daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Euroscrapers > Local discussions > Bosna i Hercegovina > Forum Bosne i Hercegovine > Bosna i Hercegovina

Bosna i Hercegovina Projects and constructions | » Zapad | Istok | Jug | Centar

Closed Thread

Old December 31st, 2005, 03:57 AM   #1
LordMarshall
Evil is a Point of View

Location: Banja Luka - San Francisco - Washington DC - Taipei - Damascus - Amman - Jakarta - Seoul
Likes (Received): 823

Bosnia and Herzegovina | Federation of B&H - Regional Development

Federacija Bosne i Hercegovine

Federation of B&H is a federal unit/entity of the State of B&H. The vital facts are as follow:

Federacija Bosne i Hercegovine:

Capital: Sarajevo
Second Level Administrative City: Mostar
Federation Sub-division: 10 Cantons: Una-Sana, Posavina, Tuzla, Zenica-Doboj, Bosnian Podrinje, Central Bosnia, Herzegovina-Neretva, West Herzegovina, Sarajevo, West Bosnia.
Municipalities: 79
Population: 2.318.972 [2002]
Density: 88/km˛
Area: 26.110 km˛ [51 percents of State of BiH]
Sea Coast: 23 km
Official languages: Bosnian [bosanski], Croatian [hrvatski] and, Serbian [srpski]
Official script: Latin alphabet [latinica]
President: Niko Lozančić
Prime minister: Ahmet Hadzipasic
Anthem: Intermeco [Anthem of the State of BiH]
Currency: Convertible Mark [KM]
Time zone: UTC +1
Ethnic groups: Bosniaks ~72.9 percents (1,768,000), Croats ~ 21.8 percents (475,600), Serbs ~ 4.4 percent (n/a), Others ~1.0 percent (n/a).

Since FBiH also includes the city of Sarajevo I think only passing mention should be placed here on the projects initiated in that city. More information should be placed on the whole Federation.

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

LordMarshall no está en línea  

Sponsored Links

Old December 31st, 2005, 04:06 AM   #2
MIMICA

Likes (Received): 0

a list of major projects starting soon in sarajevo:

1. reconstruction of parliament (skyscraper)
2. bbi commerce center (40 million euro investment)
3. grand media convention center sarajevo (skyscraper with video facade)
4. triland (skyscraper)
5. saudi project (probably skyscraper)
6. reconstruction of hotel bristol (midrise)
7. third unitic tower (skyscraper, 35 million euro investment)
8. bosmal city center (completion by summer)
9. first phase of riverine vrtovi in Ilidza
10. kosevo olympic stadium renovation
11. new town square in titos street
MIMICA no está en línea  
Old December 31st, 2005, 04:08 AM   #3
LordMarshall
Evil is a Point of View

Location: Banja Luka - San Francisco - Washington DC - Taipei - Damascus - Amman - Jakarta - Seoul

Major Projects:

These projects will affect the entire entity. More will be added later.

Corridor 5C

---Corridor 5c passes along the route Budapest-Osijek-Sarajevo-Ploce. The highway along this corridor is the most significant roadway in BiH and the shortest communication route between Middle Europe and the Adriatic. The routing of the road passes through the central part of the country in the North-South direction from Donji Svilaj to the border of BiH, north from the port of Ploce, following the rivers Bosna and Neretva. More than 50% of the total population and the economic activity of Bosnia and Herzegovina lies within the zone of influence along this route.

Railroad Reconstruction

---The State of BiH in the name of entities has signed a deal with the European Development Bank has signed a deal to reconstruct the lines. The project is worth hundreds of EURO’s. To foster the economic revival of the FBiH railroad system the entity Parliament has approaved a the buying of new Talgo trains for the use of the entity. The Talgo train should come in to use at the start of 2009-2010 time period.

“The Roots of Violence: Wealth without work, Pleasure without conscience, Knowledge without character, Commerce without morality, Science without humanity, Worship without sacrifice, Politics without principles” - Mahatma Gandhi

Old December 31st, 2005, 04:10 AM   #4
LordMarshall
Evil is a Point of View

29.12.2005 (16:58)

FBiH: DECISION ON PROVISIONAL FINANCING ADOPTED INSTEAD OF BUDGET

SARAJEVO, December 29 (FENA) – The FBiH House of Representatives failed on Thursday to adopt the text FBiH Budget for 2006, which was agreed by the joint commission of both houses of the FBiH Parliament.

A special House of Representatives session was convened immediately afterwards during which the proposal of the decision on provisional financing of FBiH for the first quarter of next year was adopted.

