|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
|
|
#1 |
|
DZ Modervador
Likes (Received): 381
|
DUBAÏ | UAE
Dubai (in Arabic: دبيّ, Dubayy) is one of the seven emirates and the most populous city of the United Arab Emirates (UAE). It is located along the southern coast of the Persian Gulf on the Arabian Peninsula. The Dubai Municipality is sometimes called Dubai city to distinguish it from the emirate.
Wikipedia image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() image hosted on flickr ![]() flickr
|
|
|
#2 |
|
I Want to Believe
Likes (Received): 36
|
|
|
|
#4 |
|
numidia country's
Likes (Received): 0
|
je n'aime pas dubai c'est une ville artificielle aucun charme rien que du tape a l'œil
|
|
|
#6 |
|
BANNED
|
SA RESSEMBLE DROLEMENT A ALGER
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Registered User
Likes (Received): 56
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
BANNED
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
SSC Algeria
Likes (Received): 69
|
.....pollueur de forum.... ça ne ressemble pas a alger et en tant qu'architecte je te dis tant mieux! dans toutes les écoles d'architecture du monde ont apprend au gens a crée des bâtiments authentique, et qui s'intègre a leurs lieu, ci quelle qu'un veux voir des building il va a chicago. pas a Alger, Alger doit développer une architecture moderne et méditerranéenne. et c'est pour ça qu'Alger a sont charme. maintenant je vois que tout ce qui est bling bling t'attire, c'est juste de la poudre aux yeux, dans 100ans c'est immeubles n'auront aucuns charmes...contrairement a ceux d'Alger la blanche qui 100ans apres ont toujours le leurs. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
BANNED
|
Quote:
, je veu juste voir des batiments bien finnit des routes,des trotoirs correct avec des tracages,des feux et des panneaux pour la circulation,avec un bon moblier urbain moderne!!
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Registered User
|
welcome every body 2 my beautiful place old home ... a city never looks the same twice
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| algeria, dubai, globe-trotter, skyscraper, uae |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|