENDEN FRUTA PODRIA. A VER SI NOS DAIS UNA ALEGRIA Y DESCENDEIS A 2º B y luego por no pagar a los jugadores a 3º, GLAMANET GLAMANET, PREFIERO SER DE LA GLAMANET, ANTES QUE SER LO QUE SOBRA DE CATALUNYA.MAÑOS QUE SOIS MAÑOS ABANS MANYO LLEIDATA QUE DE GLAMANEÉ zaibel, tic flipant! pos per si no ho sas lleida es la comarca on més es parla català de tota catalunya o sigui k tu sabràs lo k dius... a més per si no ho saps el lleidatà es un DIALECTE del català, és a dir es català al cap i a la fí, per lo de pagessos ben orgullosa estic de k la comarca de lleida( lleide) i no furmatja, tuthom, etc.) produeixi el 60% pel k fa a agricultura de tota espanya (i tinguem la millor universitat d'agrònoms per ex. k està relacionada amb això) i no es k siguem mig maños esk hem agafat paraules i les hem adaptat( no totes), k son els barbarismes i castellanismes, o sigui k no digos rucades pk si akí parlem amb la "e" o la "o", per allí parleu amb la "u" i la e k es més una "a". Pagesos sí, no volem fabriques químiques k contaminin el medi ambient i l'aigua, estimem la natura i com a bons catalans som molts de nosaltres pagesos ( bon cop de falç).Però el problema k hi ha esk molts de nosaltres ens sentim per una part rebutjats per ser catalans i per una altra rebutjats per ser lleidatans dins de catalunya. Conclusió LLEIDA INDEPENDENT!! tema futbolístic : no digueu rucades k sens ha pujat al cap això de 2a A, pk som el 2n EKIP K MÉS ANYS HA ESTAT A 2a A!!! ho sigui k estem més k acostumats, el 5-0 es anecdotic, pk vam ser els 1rs de grup i vam pujar a 2a A sent l'únic ekip k no va perdre cap partit, hem guanyat al valencia CAMPIÓ de la LLIGA i la UEFA k semble k ningú sen recordi!! però lo més important esk hem sigut i som un ekip de 2a A tota la vida i això no tots els ekips ho poden dir.( a part de tenir un molt bon camp de futbol!) VISCA EL LLEIDA!!!!! els que venim de pagesos n'estem orgullosos, cap problema? a mes el nostre dialecte es unic i inconfundible, tambe us heu de posar amb nosaltres per aixo? ara entenc perque diuen tantes rucades i es que la contaminacio que tenen a bcn els hi entra mes al cap del que pensava. jajaaja pringadetes Leridanos!! iros preparando porque el martes estaremos todo el comando Singuerlin al completo. el Cuchillas, el Chente´n Pie, el Culebras, el Pako, el Isma, el Navajete ... todos iremos todos. con platillos. a joderos la noche. a daros por culo, a eliminaros, payasetes que sois unos payasetes. FORÇA GRAMANET!!! FORÇA SINGUERLIN!! jeros March 21st, 2005, 09:25 PM Jurl... el Inzagui aquest crec que és el Torete! Sky March 29th, 2005, 11:24 AM Up!!! El diari MARCA regalarà pulseres oficials de Madrid 2012 aquest dissabte: http://www.marca.com/promocionesmarca/pulsera_madrid2012/anuncio.gif No sé si comprar-ne un parell perquè m'agrada col·leccionar coses... I qui sap, potser dintre de 30 anys pots guanyar-te uns calerons venent-ne a l'eBay (o el que hi hagi en el futur). :D Met March 30th, 2005, 09:22 AM Diumenge de la setmana passada, abans de Pasqua, hi havia un article al dossier central setmanal de La Vanguardia on es parlava de la rivalitat entre el Gallardón i l'Aguirre. Deia que Gallardón estava canviant el seu discurs olímpic... per començar a concienciar a tothom que els Jocs del 2012 els organitzarà París i que cal treballar per deixar un molt bon projecte de cara a una nova candidatura madrilenya. a10! :runaway: Met March 30th, 2005, 09:27 AM El diari MARCA regalarà pulseres oficials de Madrid 2012 aquest dissabte. MARAGALL LUCE A REGAÑADIENTES LA PULSERA DE MADRID 2012 MIENTRAS RUIZ-GALLARDÓN BRINDA CON CAVA http://web.lavanguardia.es/mtk/20050330/LVG200503300042vbI002.jpg175.jpg Gallardón y Maragall comparan sus pulseras tras acabar el acto oficial La Vanguardia - 30/03/2005 Póntela y muestra tu apoyo a la candidatura Madrid 2012. Pero Pasqual Maragall no se la puso, al menos no inmediatamente. Y Alberto Ruiz-Gallardón casi se queda -al final la consiguió- sin la foto que iba buscando: la del presidente de la Generalitat y ex alcalde olímpico sumándose a la moda de las pulseras luciendo el último modelo, la que pregona Madrid como futura sede de los Juegos Olímpicos del 2012.Yasí de sintonizados, ambos mandatarios presidieron ayer el acto que oficializaba la incorporación de Madrid como miembro del alto patronato de Casa Àsia. Ocurría en el Pati dels Tarongers, en el Palau de la Generalitat, cuando el alcalde de Madrid y el presidente del Govern hicieron su entrada tras esperar pacientemente la demora del alcalde de Barcelona, Joan Clos, también presente en el acto. Ante la frontera periodística de cámaras y flashes, Gallardón sacó su bolsa de pulseras rojas con las que obsequió al séquito de políticos. "No me la pongo, porque si lo hago no la veréis", se justificaba Maragall ante la prensa. Yasí, con la pulsera en el bolsillo, el president daba inicio a la firma del convenio que oficializa la entrada del Ayuntamiento de Madrid en Casa Asia. Una rúbrica que va acompañada de la creación de una sede de Casa Àsia en Madrid y una aportación de 180.000 euros durante los tres años de vigencia del convenio, los cuales se destinarán a la realización de actividades que fomenten las relaciones culturales y económicas con Asia desde la capital española. Gallardón coronó su rúbrica afirmando que Madrid y Barcelona deben ser "socios naturales" y basar sus relaciones en un "espíritu de cooperación", en lugar de la "competencia permanente". "La unión hace la fuerza", dijo el alcalde de Madrid parafraseando a su homólogo de Barcelona, con el que se comprometió a dar su apoyo para que en la capital catalana también se abra una sede de la Casa de América. Así se acabará la "especialización" que suponía el hecho de que hasta ahora "Madrid se orientara hacia América y Barcelona hacia Asia" a través de sus respectivas "casas", argumentaba Clos. Pero el abrazo de Gallardón a sus "socios naturales" se topó con el "sí, pero" de Maragall. El president aseguró que "Barcelona, o Catalunya, y Madrid son tan imparables juntos como inigualables o insustituibles cuando se enfrentan, en una rivalidad que a todos nos enriquece". Es más, Maragall sentenció el acto afirmando que el convenio subscrito ayer "no es incompatible con la competencia" que existe entre ambas ciudades, "sino al revés". Una vez acabado el acto y ya de vuelta al Pati dels Tarongers, la imagen fue totalmente diferente. El president ya lucía la vistosa pulsera roja con la que Madrid pregona su candidatura olímpica. No antes de que Gallardón fuera obsequiado con un brindis regado con cava catalán. --------------------------------------------------------------------------- a10! :runaway: javi82 April 5th, 2005, 08:08 PM Què, fem ja la porra pel Madrid-Barça d'aquest cap de setmana? :D Vaig encertar q els dos s'anaven a la porra en octaus de finals de la Champions, aquesta vegada crec q guanyarà el Barça fàcil... Així q com s'ha de posar un resultat, doncs 1-4 (amb hat-trick d'Etoo) :banana2::banana2::banana2: Sky April 5th, 2005, 08:19 PM 0 - 5 Quatre d'Eto'o i un de Ronaldinho. xD TeKnO_Lx April 5th, 2005, 08:21 PM Forza Barcelona!!!! i Love Camp Nou :D jeros April 5th, 2005, 09:12 PM Thanks! :D Jo crec que caurà un 1-1. Sky April 7th, 2005, 01:04 AM http://img127.exs.cx/img127/9765/equipacion8cn.jpg Bitxofo April 7th, 2005, 02:12 AM http://img127.exs.cx/img127/9765/equipacion8cn.jpg ¿EQUiPACiÓN? :sleepy: Met April 7th, 2005, 01:26 PM ¿EQUiPACiÓN? :sleepy: Equipamenta. :D No em desagrada. El