|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#1 |
|
Not much
Likes (Received): 49
|
Persoon springt van Euromast
Gaan de geruchten...
![]() TWEETS; Ben in een beetje in shock, zag net iemand van de Euromast springen/vallen..Weet iemand wat er is gebeurt? De inzet van de #Lifeliner2 is vrijwel direct afgemeld. Betreft val van hoogte nabij de Euromast. Meer info nog niet bekend. #traumaheli Zelfmoord van de Euromast in Rotterdam (+foto) https://twitter.com/#!/ellenthewesse...688896/photo/1
|
|
|
#2 |
|
Registered User
Likes (Received): 101
|
Tja, triest....
Het valt me trouwens mee dat er niet vaker mensen vanaf springen.
|
|
|
#3 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Heftig, het had niet veel gescheeld of hij (zij) was op een auto gekomen.
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
t.a.f.k.a. AJB
Likes (Received): 187
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Gouda's Glorie
Likes (Received): 93
|
Volgens mij gebeurt dit inderdaad veel vaker dan deze ene keer.
Laatste keer dat ik op de Euromast stond was in 2001 maar toen was het heel makkelijk om er eventueel vanaf te kunnen springen. Ik weet niet of sindsdien veiligheidsmaatregelen zijn genomen.
|
|
|
#6 |
|
Zeeuwsche Rotterdammert
Likes (Received): 9
|
Vreselijk.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Like it Vertical
|
Conclusie: altijd even omhoog kijken als je er langs loopt.
1,5 jaar terug meegemaakt in Antwerpen dat er een forse man van 100kg+ op een meter achter mijn moeder en vriendin+hond neerkwam. Waren we een seconde later door die straat gelopen dan was het minder goed afgelopen. En die kwam maar van 4 hoog. EDIT Van gebouwen springen vind ik trouwens een behoorlijk asociale manier van zelfmoord plegen. Bijna net zo asociaal als voor een trein springen. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Registered User
Likes (Received): 101
|
![]() Eens, als je dan toch wilt springen, huur dan een vliegtuigje en spring ergens boven de Koopgoot. Maar misbruik geen gebouwen. http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2690/...e-sprong.dhtml
|
|
|
#9 | |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
Quote:
|
|
|
|
#10 |
|
The only way is up
Likes (Received): 636
|
gelukkig sprong ie wel aan de kant van de bosjes en niet aan de straatkant waar altijd mensen lopen.
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Registered User
Likes (Received): 51
|
De Euromast wil mensen hun panoramische zicht niet ontnemen en daarom zijn er niet echt veiligheidsvoorzieningen tegen springers. Althans, dat vertelde een agent mij. Wel hebben ze personeel extra getraind om potentiële springers snel te herkennen.
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bas
|
Snap niet dat ze uitgerekend de Euromast uitkiezen. Een flat van 6 hoog in bijvoorbeeld Nesselande met wat stoeptegels ernaast zou ook al voldoende zijn. Heb in 1992 een jonge vrouw zien springen van zo`n flat op tegels, tja, dan is het ook direkt voorbij. Herkenning vooraf en alvast erop inspelen, en dan voorkomen, lijkt mij beter. Als het tenminste nog mogelijk is.
En de Euromast, blijft wel een prachtige toren, een monument. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
The only way is up
Likes (Received): 636
|
Helpt ongetwijfeld maar is geen 100%. En je wilt idd niet aan dit monument komen. Uitzicht is idd heel mooi zo.
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
Studentenflat
Vroeger op de studentenflat (Uilenstede Amstelveen) kwam het zeer regelmatig voor. Een keer bijna tegen iemand aangefietst die net gesprongen was en naast het fietspad lag, je schrikt je rot. Het is altijd heel triest.
Erik |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|