daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Holland Hoogbouw Forums > Actueel > Rotterdam

Rotterdam » Ojaj˘h?

View Poll Results: Wat te doen hier?
Huidige bebouwing laten staan / renoveren / optoppen 46 35.38%
Nieuwbouw / massa toevoegen 84 64.62%
Voters: 130. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools
Old December 12th, 2012, 04:05 PM   #441
SkyBridge
a.k.a. Sequentia

SkyBridge's Avatar

Likes (Received): 632

Is dat die kelder waar het licht stuk is?

Sponsored Links

Old December 12th, 2012, 04:10 PM   #442
lipservice
Registered User

lipservice's Avatar

Likes (Received): 51

Er wordt daar een overdrachtelijke lippendienst bewezen, in gepaste indringende sfeer ja
Old December 12th, 2012, 04:15 PM   #443
jb_nl
Registered User

jb_nl's Avatar

Likes (Received): 2394

Quote:
Originally Posted by lipservice View Post
Jb.. Kijk om dat soort stomme boeren opmerkingen te bestrijden is de heuvel icm het Coc nou nodig
Dank voor de inzichtvolle bijval van mijn argument.
Oh god, nog een homo ook die snel op z'n teentjes getrapt is Altijd sneu dat grappen over hetero's wel mogen maar over homo's niet, vind dat net zo absurd als dat spotprenten over een bepaalde religie niet zouden mogen. Echt, leer leven met een beetje humor en heb niet zo'n kort lontje. Als je dat he/ho/bi topic zou zien zou je zien dat ik een van de grootste voorvechters voor homorechten ben.

Maar owee als je een grap maakt, maar als een mede-homo een grap maakt over stereotypen mag het opeens wel... (Skybridge hierboven). Komop zeg, als minderheid moet je ook een beetje lol kunnen hebben en zelfspot, zoals Skybridge zo te zien hier boven gelukkig wel heeft.
Old December 12th, 2012, 04:21 PM   #444
Skyscrapercitizen
TIMBY

Skyscrapercitizen's Avatar

Likes (Received): 1321

Quote:
Originally Posted by 1943 View Post
Ik liep gister langs de achterkant van de Westewagenstraat aan de kant van het water. Die kant, nu overal voorzien van mooi plaveisel, zonder troep, van Meentbrug tot de Hoogstraat zag er uit om door een ringetje te halen. Ik dacht hier leuke terrasjes plaatsen in plaats van aan de straat waar je onmogelijk prettig kan zitten met dat zicht op die gevels van V&D en parkeergarage, de auto's in de Leeuwenstraat en die paar winkels in het Minervagebouw. Die paar leuke losstaande gebouwen herontwikkelen en geen nieuwe joekel als de Hofdame, met vanaf de straat leuke doorkijkjes naar de Laurenskerk. Die achterkant aan het water zou heel aardig kunnen worden al heb je er niet de hele dag zon. Ook beter voor de gezondheid want Nederland schijnt het grootste percentage huidkankerpatienten te tellen. Alleen inderdaad dat gebouw aan de overkant met die hoge schoorstenen voor de stadsverwarming en dat alle decennia lang de omgeving staat te verpesten, wat daarmee te doen? Zei een passant....
We kunnen het niet meer oneens zijn blijkbaar. Je wilt het prachtige pand van de stadsverwarming slopen en juist de puisten aan de Westewagenstraat behouden... Ik kan het gewoon niet snappen...
Old December 12th, 2012, 04:22 PM   #445
Ard Buijsen
t.a.f.k.a. AJB

Ard Buijsen's Avatar

Likes (Received): 1412

JB wordt jij nou nooit moe van jezelf?

Quote:
Originally Posted by Skyscrapercitizen View Post
We kunnen het niet meer oneens zijn blijkbaar. Je wilt het prachtige pand van de stadsverwarming slopen en juist de puisten aan de Westewagenstraat behouden... Ik kan het gewoon niet snappen...
Naar aanleiding van je commentaar zojuist in Calypso begin ik het wel te snappen...
Ard Buijsen no está en línea   Reply With Quote
Old December 12th, 2012, 04:28 PM   #446
lipservice
Registered User

lipservice's Avatar

Quote:
Originally Posted by jb_nl View Post
Oh god, nog een homo ook die snel op z'n teentjes getrapt is Altijd sneu dat grappen over hetero's wel mogen maar over homo's niet, vind dat net zo absurd als dat spotprenten over een bepaalde religie niet zouden mogen. Echt, leer leven met een beetje humor en heb niet zo'n kort lontje. Als je dat he/ho/bi topic zou zien zou je zien dat ik een van de grootste voorvechters voor homorechten ben.