que m'agradaria és que el pantaló els faci un culet tan maco com als jugadors de l'Espanyol, Deportivo o Saragossa... :tongue4: a10! :runaway: daxerr81 April 8th, 2005, 08:06 AM El Barça negocia utilizar Montjuïc a cambio de edificar en Les Corts • La operación prevé la demolición del Miniestadi y el Blaugrana y la venta de la finca de Sant Joan Despí • El filial azulgrana jugaría en el Estadi Olímpic y las secciones se trasladarían al Palau Sant Jordi DAVID TORRAS BARCELONA El Barça y el Ayuntamiento de Barcelona han iniciado contactos sobre un ambicioso proyecto del club para remodelar la zona del Camp Nou, en Les Corts, que implicaría la modernización del estadio y la desaparición del Palau Blaugrana y del Miniestadi, así como la edificación de pisos. El plan, que reportaría importantes beneficios económicos al club, incluiría el traslado de las secciones y del fútbol base azulgranas a la montaña de Montjuïc, que el consistorio desea revitalizar ante la próxima marcha del Espanyol. Las conversaciones, que se desarrollan con la máxima discreción y en las que han participado el alcalde, Joan Clos, y el presidente azulgrana, Joan Laporta, se encuentran en fase embrionaria. Pero la operación cuenta con puntos de interés comunes, según reconocieron fuentes de ambas partes a este diario. El Barça hace tiempo que desea explotar las grandes posibilidades económicas de los terrenos que rodean el Camp Nou y el Miniestadi, en una operación similar a la del Madrid con la Ciudad Deportiva. Josep Lluís Núñez ya lo intentó reiteradamente durante su mandato, con el proyecto Barça 2000, pero siempre chocó con la oposición vecinal. RENOVAR EL CAMP NOU El ayuntamiento entiende que este nuevo proyecto es más respetuoso con el entorno y estaría dispuesto a estudiar una eventual recalificación de parte de esos terrenos del Barça para construir viviendas, a cambio de ajardinar y urbanizar la zona. Esta vez, en la negociación se incluye un nuevo elemento que podría influir en un posible cambio de actitud del consistorio: Montjuïc. El ayuntamiento quiere alcanzar su eterno objetivo de que la montaña olímpica tenga más vida. La marcha del Espanyol a Cornellà, prevista para septiembre del 2007, dejará un vacío difícil de llenar. Pero el Barça ha entrado en escena y el ayuntamiento lo ve como inquilino ideal. Las circunstancias, además, juegan a favor de este posible traslado a Montjuïc. La Ciudad Deportiva azulgrana en Sant Joan Despí está topando con muchos obstáculos y las instalaciones tampoco responden a las necesidades deportivas. Ni siquiera el número de vestuarios se ajusta a los campos de entrenamiento. Los conflictos judiciales con algunos de los pequeños propietarios de los terrenos afectados no acaban de resolverse y podrían incluso obligar a dar marcha atrás en alguna de las obras que ya se han ejecutado. INGRESOS POR TERRENOS Ante estas dificultades, y con los contactos iniciados con el ayuntamiento, el Barça evalúa la posibilidad de desprenderse de la Ciudad Deportiva, cediéndola a Sant Joan Despí a cambio de poder vender una parte recalificada. El club también se ha planteado convertir esta instalación en la Ciudad del Socio, un punto de encuentro para todos los socios. Es una opción más romántica, que supondría renunciar a esos ingresos y que parece más improbable. La operación supondría una importante inyección económica que, junto con los ingresos obtenidos por los terrenos del Miniestadi, servirían para financiar la renovación del Camp Nou. No sólo eso. El Barça tendría dinero para invertir en fichajes. De hacerse efectivo este acuerdo, Montjuïc desempeñaría la función de Sant Joan Despí. Acogería la mayor parte de los entrenamientos del primer equipo y del fútbol base, empezando por el Barça B, que jugaría sus partidos en el Estadi Olímpic, convirtiéndose en el nuevo inquilino. Los equipos de baloncesto, balomano y hockey jugarían en el Palau Sant Jordi, pese a que este traslado despierta reticencias tras la fallida experiencia del básquet en los 90. Al principio, el Barça pretendía construir un pabellón multiuso en el lugar que ocupa el Miniestadi. Pero ahora ha cambiado de idea. norreport April 15th, 2005, 12:53 AM El fundador del Espanyol tendrá calle en Barcelona LA VANGUARDIA - 14/04/2005 BARCELONA | REDACCIÓN El fundador del RCD Espanyol, Ángel Rodríguez, tendrá una calle en Barcelona, según informó ayer la directiva del club barcelonés, citando una confirmación del concejal de Cultura, Ferran Mascarell. El Consistorio de Barcelona aceptaría así la petición de la Gran Peña Españolista Manigua. A través de un comunicado, el Espanyol ha agradecido la decisión del Ayuntamiento, esperando que el nombramiento de la calle con el nombre de su fundador se produzca "lo antes posible". En 1900, Ángel Rodríguez era un estudiante de la Universitat de Barcelona que había seguido con detenimiento la evolución del fútbol en Gran Bretaña, y que propuso a sus compañeros de facultad ponerlo en práctica en la ciudad. De esta manera, nacía el 28 de octubre la Sociedad Española de Football, origen del actual club. la vanguardia Met April 21st, 2005, 08:11 AM EL CLUB CATALÀ CONFIRMA EL SEU PROJECTE D'EXPANDIR-SE PER L'ORIENT L'esborrany del contracte pel qual el Barça promocionarà els Jocs Olímpics del 2008 ja està redactat Laporta encapçalarà l'expedició barcelonista que anirà la setmana que ve a Pequín per firmar l'acord L'entitat, que espera lligar tres partits de gira a la Xina, admet que l'opció de Qatar Airways està aparcada El Barça lluirà la paraula Beijing a la samarreta. Al club blaugrana li ha fet el pes la sucosa oferta del govern xinès per ser el primer espònsor de la roba del primer equip i la setmana que ve està previst que es firmi ja oficialment l'acord definitiu. Les negociacions estan "molt avançades", segons sostenen fonts de l'entitat catalana; tant, que el contracte en esborrany ja està redactat i només queden per revisar els diversos detalls que tot acord d'aquesta magnitud engloba. La setmana pròxima està programat que el president del Barça, Joan Laporta, i els dirigents de màrqueting del club es desplacin a Pequín per signar el contracte d'esponsorització de la samarreta, que permetrà a l'entitat barcelonista cobrar 19 milions d'euros per temporada durant cinc anys, més una part variable que fluctuaria fins a un màxim de set milions més en funció dels resultats de l'equip. Aquest acord amb el govern xinès podria convertir la samarreta del Barça en la més ben pagada, per sobre de la del Juventus (22 milions), però la directiva barcelonista també considera altament interessant aquesta oferta xinesa per altres arguments col·laterals. És per això que ja s'ha arribat a perfilar el missatge exacte que lluiria la samarreta blaugrana. Hi ha tres opcions: gravar-hi el logo Beijing 2008, afegir-hi a més a més les anelles olímpiques o decantar-se per inscriure-hi simplement el nom de la capital xinesa. Els experts de màrqueting asseguren que durant els pròxims cinc anys la Xina serà el mercat d'esport més gran del món. El país més poblat del planeta (1.300 milions d'habitants) acull cada vegada més esdeveniments esportius mundials, factor i símbol del seu desenvolupament econòmic, amb la perspectiva dels Jocs Olímpics de Pequín 2008 i dels Jocs Asiàtics del 2010, i, en aquest sentit, el país té un potencial afegit amb què no compta, per exemple, l'altra oferta finalista que estudiava el Barça per esponsoritzar la samarreta, la de Qatar Airways. La proposta