daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Foro de Rascacielos Españoles > Foros regionales > Catalunya

Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.

Reply

Thread Tools
Old March 21st, 2007, 01:36 PM   #81
Confide
Estela Reynolds

Confide's Avatar

Likes (Received): 260

Aiii... si es que quan comencen a parlar de del subsol amb sorres, argiles... és que fa por!!!!

És que només pensar, que hi hagi una esquerda a la SF, el túnel aquest quedarà inviable, s'haurà de projectar un altre i encara es trigarà més temps... no sé perquè se'n fa un altre túnel a algun carrer per avall o per sobre... NO ÉS TAN DIFÍCIL. Jo només dic, si li passa alguna cosa a la SF, tripartit a la merda.

Sponsored Links
Old March 21st, 2007, 01:44 PM   #82
tramuntana
Registered User

tramuntana's Avatar

Likes (Received): 0

A mi el que realment em preocupa és que "el traçat ha de ser aquest i no es pot canviar". Com diria la Terribas ... per què? Això és el que em sembla greu, em preocupa i m'indigna que no vulguin donar absolutament cap argument.
tramuntana no está en línea   Reply With Quote
Old March 21st, 2007, 01:50 PM   #83
Confide
Estela Reynolds

Confide's Avatar

Likes (Received): 260

Exacte... són uns cabrons... només els preocupa tenir el traçat i prou. Enlloc es faria el que es proposar fer aquí, és que no hi ha més carrers per fer el túnel? L'única raó que donen es que es necessita un tercer túnel per rodalies, però es podria fer el túnel en un altre lloc on també fos compatible amb els trens de rodalies...

Els que fan estudis per l'Ajuntament i la Generalitat jo no sé d'on surten, perquè sembla que no coneguin la realitat del lloc o que no els importi gaire, encara que això, com he dit abans és contrapruduent, perquè si hi ha una mínima esquerda en el temple, el túnel no s'acabarà mai.
Old March 21st, 2007, 02:01 PM   #84
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

Likes (Received): 64

Quote:
Originally Posted by tramuntana View Post
A mi el que realment em preocupa és que "el traçat ha de ser aquest i no es pot canviar". Com diria la Terribas ... per què? Això és el que em sembla greu, em preocupa i m'indigna que no vulguin donar absolutament cap argument.
perquè ja s'ha canviat mil cops i el projecte definitiu consensuat per totes les adminstracions deu estar prou avançat et sembla un argument de pes?
Danzig no está en línea   Reply With Quote
Old March 21st, 2007, 02:04 PM   #85
Gabe
pasaba por aquí...

Gabe's Avatar

Likes (Received): 570

Quote:
Originally Posted by Confide View Post
Exacte... són uns cabrons... només els preocupa tenir el traçat i prou. Enlloc es faria el que es proposar fer aquí, és que no hi ha més carrers per fer el túnel? L'única raó que donen es que es necessita un tercer túnel per rodalies, però es podria fer el túnel en un altre lloc on també fos compatible amb els trens de rodalies...

Els que fan estudis per l'Ajuntament i la Generalitat jo no sé d'on surten, perquè sembla que no coneguin la realitat del lloc o que no els importi gaire, encara que això, com he dit abans és contrapruduent, perquè si hi ha una mínima esquerda en el temple, el túnel no s'acabarà mai.
jojo sou uns catastrofistes!
Gabe no está en línea   Reply With Quote
Old March 21st, 2007, 02:16 PM   #86
tramuntana
Registered User

tramuntana's Avatar

Quote:
Originally Posted by Danzig View Post
perquè ja s'ha canviat mil cops i el projecte definitiu consensuat per totes les adminstracions deu estar prou avançat et sembla un argument de pes?
No em sembla un argument de pes, i t'explico per què. No puc opinar a nivell tècnic, però hi ha gent que està molt preocupada pel tema i tècnics que ho consideren una temeritat. Penso que la responsabilitat de les administracions és informar dels motius pels quals s'ha optat per aquest traçat i perquè no hi ha perill. Insisteixo, no puc discutir a nivell tècnic sobre aquest traçat, però tinc la impressió d'una falta de transparència per part de les administracions al negar-se a donar explicacions.
Old March 21st, 2007, 02:19 PM   #87
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

Quote:
Originally Posted by tramuntana View Post
hi ha gent que està molt preocupada pel tema i tècnics que ho consideren una temeritat.
exemples?

En Gabe crec que és geòleg, pregunta-li
Old March 21st, 2007, 02:30 PM   #88
tramuntana
Registered User

tramuntana's Avatar

Quote:
exemples?
L'equip d'en Jordi Bonet, el de l'entrevista que he enviat.

