|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Fotoforum Foto's van wolkenkrabbers, skylines en de gebouwde omgeving. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
pazfoto.nl
Likes (Received): 0
|
Het grijze Groningen
Weer een keer een dagje vrij genomen om naar een stad te gaan waar ik nog nooit(!) geweest was.
We zijn met auto gegaan, heerlijk rustig op de weg in het noorden des Lands. En ja hoor, was weer grijs en saai weer. Zie hieronder een grote selectie van de foto's (ik had niet zo veel foto gemaakt namelijk) 1. 2. Meteen maar de Martinikerk opgegaan: 3. 4. 5. 6. 7. 8.Welke idioot dit verzonnen heeft????? 9. 10. Prachtige grachten hebben ze in Groningen. 11. En als laatste, de binnenkant van het Centraal Station, mooi gebouw maar ik had hem een stuk groter verwacht. Conclusie, Groningen is een mooie en gezellige stad. Ziet erg stedelijk uit qua bebouwing en als je niet van files houdt, DE ideale stad.
|
|
|
#2 |
|
Stadtaffe
|
Toffe serie!
![]() Ondanks dat je vooral foto's hebt vanaf bekende standpunten zitten er originele foto's bij. Onder andere door de uitsnijdingen die je maakt, bijvoorbeeld bij foto 3, 4 en 10. #8 : hate it or love it Het was trouwens een Italiaan die dit nodig vond om te laten bouwen, met instemming van de bevolking, dat wel. Referendum enzo. Voor sommigen het bewijs dat je beter een welstandscommissie kunt laten beslissen... die gaan minder af op de mooie tekeningen. Tegenstander van dit complex vinden dat dit ontwerp het referendum heeft gewonnen vanwege de fancy tekeningen. Ja, jammer van het weer.. Favoriet: #3
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
pazfoto.nl
|
Quote:
|
|
|
|
#4 |
|
Registered User
|
Ja, dat Groningen ziet er goed uit, mooie foto's !!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|/|/|\/|
|
Mooie serie! Je zou de thread trouwens niet 'Het grijze Groningen' moeten noemen, maar 'Grijs Groningen', want zoals het er nu staat lijkt het alsof het een grijze (/grauwe) stad is
Favo: #1, leuke streetscene
|
|
|
#6 |
|
Your advertisement here?
Likes (Received): 4
|
Ik vind zelfs een grijs Groningen mooi
![]() De binnenkant van het station is overigens wegens geldgebrek bij de bouw niet van pleisterwerk gemaakt, maar van papier-maché Wist mijn kunstgeschiedenisleraar me te vertellen.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|