|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Database Discussies, cijfers en wetenswaardigheden van de bestaande bebouwde omgeving |
| View Poll Results: B-Tower, Rotterdam | |||
| 10 |
|
1 | 1.52% |
| 9,5 |
|
0 | 0% |
| 9 |
|
5 | 7.58% |
| 8,5 |
|
13 | 19.70% |
| 8 |
|
19 | 28.79% |
| 7,5 |
|
7 | 10.61% |
| 7 |
|
11 | 16.67% |
| 6,5 |
|
3 | 4.55% |
| 6 |
|
5 | 7.58% |
| 5,5 |
|
0 | 0% |
| 5 |
|
2 | 3.03% |
| 4 |
|
0 | 0% |
| 3 |
|
0 | 0% |
| 2 |
|
0 | 0% |
| 1 |
|
0 | 0% |
| Voters: 66. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#41 |
|
Registered User
Likes (Received): 208
|
Daar hebben ze inderdaad flink wat bij laten liggen als je zag hoe druk het was bij andere projecten die bezocht werden.
Overigens zag ik iemand (weet niet meer wie, in het topic toen het nog wel open was) het hebben over het negatieve beeld van de makelaardij en dat hierop betrekken. Daar ben ik het niet mee eens, ook al zijn het uiteraard verkopers en proberen ze, zoals alle verkopers (neem het ze eens kwalijk, verkopers van alle producten doen dit, aan jou de taak de juiste prijs eruit te onderhandelen als kritische koper), hun product de hemel in te prijzen, wat mooier voor te stellen en er zoveel mogelijk geld uit te slepen. Over het algemeen zijn ze namelijk heel behulpzaam, logisch, ze willen immers klanten. Zo ook de vele projecten die we bezocht hebben met een groep, individueel of met de open dagen. Altijd zeer positieve ervaringen ermee. Was mooi om te zien met de dag v.d. architectuur bij De Kareldoorman en bij 100hoog met de Dag van de Bouw hoe gigantisch veel mensen hier op afkwamen en het wel een eftelingattractie leek waarvoor je in de rij stond. Verder on-topic, ook al is hij nog niet af: Erg mooi ding geworden. Lijkt goed op de renders. Hopelijk gaan de balkons dalijk goed gebruikt worden en gaat deze toren snel levendig ogen en het centrum verlevendigen qua uitstraling. Qua plint: daar kunnen ze weinig aan doen, ligt eerder aan de sting, maar inderdaad verschrikkelijk hoe de sting al die ramen afgeplakt heeft. De rest van de plint is wel zonde, maar heeft ook meer te maken met de expeditiestraat, daarvoor hebben we toch echt woningen op de Lijnbaancontainers nodig. Gevel oogt goed, wel jammer dat het glas soms niet wat verder doorloopt of soms waren wat grotere ononderbroken vlakken glas mooier geweest om de verticaliteit te benadrukken (zoals volgensmij momo al een mooi liet zien). Desalniettemin een 8. Ook al is het wellicht je stijl niet, het lijkt wel goed te zijn uitgevoerd en van goede kwaliteit.
Syrië, Beirout & Jordanië 2008 Syrië & Libanon2009 Egypte deel 1 Egypte deel 2 Egypte deel 3 Last edited by jb_nl; August 9th, 2012 at 10:43 PM. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Enjoy your freedom!
Likes (Received): 19
|
Klaarblijkelijk inderdaad. Blijf het desondanks vreemd vinden dat jij dat ervaren hebt.
|
|
|
#43 |
|
t.a.f.k.a. AJB
Likes (Received): 190
|
Wat is daar vreemd aan. Ik was in goed gezelschap. Puur, Jan en een makelaar die zich oncomfortabel voelden. Jan en ik waren denk ik nog de grootste helden.
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
The only way is up
Likes (Received): 639
|
Ik zou me er ook niet prettig bij voelen hoor. Misschien dat het went, maar dan nog..
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Registered User
Likes (Received): 53
|
Ik begrijp via via dat er heel veel interesse is voor deze toren. Loopt snel vol naar het schijnt. Mocht het echt zo positief zijn dan is het extra jammer dat deze niet hoger kon.
|
|
|
|
|
|
#46 |
|
t.a.f.k.a. AJB
|
Dat waren helaas niet de berichten die wij kregen maar als het wel zo is zou dat hartstikke goed zijn.
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Registered User
Likes (Received): 208
|
Een update van zaterdag dit weekend 18-08-2012
1.
|
|
|
#48 |
|
t.a.f.k.a. AJB
|
Moet je voor de gein bij die foto eens niet naar het gebouw kijken maar naar alle shit die door de gemeente (en winkeliers) in de openbare ruimte geplempt wordt. Echt schrijnend. Kan je miljoenen in niet duurzaam Chinees graniet sturen maar zolang ze geen idee hebben hoe ze de ruimte goed in kunnen richten (meer door minder) wordt het gewoon helemaal niets.
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
misschien zonder balkons had ie nog wel 100 meter hoger gemogen
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
MP
Likes (Received): 81
|
Die balkonnetjes maken het net leuk. Zonder zou het een saaie opvultoren zijn geweest. Met balkonnetjes is het... een saaie opvultoren met een aardig lijnenspel, ofzo. Tja. Veel wordt 't niet. Met een zonnetje çava, maar met grauw weer maakt het de hele omgeving grauw. Die had best een fantasievoller gebouw kunnen gebruiken. Ik geef een 5.
|
|
|
|
|
|
#51 |
|
High there, what's up!
Likes (Received): 528
|
Nog even voor de plintenbouwers in opleiding onder u, dit ziet je als je naar je woning loopt:
![]() ...en dit als je er weer uit stapt:
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
Registered User
Likes (Received): 39
|
Dat verdient geen schoonheidsprijs..
|
|
|
#54 |
|
Registered User
Likes (Received): 54
|
Op de tweede lijkt het alsof de foto is genomen in een of andere achterbuurt...
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
t.a.f.k.a. AJB
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Registered User
Likes (Received): 6
|
Hennekijnstraat. Hoeveel Rotterdammers zouden dit droevige monument kennen? Haha
het zal maar jouw naam dragen.Zou persoonlijk wat grijze gevelpanelen vervangen en thematische kunst toebrengen. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Registered User
|
hij is nog altijd niet klaar de oplevering voor etage 14 tm 19 is inmiddels al 4x uitgesteld en zou met een beetje geluk volgendeweek vrijdag zijn
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
Registered User
|
Vloeren
Vraag,
Wat denk men van de keuze van de vloeren ? |
|
|
|
|
|
#59 |
|
t.a.f.k.a. AJB
|
Er is niet veel mis met het interieur. Die gietvormen zijn mooi en praktisch. Maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen er warm voor loopt. Maar is dat werkelijk een probleem? Lijkt me niet.
|
|
|
|
|
|
#60 |
|
High there, what's up!
Likes (Received): 528
|
Het mee-ontworpen interieur ziet er prima uit, maar vereist wel een bepaalde levensstijl. Het is geen typische gezinswoning waar speelgoed en ander rondslingerend spul bijdraagt aan de charme van het huis. Een strakke inrichting als deze komt het best tot z'n recht wanneer je continue opruimt en schoonhoudt. Wat de vloer betreft zal een van de huisregels zijn om de schoenen meteen bij binnenkomst uit te doen. Ik heb daar allemaal geen problemen mee, maar daar moet je ritme en de gezinssamenstelling wel op ingericht zijn.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|