|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#381 |
|
Registered Rotterdammer
Likes (Received): 15
|
Nee, rechts daarnaast, op de plek waar petit-restaurant Quinnie zat.
|
|
|
|
|
|
#382 |
|
Gewoon Blijdorup weet je
Likes (Received): 3
|
Ok, op die hoek dus. Er wordt dus horeca vervangen/vernieuwt helaas. Het word trouwens ook tijd dat er wat met dat Arke reisbureau gebeurt. Ziet er echt armoedig uit. Zou er heel graag een winkel van het kaliber Koekela in zien.
|
|
|
#383 | |
|
Dirk
Likes (Received): 43
|
Bericht vanuit de Welstand
![]() Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#384 | |
|
Registered User
Likes (Received): 108
|
Opvallend in de reactie van de commissie vind ik deze passage:Quote:
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
|
#386 |
|
a.k.a. Sequentia
Likes (Received): 64
|
^ Ja. Ontwerp is al klaar.
|
|
|
#387 |
|
t.a.f.k.a. AJB
Likes (Received): 187
|
Zie impressies van A2 studio hier ergens gepost.
|
|
|
|
|
|
#388 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
De aanpassing van de gevel van de Pathé-bioscoop kan het beste met behulp van een sloopkogel.
|
|
|
|
|
|
#390 |
|
The only way is up
Likes (Received): 637
|
Ik had eigenlijk gehoopt die piskleur eens kwijt te zijn. Hopelijk valt het in de praktijk mee.
|
|
|
|
|
|
#391 |
|
Registered User
|
Het blijft kaal. Waarom geen grote schermen aan de zijkant of maak van de pathé een voorbeeld project van Rotterdam Climative proof. Je zou er een hele groene bioscoop van kunnen maken, met flink wat groen op het dak. Kan pathé ook een mooi signaal afgeven.
|
|
|
|
|
|
#392 |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Groene gevel zie ik hier niet zitten eerlijk gezegd. Maar een groot scherm zou wel tof zijn. Desalniettemin ziet deze render er niet slecht uit. Benieuwd hoe het zal uitpakken.
|
|
|
|
|
|
#393 |
|
Registered User
Likes (Received): 108
|
Ik ben ook benieuwd. Misschien is er inmiddels nog het e.e.a. aan de gevel aangepast? Het zal in elk geval veel beter gaan worden dan die plastic golfplaten die nu de gevel vormen.
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#394 | |
|
Registered User
Likes (Received): 9
|
Quote:
Verder doet een groen dak een stuk minder dan je lijkt te denken. Het klinkt heel mooi en klimaatvriendelijk, maar in het grote duurzaamheidsverhaal is het vaker een gemakzuchtige wan-ingreep dan een echte oplossing. Het zou hier dan ook zeer weinig toe voegen. Als je hier écht wat mee zou willen doen dan zou Pathé miljoenen moeten investeren om het gehele pand aan te pakken, en aangezien ik geen reden heb om te geloven dat Pathé een groen imago ambieert zie ik dat niet gebeuren. |
|
|
|
|
|
|
#395 |
|
Registered User
|
Ik kan uit de render niet afleiden dat in de oostzijde van plint ook commerciële ruimte komt. Dit was echter wel de bedoeling toch, om het plein te verlevendigen?
|
|
|
|
|
|
#396 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#397 |
|
Registered User
Likes (Received): 9
|
Het is echter wel een flinterdun verhaal. Bovendien ligt het "probleem" van het plein bij de activering ervan. Een groene gevel verandert daar niets aan.
|
|
|
|
|
|
#398 |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
17-11-2010
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4.
|
|
|
#399 |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Het was moeilijk te zien door de sneeuw deze week, maar het afgezette gebied voor de bioscoop is weer toegankelijk dus ik neem aan dat de werkzaamheden daar zijn afgerond? Benieuwd wat ze hierna gaan aanpakken.
|
|
|
|
|
|
#400 |
|
met heimwee...
Likes (Received): 3
|
al die platanen rijen zijn een goede aanzet tot een fraai plein, nu het hele middenstuk ombuldozeren, de schouwburg en hartsuikerflats slopen en een hoge gedifferentieerde gevelwand aan de lijnbaanzijde neerzetten!
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|