daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine

Go Back   SkyscraperCity > Fun Forums > About the forums > Archive

Archive For threads worth keeping

Thread Tools
Old November 17th, 2004, 03:16 PM   #501
Devil85
Guest

Likes (Received):

Nu ook maar hopen dat men deze plannen ook doorzet

Sponsored Links

Old November 19th, 2004, 06:33 PM   #502
Deem
Registered User

Deem's Avatar

Likes (Received): 0

Ik zal binnenkort eens wat foto's gaan maken van de binnenstad! Daarnaast heb ik vanuit mijn nieuwe woning (catharinahuis) een mooi uitzicht over een gedeelte van de stad! Ook hiervan zal ik foto's maken. Ik moet alleen nog ff wachten voordat ik er internet heb, zodra ik dat heb zal ik ze gaan schieten.
Deem no está en línea  
Old November 19th, 2004, 06:37 PM   #503
Winus
heanig an

Winus's Avatar

Meer dan 500 posts al weer, tijd voor deel 3

Last edited by Winus; November 25th, 2004 at 02:23 PM.
Winus no está en línea  
Old November 19th, 2004, 08:01 PM   #504
EuroMaster
Illustrateur

EuroMaster's Avatar

Likes (Received): 299

in de schemering is de binnenstad lekker knus en stedelijk! reed er net weer doorheen. met alle lopende projecten, of ze nu snel of langzaam gaan, wordt het weer een leuke tijd!

bedankt voor de tip om naar de mu te gaan. de maquette is erg mooi en de plannen zien er leuk uit. misschien kan ik, of iemand anders een foto van de zijkanten maken om het skyline-effect te tonen. ziet er aardig uit. kennen jullie nog meer plekken in de stad waar ze maquettes tonen? ik ken verder nog alleen die van 'van aken' architectuur bij de wilmaflat aan de stratumsedijk
als ik me niet vergis, vlakbij de st joriskerk en de schouwburg. > er hangrt een poster van een toren voor de plek van het huidige kbc. het eerste ontwerp mocht er echt wezen. een heuze wolkenkrabber was het. helaas niet uitgevoerd. maar de kennedytoren is ook erg strak en mooi. maar als ik mocht kiezen......

over de st joriskerk gesproken. voor de renovatie was de top van deze kerk toch kopergroen? ik vond het in ieder geval veel mooier dan het bruin dat ie nu is.

Last edited by EuroMaster; November 19th, 2004 at 08:37 PM.
EuroMaster no está en línea  
Old November 20th, 2004, 12:37 PM   #505
Michel1974
Registered User

Michel1974's Avatar

Likes (Received): 29

Voila..

Michel1974 no está en línea  
Old November 20th, 2004, 02:51 PM   #506
Rocco
Rocco

Rocco's Avatar

zilveren sculptuur

naast al die torens op strijp s ben ik ook erg benieuwd naar die zilveren sculptuur die er staat. als je goed op de maquette kijkt zie je dat hij omringd zal zijn door water wat er omheen en onderdoor loopt. Ziet er een beetje Lars Spuybroek achtig uit.

Oja, de mediamarkt gaat hard. Ze hebben nu inmiddels een stijger gemaakt om te kunnen beginnen aan de brug die het gebouw met de piazza verbindt. Daar gaan we op kikken denk ik. Dat vergroot het gevoel van grote stad.

oja, peppelrode gat denk ik nog wel effe duren. Het werkterrein is leeg en alles is opgeruimd. Als ze al eenmaal zouden beslissen om te beginnen, gaat het nog lang duren. Het feit dat het al is opgeruimd, is wellicht een teken naar delay.
Old November 20th, 2004, 02:54 PM   #507
Balleke
Eindhoven de gextuh

Balleke's Avatar

Likes (Received): 2

mooie foto's ! het ziet er allemaal wel verzorgd en oke uit. had op strpijp s mss alleen op iets meer gerekend maar het ziet er zo wel erg lekker uit! en over het regentekwartioer daarbij ventose ook fijn dat ze daar de lucht inwillen gaan liefst mss nog paar metertjes hoger maar het ziet er wel goed uit!
Balleke no está en línea  
Old November 20th, 2004, 03:01 PM   #508
Devil85
Guest

Likes (Received):

Weet nie of er iemand omroep brabant gezien heeft, maar ze zijn van plan om aan de oostkant van eimdhoven de randweg compleet te maken door er een ondergrondse tunnel van 10 km !! aan te leggen. En trouwens ook nog: de KvK ziet geen plannen in de realisatie van Nimbus. Weet iemand hier iets meer van ????

Old November 20th, 2004, 03:10 PM   #509
caspervc
Registered User

caspervc's Avatar

10 km tunnel loopt hier ergens een draadje van
http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=135419

Casper
caspervc no está en línea  
Old November 20th, 2004, 03:13 PM   #510
dennol
...

Deze is interessant:

Laat mooi zien hoe het Emmasingelgebied en Strijp S zich tot elkaar verhouden met het Philips Stadion (en de torens van het Stadionkwartier, maar die moet je er zelf bijdenken) er tussen.
dennol no está en línea  
Old November 20th, 2004, 03:19 PM   #511
caspervc
Registered User

caspervc's Avatar

Wordt zeker een mooi stukje eindhoven daar, Dennol. Ik kan niet wachten tot het allemaal af is
Het emmasingelgebied met de Gender wordt straks een mooi en indrukwekkend stukje eindhoven, al is het te hopen dat het geen kil, modern en ongezellig stukje stad wordt..
caspervc no está en línea  
Old November 20th, 2004, 03:28 PM   #512
Balleke
Eindhoven de gextuh

Balleke's Avatar

ik ga iig geniete de komende paar jaar van eindhoven !
Balleke no está en línea  

Thread Tools

Posting Rules