daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Euroscrapers > Local discussions > Hellenic Architecture Agora > Ελληνικός Κόσμος | Hellenic Cosmos > Θεσσαλονίκη | Thessaloniki

Θεσσαλονίκη | Thessaloniki Μητροπολιτική Θεσσαλονίκη | Metropolitan Thessaloniki

Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.

Old October 6th, 2009, 02:14 PM   #1
masterpaul
(Nilaul)

Likes (Received): 125

Thesaloniki Visions

Renovation for Paok's stadium:
(plus its being converted to a pure football arena)

Last edited by masterpaul; October 6th, 2009 at 02:20 PM.
masterpaul no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old October 8th, 2009, 11:02 AM   #2
BANNED

Likes (Received): 0

Oreo. Alla xreiazetai 2-3 super screens.
Mou aresi para poli afto pou ekanes me to logo.

Last edited by 1821; October 10th, 2009 at 11:51 AM.
1821 no está en línea   Reply With Quote
Old October 9th, 2009, 10:52 AM   #3
easytarget

Για μένα γήπεδα ποδοσφαίρου δεν έχουν καμία θέση μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα..Άλλωστε και όταν είχαν χτιστεί εκεί ήταν χωράφια. Αρης και Παοκ πρέπει να κατασκευάσουν γήπεδα εκτός Θεσσαλονίκης. Ο Άρης στην Θερμη , και ο Πάοκ κάπου δυτικά .
easytarget no está en línea   Reply With Quote
Old October 9th, 2009, 03:31 PM   #4
ovem
Commieblocks fan

Likes (Received): 413

Quote:
Originally Posted by easytarget View Post
Για μένα γήπεδα ποδοσφαίρου δεν έχουν καμία θέση μέσα στο πολεοδομικό συγκρότημα..Άλλωστε και όταν είχαν χτιστεί εκεί ήταν χωράφια. Αρης και Παοκ πρέπει να κατασκευάσουν γήπεδα εκτός Θεσσαλονίκης. Ο Άρης στην Θερμη , και ο Πάοκ κάπου δυτικά .
giati?
Old October 9th, 2009, 11:17 PM   #5
masterpaul
(Nilaul)

Likes (Received): 125

Paok doesnt need to move out of the city, there fine where they are. If they can use more then 2/4 of there current stadium when building them self a new one. There isnt really any point spending way more money, for building a stadium from scratch.

Last edited by masterpaul; October 10th, 2009 at 03:55 PM.
masterpaul no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2009, 03:48 AM   #6
sm987

Likes (Received): 1

I do not agree with moving stadiums out of the city and believe existing ones should be either redeveloped, surround them with squares and green and make sure that public access is provided through pedestranised streets, catching the bus (or in the future, the metro!) I really dont like how lately in Greece everyone is suggesting everything to be taken out of the city'paleodomiko sikrotima. This not only decreases the liveliness Greek cities have, but creates american sprawl like contitions were you have infrastruture surrounded by massive carparks in the middle of nowhere.
This has reminded me when I read somewhere else, how people even want the trainstation to be relocated out of the city...

anyway nice thread and since this thread is titled 'Thessaloniki visions' here are my ones!

Here is my vision for Thessaloniki if the proposed Laxanokipoi area is redeveloped with highrises
proposed area

How it could look (oneira therinis nixtos!)
..some quick illustrations I whiped up!

..how the new cbd could look like from Peraia !!!
sm987 no está en línea   Reply With Quote
Old October 10th, 2009, 10:48 AM   #7
BANNED

That last one surely is of another city?

I decided rather then do a new Toumba, I'd go with my idea for the SuperLeague of having shared stadiums for smaller teams on the lower half of the table.
Same concept as before, two tiers, corporate and vip suites and facilities around the top and a restaurant, and a roof.
It's already becoming a pain to work on with thousands of seats(components) slowing things down..arghh.

Heres the progress so far.

Last edited by 1821; October 10th, 2009 at 11:50 AM.
Old October 10th, 2009, 06:09 PM   #8
KouFa.
grass.for.his.pillow

Likes (Received): 10

oh your vision (and mine ) sm987 is a great one !!
Old October 10th, 2009, 07:10 PM   #9
kostya
metro.