econòmica de les línies aèries qatarianes és similar a la del govern xinès, però el club blaugrana admet que està "aparcada" i que la disposició no és fer cap subhasta en cas que faci una contraoferta superior a la de Pequín 2008. El Barça subratlla que estratègicament el beneficia més entrar fort en el mercat asiàtic, on el club calcula que té 20 milions de simpatitzats -15 milions a Xina-, que en l'àrab, i per això està ultimant també amb el govern xinès una gira de tres amistosos per Pequín i Xangai i altres acords referents a drets televisius sobre partits de l'equip barcelonista. www.avui.com ---------------------------------------------------------------------------- No em sembla pas malament. :okay: a10! :runaway: Meditt April 21st, 2005, 01:13 PM Doncs si no hi ha més remei que posar publicitat, em sembla que és la millor opció... és una publicitat relacionada amb l'esport, i d'una projecció internacional brutal... amb un mercat enorme... dins de la decepció de posar-hi més publicitat (ja ténen el logo de Nike) almenys resultarà força decent... entre això i la gira asiàtica, potser acabarà sent veritat que el Barça és el millor representant de Catalunya a l'estranger. I la Xina és peça clau del futur d'aquest planeta. Marlon April 22nd, 2005, 12:01 AM Equipamenta. :D No em desagrada. El que m'agradaria és que el pantaló els faci un culet tan maco com als jugadors de l'Espanyol, Deportivo o Saragossa... :tongue4: a10! :runaway: eh? Comparteixo gustos amb tu i no m'havia fixat en aquest detall!! Met April 23rd, 2005, 08:04 AM eh? Comparteixo gustos amb tu i no m'havia fixat en aquest detall!! xD! És que el color blau elèctric queda molt bé.... i si a sobre plou mentre fan el partit encara se'ls arrapa més... mmmmmmmmmmmm :D Els pantalons de l'Atlético de Madrid tampoc tenen desperdici! http://www.clubatleticodemadrid.com/es/primerequipo/jugadores.asp http://estaticos.elmundo.es/elmundodeporte/futbol/2004-2005/liga/deportivo-afp.jpg http://www.futebolmundo.com.br/imagens/espanyol.jpg http://www.as.com/diarioasmedia/impresa/media/200501/11/futbol/20050111dasdaiftb_33_I_SCO.jpg Bé aquesta no és del cul però és força suggerent... ;) http://i.esmas.com/image/0/000/003/979/osasunaNT_.jpg :drool: :tongue4: a10! :runaway: Bitxofo April 23rd, 2005, 09:51 AM Déu meu MET! Calentorruuuuuuuuuuuuu... :D Marlon April 24th, 2005, 11:00 PM Màlaga 0 - Barça 4 Amb aquesta victòria, la lliga s'acosta una mica més. Queden només 5 partits. El Madrid a 6 més el gol average. Amb 3 victòries més, campions segur. Aquesta la teoria, potser a la pràctica amb 2 victòries més n'hi haurà prou. Campions, Campions !!! Bitxofo April 25th, 2005, 03:59 AM Tant de bo!! :) Sky April 30th, 2005, 03:36 PM Amunt!!! Si avui el RM perd amb la Reial Societat la cosa es ficarà molt interessant per a nosaltres. :colgate: Marlon April 30th, 2005, 04:36 PM Si avui perd el RM i demà guanya el Barça, ens podem proclamar campions la setmana vinent guanyant a València. Si això passa, jo intentaré anar-hi! Met May 1st, 2005, 10:56 AM Si avui perd el RM i demà guanya el Barça, ens podem proclamar campions la setmana vinent guanyant a València. No sé encara que ha fet el Madrid, m'acabo de llevar... Però seria una passada ser campions guanyant al València... Imperialisme català i desfeta espenyola alhora... xD! a10! :runaway: Sky May 1st, 2005, 02:48 PM Doncs més val que guanyem avui. :sleepy: Marlon May 1st, 2005, 10:40 PM Companys! la lliga cada vegada s'acosta més. Avui hem tornat a guanyar, tot i que l'Albacete no ens ho ha posat fàcil. Ja només falta guanyar 2 dels quatre partits que queden per ser campions. Hi ha una remota possibiltat de ser campions al camp del València la propera jornada i és que el Madrid perdi contra el Ràcing al Bernabeu i el Barça guanyi al València. Jo crec que la lliga la guanyarem a València, al camp del Llevant i si no, a casa contra el Villareal. El que ha fet aquesta directiva del Barça i l'equip enguany té molt de mèrit. Si fa només 2 anys ens ho diuen, quan anàvem sisens i fent pena, amb un equip per renovar, endeutats fins a les celles, per culpa del Gaspar & company, no ens ho hauríem cregut. I, a més, front a un Madrid galàctic nascut del "pelotazo", plegat de figures, més ric que mai, i també més prepotent que mai. Això encara fa que tingui més mèrit! Hush May 2nd, 2005, 01:27 AM Visca el BARÇA!!! Ja la tenim aquí... Met May 2nd, 2005, 10:56 AM Si el barsa gana la liga es porqué ZP es culé. Asco me dais polacos... carod ya ha conseguido otro benefício más de su chantaje al gobierno de TODOS los ESPAÑOLES. La liga a cataluÑa para detrimento de MadriZ... :sleepy: --------------------------------------------------------------------- Tot arribarà... El Barça és un símbol de catalanitat, i ho saben... En l'ambient que hi ha ara a l'Estat, no us estranyi llegir coses com aquestes... xD! CAMPIONS!!! :drunk: a10! :runaway: Bitxofo May 2nd, 2005, 07:55 PM Nos odiarán más todavía... xDDDDDDDDDDDDDDDD :D Jordi Berlín May 2nd, 2005, 08:01 PM Si el barsa gana la liga es porqué ZP es culé. Asco me dais polacos... carod ya ha conseguido otro benefício más de su chantaje al gobierno de TODOS los ESPAÑOLES. La liga a cataluÑa para detrimento de MadriZ... :sleepy: --------------------------------------------------------------------- Met, et noto com abduït... :eek: Bé, l'amiga Espe ja ha dit que ZP beneficia Catalunya perquè és del Barça. Quina gran argumentació política, resultat, sens dubte, d'anys d'estudi i de profundes reflexions... stromboli May 3rd, 2005, 02:22 PM Guanyareu la lliga... contra el Vila-real :) Marlon May 3rd, 2005, 11:07 PM Si el barsa gana la liga es porqué ZP es culé. Asco me dais polacos... carod ya ha conseguido otro benefício más de su chantaje al gobierno de TODOS los ESPAÑOLES. La liga a cataluÑa para detrimento de MadriZ... :sleepy: --------------------------------------------------------------------- Tot arribarà... El Barça és un símbol de catalanitat, i ho saben... En l'ambient que hi ha ara a l'Estat, no us estranyi llegir coses com aquestes... xD! CAMPIONS!!! :drunk: a10! :runaway: Met? No ho has llegit encara? Jo en altres fòrums més futbolers, ja ho he llegit. I encara t'has deixat allò de l'ajuda arbitral gràcies al recolzament del Barça a la reelecció de Villar, com si només depengués del Barça, jeje! I, ara, és quan nosaltres els contestem: Victimistes (i a més, en aquest cas, sense raó) Sky May 3rd, 2005, 11:14 PM La veritat és que alguns clubs haurien de tenir una mica de cura amb això de criticar tant els arbitres, perquè a algun "afeccionat" li semblarà que li donen carta blanca per anar i agredir els col·legiats... L'estil Mourinho, per entendre'ns... javi82 May 4th, 2005, 12:06 AM La veritat és que alguns clubs haurien de tenir una mica de cura amb això de criticar tant els arbitres, perquè a algun "afeccionat" li semblarà que li donen carta blanca per anar i agredir els col·legiats... L'estil Mourinho, per entendre'ns... Avui a les semifinals de Champions han sortit enmig del partit a Anfield el Jimmy Jump i un altre paio amb barretina i li han tirat una bandera del Barça a la cara del Mourinho... :sleepy: Marlon May 4th, 2005, 12:14 AM Avui a les semifinals de Champions han sortit enmig del partit a Anfield el Jimmy Jump i un altre paio amb barretina i li han tirat una bandera del Barça a la cara del Mourinho... :sleepy: No fotis? No el podrien tancar en aquest boig que només busca protagonisme i fa mal la bona imatge del Barça! Sky