|
|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Projectnieuws Stand van zaken van projecten in Nederland. |
| Global Announcement |
|
SkyscraperCity needs your help to do some house cleaning! please click here for more info! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2301 |
|
Registered User
Likes (Received): 36
|
Mwoah, bij Roda en Twente wordt ook gewoon Duits gesproken hoor. ![]() Die worden dan ook ook niet alleen door de randstad Duitsers genoemd. |
|
|
|
|
|
#2302 |
|
der Niederländer
Likes (Received): 0
|
Mooi toch, dat je met onvervalst plat zelfs over de grens terecht kunt... Mits de Duitser in kwestie ook dialect spreekt. Ik zie het dan ook als een compliment. Voor ABN draai ik mijn hand niet om na 14 jaar RTD, maar met een beetje Twents kom ik ook nog wel weg.
|
|
|
#2303 |
|
Bas
|
Bij Cambuur noemen ze `Swollenaren` gewoon `boeren`, maar ja, daar zijn ze nu dan vanaf, want PEC Zwolle is maar wat mooi direkt naar de Eredivisie gepromoveerd. Mijn felicitaties zijn oprecht, jullie hebben het verdiend, Zwolle!
![]() Cambuur: Het was nooit wat, het is nooit wat en het wordt ook nooit iets. |
|
|
|
|
|
#2304 |
|
BANNED
|
Haha, de grootste boeren komen uit Friesland en Drenthe!
Beetje rare scheldnaam Railway Stick. |
|
|
|
|
|
#2305 |
|
Registered User
|
Het gaat nu ook aardig hard op het station. De werkzaamheden aan de tunnel vorderen gestaag, en het noodbusstation is al bijna klaar!
|
|
|
|
|
|
#2306 |
|
Registered User
|
Ikea past concept aan voor Zwolle
ZWOLLE - Het Zwolse College van B en W presenteerde gisteren een 'Aangepast en geactualiseerd programma van eisen Ikea Hessenpoort'. Die aanpassing was noodzakelijk omdat Ikea een nieuwe winkelstructuur heeft ontworpen voor de vestiging in Zwolle, die op bedrijfsterrein Hessenpoort komt te staan en begin 2014 geopend zou moeten worden. De winkel wordt compacter en het magazijn wordt volledig geautomatiseerd. Het parkeren gebeurt niet meer onder het gebouw, zoals dat in de oorspronkelijke plannen stond, maar ernaast. De woonwarenwinkel denkt 1000 à 1700 parkeerplaatsen nodig te hebben, die deels op het maaiveld en deels in parkeergarages worden gerealiseerd. De winkel zelf wordt 28.000 tot 33.400 vierkante meter groot, met maximaal drie bouwlagen. De reclamemast - hetZwolse college spreekt van een 'herkenningsmast', om bezoekers 'zo snel mogelijk naar het Ikea-complex te navigeren' - kan veertig meter hoog worden. Stentor.nl |
|
|
|
|
|
#2307 |
|
Registered User
Likes (Received): 1
|
Vind het wel mooi nieuws, schiet uiteindelijk toch nog aardig op!!
Weet iemand eigenlijk hoe de verbouwings status is van de woonboulevard? Eerst werd je echt helmaal dood gegooid met al die afbeelding, en nu opeens hoor je er niks meer over... Zou het persoonlijk wel erg jammer vinden als het word geschrapt. T'was volgens mij het gebouw van 600m lang? |
|
|
|
|
|
#2308 |
|
Registered User
|
Dat gebouw van 600 meter is volgens mij al lang afgeschoten. Gaat hem niet meer worden.
|
|
|
|
|
|
#2309 |
|
Registered User
|
Jammer...
|
|
|
|
|
|
#2310 | |
|
Registered User
Likes (Received): 35
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#2311 |
|
Road user
Likes (Received): 634
|
Er staat al een hoge reclamemast daar, plus twee hoogspanningsleidingen. Bepaald mooi is die omgeving nu al niet.
|
|
|
#2312 |
|
Registered User
|
Als ze nou mooie digitale reclame boorden aan die paal hangen dan ben ik zoizo voor, maar het word toch gewoon een plastic bordje... -__-"
|
|
|
|
|
|
#2313 |
|
Registered User
Likes (Received): 19
|
Een Ikea en een Van der Valk Hotel naast elkaar. Dat gaat Zwolle goed doen.
|
|
|
|
|
|
#2314 |
|
038
|
ik verwacht dat er zich meer winkels om de ikea willen vestigen.
dat zie je bijvoorbeeld in Groningen al, daar heb je een kfc en een saturn naast de ikea! |
|
|
|
|
|
#2315 |
|
Road user
|
Ik betwijfel of het bestemmingsplan dat toelaat.
|
|
|
#2316 |
|
Registered User
|
Ik had even een vraag, na een groot stuk te hebben gelezen in de Stentor vandaag over de IKEA viel mij op dat er in stond dat; Er geen bezwaar was tegen het plaatsen van de 40 meter hoge reclame mast omdat V.D. Valk's toren hoger is...
Duit dit er nou op dat de toren toch weer z'n oorspronkelijke hoogte gaat aannemen?? |
|
|
|
|
|
#2317 | |
|
Registered User
|
Quote:
![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2318 |
|
Registered User
Likes (Received): 19
|
??
|
|
|
|
|
|
#2319 |
|
Registered User
|
Juichen bij een vestiging van IKEA en van der Valk geeft de tijdgeest van 2012 goed weer.
|
|
|
|
|
|
#2320 |
|
Road user
|
Zwolle heeft al een Van der Valk. Afgezien van het feit dat het gebouw een stuk groter (en zichtbaarder) is, noem ik dat nou geen significante aanwinst. Maargoed, er wordt gebouwd, en dat is al niet zo vanzelfsprekend deze tijden.
De IKEA is toch wel een mooie aanwinst voor Zwolle. Die zal populair gaan worden want de dichtstbijzijnde alternatieve vestigingen zitten 70 - 100 kilometer verderop.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|