Likes (Received): 908

Quote:
Originally Posted by sm987 View Post
I do not agree with moving stadiums out of the city and believe existing ones should be either redeveloped, surround them with squares and green and make sure that public access is provided through pedestranised streets, catching the bus (or in the future, the metro!) I really dont like how lately in Greece everyone is suggesting everything to be taken out of the city'paleodomiko sikrotima. This not only decreases the liveliness Greek cities have, but creates american sprawl like contitions were you have infrastruture surrounded by massive carparks in the middle of nowhere.
This has reminded me when I read somewhere else, how people even want the trainstation to be relocated out of the city...

anyway nice thread and since this thread is titled 'Thessaloniki visions' here are my ones!

Here is my vision for Thessaloniki if the proposed Laxanokipoi area is redeveloped with highrises
proposed area

How it could look (oneira therinis nixtos!)
..some quick illustrations I whiped up!

..how the new cbd could look like from Peraia !!!
Η καλυτερη περιοχή και η καλύτερη μας ευκαιρία !
Old October 11th, 2009, 11:02 AM   #10
BANNED

Here's an update..it's turned into a bit of an Apollon stadium with the superscreens displaying the logo hehe. On top running all the way around the stadium will be the vip & corporate suites and restaurant. Still have to finish the seats in the corners..what a pain in the ass.
Old October 11th, 2009, 06:40 PM   #11
EngineerGreece

Likes (Received): 106

Quote:
Originally Posted by sm987 View Post
Αμήν και πότε (που λέει και ο κοσμάκης)...
EngineerGreece no está en línea   Reply With Quote
Old October 13th, 2009, 03:13 AM   #12
sm987

Quote:
oh your vision (and mine ) sm987 is a great one !!

Quote:
Η καλυτερη περιοχή και η καλύτερη μας ευκαιρία !
pragmati, as elpisoume oi armodioi mas diavasoun kai toulaxiston pernoun idees ..mono me ena tetoio project mporei i Thessaloniki na ginei metropoli twn balkaniwn kai na anadixtei diethnws!
Egw pantws pisteuw auti i perioxi stin thessalniki einai i kaliteri kai pio ikani topothesia gia na ginei to emporeumatiko kai oikonomiko kentro tis Elladas!!
Old October 13th, 2009, 12:45 PM   #13
sm987

Loipon na i protasi mou ligo pio analitika

To portokali dixnei pou mporoun na katargithoun ta oria twn 27 metrwn, stous kiklous pou dixnw na ginoun oloi oi aparetitoi anisopedoi komvoi stin dutiki eisodo tis Thessalonikis, idika sto upsos tis eswterikis periferiakis odou, opou twra iparxoun fanaria...
Sto ipsos tou stathmou iperastikwn lewforiwn (ktel) na ginei ekei enas mega komvos opou na dinei prosvasi kai stin odo Thessalonikis-Kaloxwriou

1.H lewforos 28's oktobriou na metatrapei se highway me fardia pezodromia kai dentrostixies, opou highrises kai ouranoksistes (hq etairiwn) tha stekontai plai tis, ekei tha ithela na apoikonizete kati san to levent stin Kostantinoupoli...

Quote:
2.To idio na ginei kai apo tin meria tis dutikis eisodou mexri to ipsos tou 'city gate', fisika mexri tin perioxi twn dikastiriwn na anaplastoun oi dromoi, pezodromiseis etc wste na enai ennomeno to istoriko kentro (vardaris /ladadika) me tin perioxi twn highrises...
3.Stin perioxi tis ekvolis tou Dendropotamou na ginei ena 'development' typou "dockland's" opws exoume edw stin Melbourni, opou karabakia kai thalassia siginonia mporoun na erxontai mesa, na apovivasoun kosmo apo kai pros to istoriko kentro tis polis (palia kai nea paralia) – ekei 'residentials' upsilis katigorias me thea to "highrise disrict", to limani kai tin Thessaloniki apenanti, tha kanoun ‘line up’ ston Dendropotamo

4.Stin perioxi afti na metatrapei to xali pou iparxei twra se “metropolitan wetlands park of Thessaloniki” opou tha iparxoun xwroi peripatou kai thea (lookouts) pros ta 'highrises', to limani kai to istoriko kentro tis Thessalonikis apenanti

Quote:
...to parko auto na sinexizei mexri tis ekvoles tou aksiou opou tha enai enwmeno
me to oikologiko parko/udroviotopo pou iparxei ekei

5.I biomixaniki perioxi trigirw na anaplastei, na ftiaxtoun ta pezodromia dromoi etc ..na min dixnei xalia.
6.Gia to mellon mporei o xwros tou palaiou stathmou na xrisimopoithei gia metegatastasi tou twrinou stathmou se ena megalwprepes ktirio typou 'waterloo station' i opws exoume edw to kainourio 'spencer st/southern cross station'(foto), afou iparxei ekei i ektasi gia na ginei mia tetoia terastia upodomi (fantastite dld na ginei kiriolektika o kentikos stathmos twn balkaniwn i kai tis notio anatolikis Eurwpis!!!).

