daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Forum Polskich Wieżowców > Infrastruktura i Technologia > Infrastruktura drogowa

Infrastruktura drogowa Autostrady, trasy, tunele, estakady i mosty
» Ukończone » Petycje i akcje



Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.


Reply

 
Thread Tools
Old August 15th, 2007, 12:06 AM   #1
DSzumaher
Infra's user
 
DSzumaher's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: [PL] FG
Posts: 4,031
Likes (Received): 9691

[DK22] Kostrzyn nad Odrą (D) - Elbląg

Fotorelacja z odcinka Gorzów Wlkp. - Strzelce Kraj.















Zdroisko




Zakręt z krzyżami






Nowa nawierzchnia na całej długości wsi






Jeden z wielu pagórków








Nieczynna linia kolejowa Strzelce Kraj. Wschód (Zwierzyn) - Strzelce Kraj.







Last edited by DSzumaher; February 2nd, 2011 at 01:35 AM. Reason: linki
DSzumaher no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links
Old August 16th, 2007, 01:03 PM   #2
bartosz_berlinka
A1, A6-berlinka muszą być
 
bartosz_berlinka's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Gdańsk
Posts: 3,094
Likes (Received): 399

Brawo! Czekałem na taką foteralację od dawna.
Zwróćcie uwagę, że po południowej (po prawej na fotkach) stronie widać rezerwę w koronie nasypu. To prawdopodobnie robota niemiecka z lat 30., gdzie szykowali się do takiej przebudowy jaką zrobili w latach 1939-41 na odcinku Chojnice - Malbork (Gnojewo).
Obecnie aż się prosi aby w związku z planowaną niedługo modernizacją dokonać poszerzenia jezdni do przynajmniej 9 metrów. 7 metrów + 2x1 po jednym asfaltowego pobocza.
Wrzucam mapkę z koncepcją budowy po nowym śladzie docelowo dwujezdniowego odcinka Stare Pole - Elbląg (do węzła Elbląg-Zachód, wg. GDDKiA sRaczki):
__________________
www.berlinka.pcp.pl - AUTOSTRADA Berlin-Szczecin-Gdańsk-Królewiec
"Florian Czarnyszewicz: żołnierz, robotnik, pisarz i polski patriota" - byekuf.republika.pl/czarnyszewicz/czarnyszewicz.html

Last edited by bartosz_berlinka; August 17th, 2007 at 09:50 AM.
bartosz_berlinka no está en línea   Reply With Quote
Old August 16th, 2007, 02:54 PM   #3
ebveyrona
***
 
ebveyrona's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Przemysłowa 25, Poznań
Posts: 2,716
Likes (Received): 1228

ykhm
Droga krajowa nr 22!!!
pasy ruchy szerokości ciężarówki, brak linii krawędziowych, brak jakiegokolwiek utwardzonego pobocza, bruk w Strzelcach krajeńskich.
czy Gorzów leży w Kazachstanie?
ebveyrona no está en línea   Reply With Quote
Old August 16th, 2007, 04:53 PM   #4
DSzumaher
Infra's user
 
DSzumaher's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: [PL] FG
Posts: 4,031
Likes (Received): 9691

W przyszłym roku planują modernizację drogi Gorzów Wlkp. - Strzelce Kraj. w tym poszerzenie pasów ruchu, ale nie wiem czy z utwardzonym poboczem, lecz przypuszczam, że nie. Bruk na głównej ulicy w Strzelcach Krajeńskich musi pozostać ze względu na historię. Mają zakaz lania asfaltu na tym odcinku. Sam bruk nie jest aż taki beznadziejny. Wprawdzie generuje większy hałas niż asfalt, ale jest w miarę równy.