Maar owee als je een grap maakt, maar als een mede-homo een grap maakt over stereotypen mag het opeens wel... (Skybridge hierboven). Komop zeg, als minderheid moet je ook een beetje lol kunnen hebben en zelfspot, zoals Skybridge zo te zien hier boven gelukkig wel heeft.
Poes, ik ben helemaal niet op m'n tenen getrapt en al helemaal niet op m'n korte lontje wahha grapjas

Ja, het is oneerlijk, en ongelijk ja, but what's new? ik mag het wel en jij lekker niet.
Van jou wordt in de eerste plaats verwacht dat je een beetje intelligente bijdragen doet en daarnaast dat je je een beetje politiek correct houdt.
En ik vraag me af wat jij ooit voor homorechten hebt betekent; door aan een topic deel te nemen? Kom op zeg.
Old December 12th, 2012, 04:29 PM   #447
Skyscrapercitizen
TIMBY

Het enige wat ik snap is dat het allemaal subjectief is. En soms is het lastig om die van anderen te begrijpen. Die van jou bij Calypso snap ik nog (maar ik denk er anders over dat mag toch?) maar hier kan ik er echt niet inkomen...
Old December 12th, 2012, 04:35 PM   #448
bthj
Registered User

bthj's Avatar

Likes (Received): 548

Quote:
Originally Posted by jb_nl View Post
Als je dat he/ho/bi topic zou zien zou je zien dat ik een van de grootste voorvechters voor homorechten ben.
jij bent inderdaad wel de kampioen in het plaatsen van gratuite opmerkingen die jouw morele voortreffelijkheid zo fraai adstrueren.
bthj no está en línea   Reply With Quote
Old December 12th, 2012, 04:37 PM   #449
SkyBridge
a.k.a. Sequentia

SkyBridge's Avatar

Zonder jb was ik nu getrouwd met een vrouw uit angst voor openbare ophanging
Old December 12th, 2012, 04:40 PM   #450
Ard Buijsen
t.a.f.k.a. AJB

Ard Buijsen's Avatar

is ook leuk hoor...

openbare ophanging
Old December 12th, 2012, 04:49 PM   #451
Skyscrapercitizen
TIMBY

Het cafegeouwehoer komt de inhoudelijke discussie weer ten goede zeg mijn god... Dat lipservice zo snel zou afzakken...
Old December 12th, 2012, 04:56 PM   #452
SkyBridge
a.k.a. Sequentia

SkyBridge's Avatar

Voor je het weet heb je nog maar 1cm diepgang!
Old December 12th, 2012, 05:05 PM   #453
Ard Buijsen
t.a.f.k.a. AJB

Ard Buijsen's Avatar

Dat is in elke geval zeker 10 mm
Old December 12th, 2012, 06:48 PM   #454
lipservice
Registered User

lipservice's Avatar

Ik ben, zoals iedere oplettende lezer reeds heeft gemerkt, zeer aanpassingsgezind.
Old December 12th, 2012, 09:27 PM   #455
Eric Offereins
The only way is up

Eric Offereins's Avatar

Likes (Received): 7204

Quote:
Originally Posted by Skyscrapercitizen View Post
Het cafegeouwehoer komt de inhoudelijke discussie weer ten goede zeg mijn god... Dat lipservice zo snel zou afzakken...
iig de zoveelste keer dat dit draadje ontspoort. Probeer dat eens in het internationale deel van het forum..
Eric Offereins no está en línea   Reply With Quote
Old December 12th, 2012, 10:45 PM   #456
sinned89
Registered User

Likes (Received): 8

En ik maar denken dat met 4 nieuwe pagina's er wel groot nieuws zou zijn... Viel dat zwaar tegen.
sinned89 no está en línea   Reply With Quote
Old December 12th, 2012, 11:42 PM   #457
Vincen1
Registered User

Likes (Received): 147

Oh wow wat een gedoe hier, op het Haagse forum hebben we geen last van homo's. En dat is niet alleen omdat onze mods potenrammers zijn en omdat we een relnichtenblock-app ge´nstalleerd hebben. Dat is ook omdat Den Haag de meest heterostad ever is, omdat onze mascotte David Hasselhoff is.

Nee grapje natuurlijk, maar serieus, get over it.
Vincen1 no está en línea   Reply With Quote
Old December 12th, 2012, 11:51 PM   #458
Ossip
Registered User

Ossip's Avatar

Likes (Received): 1359

Klein beetje offtopic want de linker flat staat er niet op:

Old December 12th, 2012, 11:52 PM   #459
EPA001
Registered User

EPA001's Avatar

Likes (Received): 1302

Het wederom mooie plaatje is een stuk meer on-topic dan de meeste van de laatste posts hier. Die witte daken zijn erg leuk om te zien.
"Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
EPA001 no está en línea   Reply With Quote
Old December 12th, 2012, 11:59 PM   #460
lipservice
Registered User

lipservice's Avatar

Ik vind alleen maar meer bijval hier -op welke manier dan ook- voor mijn betoog! Deze laatste foto lijkt me ook weer self-explanatory voor het argument van de verpestende schaal van het Klunder blok.

Dank aan Ossip door ons weer on-topic te krijgen

Last edited by lipservice; December 13th, 2012 at 12:06 AM.
lipservice no está en línea   Reply With Quote

Reply

Thread Tools

Posting Rules