Quote:
Fisika an ginei kati tetoio tha prepei na iparxei kai issoropi anaptiksi sto istoriko kentro
me anadiksi tis istorikis tou kai politismikotita tou (px.ladadika, tsimiski, egnatia pou idi ginontai twra afou teliwsei to metro), episis terasties pezodromiseis dromwn kai anadiksi istorikwn ktiriwn

Ta apaisia ktiria grafiwn pou uparxoun (afou oi xriseis tous metaferthoun sto 'highrise district') na gremistoun gia na ginoun xwroi prasinou i na xtistoun kainouria me styl 'art deco' etc i na metatrapoun se xenodoxia/katoikies.

...anyway hope you like it, tha 'tan pantws teleia ean ekanan kati tetoio, fisika tha perasoun xronia gia tin ilopoiisi tetoiou ergou alla fantastite to 'end result'!!!

Last edited by sm987; October 14th, 2009 at 06:38 AM.
Old October 13th, 2009, 01:55 PM   #14
ovem
Commieblocks fan

mia hara to vriskw
Old October 14th, 2009, 06:28 AM   #15
sm987

here's something extra ..how the western entrance of Thessaloniki could look like as you drive down the highway!!!
...pw pw trela oneira therinis nixtos

simera ----------------------------------------------> vision!
Old October 14th, 2009, 02:03 PM   #16
ovem
Commieblocks fan

nice photoshop it looks good
Old October 14th, 2009, 10:19 PM   #17
Arxitektonas
Architect Engineer

Likes (Received): 47

sm987, apla bravo!

exeis spoudasei poleodomia-xwrotaksia? an oxi, de nomizw oti sou xreiazetai idiaitera!
pantws an imouna kathigitis ki esy foititis, kai mou efernes ayto to post san prosxedio tis ergasias sou, tha sou ebaza eksarxis 10 sto eksamino xwris na fereis tipote allo!
1 mono pragma "ksexases", ti syndesi diladi tou kentrou me ta mesa mazikis metaforas (lewforeia, tram , metro). kata ta alla, to diagramma pou ekanes, einai ayto pou leme klasika "diagramma xrisewn gis" kai i epeksigisi me tis fwtografies kai ta keimenakia itan yperpliris! eyge!!!
Arxitektonas no está en línea   Reply With Quote
Old October 15th, 2009, 11:33 AM   #18
gm2263
The Jedi Will Rise Again

Likes (Received): 661

Εξαρτάται από τον καθηγητή φίλε αρχιτέκτονα, εξαρτάται από τον καθηγητή. Όντως πολύ καλό σχέδιο, και θα έπρεπε να τύχει μιας ιδιαίτερης προσοχής... Ποιος ξέρει, εγώ το έχω πει ότι η Θεσσαλονίκη μπορεί να πρωτοπορήσει πιο γρήγορα από την Αθήνα.
Old October 15th, 2009, 02:05 PM   #19
mitasis

Likes (Received): 448

sm φανταστικές οι προτάσεις σου... Τόσο μα τόσο ουτοπικές όμως για τη μίζερη πραγματικότητα της Θεσσαλονίκης.
Old October 16th, 2009, 04:53 PM   #20
EngineerGreece

Likes (Received): 106

Εγώ πάλι νομίζω ότι τελικά η Θεσσαλονίκη θα είναι αυτή που θα φτιάξει πρώτη τον επόμενο ουρανοξύστη στην Ελλάδα. Και πιστεύω ότι έχει την δυνατότητα κυρίως λόγο της τοποθεσίας της να γίνει πιο "Ευρωπαϊκή" (όσο αναφορά την σύγχρονη αρχιτεκτονική και οικοδόμηση) πόλη από την Αθήνα.

sm987 Φοβερά τα σχέδιά σου. Μακάρι να μπορούσαμε να τα δείξουμε και πέρα από το SSC.
EngineerGreece no está en línea   Reply With Quote