Last edited by DSzumaher; August 16th, 2007 at 04:59 PM.
DSzumaher no está en línea   Reply With Quote
Old August 16th, 2007, 05:21 PM   #5
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,191
Likes (Received): 1446

Dzięki za foty. Ogólnie droga wygląda gorzej niż niejedna krajówka na wschodzie Polski. Łuki jak na DW, brak poboczy i ten ronda. Jeden z rządowych programów budowy dróg zakładał przedłużenie S22 e Elbląga właśnie po Gorzów i tu moje pytanie czy ktoś rysujący mapkę się zapędził czy to wciąż realne plany ???
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old August 16th, 2007, 06:08 PM   #6
przemopoznan
Registered User
 
Join Date: Jun 2007
Location: poznan
Posts: 132
Likes (Received): 0

Bardzo fajna relacja z dk 22 a ja mam podobne relacje z odcinka Starogard Gdanski -Jastrowie i nie umiem tu tego wkleic wiec wasza strata to nie moja wina ze ktos kto tę strone projektowal zrobil taką sciezkę dokookola by kilkanascie fotek tu wklejac ...wkurza mnie to , juz probowalem jakikolwike fotki tu dac i nic, na maila chetnie moge podeslac ,nic wiecej ,szkoda moich nerwow by tu na to forum fotki dawac.
Osobiscie zywo jestem zaintersowany calą tą droga 22 -Berlinką bede dzialac na rzecz jej poszerzenia i zapraszam chetnych do wspolpracy generalnie chodzi o poszerzenie jezdni pobocza asfaltowe oczywiscie nie szersze niz 1,5 metra bo jak drogowcy twiedzą szerokie pobocza kuszą do wyprzedzania na 3 iego i mają racje ale nie mozna wrecz zwezac drog do 7 czy 6 metrow szeroksoci jak to sie dzieje...niestety.
przemopoznan no está en línea   Reply With Quote
Old August 17th, 2007, 12:43 AM   #7
cichy87
No more half measures
 
cichy87's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Polska
Posts: 3,178
Likes (Received): 1327

dzięki za relację. Gdybym miał auto to też bym zrobił relację, chyba że pokuszę się o wyprawę rowerem do chojnic

bartosz_berlinka, czy coś poza tym wiesz na temat tego projektu? Jakiej klasy miałaby być to droga?
Pomysł wydaje się niezły, ten odcinek był w ostatnich latach remontowany, nawierzchnia jest dobra, ale przeszkadza brak twardego pobocza i ilość zakrętów.
cichy87 no está en línea   Reply With Quote
Old August 17th, 2007, 12:58 PM   #8
przemopoznan
Registered User
 
Join Date: Jun 2007
Location: poznan
Posts: 132
Likes (Received): 0



Tuz przed węzlem z A1 w Swarozynie dk 22 -Berlinka









[URL=www.fotosik.pl][/URL
przemopoznan no está en línea   Reply With Quote
Old August 17th, 2007, 01:26 PM   #9
lkmiec
Registered User
 
Join Date: Nov 2005
Location: Wawa/El/3M
Posts: 956
Likes (Received): 113

moze warto w takim razie zacytowac moj post z zeszlego roku:

Quote:
""STUDIUM TECHNICZNO- EKONOMICZNO - ŚRODOWISKOWE budowy obwodnicy Malborka w ciągu drogi krajowej nr 22 gr. państwa - Gorzów Wielkopolski - Grzechotki - gr. państwa"

wysłania ogłoszenia: czwartek 20 lipiec 2006
Zamawiający: GDDKiA Oddział w Gdańsku
ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk
Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje:
1. Prace przygotowawcze
2. Studium Techniczno - Ekonomiczno-Środowiskowe (STEŚ)
2.1. STEŚ - etap I
2.2. STEŚ - etap II
3. Studium wykonalności inwestycji (SW)
4. Materiały do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (DŚU)
Numer przetargu: 082/22/2006
Termin realizacji: ETAP I w terminie 7-miu miesięcy od dnia zawarcia umowy
ETAP II w terminie 11-miu miesięcy od dnia zawarcia umowy
ETAP III w terminie 14-miu miesięcy od dnia zawarcia umowy
(...)
Miejsce i termin składania ofert: Data: 04/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12:00"
i dodac, ze na stronie gddkia znalazlem takze takie info:

"(...)
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Oferta złożona przez firmę PROFIL Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa za cenę brutto: 1 102 026,00 PLN, w tym podatek VAT 22%, słownie cena brutto: jeden milion sto dwa tysiące dwadzieścia sześć 00/100 złotych.
(...)
Nazwa/adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROFIL Sp. z o.o., Al. Jerozolimskie 144, 02-305 Warszawa
Cena: Cena netto: 903 300,00 PLN
Podatek VAT 22%: 198 726,00 PLN
Cena brutto 1 102 026,00 PLN
Data udzielenia zamówienia: 26.10.2006 r.
Liczba otrzymanych ofert: 2
Oferta z najniższą ceną: Cena netto: 903 300,00 PLN
Oferta z najwyższa ceną: Cena netto: 930 000,00 PLN"

ciekawe jak idą prace...