De tota manera no estic qüestionant el projecte ni posicionant-me a favor o en contra. Només dic que no m'agrada l'actitud de l'administració en aquest tema concret.
Old March 21st, 2007, 02:55 PM   #89
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

aquest no val, és part interessada
Old March 21st, 2007, 05:46 PM   #90
UT596001
BANNED

Likes (Received): 229

Quote:
l'ombra de santfeliuenc és ampla
Inspiració directa
UT596001 no está en línea   Reply With Quote
Old March 21st, 2007, 10:03 PM   #91
scratchy
De dobletes

scratchy's Avatar

Likes (Received): 324

L'argument de pes que donen per fer el traçat es que es l'únic traçat possible, el qual no passa per sota de cap edifici. Qualsevol altre opció, creuaria una illa de cases en (una manzana de l'eixample en diagonal) i passaria físicament sota d'habitatges.
scratchy no está en línea   Reply With Quote
Old March 22nd, 2007, 12:16 AM   #92
sequera
Registered User

sequera's Avatar

Likes (Received): 113

Quote:
Originally Posted by Bitxofo View Post
Des del 1881, i s'acabarà cap al 2022-23.
andá....vaya sorpresa....

La Sagrada Familia se acabará antes ...que la linea 9 del metro.

sequera no está en línea   Reply With Quote
Old March 22nd, 2007, 12:18 AM   #93
sequera
Registered User

sequera's Avatar

Likes (Received): 113

no sabia que aquí tambien discutís por el trazado del AVE......

curioso.
sequera no está en línea   Reply With Quote
Old March 23rd, 2007, 12:28 AM   #94
Vox
Fly By Wire

Vox's Avatar

Likes (Received): 539

Llavors, fer-lo passar un carrer més amunt o més avall (ara no recordo l'alternativa), implicaria tenir en contres x nombre de veïns d'aquella illa de l'Eixample, no?

Però ara es poden posar en contra mitja BCN (ho he comprovat, la gran majoria te por del túnel encara que he de dir que la gran majoria no sap ni quin túnel és, ni si es de metro o d'AVE o refugi antiaèri), crec que es pitjor.

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Vox no está en línea   Reply With Quote
Old March 23rd, 2007, 09:29 AM   #95
Aurelio
Registered User

Aurelio's Avatar

Likes (Received): 481

No deixa de ser curiós que políticament hi hagi tant d'interès per part dels grups de l'oposició de no fer passar el TGV pel centre de Barcelona quan amb aquest projecte no es passa per sota de cap edifici -ni tan sols per sota de la SF- i alhora, el projecte de la L5 (que des de fa quinze dies l'han tornat a construir), fer-lo passar per sota de molts edificis. Per exemple, per sota del meu, sense tuneladora i amb mètode d'excavació tradicional. I allà no hem vist a cap polític de l'oposició per a queixar-se que podrien produir-se problemes. I a més, alla ja es van produir problemes que tots coneixem...
Que voleu que us digui, m'importa més el meu pis que la SF, sincerament...

Last edited by Aurelio; March 23rd, 2007 at 09:31 AM. Reason: Porque yo lo valgo... :D
Aurelio no está en línea   Reply With Quote
Old March 23rd, 2007, 10:06 AM   #96
Gabe
pasaba por aquí...

Gabe's Avatar

Quote:
Originally Posted by Aurelio View Post
Que voleu que us digui, m'importa més el meu pis que la SF, sincerament...

Old March 23rd, 2007, 02:06 PM   #97
Sky
24/7

Likes (Received): 3353

Home, entre quedar-te al carrer i un monument (per més monumental que sigui)... Jo també ho tindria clar.
Sky no está en línea   Reply With Quote
Old March 23rd, 2007, 02:28 PM   #98
Gabe
pasaba por aquí...

Gabe's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sky View Post
Home, entre quedar-te al carrer i un monument (per més monumental que sigui)... Jo també ho tindria clar.

Old March 23rd, 2007, 02:30 PM   #99
Sky
24/7

Likes (Received): 3353

Home, parlo des d'el punt de vista d'un estudiant pobretó; si tingués un parell de cases o tres i una bona feina potser no pensaria igual.

Bé, a més suposo que sempre podries trobar una caixa de cartró orientada cap al monument en qüestió...
Sky no está en línea   Reply With Quote
Old March 23rd, 2007, 02:46 PM   #100
Gabe
pasaba por aquí...

Gabe's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sky View Post
Bé, a més suposo que sempre podries trobar una caixa de cartró orientada cap al monument en qüestió...
un loft amb vistes....

Reply

Tags
barcelona, catalonia, sagrada família

Thread Tools

Posting Rules