|
|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#81 |
|
Cosa dire cosa fare
Likes (Received): 51
|
Waw, da's 1000 keer beter dan Siofok en omgeving. 5de foto vanop een heel steile heuvel? Lijkt wel vanuit een vliegtuigje.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Bike It!
Likes (Received): 472
|
Om af te sluiten enkele plaatjes van Tapolca, een stadje ten noorden van het meer.
In feite waren we met de trein op weg naar Sümeg een eind verderop. Maar we moesten overstappen én 3 uur wachten op een verbindende trein in Tapolca... Dus bleven we maar ter plaatse en genoten van het kleine meer, lekker eten, frisse wijnkelders en een heuse grot waarin je wat kan ronddobberen in een ondergronds meertje. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nog een laatste karretje... ![]() En we zijn rond. Bedankt voor het bekijken!
|
|
|
#83 |
|
Registered User
Likes (Received): 10
|
Dat het de moeite was
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
killed Laura Palmer
Likes (Received): 54
|
Een van de beste threads van het hele fotoforum. 't Is echt een prachtige reis geweest, en zo ook een beetje voor ons
|
|
|
#85 |
|
Cosa dire cosa fare
Likes (Received): 51
|
Ge doet mij goesting hebben om toch terug naar Hongarije te gaan
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
En ik kan de twee bovenstaande comments enkel maar be-amen (niet dat dat tweede zó veel moeite kost bij mij...)
|
|
|
#87 |
|
Registered User
Likes (Received): 11
|
'k zal binnenkort ook eens wat Hongaarse fotootjes van mij uploaden
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Architect-Urbanist
Likes (Received): 53
|
prachtige fotoreeks van een waarschijnlijk onvergetelijke reis
![]() onze jaloersheid moet wel duidelijk zijn zeker
|
|
|
#89 |
|
Bike It!
Likes (Received): 472
|
Wel bedankt hoor allemaal, maar nu ook weer niet overdrijven....![]() Ik vond Boedapest en omgeving schitterend, maar m'n reportage eerder gewoontjes. Mijn Polen en Lissabon- series vond ik persoonlijk beter. Een onvergetelijke reis, inderdaad. Zoals al onze reizen. Het was eerder een rustig, leuk tussendoortje na de wervelende Syrië-reis enkele maanden eerder. Maar dat Hongarije een absolute aanrader is voor elke steden- en openbaar vervoerfans, kunnen de meesten hier wellicht be-amen. Fantastisch land gewoon.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|