|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#641 |
|
The only way is up
Likes (Received): 622
|
Mij ook, ik denk dat dit best te doen is en interessant voor het gros van de bezoekers.
|
|
|
|
|
|
#642 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Valt inderdaad mee vergeleken met Railz Miniworld (Ook wel mooi iets om naar te kijken trouwens, vooral met je (klein)kinderen/neefje/nichtje)
Toegangsprijzen Kinderen 3 t/m 12 jaar : € 6,00 Volwassenen: € 9,25 Senioren (65+) : € 7,50
| Hoogvliet Digitaal / Weekblad Hoogvliet | Mooi Hoogvliet (Veel foto`s!) | Oud Hoogvliet | -------------------------------------------------------------------------------------- Rotterdam; Dubai aan de Maas - Rotterdam; Rising from the ashes. |
|
|
|
|
|
#643 |
|
The only way is up
Likes (Received): 622
|
Het AD staat de laatste dagen bol van de artikelen over de Rotterdam. Van interessante weetjes tot onbenulligheden.
Aanstaande maandag is dus de opening?
|
|
|
|
|
|
#644 |
|
Bas
|
Wattuh? Moet je ook nog zomaar belasting betalen als je het schip wilt bezoeken? Drank is dan gratis, zeker?
Poot uittrekken, noem ik dat. En ik ben ook nooit van plan te gaan betalen voor het parkeren, anywhere, anyplace in Rotterdam. Ik snap overigens niet, waarom je op zo`n afgelegen plek buiten het centrum, op de kop van Katendrecht, moet betalen als je de auto daar neerzet.
|
|
|
|
|
|
#645 |
|
Tom Wolbrink
Likes (Received): 553
|
Blijdorp, Efteling, Slagharen, Noorder Dierenpark, Keukenhof etc, etc, vragen ook forse parkeertarieven.Verder is Rotterdam druk bezig om overal binnen de ring betaald parkeren in te voeren.
Komende series: Istanbul, Etna, Pompeï, Turijn, Genua, Milaan, Frankfurt, Napels, Piraeus, Athene, Kos, Limassol, Heraklion, Beiroet, Baalbek, Zakynthos, Lissabon, Praag, Berlijn, München, Hamburg, Lerwick, IJsland, Reykjavik, Luik, Emmen
|
|
|
|
|
|
#646 |
|
non stop...
Likes (Received): 3
|
de plekken waar voor niks de zon nog op komt worden steeds schaarser in de Randstad, dus het verbaasd me niet. Het is nogal een lap onontgonnen stuk pier dat daar kaal ligt te wezen. Op deze manier levert het nog wat op...
|
|
|
|
|
|
#647 | |
|
Registered User
Likes (Received): 205
|
Quote:
niet te doen als je daar eens voor de lol heenwil. Hopelijk blijven P&R wel gratis dan als ze t willen invoeren zo.
|
|
|
|
#648 |
|
Tom Wolbrink
|
Mijn gezinnetje (2 volwassen, kinderen 4 en 3 jaar):Blijdorp: € 68,00 Efteling € 87,00 (is 1 kind nog gratis ook) RailZ Miniworld € 30,50 Euromast € 23,00 Feyenoord - ADO eerste ring € 178,00 gezinsvak € 63,00 Excelsior - Cambuur Henk van Zon tribune € 60,00 Plopsaland Coevorden € 66,00 ss Rotterdam grote tour: € 41,50 Alle prijzen aan de kassa en excl. parkeren Ook nog leuk: Musical Amandla! Mandela in het nieuwe Luxor balkon 1: € 172,00 ABN AMRO World Tennis Tournament woensdag kids day: € 81,60
Komende series: Istanbul, Etna, Pompeï, Turijn, Genua, Milaan, Frankfurt, Napels, Piraeus, Athene, Kos, Limassol, Heraklion, Beiroet, Baalbek, Zakynthos, Lissabon, Praag, Berlijn, München, Hamburg, Lerwick, IJsland, Reykjavik, Luik, Emmen
|
|
|
|
|
|
#649 |
|
Bas
|
... Maar plassen bij Tankstation Bodegraven A12 is nog steeds gratis!
|
|
|
|
|
|
#650 |
|
non stop...
