|
|
| daily menu » news links | rate the banner | guess the satellite | guess the city | one on one |
|
|
#41 |
|
Cosa dire cosa fare
|
Dat Vlaamse gedeelte is zelfs maar 500m, de spoorweg is niet de grens. Kijk maar eens rond Moelingen op Google Maps. Maar alleen op basis van een verschil in wegdek kan je het algemene verschil niet bepalen. Al twijfel ik er niet aan dat Walloniλ weer beter bezig is, al dan niet met Vlaams geld.
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
yimby
|
Quote:
Altijd even benadrukken dat elke verbetering in Walloniλ toch vooral met Vlaamse steun bereikt wordt. Ik zie dat op andere fora ook wel terugkomen.
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Urban Designer
|
Als we het daar over hebben, moeten we het misschien ook maar hebben over de ontwikkelingshulp van Wallonie aan Vlaanderen gedurende bijna 150 jaar Belgie. Maar dat is een heel andere discussie.Maar geen Nederlanders in Wallonie? Misschien toch maar eens in een gemeente zoals Dalhem gaan kijken.
Flickr Last edited by Kenien; December 5th, 2009 at 12:21 AM. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Cosa dire cosa fare
|
De vraag is, wat is er beter in de omgeving van een stad waar de voornaamste industrie gestopt is (Luik) dan een waar het mijnverleden gestopt is (Parkstad)? Ok, Riemst, Lanaken en Voeren zijn nu ook niet de meest welvarende gemeenten van Belgiλ, maar toch.
En tja, verleden is verleden. Wie weet gaat Afrika later ontwikkelingshulp moeten verlenen aan ons. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Superman
|
laten we dat maar niet hopen of het moed zijn dat afrika ineens het rijkste continent op de wereld woord
mauie stad achteβh duh duinen Under Construction Ministeries Wijnhavenkwatier (2 x 146m) New Babylon(140 + 100m) De Kroon (131.5m) Stadskantoor Leyweg (75m) Pharos (74m) De Haagsche Zwaan (74m) Proposed Bellevue (+/- 200m)Theater Toren (100m)Appartementen torens (2 x 100m) Koningin Julianaplein (93m) De Mornarch (74m) Anne van Buerenplein (70m) Built Hoftoren (142m) Het Strijkijzer (132m) Prinsenhof (109m + 3 x 75m) Castalia (104m) |
|
|
|
|
|
#47 |
|
zachte G, harde L
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Urban Designer
|
Het is niet te vergelijken met de aantallen in de rand van Brussel, maar het land van Herve en bepaalde gebieden in de ardennen zijn langzaam aan het vernederlandsen. (Voeren is ook weer overwegend Nederlandstalig door de Maastrichtenaren)
En over de zogenaamde lelijkheid. Ik vind zelf het land van Herve een van de mooiere gebieden van Belgie en ik denk de mensen die er negatief over zijn er nog nooit zijn geweest.
Flickr Last edited by Kenien; December 5th, 2009 at 09:54 PM. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Cosa dire cosa fare
|
Een van mijn volgende lange fietstochten heb ik al gepland en loopt o.a. daardoor, al blijft het daar beperkt tot de N627. 'k Ben wel eens benieuwd.
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Urban Designer
|
Daar zou ik echt niet over fietsen, die is levensgevaarlijk voor fietsers! Er zijn geen fietspaden en er wordt verschrikkelijk hard gereden. Ik zou via Val Dieu fietsen, kan je daar meteen een biertje drinken. Battice is sowieso een plek waar je niet naartoe wil, daar hebben ze het goede idee gehad om een bedrijventerrein bovenop het plateau aan te leggen. Je kan dan beter richting Amerikaans Kerkhof in Henri-Chapelle gaan, daar heb je echt een schitterend uitzicht.
Flickr Last edited by Kenien; December 6th, 2009 at 12:26 AM. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Cosa dire cosa fare
|
Ik zou vanuit Diepenbeek naar Troisvierges, de eerste stad in Luxemburg, willen gaan en via Maastricht terug en dat bleek de kortste weg te zijn
![]() 't Sowieso zijn voor als het wat langer licht is want het is 250 km en ik zou onderweg een paar foto's willen trekken
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|