May 4th, 2005, 09:32 AM A ningú li sap greu l'eliminació del Chelsea pel mafiós del seu amo i l'entrenador xulopicines? :D Sky May 5th, 2005, 12:17 PM Joan Laporta viatja a la Xina per tancar l'acord de patrocini de la samarreta http://www.diariosport.com/vivo/recursos/fotos/foto_106430_CAS.jpg Joan Laporta, Ferran Soriano i Marc Ingla volen tancar, els pròxims dies, l'acord d'esponsorització per a la samarreta del primer equip del Barça. Els tres directius han viatjat fins a Pequín per tancar un acord amb l'administració xinesa, que de fet serà qui aportarà els diners. En concret, el Barça espera ingressar entre 19 i 26 milions d'euros per temporada. Ja fa dies que representants del Barça, liderats per Xavier Faus, negocien aquest acord amb el govern xinès, però a l'hora de la veritat Joan Laporta ha preferit tancar l'acord ell mateix. El primer equip del Barça durà publicitat de Pequín a la samarreta a partir de la temporada que ve. Segons ha pogut saber Catalunya Ràdio, el club blaugrana cobrarà 19 milions d'euros fixos per cinc temporades i tindrà 7 milions en concepte de variables per promocionar la ciutat xinesa que acollirà els Jocs Olímpics del 2008. A la samarreta del Barcelona s'hi podrà llegir Beijing o Beijing 2008, que són les dues opcions que li ha donat el govern xinès. Tant el president Joan Laporta com el vicepresident econòmic, Ferran Soriano, i el de màrqueting, Marc Ingla, són ara mateix de viatge a la Xina per posar la firma a l'acord. -- Elsesports.net Sky May 5th, 2005, 12:19 PM Algú ja parla de diners tacats de sang, de promocionar una dictadura, d'ajudar a terminar amb la nostra industria textil, etc. Què en penseu vosaltes? Met May 5th, 2005, 12:25 PM Algú ja parla de diners tacats de sang, de promocionar una dictadura, d'ajudar a terminar amb la nostra industria textil, etc. Què en penseu vosaltes? Crec que es publicita uns Jocs Olímpics d'una ciutat concreta. En tot cas hauria de ser el Comitè Olímpic Internacional qui anés amb més cura otorgant els Jocs... ;) No crec que les multinacionals que publiciten la resta d'equips siguin gaire modèliques alhora de complir amb les lleis laborals i medioambientals... Tot el que es digui serà pura enveja, i com sempre els catalans sempre anem per davant... crec que hi haurà un abans i un després... l'esport esponsoritzant l'esport. :okay: a10! :runaway: Sky May 5th, 2005, 01:04 PM De realitzar-se seria el contracte més lucratiu que mai s'hagi aconseguit en el món del futbol... :eek: http://www.elmundodeportivo.es/mundo-img/20050505a/60_archivo55_graphic_10_1_2_20050505_YBA01M1.EPS.jpg Bitxofo May 5th, 2005, 06:09 PM :sleepy: Met May 6th, 2005, 05:13 PM Football sponsership FC Barcelona, the Spanish soccer league leaders, are on Friday expected to announce a €100m sponsorship deal with the Chinese government to promote Beijing, the host city of the 2008 Olympic Games. Publicat avui en una columna de primera plana al Finantial Times (http://news.ft.com/cms/s/13037d6c-bd94-11d9-87aa-00000e2511c8.html) a10! :runaway: Met May 6th, 2005, 05:19 PM El Barcelona ha deixat pràcticament tancat l'acord de patrocini per a la seva samarreta amb el govern de la Xina. El president blaugrana, Joan Laporta, torna ja cap a Barcelona, per presenciar demà el partit entre el Barça i el Ciudad Real de la Lliga de Campions d'handbol. Així doncs, l'acord està gairebé tancat i, per segellar-lo definitivament, dos dels directius que han viatjat amb Laporta, Marc Ingla i Ferran Soriano, soparan aquesta nit amb els representants xinesos per a posar punt final a les negociacions. L'acord de patrocini seria per cinc anys, a raó d'uns 19 milions d'euros fixos, més set d'incentius per èxits esportius i una altra quantitat menor. El principi d'acord firmat en aquest viatge llampec haurà de ser ratificat dimarts a la junta directiva del Barcelona, i el club té previst tornar a la Xina d'aquí a unes tres setmanes per tancar l'acord de patrocini per cinc anys, a raó d'uns 19 milions d'euros fixos, més set d'incentius per èxits esportius i una altra quantitat menor. En les pròximes hores, el club barcelonista informarà a través de la seva pàgina electrònica (www.fcbarcelona.com) dels acords subscrits a la Xina. www.telenoticies.com ------------------------------------------------------------------------------ a10! :runaway: Sky May 7th, 2005, 11:38 AM Uns diuen això: Ingla: "Progressen les negociacions" La delegació del FC Barcelona desplaçada a Pequín, encapçalada pel president Joan Laporta i els vice-presidents Ferran Soriano i Marc Ingla, ha treballat en les darreres hores per concretar un acord de patrocini. El vicepresident responsable de màrqueting del FC Barcelona, Marc Ingla, ha manifestat a Barça TV i a fcbarcelona.com que "aquest dies hem estat treballant intensament a Pequín i de fet hem continuat i progressat amb les negociacions per un possible acord amb una organització líder a la Xina". Ingla s'ha mostrat optimista afegint que "de fet, les converses són francament positives i continuaran durant les properes setmanes amb intensitat. Esperem donar més detalls a mesura que avanci el procés i arribem a la seva conclusió". El president Joan Laporta, que ha estat present en les negociacions, ja viatja cap a Barcelona per assistir al partit de tornada de la final de la Lliga de Campions d'handbol que es disputarà al Palau Blaugrana entre el Barça Cifec i el Ciudad Real. -- http://www.fcbarcelona.com/cat/noticias/noticias/n05050613.shtml Sky May 7th, 2005, 11:39 AM Els altres això: Está hecho • Ambas partes firmaron ayer un protocolo de intenciones y en tres semanas se realizará la presentación Pekín será el patrocionador del FC Barcelona las próximas cinco temporadas. La delegación barcelonista desplazada a la capital china limó ayer los principales flecos que todavía no estaban concretados con las autoridades locales para que el equipo luzca la publicidad de la ciudad en sus camisetas. Una cláusula de confidencialidad del contrato impidió a los dirigentes blaugrana hacer público el acuerdo, que no se dará a conocer hasta dentro de tres semanas. Para esa fecha ya se espera que el Barça se haya proclamado campeón de Liga. De momento, las dos partes firmaron un protocolo de intenciones. El Gobierno chino prefiere presentar el compromiso con el Barça en un acto pomposo en Pekín que contaría nuevamente con la presencia de los dirigentes barcelonistas, además de altas autoridades del país. El objetivo de la espectacular presentación es que el nombre de la capital china empiece a sonar por todo el mundo vinculada ya con los colores blaugrana. El presidente, Joan Laporta, emprendió ayer el viaje de regreso hacia Barcelona junto al jefe de protocolo, Ramon Pujol, una vez que ya se habían fijado las bases definitivas del acuerdo y se firmó el protocolo de intenciones. Laporta estará esta tarde en el palco del Palau para presenciar la final de la Copa de Europa de balonmano. Los vicepresidentes Ferran Soriano y Marc Ingla regresarán hoy con el resto de la expedición y todos juntos informarán el martes en la junta directiva del acuerdo alcanzado. Marc Ingla reconoció ayer en la página web del club que “las conversaciones han sido francamente positivas y continuarán las próximas semanas con intensidad. Esperamos dar más detalles a medida que avance el proceso y que lo concluyamos”. De esta manera, los jugadores lucirán a partir de la próxima temporada el nombre de Beijing –Pekín en chino– en sus camisetas. Uno de los futbolistas de la primera plantilla que opinó sobre el compromiso con el Gobierno chino fue Oleguer Presas. El de Sabadell señaló que “no tengo conocimiento de la economía del club, pero soy culé y toda la vida he visto la camiseta sin ningún slogan. No me gusta el actual modelo económico, pero es el sistema que hay y ante todo prefiero la subsistencia del club”. -- http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=33&idioma=CAS&idnoticia_PK=208586&idseccio_PK=614&h= Sky May 7th, 2005, 11:41 AM I per embolicar més la troca... : LAPORTA VUELVE DE CHINA SIN HABER FIRMADO NADA • El club se limita a decir que "progresa la negociación". El viaje de Joan Laporta a China para intentar el patrocinio de la camiseta del primer equipo de fútbol con las autoridades de aquel país se ha saldado con otro paréntesis. Lo que preveía como un regreso triunfal se ha convertido para el presidente del Barcelona en otro intento de explicar cómo se puede cruzar medio mundo para volver sin nada firmado. Según el Barça, existe un acuerdo por el cual el Gobierno chino estaría dispuesto a pagar 19 millones de euros anuales, más incentivos por títulos y otras regalías, durante cinco temporadas. Dicho acuerdo, de existir, aún no se ha rubricado. Los chinos dicen no haber manejado nunca semejantes cantidades, y los vicepresidentes Marc Ingla y Ferran Soriano se han quedado en Pekín para seguir negociando. Pero existe otra versión, más rocambolesca. Según fuentes consultadas por AS, el Barça negocia en realidad con las juventudes comunistas chinas la creación de una empresa de explotación. Dicha organización posee, entre otros negocios, un periódico gratuito, y se sospecha que la publicidad que finalmente luciría la camiseta blaugrana sería la de esa cabecera, y no la de la ciudad de Pekín ni la de los Juegos Olímpicos de 2008. El club mantuvo ayer un profundo hermetismo informativo. En su web, lo único que se produjo fue pasadas las 20:30. Ahí, el vicepresidente decía: "Hemos continuado y progresado con las negociaciones para un posible acuerdo con una organización líder en China". El club dice que dentro de "dos o tres semanas" tendrá lugar un nuevo viaje, esta vez para rubricar el pacto. Malestar en la junta y un SMS De rebote, el viaje de Marc Ingla y Ferran Soriano a Pekín podría abrir un nuevo cisma en la junta del Barça. Porque mientras ellos están en Asia, el directivo artífice del negocio, Xavier Faus, del área de Operaciones y Economía, fue desplazado a último momento y dejado en tierra sin previo aviso. Faus se enteró a través de los medios del viaje de sus compañeros. Otros directivos fueron informados por Laporta mediante un SMS, lo que ha generado un gran malestar. Como ocurrió con Sandro Rosell y el protagonismo que cobró con el fichaje de Ronaldinho y Deco, ahora le ha tocado a Faus. Soriano e Ingla no estaban dispuestos a perder más cuota mediática en favor de un simple directivo. Faus no ha hecho declaraciones a la prensa porque desde el departamento de Comunicación del club se lo han impedido. -- http://www.as.com/articulo.html?d_date=20050507&xref=20050507dasdaiftb_16&type=Tes&anchor=dasftb javi82 May 7th, 2005, 08:24 PM Sky, no t'esperis res més de l'As... :sleepy: Atenció a l'article d'ahir de Tomás Guasch: ----- Deben estar en Port Aventura Ninguna de las grandes empresas del mundo se ha interesado por la camiseta del Barça. Ahora parecía que lo iba a hacer Pekín, pero nadie en la capital china esperaba a Laporta. Ni Pekín 2008, ni la Federación china de fútbol, ni los encargados del turismo pekinés que estarían interesados, según el Barça, en publicitarse en la zamarra azulgrana. Es difícil pensar que una ciudad que va a organizar unos Juegos Olímpicos necesite otra vía de proyección exterior. Pero los chinos son muy chinos y quizá ven en el Barça lo que nadie antes vio. El despacho de la agencia EFE que reproducimos aquí al lado es demoledor. Nadie esperaba la visita del Kennedy barcelonista y sus satélites. ¿Estarán en realidad en Port Aventura vestidos de mandarín y subidos al Dragón Khan? :sly: Todo este show debe de hacerle muchísima gracia a la industria textil catalana. Empresarios del sector como el ex presidente Montal deben de ver con alegría este proyecto de matrimonio entre los chinos y su Barça. Pero todo huele a gran tomadura de pelo y a confirmación de la inferioridad de esta junta azulgrana :sly: con la primera que conquistó China desde el fútbol español: la del Real Madrid. ¿Se imaginan a Florentino aterrizando de estrangis en cualquier aeropuerto de este mundo? Pues eso. ----- :hi: Sky May 7th, 2005, 08:38 PM És el seu estil. El dia abans de qualsevol esdeveniment relacionat amb el Barça vaticina una hecatombe pel club, però si s'equivoca, a l'endemà "si te he visto no te acuerdo". :D Marlon May 7th, 2005, 08:48 PM Sky, no t'esperis res més de l'As... :sleepy: Atenció a l'article d'ahir de Tomás Guasch: ----- Deben estar en Port Aventura Ninguna de las grandes empresas del mundo se ha interesado por la camiseta del Barça. Ahora parecía que lo iba a hacer Pekín, pero nadie en la capital china esperaba a Laporta. Ni Pekín 2008, ni la Federación china de fútbol, ni los encargados del turismo pekinés que estarían interesados, según el Barça, en publicitarse en la zamarra azulgrana. Es difícil pensar que una ciudad que va a organizar unos Juegos Olímpicos necesite otra vía de proyección exterior. Pero los chinos son muy chinos y quizá ven en el Barça lo que nadie antes vio. El despacho de la agencia EFE que reproducimos aquí al lado es demoledor. Nadie esperaba la visita del Kennedy barcelonista y sus satélites. ¿Estarán en realidad en Port Aventura vestidos de mandarín y subidos al Dragón Khan? :sly: Todo este show debe de hacerle muchísima gracia a la industria textil catalana. Empresarios del sector como el ex presidente Montal deben de ver con alegría este proyecto de matrimonio entre los chinos y su Barça. Pero todo huele a gran tomadura de pelo y a confirmación de la inferioridad de esta junta azulgrana :sly: con la primera que conquistó China desde el fútbol español: la del Real Madrid. ¿Se imaginan a Florentino aterrizando de estrangis en cualquier aeropuerto de este mundo? Pues eso. ----- :hi: És patètic! I pensar que quan surt per la tele encara li ric les gràcies però per ruc que és! Sky May 7th, 2005, 08:52 PM Aquest és una mica de l'estil Rodríguez Ibarra. Quan està a casa seua tot és destil·lar verí en contra teua, però si el tens al davant et surt de paio simpaticot i mosqueta morta. Marlon May 7th, 2005, 08:54 PM Companys!! El Barça s'ha proclamat campió d'Europa d'handbol, derrotant al Ciudad Real, equip fet a cop de talonari, per 29-27 al Palau Blau-grana. Com ha dit el nostre president Laporta, som el club amb més copes d'Europa del món (bé d'Europa, els de fora no la poden guanyar). I, ara, a esperar que arribi el moment en què ens proclamem campions de lliga! Proposo que quan així sigui, fem alguna celebració especial! Marlon May 7th, 2005, 08:56 PM Aquest és una mica de l'estil Rodríguez Ibarra. Quan està a casa seua tot és destil·lar verí en contra teua, però si el tens al davant et surt de paio simpaticot i mosqueta morta. Tens tota la raó. Un tio que escriu això ho fa per a un públic determinat que vol llegir aquestes cosetes encara que no les subscrigui. No té ètica professional! Sky May 7th, 2005, 11:14 PM El circuito de Catalunya, con la candidatura de Madrid 2012 El circuito de Catalunya, escenario del Gran Premio de España, apoya