|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#1081 |
|
Registered User
Likes (Received): 524
|
Even de album covers doorgekeken, maar veel soeps vind ik die vergelijking niet. Het gaat volgens mij om deze cover, want de rest lijkt er al helemaal niet op.
|
|
|
|
|
|
#1082 |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Yup dat is 'm. Ik snap m ergens wel, maar de kleuren mis ik in t uiteindelijke ontwerp, of meerdere gaten waar licht doorheen komt. Nu ik dit typ vraag ik mezelf af of dat nou wel mooier zou zijn geweest, misschien ook niet.
|
|
|
|
|
|
#1083 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Gewoon deze op z'n kant zetten met de noppen naar binnen toe:
|
|
|
|
|
|
#1084 | |
|
shinkansen
Likes (Received): 19
|
Quote:
Ik was behoorlijk enthousiast over dit project, maar het wordt er nu niet beter op...
|
|
|
|
#1085 |
|
kijkt graag mee
Likes (Received): 1
|
Voordeel van die lelijke panelen is dat ze op termijn ook weer relatief makkelijk vervangen kunnen worden lijkt me zo. Als er weer eens een keer geld is voor iets moois.
|
|
|
#1086 |
|
Annoying member
Likes (Received): 57
|
![]() Mwa, zo snel zal dat niet gebeuren, daarvoor moet het Muziekpaleis dan weer een paar maanden buiten dienst en dat gaan ze echt niet doen. |
|
|
|
|
|
#1087 |
|
Registered User
|
Oef... nu Vertigo op de kleurverschillen wijst valt het mij nu ook elke ker op. Of je dit dagelijks gaat opvallen hangt natuurlijk af van hoe fel de zon schijnt e.d., maar het is wel erg slordig dat ze de kleuren van die panelen niet dichter bij elkaar hebben kunnen krijgen. DIt lijkt wel haastwerk, het wordt er niet mooier op zo.
|
|
|
|
|
|
#1088 |
|
Registered User
|
Ik geloof dat ik die gevel heel erg ga vinden.
Er schijnt ook wel echt iets aan de hand te zijn. Er zouden er vier per dag worden geplaatst, het zijn er nu na precies twee weken acht
|
|
|
|
|
|
#1089 |
|
They do it in the air
|
..
Last edited by airbreaker; November 28th, 2012 at 09:51 PM. |
|
|
|
|
|
#1090 | |
|
Registered User
|
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/841920
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#1091 |
|
Registered User
Likes (Received): 8
|
|
|
|
|
|
|
#1092 |
|
Registered User
|
Vanavond, 26-07-2012. Let vooral op de close-ups van de panelen, het vijfde paneel (de eerste met gaten) hangt duidelijk een centimers te hoog. Met dit paneel waren ze vandaag al aan het rommelen, vast om het rechter te krijgen. Niet echt gelukt dus.
Ben ik nou zo kritisch of is de afwerking erg rommelig? Als je goed kijkt zie je zelfs dat er centimeters ruimte *tussen* de panelen zitten. Dat moet toch millimeter werk zijn? Zelfs al ben je geen fan van het design van de panelen, dan moet het toch zeer, zeer netjes afgewerkt worden. De kleuren, de 'gaps', de hoogte verschillen: dit is zonde. Ook opvallend: het bouwbord laat nog steeds het 'oude' geveldesign zien. Tsja, hadden we dat maar gekregen... 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() 13
|
|
|
|
|
|
#1093 |
|
Registered User
Likes (Received): 2
|
Mooie foto's! Op deze foto's valt het kleur verschil niet heel erg op en toen ik er was heb ik t niet opgemerkt, maar ik heb er ook niet erg op gelet. Heb jij er wel opgelet en valt het erg op? Verder ben ik het wel met je eens dat het jammer is dat de afwerking wat minder is/lijkt. Ik vraag me af of dit met het materiaal te maken heeft..
Bedankt voor het plaatsen van de foto's. |
|
|
|
|
|
#1094 |
|
shinkansen
Likes (Received): 19
|
Ik moet wel zeggen: toen ik er vanmiddag langsfietste vielen de naden en kleurverschillen me stukken minder op dan op de foto's. Ik zag het pas toen ik er echt op ging letten.
|
|
|
#1095 |
|
kijkt graag mee
Likes (Received): 1
|
Ik moet zeggen dat ik de lichtinval op de panelen op foto 5 wel erg gaaf vind. Toch blijft het een drama van veraf ben ik bang.
|
|
|
#1096 |
|
Annoying member
|
Van een afstandje:
|
|
|
|
|
|
#1097 |
|
They do it in the air
|
..
Last edited by airbreaker; November 28th, 2012 at 09:51 PM. |
|
|
|
|
|
#1098 |
|
Registered User
Likes (Received): 91
|
''28 en 29 juli afbreken''
Dit werd dus gewoon 27 en 28e want kwam sochtend's de 28e aan en de gehele torenkraan was al bijna weg...
|
|
|
#1099 |
|
Registered User
Likes (Received): 12
|
Ik fiets vanochtend langs het muziekpaleis en zie een volgend element aan de kraan hangen om gemonteerd te worden.
Check ik zojuist de webcam; is er geen element opgehangen. Sterker nog, de hele kraan is nu verdwenen...! Whats up?! |
|
|
|
|
|
#1100 |
|
Annoying member
|
![]() WS een oud beeld wat je dat, de hele webcam doet het nu niet. |
|