Likes (Received): 3
|
...het Groene Hart is geen Randstad....
|
|
|
|
|
|
#651 | |
|
Registered User
Likes (Received): 97
|
Quote:
Zo bezien is Blijdorp relatief goedkoop, want Blijdorp biedt met het Oceanium en de Rivierahal meer dan Antwerpen. (Antwerpen is overigens wel een plezierige dierentuin om te bezoeken.)
|
|
|
|
#652 |
|
Registered User
|
Antwerpen is inderdaad heel mooi en op het belgische deel staan best wat leuke foto's http://www.skyscrapercity.com/showth...=444550&page=4
![]() ![]() Even weer on topic... ik ga maandag de tour doen op de SS Rotterdam. ![]() Twijfel nog om met de auto of watertaxi te gaan weet iemand wat de parkeerkosten daar zijn?
|
|
|
#653 | |
|
Registered User
|
Quote:
Neem het OV/Watertaxi, of fiets ![]() (eerlijkheidshalve moet ik bekennen dat ik denk dat de watertaxi nog meer vervuiling veroorzaakt..) |
|
|
|
|
|
|
#654 |
|
Tom Wolbrink
|
Maandag ga ik er ook heen, maar ik zal netjes per fiets gaan (maar ja, woon er dan ook vlakbij natuurlijk
)
|
|
|
|
|
|
#655 |
|
Registered User
|
Zolang je geen drijfgas gevulde deodorant spuitbus gebruikt, ben ik voor.. Nb wel de deo, niet het drijfgas svp..
|
|
|
|
|
|
#656 |
|
Tom Wolbrink
|
Hij is open!!
Vanmorgen gelijk er naar toe geweest, kon om 9:00 uur nog geen kaartje kopen, maar om 10:00 uur dan aan boord, gelijk maar de grote tour gemaakt.
15-02: 1. Gele balonnen wijzen de weg image hosted on flickr ![]() 2. Het kaartje voor de grote tour image hosted on flickr ![]() Meer foto's, heel veel meer foto's volgen nog
|
|
|
|
|
|
#657 |
|
"Live free or die"
Likes (Received): 6
|
Fijn zeg, die flexibele werktijden van jou
Ik wacht met spanning op je foto's. Vrijdag(avond) mag ik ook... naar de Club Room!
|
|
|
#658 |
|
Member
|
Hopelijk was de wisselkoers € naar Ç gunstig. Benieuwd welke scheepsruimtes je precies bezoekt bij die tours.
|
|
|
|
|
|
#659 |
|
Registered User
Likes (Received): 7
|
Morgen een kijkje nemen aan boord
|
|
|
|
|
|
#660 |
|
Registered User
Likes (Received): 34
|
ss Rotterdam open voor publiek
15 februari 2010 Het grote publiek mag vandaag voor het eerst een kijkje komen nemen op de ss Rotterdam. Het voormalig vlaggenschip van de Holland Amerika Lijn op Katendrecht moet een belangrijke toeristische attractie worden. Op het schip kan worden gewinkeld, gedineerd en geslapen. Daarnaast is er een theater en kunnen er congressen worden gehouden. Deze week worden er proef-overnachtingen gehouden. Een aantal kamers is compleet vernieuwd, maar een aantal andere is in oude staat teruggebracht. Zoals de kamer waar koningin Beatrix in geslapen heeft. De renovatie van het 200 meter lange stoomschip heeft ruim 240 miljoen euro gekost. Het was ooit begroot op enkele tientallen miljoenen. Www.Rijnmond.nl
|
![]() |
| Tags |
| katendrecht, u/c |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|