Pozdrawiam
lkmiec no está en línea   Reply With Quote
Old August 17th, 2007, 01:38 PM   #10
przemopoznan
Registered User
 
Join Date: Jun 2007
Location: poznan
Posts: 132
Likes (Received): 0

Podpisy do zdjec ode mnie (przemopoznan)
-1 juz podpisane
-2 Czarna woda
-3 tuz za miejscow.Łęg
-4 w kierunku na Wałcz widac ostatni slup latarniowy na obwodnicy Człuchowa i poczatek przebudowy 8,9 km Berlinki do Chrząstowa.Niestety poszerzenie tylko do 7 metrow czyli bez poboczy asfaltowych
-5 tuz za miejscowoscią jaromierz jedziemy po warstwie wiązącej warstwa scieralna jest w trakcie ukladania
-6 w kierunku Chojnic widac koncowke przebudowanej Berlinki od Człuchowa do tego miejsca okolo 7 km.
Pojutrze bede miec zdjecia z odcinka Berlinki - dk 22 od Człopy do okolic Wałcza.
przemopoznan no está en línea   Reply With Quote
Old August 17th, 2007, 01:40 PM   #11
przemopoznan
Registered User
 
Join Date: Jun 2007
Location: poznan
Posts: 132
Likes (Received): 0

Swoja droga dziwie sie ze nie bylo tu wczesniej zdjec od lokalnych drogowych zapalencow z okolic wlasnie Berlinki ( Starogard, Czersk,Chojnice Człuchów ,Wałcz)
przemopoznan no está en línea   Reply With Quote
Old August 17th, 2007, 02:25 PM   #12
bartosz_berlinka
A1, A6-berlinka muszą być
 
bartosz_berlinka's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Gdańsk
Posts: 3,094
Likes (Received): 399

Quote:
Originally Posted by cichy87 View Post
bartosz_berlinka, czy coś poza tym wiesz na temat tego projektu? Jakiej klasy miałaby być to droga?
Dzięki Przemkowi powinniśmy we wrześniu wiedzieć coś konkretnie.

Quote:
Originally Posted by cichy87 View Post
Pomysł wydaje się niezły, ten odcinek był w ostatnich latach remontowany, nawierzchnia jest dobra, ale przeszkadza brak twardego pobocza i ilość zakrętów.
Ależ tych zakrętów naprawdę wcale nie ma za dużo. Jest za to cała masa długich, prostych odcinków (w tym spora część przez lasy), gdzie można ładnie w tempo, płynnie wyprzedzać. Tylko poszerzyć chociaż do 9 metrów i zrobić w pierwszej kolejności obwodnice Starogardu i Wałcza. Odcinek od Malborka na wschód to już inna bajka, bo konieczna jest i sama obwodnica i budowa po nowym śladzie ze Starego Pola do Elbląga.
__________________
www.berlinka.pcp.pl - AUTOSTRADA Berlin-Szczecin-Gdańsk-Królewiec
"Florian Czarnyszewicz: żołnierz, robotnik, pisarz i polski patriota" - byekuf.republika.pl/czarnyszewicz/czarnyszewicz.html
bartosz_berlinka no está en línea   Reply With Quote
Old August 17th, 2007, 05:57 PM   #13
cichy87
No more half measures
 
cichy87's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Polska
Posts: 3,178
Likes (Received): 1327

Starogard jako ostatni chyba doczeka sie obwodnicy. Mówi się o niej o dawna, ale ludzie z GDDKiA ostatnio stwierdzili, że najszybciej można sie jej spodziewać po 2012-13 roku.

