|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#21 |
|
Rotterdammer!
|
^misschien gedacht dat de openingspost over aankomend weekend ging? Of Ace heeft gewoon hele lange nachtdiensten die tot het einde van het jaar duren
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Captain
Likes (Received): 2
|
K*T. Dacht i.d.d. dat 't over komend weekend ging ![]() Heb wel veel nachtdiensten i.d.d.. Begin nu al suf te worden. Zal i.i.g. tijd vrijhouden voor het festival van eind dit jaar.
|
|
|
#23 |
|
High there, what's up!
Likes (Received): 523
|
Update van het Wolkenkrabber Film Festival: na zes maanden proberen om een datum te prikken wanneer het Lantaren Venster uitkomt heb ik besloten dat we het ergens anders gaan doen. Die lui communiceren gewoon niet. Emails worden gewoon niet beantwoord of pas na lang aandringen wordt vertelt dat de eerder voorgestelde datum toch eigenlijk weer niet kan. Zelfs als je vraagt welke dagen hun zelf het beste uitkomt, dan geven ze niet thuis. Maar wel lekker naar buitenlandse filmfestivals als reden dat ze niet bereikbaar zijn. Buitengewoon onprofessionele organisatie daar, ben er helemaal klaar mee. Het is toch te genant voor woorden dat je wanneer je geld hebt en aanklopt bij een door de staat gesponsorde organisatie dat ze te belazerd zijn om een betalende klant binnen zes maanden te helpen met een datum voor een evenement. Ik ga nu Kriterion proberen.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Like it Vertical
|
Lijkt me prima uitwijkoptie. Vanuit de plint van de hoogste woontoren naar een plek waar je een after-borrel kunt houden met uitzicht op hoogbouwicoon Delftse Poort.
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Registered User
Likes (Received): 108
|
Hopelijk heb je daar meer succes.
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Registered User
Likes (Received): 7
|
huh. Ga dit melden/doorsturen binnen de organisatie (werk bij LV) want dit lijkt mij alles behalve wenselijk.
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
High there, what's up!
|
^ Dank. Ik heb echter al een mail gestuurd naar de directeur. Die reageert vlot, maar wel met een wel schaamteloos typische reactie, zie onder. Blijkbaar niemand binnen de organisatie die zoiets over kan nemen. Ik ga hier niet eens op reageren. Ze bekijken het maar.
---oooOooo--- Beste heer Kiers, Uw vraag is duidelijk. Helaas is Roderik op vakantie en zal ik toch even met hem moeten checken hoe het zit en wat de beste opties zijn voor een datum. Roderik is in de week van 23 oktober terug en ik garandeer u dat wij in die week met u een datum kunnen vaststellen voor het festival. Mvg Krijn Meerburg ---oooOooo--- Van: Jan Klerks Verzonden: donderdag 11 oktober 2012 18:33 Aan: Roderik Lentz; Krijn Meerburg Onderwerp: Re: Hoogbouw Film Festival Geachte heer Meerburg, Zoals u uit de onderstaande correspondentie kunt opmaken ben ik inmiddels al zes maanden bezig om te kijken of het mogelijk is twee filmzalen te huren in Lantaren Venter voor de organisatie van een wolkenkrabber film festival. We hebben er het budget voor, en ook qua programma hebben we boel op de rit. We zijn behoorlijk flexibel in het moment waarop we dit willen organiseren. Helaas lukt het ons maar niet om met uw organisatie een moment te prikken op dit te organiseren. Uw collega Roderik Lentz antwoord zijn emails stelselmatig niet, of weet pas na lang aandringen te melden waarom het ook deze keer niet kan lukken. Ook nu weet ik nog steeds niks en kan daardoor niet verder. Ik vind dit een buitengewoon onprofessionele gang van zaken. Met vriendelijke groet, Jan Klerks Directeur Stichting Hoogbouw |
|
|
|
|
|
#28 |
|
The only way is up
Likes (Received): 638
|
Dat kan ik me voorstellen. Hopelijk meer succes bij Kriterion.
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
Registered User
|
ok. anyway: i love kriterion: veel beenruimte, prachtig pantertapijt en fijn uitzicht.
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Registered User
|
Als je naam in de reactie ook nog een verkeerd gespeld wordt is het duidelijk hoe professioneel (of juist niet) men daar te werk gaat. Erg jammer, maar het is blijkbaar niet anders.
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Registered User
|
Ik was nog vergevingsgezind in mijn reactie.
|
|
|
|
|
#33 |
|
Kees
Likes (Received): 1
|
Misschien een mail via de Iphone?
Is inderdaad niet de manier hoe je met potentiële klanten om moet gaan.
|
|
|
#34 |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Kiers heeft wel een paar goede documentaires gemaakt. Geen belediging als een filmkenner je zo noemt.
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
High there, what's up!
|
We hebben met het AFFR afgesproken dat we een hoogbouw-programma gaan organiseren binnen het programma van het AFFR dat van 10 t/m 13 oktober zal worden gehouden dit jaar. Da's voor iedereen handiger en ook effectiever. Rondom de films zal nog het een en ander worden georganiseerd. Binnenkort meer.
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Registered User
|
Ah, dat is fijn nieuws.
|
|
|
|
|
#37 |
|
Rotterdammer!
|
Goede keuze lijkt mij. Als de programma's van beide evenementen maar niet gaan overlappen
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Registered User
|
Nice... In Lantaren Venster
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
The only way is up
Likes (Received): 638
|
En dan na de film nog ff naar boven in New Orleans?
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|