a la candidatura de Madrid para organizar los Juegos Olímpicos de 2012, para lo cual ha montado diversas pancartas en lugares estratégicos con el lema en inglés "Barcelona supports Madrid 2012" (Barcelona apoya Madrid 2012). El cartel de mayores dimensiones ocupa casi toda la parte superior de la tribuna principal, visible desde todo el trazado por los 120.000 espectadores que llenarán el circuito barcelonés, para presenciar la quinta prueba del campeonato del mundo de Fórmula Uno. Otros carteles de menor tamaño también han sido colocados en otros lugares estratégicos del circuito, como en la entrada a la calle de boxes. -- EFE. deBarna May 7th, 2005, 11:41 PM Em podeu dir quan anuncien la ciutat que els acollirà??? L'altre dia al programa El Club de TV3 feien un debat sobre Madrid 2012 i les seves possiblitats. Tant Anna Grau (corresponsal de l'Avui a Madrid) com la "jefa" de la revista Marie Claire (Joana nosequè) deien que no hi ha realment massa il·lusió per acollir el 2012 degut a que flota pels aires madrilenys una sensació de que no seran la candidatura vencedora... Què en penseu? Els madrilenys-catalans que tenim per aquí (Dirdam & Co. :D) què n'opineu? Jo crec que no hi ha res perdut ni segur. Vinga Madrid, ànims!! Sky May 7th, 2005, 11:50 PM Avui 60 dies exactos... :) A la web del Comité hi ha un contador: http://www.olympic.org/uk/news/events/117_session/index_uk.asp Bitxofo May 8th, 2005, 12:36 AM Companys!! El Barça s'ha proclamat campió d'Europa d'handbol, derrotant al Ciudad Real, equip fet a cop de talonari, per 29-27 al Palau Blau-grana. Com ha dit el nostre president Laporta, som el club amb més copes d'Europa del món (bé d'Europa, els de fora no la poden guanyar). I, ara, a esperar que arribi el moment en què ens proclamem campions de lliga! Proposo que quan així sigui, fem alguna celebració especial! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :D Bitxofo May 8th, 2005, 12:40 AM El 7 de juliol, oi?? Urban Dave May 8th, 2005, 12:53 AM 5 de juliol crec, bueno a principis de juliol Bitxofo May 8th, 2005, 01:51 AM 5 de juliol crec, bueno a principis de juliol Fresón sobrepasado por DavoR en su Ferrari... :D rufi May 8th, 2005, 01:54 AM :weird: Marlon May 8th, 2005, 03:44 PM Mireu l'estil d'en Tomàs Roncero a l'AS: El alirón, más cerca. 5-0. Tal y como estaba previsto. Las cuentas de O Rei Luxemburgo son como Butragueño ante Dinamarca en Querétaro: infalibles. La Cofradía del Clavo Ardiendo sigue disfrutando de sus días de sodoma y gomorra. Somos felices, salimos a la calle sin complejos, repartimos sonrisas sin cobrar peaje por ello y le contamos al pueblo que nos escucha, que ya es legión, la única gran verdad: "Amigos, el Madrid va a ganar su Liga número 30. El alirón del Barça tendrá que esperar. Aquest any... tampoc". Dios castiga sin piedra ni palo. Sobre todo la prepotencia. Resulta que los Laporta Boys pensaron primero en regresar de Mestalla por carretera para festejar hoy la conquista del título subiendo por los pueblos del sur de Cataluña. Alguna voz coherente les hizo rectificar, pero contraatacaron pidiendo a las autoridades del aeropuerto del Prat que habilitasen la Terminal C ante la avalancha de hinchas que acudirían para cantar el "campeones, campeones". Ingenuos... Valencia al ataque. Lo bonito del fútbol es que apasiona por igual a indios y vaqueros, a homeless y banqueros. Hoy se llenará de colorido Mestalla para tumbar al Barça, acercarse a la Champions y dejar la Liga al Clavo Hirviendo. Los piques con el Valencia de los últimos años han caducado. Si lo dudan, vean la preciosa publicidad institucional pagada por el club levantino para alentar a su afición ante la llegada del líder: "Porque Mestalla estará a reventar; porque tenemos que ganar; porque esta afición merece noches de Champions; porque nuestros jugadores no nos fallar porque nosotros no fallaremos a nuestros jugadores; porque en Mestalla la fiesta es sólo nuestra; porque tenemos espíritu de campe porque todos somos Antonio López; porque 'tots a una veu...'. Porque somos el Valencia; Juntos, siempre campeones. Un único sentimiento: Amunt Valencia". No sé ustedes, pero a mí se me ha puesto la piel de gallina. Si yo fuera Aimar, Di Vaio o Mista, hoy me haría una petaca con Etoo, Ronaldinho y compañía. La Liga en fallas. La clasificación (Barça 78; Real Madrid 75) es una homenaje al concurso de AS: Ligamanía. Cofrade Raúl. Los alrededores del Bernabéu, horas antes de la académica manita al Racing, presagiaban tarde de fiesta mayor. En el California me encontré con mis cofrades, liderados por Toñín, que con su capote de Enrique Ponce y montera tapando calva creciente iba repartiendo orgulloso decenas de papeletas para alistarse a la Cofradía del Clavo Ardiendo. "Tomás, me han llegado solicitudes de Jerez, Murcia, Cáceres, Asturias, Teruel... ¡y Barcelona!". También lo pide por carta María Cristina Martín, de Valladolid. O Alberto, cincuentón que se autodefine como "vikingo fiel de San Sebastián de los Reyes". Llegan los líderes de la Peña Barajas, la Peña Los Dos, tres peñas de Toledo... Todos creen. Me mensajean tras la victoria mis amigos el Chato, Antonio, Juan y Agustín: "Raúl es el Cofrade Mayor y Ronaldo la imagen que veneramos camino del trono de la Liga". Os quiero. Erre que erre. Raúl & Ronie; Ronie & Raúl. La 'doble R' del ataque del Madrid es tan contundente como el Renault de Fernando Alonso o los cañonazos de Rafa Nadal desde el fondo de la pista. Madridistas ambos, por cierto. Los números no engañan. Ronaldo se pone con 20, a tres (bonito número) de Etoo y de ese Barça que está a la misma distancia. Veo cierta desconfianza en la fiera mirada de Samu. Y Raúl ya lleva 250 golitos con su blanca firma. Pasan los años y la vida sigue igual. El Barça, temeroso. Piensan como la niña de Poltergeist. "Ya están ahí...". Urban Dave May 8th, 2005, 05:11 PM ???? En fi, un altre suport que s'ha donat a la candidatura de Madrid desde Catalunya ha estat al circuit de Catalunya, amb un gran teló que ha donat començament a la cursa d'aquest diumenge :D Confide May 8th, 2005, 05:16 PM A mi me la suda bastant aquesta candidatura, tot el que sigui Espanya i no fagi referència a Catalunya... no m'interessa massa jarepeich May 8th, 2005, 06:41 PM Entro aquí para agradecer el detallazo que han tenido en Montmeló con nuestra candidatura. Igual que puse a parir a Laporta y compañía por pasar del tema, sería injusto que ahora no reconociese el detalle tan bonito que han tenido en el GP de Catalunya de F-1. Me ha emocionado ver ese cartel inmenso de apoyo a Madrid 2012 antes de la salida, en el momento de máxima audiencia en todo el mundo. Gracias a todos los catalanes que apoyan la candidatura y que se sentiran tan felices el día que nos den las olimpiadas como yo con 11 años cuando me quedé boquiabierto con la ceremonia de inauguración de Barcelona 92 (aun conservo el vhs grabado) y tuve el honor de ir a ver las finales de gimnasia y atletismo. Todo el país salió ganando en el 92, y estoy seguro tambien será así en 2012 o cuando sea. rufi May 8th, 2005, 06:47 PM :grouphug: Urban Dave May 8th, 2005, 06:57 PM Gracias Jare! ;) javi82 May 8th, 2005, 07:31 PM Ui, q dir del Roncero... quasi un ultrasur disfressat de periodista :hammer: Però els seus xats amb els lectors dels dilluns són memorables, la millor manera de començar la setmana rient, pq diu cada cosa... A veure si poso aquí un recull del més 'destacat'... :lol: :hi: Sky May 8th, 2005, 09:56 PM València 0 - Barça 2 Això està fet! :colgate: Sky May 8th, 2005, 10:01 PM La web de l'AS: http://www.as.com/portada/imgs/portadas/sinfallar.jpg Toc, toc? Hi ha algú? Encara espereu que "falli"? :D Marlon May 8th, 2005, 10:31 PM La web de l'AS: http://www.as.com/portada/imgs/portadas/sinfallar.jpg Toc, toc? Hi ha algú? Encara espereu que "falli"? :D Jeje, potser aquesta setmana encara continuaran venent fum! CAMPIONS, CAMPIONS!!! (ara diran: lo peor es que gana un equipo no español (com va dir el Chendo quan el Barça els va guanyar una fina del Copa del Rei) dirdam May 8th, 2005, 10:36 PM Em podeu dir quan anuncien la ciutat que els acollirà??? L'altre dia al programa El Club de TV3 feien un debat sobre Madrid 2012 i les seves possiblitats. Tant Anna Grau (corresponsal de l'Avui a Madrid) com la "jefa" de la revista Marie Claire (Joana nosequè) deien que no hi ha realment massa il·lusió per acollir el 2012 degut a que flota pels aires madrilenys una sensació de que no seran la candidatura vencedora... Què en penseu? Els madrilenys-catalans que tenim per aquí (Dirdam & Co. :D) què n'opineu? Jo crec que no hi ha res perdut ni segur. Vinga Madrid, ànims!!No podia esperar menys de l'Anna Grau. Aquesta dona sembla que li surti urticària cada cop que parla de Madrid. En fi :sleepy:. Doncs deBarna, el proper cap de setmana aniré a Madrid i ja et diré a la tornada com estan els ànims a la ciutat. Jo imagino que tothom és conscient que la gran favorita per emportar-se les olimpiades és París, però això no crec que tingui res a veure amb la il·lusió de la gent per acollir les olimpiades. Dubto que hi hagi una altra candidatura amb més suport popular que la de Madrid que gaudeix d'una unitat immillorable inclòs entre els partits polítics. Per cert, la data de l'elecció crec que és el 6 de juliol. Jordi Berlín May 8th, 2005, 10:40 PM No podia esperar menys de l'Anna Grau. Aquesta dona sembla que li surti urticària cada cop que parla de Madrid. En fi :sleepy:. Home, no crec que sigui tant... Viu allà des de fa uns quants any i crec que fins i tot s'ha casat fa poc amb un madrileny. Sky May 8th, 2005, 10:40 PM No podia esperar menys de l'Anna Grau. Aquesta dona sembla que li surti urticària cada cop que parla de Madrid. En fi :sleepy: Doncs crec que un dia va dir que estava casada amb un madrileny... :runaway: dirdam May 8th, 2005, 10:43 PM Pobret :D. Bé, tampoc és tan estrany. La Rahola es va casar amb un navarrès del PP :D. javi82 May 9th, 2005, 01:03 AM I ara preferiu q el Madrid perdi contra el Sevilla (i seríem campions abans de jugar), o q es guanyi la lliga guanyant (o empatant) el partit contra el Llevant? A mi em sembla q per una vegada voldré q el Madrid no perdi... :D :hi: Sky May 9th, 2005, 01:06 AM Victòria del RM a Sevilla, empat del FCB amb el Llevant i gran victòria triumfal a casa davant el Vila-Real. :colgate: Sensenick May 9th, 2005, 01:07 AM No us queixareu, us hem deixat guanyar xDDDD Si això, intenteu, no fotre massa al Llevant, que si espabila el Mallorxca encara s'en va a 2ª... però per altra banda, no vull que guanye el Sevilla perque ens quedem sense Champions... complicad està a cosa..... Bitxofo May 9th, 2005, 04:01 AM Pobret :D. Bé, tampoc és tan estrany. La Rahola es va casar amb un navarrès del PP :D. Vols dir?? :eek2: Visca MadriZ 2012!! :wink2: Bitxofo May 9th, 2005, 04:11 AM Campiooooooooooons, campiooooooooooooooooooooooons... :happy: Sky May 9th, 2005, 10:50 AM Mireu l'últim article del Guasch. Sembla que vulgui dir que el València es va deixar guanyar per pancatalanisme. xD ¿Y SI EL LÍO ES COSA DEL LEVANTE? El Valencia camina imparable hacia la Intertoto tras empatar en Soria y palmar en plan ridículo ante un Barça que no le hizo seis por pura solidaridad mediterránea, imagino. Y eso, delante de una entregada afición de Mestalla, que encajó el repasito con media sonrisa. ¿Acaso se fue con Ortí y Benítez aquella afición tremenda que llevaba en volandas a su equipo, incluso cuando se quedaba con diez y el reto parecía perdido? Da la impresión de que estos años de gloria valencianista han convertido al club en una especie de Barça-2 que se alegra tanto o más jorobando al Madrid que ganando sus partidos. El Barça-1 aprovechó la ocasión y ganó un partido seguramente clave para la suerte de la Liga. Está a tiro de alirón y le felicitaremos cuando se produzca, especialmente a Ronaldinho y Etoo, los goleadores de ayer, que simbolizan la fuerza del equipo. Pero como nuestro fútbol es un vaso comunicante entre Barça y Madrid, daríamos ya un dinero para que mañana fuera sábado y asistir a un nuevo capítulo de este apasionante mano a mano. El Madrid debe seguir apretando en pos de la carambola y ganar en el Pizjuán porque el Levante se juega el bigote en el envite y quién nos dice que lo que no pasó en Mestalla sí pasa en el Ciudad de Valencia. Esto pinta de azulgrana subido, pero al cuadro le falta la última mano. -- mikimoto May 9th, 2005, 12:13 PM Sí, sí... Juas, sí, el València "pancatalanista", sobre tot tenint en compte, que si tens la genial idea d'anar a un partit amb una quatribarrada, el més fàcil és que no arribes viu al xiulit del principi del partit... :D Danzig May 9th, 2005, 12:19 PM sería injusto que ahora no reconociese el detalle tan bonito que han tenido en el GP de Catalunya de F-1. realmente era el GP de España de F-1 ;) Sky May 9th, 2005, 12:21 PM I si vas amb una rojigualda? :D Sky May 9th, 2005, 12:38 PM El GP de Catalunya és el de motos, no? :? mikimoto May 9th, 2005, 12:54 PM I si vas amb una rojigualda? :D Entres gratis :D jarepeich May 9th, 2005, 02:03 PM realmente era el GP de España de F-1 ;) Cierto, cierto, me confundí con las motos. alexbn May 9th, 2005, 02:08 PM Pues yo creo que será NYC quien se los lleve, por aquello del dar pena después del 11-S. gohcan May 9th, 2005, 02:14 PM Por esa regla, Madrid podría dar también pena por lo del 11-M ;) Me gustó el detalle de Barcelona Supports 2M12 :applause: Gabe May 9th, 2005, 02:45 PM Por esa regla, Madrid podría dar también pena por lo del 11-M ;) Me gustó el detalle de Barcelona Supports 2M12 :applause: sólo por curiosidad pq no me acuerdo....antes de las olimpiadas de bcn tb se sacaban pancartas enormes de apoyo en los demás campos, etc? sé que hubo mucho apoyo una vez consiguió las olimpiadas pero hasta que no se supo, es decir, el periodo en que se encuentra madrid 2012 ahora, creo que no hubo mucho ruido en este sentido. quizá me equivoque. gohcan May 9th, 2005, 02:59 PM Gabe, con lo que te aprecio, a veces eres un poco rebusca'o ;) Gabe May 9th, 2005, 03:37 PM Gabe, con lo que te aprecio, a veces eres un poco rebusca'o ;) no me malinterpretes gohcan....simplemente me pasó por la cabeza...es que no recuerdo cosas de ese estilo. Bitxofo May 9th, 2005, 04:41 PM Entres gratis :D Garrepes!! :D Bitxofo May 9th, 2005, 05:00 PM sólo por curiosidad pq no me acuerdo....antes de las olimpiadas de bcn tb se sacaban pancartas enormes de apoyo en los demás campos, etc? sé que hubo mucho apoyo una vez consiguió las olimpiadas pero hasta que no se supo, es decir, el periodo en que se encuentra madrid 2012 ahora, creo que no hubo mucho ruido en este sentido. quizá me equivoque. Pues te equivocas de medio a medio, Gabe. Ejemplo: Todos los trenes del metro de Madrid y todos los autobuses de la EMT de Madrid llevaban pegatinas con el logotipo preolímpico de BCN'92 en 1986. A mí se me saltaban las lágrimas de emoción... En aquella época no había tanto "anticatalanismo" . :) alexbn May 9th, 2005, 