Właśnie odcinek na wschód od Starego Pola prezentuje się nienajlepiej. Ilekroć tam nie jeździłem zawsze miałem problemy z wyprzedzeniem ciężarówek, wywrotek i innych zawalidróg.
cichy87 no está en línea   Reply With Quote
Old August 17th, 2007, 06:53 PM   #14
przemopoznan
Registered User
 
Join Date: Jun 2007
Location: poznan
Posts: 132
Likes (Received): 0

Z tego co wstepnie wiem to stowarzyszenie to na rzecz modernizacj berlinki dk 22 ,zamierza lobbowac i dzialac na rzecz poszerzenia i uczynienia tej drogi przyjaznej uzytkownikom.
Ja tez zaproponowalem wstepnie i zaproponuje to w Chojnicach na walnym zebraniu by wszystkimi silami spowodowac by UE oznaczyla i uznala te droge jako szlak tranzytowy historyczny i o szczegolnych walorach łączących regiony polski i europy.
Moja propozycja to też numeracja europejskiej sieci transportowej i przykladowy numer tejze drogi bylby na zielonym polu bialymi literami E 220 na przyklad.Nie wiem w ktorej kolejnosci ta droga wg europejskiej numeracji bylaby wiec tak strzelilem ten numer.natomiast zysk z tego numeru jest potęzny bo od razu znalazly by sie srodki na modernizacje i szybkie dostosowanie tej( miesznie obecnie brzmiacej nazwy) MAGISTRALI do parametrow UE.Obecnie bazujac na waszych i moich zdjecuiach twierdze ze sporo drog wojeodzkich jakie znam wyglada lepiej niz ta dosc zapomniana droga.
Żenującym jest modernizowanie drogi i jej poszerzenie z 6 do 7 metrow...jesli ktos mowi o modernizacji to podstawawą sprawa jest jej faktyczne a nie iluzorczne poszerzenie .
Szerokosc 9 metrow to niezbedne minimum by w dlugiej trasie przeicetny kierowca autokaru czy TIRa czul sie bezpiecznie.
Jak Bartek z Gdanska zauwazyl ,na tej trasie jest sporo dluuuugich prostych te proste są nużace w dlugiej trasie wiec zaliczyc lot koszący w las czy w rów przydrozny albo w pojazd z przeciwka nie jest klopotem .
Jesli sie jeszcze do tego doda ze na sporych odcinkach pojazdy o szerokosci 2,5 metra ledwo sie na swym pasie ruchu mieszą to poszerzenie tej drogi o metr i nazywanie tego modernizacją nadaje sie na slaby dowcip!!!!!!!!!!!!!!!
Zeby nie byc takim malkontentem podam pozytywe przyklady na modernicacje krajowek polskich i tu na tym forum na fotorelacjach efekty widac i bardzo mnie cieszą te zdjecia
-dk 74 zmodernizoewana i poszerzona z 6 do 9 metrow
-dk 24 zmodernizowana i poszerzona do 9 metrow i co 2 kilometry zatoki postojowe dla wszelkich pojazdow ...moje fotki
- obecnie modernizowana tzw obwodnica tranzytowa aglomeracji warszawskiej dk 50 tez poszerzana i z poboczami asfaltowymi
- dk 16 w okolicy Olsztyna -piękna droga z bardzo kretej i niebezpieczej nieco wyprostowana z dobra widocznoscia poszerzona z poboczami asfaltowymi mam nadzieje ze kiedys cala dk 16 bedzie tak szeroka i bezpieczna
-dk 6 (e 28) Goleniow -Nowogard prawie 30 km poszerzonej drogi a na fotorelacji jest komentarz brzmi tam mniejwiecej tak:" ten wąski odcinek bez poboczy miedzy Płotami a Nowogadrem to jakas chyba kara za grzechy...dokaldnie i to powinni sobie drogowcy te wypowiedzi brac do serca...wąska droga jest odbierana za kare za cos nienormalnego.Ludzie w koncu jestesmy w 21 wieku te drogi nie moga byc wezsze tylko szersze.
przemopoznan no está en línea   Reply With Quote
Old August 18th, 2007, 03:43 PM   #15
DSzumaher
Infra's user
 
DSzumaher's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: [PL] FG
Posts: 4,031
Likes (Received): 9691

Fotorelacja z odcinka Rudnica - Gorzów Wlkp.














