daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Holland Hoogbouw Forums > Gebouwde omgeving > Fotoforum

Fotoforum Foto's van wolkenkrabbers, skylines en de gebouwde omgeving.

Reply

Thread Tools
Old May 2nd, 2012, 11:45 AM   #61
Alargule
Rėgļstėrėd Üsėr

Likes (Received): 466

"Zal ik me op de rails werpen"...

Maar het leukste aan deze thread vind ik toch wel de reactie van Zaankanter-Spiraal
Alargule no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old May 2nd, 2012, 11:54 AM   #62
Plaas
MP

Plaas's Avatar

Likes (Received): 572

Nieuwegein. Ik ben er ook wel eens geweest, toen scheen de zon. Het hielp niet. Een rare Sovjetgruwel in een verder aardig stukje Nederland. Het gevoel dat de stad toen bij me opwekte spreekt ook uit deze serie.

Zanarkand-Spira heeft zich definitief ontmaskerd als troll, dat spreekt voor zich.
Plaas no está en línea   Reply With Quote
Old May 2nd, 2012, 12:17 PM   #63
Zanarkand-Spira
Utrecht Uprising

Zanarkand-Spira's Avatar

Likes (Received): 1

Quote:
Originally Posted by Plaas View Post
Zanarkand-Spira heeft zich definitief ontmaskerd als troll, dat spreekt voor zich.
Ik vind het ook wel heel erg verdacht dat jullie twee altijd na elkaar reageren op zulke dingen... hmmmm
Beetje mensen belachelijk maken en uitmaken voor troll. Kijk eens naar jullie zelf.
En me naam belachelijk maken is nou ook niet echt van niveau.
Zanarkand-Spira no está en línea   Reply With Quote
Old May 2nd, 2012, 12:34 PM   #64
Alargule
Rėgļstėrėd Üsėr

Likes (Received): 466

Quote:
Originally Posted by Zanarkand-Spira View Post
Ik vind het ook wel heel erg verdacht dat jullie twee altijd na elkaar reageren op zulke dingen... hmmmm
Beetje mensen belachelijk maken en uitmaken voor troll. Kijk eens naar jullie zelf.
Het nut van het gebruik van het meervoud ontgaat mij hier even, Zaankanter-Spiraal...
Alargule no está en línea   Reply With Quote
Old May 2nd, 2012, 12:38 PM   #65
Plaas
MP

Plaas's Avatar

Likes (Received): 572

Maar Zanarkand, jij bent toch bjrndlw?
Plaas no está en línea   Reply With Quote
Old May 2nd, 2012, 12:57 PM   #66
Nout
AstroNout

Nout's Avatar

Likes (Received): 296

@ Plaas, nee joh, dat ben ik

Een kleine nuance is op zn plek. Jazeker Nieuwegein kent ook mooie stukjes (neem Vreeswijk, Jutphaas en het nieuwe Stadskwartier), al bestaat het grootste gedeelte uit jaren 80 nieuwbouw op zn slechtst. Eentonigheid is een woord het eerste bij me opkomt.

Overigens, woon ik nu al weer bijna drie jaar in dit saaie en lelijke oord, maar ik moet zeggen dat ik erg prettig woon. Heerlijk zelfs.

En voor de mensen die het vinden lijken op Kanaleneiland, of het zien als een verlengstuk van... sja, die zijn duidelijk nog nooit in Nieuwegein of Kanaleneiland geweest, want het verschil is namelijk enorm.
Old May 3rd, 2012, 04:33 PM   #67
Ricardo P
Registered User

Ricardo P's Avatar

Likes (Received): 4

Phoe, mijn ogen bloeden. En ik kom uit Spijkenisse. Dat doet menigeen ook pijn aan den ogen. Maar dit slaat alles.

Foto's roadtrip Flickr
Ricardo P no está en línea   Reply With Quote
Old May 3rd, 2012, 05:18 PM   #68
Wagaman
Registered User

Wagaman's Avatar

Likes (Received): 2

Ach die Vloepkleedje heeft wel meer plaatsen in een slecht daglicht geplaats .
Kijk maar naar deze http://www.skyscrapercity.com/showth...ght=wageningen
Old May 12th, 2012, 02:16 AM   #69
etierik
Registered User

etierik's Avatar

Likes (Received): 5

Nee hoor, ik ging er met de tram naartoe maar heb er ook rondgelopen. Alleen in de buurt van het centrum, dat wel... misschien ziet een aantal woonwijken er wel beter uit, hoewelje vanuit de tram (of vanuit een aantal buslijnen, die ik ook heb genomen) daar heel weinig van te zien is.

Ik heb geprobeerd van het ziekenhuis naar het centrum te lopen. De eerste keer moest ik illegaal een vierbaansweg oversteken om daarna in een parkeergarage te belanden, de tweede keer ben ik op goed geluk een verlaten stoepje tussen een paar bejaardenwoningen op gelopen omdat ik in de verte iets van een loopbrug had gezien. Ik ben ook aan de achterkant van het ziekenhuis langs gelopen, dan moet je tussen tramhalte en ingang een vierbaans ingang van de parkeergarage van het ziekenhuis oversteken.
Ik heb ook nog geprobeerd na 6 uur patat te halen in een snackbar in het stadscentrum. Dat gaat dus niet...

Waar zijn die mooie plekjes van Nieuwegein dan wel, behalve misschien langs het water in Jutfaas of in oud-Vreeswijk?
etierik no está en línea   Reply With Quote

Reply

Thread Tools

Posting Rules