05:11 PM Añoramos aquella época. alexbn May 9th, 2005, 05:11 PM Por esa regla, Madrid podría dar también pena por lo del 11-MA NYC la conoce todo el mundo. A Madrid no. Vaya, supongo. Gabe May 9th, 2005, 05:31 PM Pues te equivocas de medio a medio, Gabe. Ejemplo: Todos los trenes del metro de Madrid y todos los autobuses de la EMT de Madrid llevaban pegatinas con el logotipo preolímpico de BCN'92 en 1986. A mí se me saltaban las lágrimas de emoción... En aquella época no había tanto "anticatalanismo" . :) ok, como he dicho yo era joven y apenas me acuerdo si los viejos os acordais más,pues mejor....de todas formas unas pegatinas en un metro no es mucho comparado con las mega-pancartas en los estadios de futbol, etc...eso si, si madrid consigue superar la fiebre de los pins en las gorras de las olimpiadas de bcn me postro a sus pies jajajajaja gohcan May 9th, 2005, 06:02 PM jejejej Jo tenia el meu pin de cobi Bitxofo May 9th, 2005, 06:30 PM ok, como he dicho yo era joven y apenas me acuerdo si los viejos os acordais más,pues mejor....de todas formas unas pegatinas en un metro no es mucho comparado con las mega-pancartas en los estadios de futbol, etc...eso si, si madrid consigue superar la fiebre de los pins en las gorras de las olimpiadas de bcn me postro a sus pies jajajajaja ¿Viejo yo? :eek: Gabe----->:bash:<---------Bitxofo >( Respecto a lo de la pancarta y las pegatinas, yo creo que pegatinas en TO2 los metros y TO2 los buses de Madrid era una pasada, pero bueno, para gustos hay colores... capuser May 9th, 2005, 07:34 PM ¿Viejo yo? :eek: Gabe----->:bash:<---------Bitxofo >( Respecto a lo de la pancarta y las pegatinas, yo creo que pegatinas en TO2 los metros y TO2 los buses de Madrid era una pasada, pero bueno, para gustos hay colores... I també amb pancartes al'estadi Santigo Bernabeu... Sky May 10th, 2005, 12:13 PM Els responsables de Pequín 2008 neguen qualsevol negociació amb el Barça El Comitè Organitzador dels Jocs Olímpics de Pequín 2008 ha emès un comunicat desmentint qualsevol negociació amb el Barça per patrocinar la samarreta blaugrana. Tot i aquest desmentiment, cal recordar que la directiva blaugrana negocia directament l'acord amb el govern xinès i no pas amb el Comitè Organitzador dels Jocs. De fet, Joan Laporta, Ferran Soriano i Marc Ingla van ser a Pequín la setmana passada aprofundint en les negociacions, que podrien tancar-se en els pròxims dies. D'altra banda, la directiva del Barça comença a donar forma a les celebracions pel títol de Lliga. Si els jugadors de Rijkaard el guanyen dissabte, les celebracions es faran diumenge. La voluntat del club és que els blaugrana facin un recorregut per la ciutat en autocar i que acabin al Camp nou, on es faria la festa amb l'afició. Diumenge no es passaria per la plaça de Sant Jaume. Tot i aquesta voluntat, des de l'Ajuntament de la ciutat encara no es dóna per fet que diumenge a la tarda hi hagi recorregut en autocar. -- Telenotícies. Sky May 10th, 2005, 12:14 PM Mireu l'aspecte de la seua web: http://en.beijing-2008.org/ Marlon May 10th, 2005, 05:37 PM Mireu aquest article de l'AS. Com poden publicar una cosa així? Yo digo que lo último que se pierde siempre es la esperanza. Si era difícil cuando el Barça le llevaba trece puntos al Madrid, ahora es más difícil porque queda menos tiempo por delante. Sin embargo, lo que yo quiero destacar es que el Madrid está haciendo todo para ganar la Liga. De los diez partidos que Luxa prometió ganar lleva ya siete y todos ellos jugando con la navaja en la garganta. Si esta Liga sigue existiendo es gracias al Madrid, que ya ha jugado siete finales. Todos los rivales le han jugado como si fuesen finales de la Champions League y al Barcelona, hasta el momento, sus rivales le juegan como si fuesen encuentros de pretemporada. A mí no me cabe duda de que si hubiese sido al revés, el Madrid ya sería campeón. A él todos los rivales le quieren ganar, al Barcelona no. Estoy de acuerdo con Luxa en que la fe es lo último que se pierde porque lo que no pasó en todo el campeonato puede suceder en tres partidos. Hasta ahora todo ha estado a favor del Barça: la suerte y la poca resistencia que le han plantado los rivales. Aunque el Madrid no gane la Liga a mí no me cabe nada más que aplaudir a esa plantilla después de la derrota en Getafe. Sólo el Madrid puede hacer algo así. Aun así sigo apostando a que el Madrid será campeón. Me sigo jugando la vida. Yo lo que he dicho lo voy a cumplir. Lo que me preocupa es que si el Madrid pierde la Liga, Florentino y el club no permitan un hecho de este calibre. Yo dije que me pegaría un tiro en el Bernabéu y no en otro lugar. Si el Madrid dice que sí, el hecho será consumado. Quisiera hacerle un pedido a Luxa: que saque todo la brujería brasileira y que se la mande al Barça para devolver la Liga al Madrid y a mí la vida javi82 May 11th, 2005, 01:41 PM Tomás Guasch de nou avui a l'As descarrega tota la seva bilis contra el Barça: Seguimos esperando al chino Los días pasan y la milonga china del Barça es más milonga: ya les pone verdes hasta el Financial Times que, en primera instancia, y como otros prestigiosos rotativos, mordió el anzuelo que le sirvieron Laporta y sus puntocom. La teoría de AS, sustentada en fuentes próximas a Pekín-2008, se confirma cada día que pasa. Una empresa de mercadotecnia inglesa y un grupo de chinos desconocido de tercera o cuarta categoría le propusieron al Barça un negocio más que complicado. La directiva azulgrana se apuntó a la juerga porque nadie, absolutamente nadie, en Oriente ni en Occidente, se había interesado en poner publicidad en la camiseta del primer equipo de fútbol. Seguimos, pues, esperando al chino de este cuento ídem, una vez que los chinos serios han manifestado que están al margen de este embrollo. El Barça aplazó la reunión de junta directiva que debía refrendar ayer el trato anunciado por Laporta con el chino, para dentro de dos semanas. Según la propaganda culé, se trataba del mayor negocio de patrocinio del mundo. ¿Es normal aplazarlo tanto tiempo y no correr a cerrarlo con la tesorería a cero, como la tiene el club? Pekín y la Prensa internacional hablan de tomadura de pelo. Si se confirma, sería para que Laporta y sus compinches dimitieran. Ha d'estar una miqueta desquiciat, suposo q de tant repetir-ho ell i el Roncero s'hauran cregut de veritat tot allò de la remuntada dels galàctics, el cagómetro i demés tonteries... :sleepy: Suposo que la vinyeta d'avui del Mundo Deportivo va per a gent com ell: :bleh: http://www.elmundodeportivo.es/mundo-img/20050510a/60_archivo55_graphic_10_1_2_20050510_YKAP10.EPS.jpg :hi: Miacum May 11th, 2005, 08:45 PM Muy buen detalle el de Barcelona supports Madrid 2012. Demuestra el gran apoyo de barcelona y los barceloneses a este proyecto. Moltes gracies Barna!!!! javi82 May 14th, 2005, 03:48 AM Ja és 14 de maig, el dia q el FC Barcelona després de 5 llargues temporades de sequera, guanyarà la seva 17ª lliga espanyola de la història: 1928/29, 1944/45, 1947/48, 1948/49, 1951/52, 1952/53, 1958/59, 1959/60, 1973/74, 1984/85, 1990/91, 1991/92, 1992/93, 1993/94, 1997/98, 1998/99, 2004/05. Em fa mooolta gràcia això q diuen ara els periodistes (de Madrid, és clar) dels 6 anys sense guanyar títols... És q no saben contar? Q passa, q si en aquesta fos campió de nou el València, haurien estat un any sense guanyar res? :crazy: No té cap sentit... Aquesta nit, tothom a Canaletes i a seguir després la festa!!! :banana::banana::banana: :cheers2: :dance: :D :hi: |