Wiadukt nad obwodnicą Gorzowa


Wiadukt na linią kolejową Gorzów Wlkp. - Skwierzyna

"Rondo" Kasprzaka

Zjazd na ulicę Zieloną

Most Lubuski

"Rondo" Santockie


ulica Podmiejska

"Rondo" Solidarności

DSzumaher no está en línea   Reply With Quote
Old August 18th, 2007, 08:33 PM   #16
przemopoznan
Registered User
 
Join Date: Jun 2007
Location: poznan
Posts: 132
Likes (Received): 0

Po zdjeciach wnioskuje ze spora czesc tej trasy Rudnica -Gorzow byla nowo wyasafaltowana wraz z nowym odcinkiem drogi przy wejsciu w samo miasto , tak wiec znowu wkurza fakt ze robi sie drogi i ich szerokosc to niezbedne minimum czyli tylko 7 m szerokosc jezni .Fajnie ze są tam lewoskrety i prawoskrety ale gdyby chociaz 1 m pobocza byl z obu stron....bylo by miodzio a tak to ....cóż- niebezpieczna (mimo ze gladki asfalt)... wąska kicha ,droga 21 wieku w rozumieniu naszych popierd....ch. drogowcow.
Żal dupę ściska!!!!!!!!!!!!!!!
przemopoznan no está en línea   Reply With Quote
Old August 18th, 2007, 08:42 PM   #17
Superkot634
Requiem for a dream
 
Superkot634's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Location: Szczecin
Posts: 3,775
Likes (Received): 561

Quote:
Originally Posted by przemopoznan View Post
Po zdjeciach wnioskuje ze spora czesc tej trasy Rudnica -Gorzow byla nowo wyasafaltowana wraz z nowym odcinkiem drogi przy wejsciu w samo miasto , tak wiec znowu wkurza fakt ze robi sie drogi i ich szerokosc to niezbedne minimum czyli tylko 7 m szerokosc jezni .Fajnie ze są tam lewoskrety i prawoskrety ale gdyby chociaz 1 m pobocza byl z obu stron....bylo by miodzio a tak to ....cóż- niebezpieczna (mimo ze gladki asfalt)... wąska kicha ,droga 21 wieku w rozumieniu naszych popierd....ch. drogowcow.
Żal dupę ściska!!!!!!!!!!!!!!!
Weź już koleś skończ bo sie powtarzasz...
__________________
Człowiek jest wielki nie przez to, co posiada, lecz przez to, kim jest; nie przez to, co ma, lecz przez to, czym dzieli się z innymi. — Jan Paweł II
Superkot634 no está en línea   Reply With Quote
Old August 18th, 2007, 08:50 PM   #18
ewojtas
Registered User
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 262
Likes (Received): 164

Quote:
Originally Posted by przemopoznan View Post
Po zdjeciach wnioskuje ze spora czesc tej trasy Rudnica -Gorzow byla nowo wyasafaltowana wraz z nowym odcinkiem drogi przy wejsciu w samo miasto , tak wiec znowu wkurza fakt ze robi sie drogi i ich szerokosc to niezbedne minimum czyli tylko 7 m szerokosc jezni .Fajnie ze są tam lewoskrety i prawoskrety ale gdyby chociaz 1 m pobocza byl z obu stron....bylo by miodzio a tak to ....cóż- niebezpieczna (mimo ze gladki asfalt)... wąska kicha ,droga 21 wieku w rozumieniu naszych popierd....ch. drogowcow.
Żal dupę ściska!!!!!!!!!!!!!!!
przemopoznan, droga na odcinku gorzow - kostrzyn byla robiona w paru fazach: gorzow - krzeszyce, krzeszyce - kostrzyn i jeszcze obwodnice miasteczek i przejazdy przez wsie. owszem nie zostala poszerzona do 9m, ale te 7m ktore sa w zupelnosci wystarczaja do wygodnej jazdy. ruch nie jest wielki, ciezarowek tez nie za wiele i te 65km z gorzowa do kostrzyna przejezdza sie spokojnie w niecala godzine... zakrety sa wyprofilowane, nie ma dziur i kolein i gdyby tak wygladalo wiecej drog to jezdziloby sie calkiem ok. oczywiscie sprawa wyglada inaczej w okolicach bardziej zaludnionych niz lesiste lubuskie...
ewojtas no está en línea   Reply With Quote
Old August 19th, 2007, 02:00 AM   #19
przemopoznan
Registered User
 
