daily menu » rate the banner | guess the city | one on one

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Holland Hoogbouw Forums > Overig > Urbanetics

Urbanetics Stedelijke discussies

Global Announcement

SkyscraperCity needs your help to do some house cleaning! please click here for more info!

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old March 26th, 2012, 08:54 PM   #10
railway stick
Bas

railway stick's Avatar

Ik kom in een Zoo voor bepaalde dieren. Daarop kies ik mijn dierenpark uit. Als ik straks in Emmen 30 euro moet betalen en zeg in Köln 17 euro, is de keuze snel gemaakt, zeker als je de auto vol andere betalende meerijders hebt of elders woonachtig bent (Arnhem of zo). Ik constateer hier vooral onder Emmenaren nog een teveel een oogkleppenmentaliteit, maar jongens, jullie dierenpark`wereld` bestaat straks ook nog over de grens. Juist dáár zit de concurrentie, met 18 dierenparken in het direkte bereik. Men wil gewoon een Olifant of een paar Apen zien, het maakt eigenlijk toch geen ruk uit of die in een woestijn leven of over de rotsen klimmen.
Is het educatieve-, welzijns- of levenswijze aspect nu werkelijk zo erg belangrijk voor een bezoeker? Verder zou ik niet weten dat de Emmer dierentuin zich opeens kan onderscheiden van die in Münster, Osnabrück of Hamburg. Lekker belangrijk.

O ja, en dan het parkeren. Dat zal in Emmen vast niet gratis zijn. Kijk, daar gaat weer 2,50 naar de Filistijnen. Niet iedereen weet in Emmen de gratis parkeerplaatsen te vinden. Of wordt straks de gehele stad betaald parkeren, om maar de kosten van de noodlijdende Zoo te kunnen bestrijden?
railway stick está en línea ahora   Reply With Quote

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules