|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#41 |
|
EVEN WUIVEN misschien
|
Kom ff opendoen anders...
|
|
|
#42 |
|
Registered User
Likes (Received): 5
|
Door omstandigheden (inbraak woning) had ik gisteren slechts de beschikking over een geleende compact cameraatje waardoor ik niet echt kwalitatief scherpe foto's kon maken.
Anyway, hier een korte verslag met mijn foto's Ik begon met een bezoek aan het CS om de nieuwe voorkant entree en de nieuwe metro-ingang te bezichtigen die ik nog niet had gezien: ![]() ![]() ![]() ![]() Rond 15.00 gingen we 24 meter naar beneden voor de rondleiding metrostation Rokin: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Na de rondleiding belandde we in de Beer Temple om een aantal verschillende Amerikaanse biersoorten te nuttigen: ![]() Met dank aan Wuppeltje voor de geslaagde en gezellige dag zowel boven als ondergronds |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Registered User
Likes (Received): 9
|
Ik moet mijn foto's eerst van RAW naar JPEG zetten en dan doe ik meestal ook wat kleine kleurcorrecties. Dat kost mij meestal een paar uur verspreid over een paar dagen.
|
|
|
#44 |
|
Registered User
Likes (Received): 105
|
@hugenholz: mooie foto's, ondanks dat je door vervelende omstandigheden moest improviseren.
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Hamburgemeester
Likes (Received): 17
|
Het was een geslaagde dag. Interessant om de bouw van dichtbij te zien, nu heb ik een beter beeld bij wat er allemaal komt kijken bij het bouwen van een ondergronds metrostation. En natuurlijk ook aparte biertjes geproeft bij The Beer Temple
![]() Mijn dank aan Wuppeltje voor deze geslaagde dag. Foto's zijn niet allemaal gelukt, dus die moet ik nog selecteren en wat kleur- en belichtingscorrecties toepassen. Ik zal ze binnenkort met jullie delen. |
|
|
|
![]() |
| Tags |
| fotowedstrijd, noord/zuidlijn |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|