Join Date: Jun 2007
Location: poznan
Posts: 132
Likes (Received): 0

Czemu narzekam na szerokosci naszych drog???
Bo moze jestem jednym z nieiweielu kierowcow z wyobraznią i z doswiadczeniem i zbyt sporo widzialem wypadkow gdzie chwila nieuwagi powodowala ze wlasnie z braku miejsca na drodze dochodzilo do tragedii a w najlepszym przypadku do takiego zablokowania drogi ze korek sie rozladowywal do poznych godzin nocnych.
Ludzie zrozumcie ...droga swymi parametrami musi wybaczac bledy kierowcow,bledy te ktore mozna nazwac bledami a nie glupotą czy brawurą oczywiscie.
Droga ma pelnic zadanie drogi dla kazdego a nie TYLKO dla kogos jak wy ktorzy jezdzicie tylko samochodami w dlugich trasach , porozmawiajcie sobie z kierowcami tirow czy autokarow jak im by sie by przydalo szerokie drogi szersze niz te 7 czy 8 metrow czyli minimum 9 metrow .Dla wielku tych kierowcow sukcesem jest byc skupoionym na 6 czy 5,5 metrowej drodze i trafiac pojazdem 2,5 m szerokosci w swoj pas ruchu.
Przestancie na droge patrzec tylkoz persektywy swego egoistycznego punktu jako kierowcy samochodu osobowego.
Wczujcie sie w role rowerzysty czy kierowcy TIRa.
Wtedy jak zrozumiecie o co chodzi to mi przyznacie racje.
Droga 7 metrow jest nadal za wąska by kazdy kto chce nią jechac czul sie na niej bezpiecznie.
przemopoznan no está en línea   Reply With Quote
Old August 27th, 2007, 11:18 PM   #20
bartosz_berlinka
A1, A6-berlinka muszą być
 
bartosz_berlinka's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Gdańsk
Posts: 3,094
Likes (Received): 399

Uzupełniłem stronę http://www.berlinka.pcp.pl/chojelb.html o nowe fotki z odcinka Chojnice - Czarlin. Dodatkowo tutaj wklejam parę fotek, których tam nie ma, takie wyrwane z trasy (tam bardziej konkretne punkty). Ponadto w wątku o bowdnicy Chojnic jest fotka z budowy jednego wiaduktu. W wątku o A1 zdjęcia wiaduktu WD25 w ciągu DK22.

Wejście obwodnicy w berlinkę przy skrzyżowaniu do Pawłowa.

Rytel (fotka z mostami na stronie)

Przed Piecami.

Zblewo

Remont w Starogardzie (fotka z brukiem na stronie).

Waćmierek (zakręt, omija bagna i chyba grodzisko), tuż za A1, odcinek po zmianie nawierzchni z betonowej (niemieckiej) na asfaltową. Na krawędzi jezdni płaskie krawężniki. Tak też zmodernizowano niebetonowy wcześniej odcinek Gnojewo - Malbork, niestety nie dodając pobocza (choć rezerwa jest) ani lewoskrętów (strasznie to wkurza).
__________________
www.berlinka.pcp.pl - AUTOSTRADA Berlin-Szczecin-Gdańsk-Królewiec
"Florian Czarnyszewicz: żołnierz, robotnik, pisarz i polski patriota" - byekuf.republika.pl/czarnyszewicz/czarnyszewicz.html

Last edited by bartosz_berlinka; August 27th, 2007 at 11:29 PM. Reason: kolejne zdjęcia
bartosz_berlinka no está en línea   Reply With Quote


Reply

Tags
berlinka, chojnice, dk22, elbląg, gorzów, kostrzyn, lubuskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Related topics on SkyscraperCity


All times are GMT +2. The time now is 07:36 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions Inc.
Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.

vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.

SkyscraperCity ☆ In Urbanity We trust ☆ about us | privacy policy | DMCA policy

Hosted by Blacksun, dedicated to this site too!
Forum server management by DaiTengu