The FBiH Government adopted the decision on provisional financing on Thursday and forwarded it to the Parliament in urgent procedure during the day.

(Fena) jc

Old December 31st, 2005, 04:12 AM   #5
LordMarshall
Evil is a Point of View

NA SARAJEVSKOM AERODROMU U 2006. GODINI POLA MILIONA PUTNIKA

http://www.fena.ba/rubrika.html?fena...862&rubrika=EK

Old December 31st, 2005, 04:12 AM   #6
LordMarshall
Evil is a Point of View

30.12.2005 (01:00)

HADZIPASIC: OVER ONE BILLION KM IN DIRECT FOREIGN INVESTMENTS IN 2005

SARAJEVO, December 29 (FENA) – FBiH Prime Minister Ahmet Hadzipasic said on Thursday that better ordered relations and greater financial discipline, and thus the improvement of citizens’ standard would be achieved after the first four to five months of the next year following the introduction of VAT.

Representatives of the Federation Government organized on Thursday the New Year’s reception for representatives of the media at which the Prime Minister presented the progress in boosting exports and industrial production. The coverage of imports by exports is 36 percent, and the plan of 40 percent was not realized, said Hadzipasic, due to unpredictable movements on the world market, especially in the energy sector.

Hadzipasic added that the trust of foreign investors towards BiH has been increased and that significant progress in this sense can be expected in the second half of 2006.

This year, he said, has been very successful, noting that there has been over one billion KM in direct foreign investments, and together with the domestic investors this amount has exceeded two billion KM.

However, added Hadzipasic, this is not sufficient for intensive employment and filling the funds for social categories.

“The priorities of the Federation Government will be to fulfill the promises made through the budget and to provide significant support for agricultural and industrial sectors”, said Hadzipasic.

(Fena) jc

Old December 31st, 2005, 04:16 AM   #7
LordMarshall
Evil is a Point of View

Gardens of Riverina

We are honored to present you a unique mixed development project Vrtovi Riverine (Gardens of Riverina), Ilidza, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina.

Our vision is to create a clearly superior development to what is available in Bosnia and Herzegovina and offer affordable homes in quality living environment.

PROJECTS - MASTER PLAN:

PROJECTS - LOCATION PLAN:

PROJECTS - Phase 1a

Old December 31st, 2005, 04:19 AM   #8
LordMarshall
Evil is a Point of View

Sun Valley - Mostar

Welcome to Sun Valley, an extraordinary community, just like the city itself, created to celebrate the very best of what life ought to be.

Old December 31st, 2005, 04:34 AM   #9
LordMarshall
Evil is a Point of View

Information from Tuzla Canton

Action Plan and Budget:

Action Plan for 2006

Budget

Old December 31st, 2005, 04:39 AM   #10
LordMarshall
Evil is a Point of View

Zenica-Doboj Kanton

ZDK will build 11 small Hydro-electric plants.

Na osnovu Zakona o koncesijama (“Službene novine Zeničko-dobojskog kantona”, broj: 5/03) i Odluke Vlade Zeničko-dobojskog kantona broj: 02-25-29753/05 od 20.10.2005. godine,

Ministarstvo za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu

raspisuje

PONOVNI JAVNI POZIV

I Predmet koncesije

Predmet koncesije je projektovanje, izgradnja, korištenje i prijenos malih hidroelektrana u slivu rijeke Gostović, i to:

1. MHE “Kamenica”, rijeka Gostović,
instalisana snaga 845 kW, godišnja proizvodnja 4,185 GWh,

2. MHE “Rujevica-ušće”, rijeka Lužnica,
instalisana snaga 815 kW, godišnja proizvodnja 4,292 GWh,

3. MHE “Čardak”, rijeka Gostović,
instalisana snaga 1459 kW, godišnja proizvodnja 7,821GWh,

4. MHE “Sađevica-ušće”, rijeka Lužnica,
instalisana snaga 508 kW, godišnja proizvodnja 2,578 GWh,

5. MHE “Popovača”, rijeka Sađevica,
instalisana snaga 510 kW, godišnja proizvodnja 2,514 GWh,

6. MHE “Botašnica-ušće”, rijeka Lužnica,
instalisana snaga 997 kW, godišnja proizvodnja 4,999 GWh,

7. MHE “Medeni potok”, rijeka Gostović,
instalisana snaga 671 kW, godišnja proizvodnja 3,989 GWh,

8. MHE “Osamnaesti kilometar”, rijeka Suha,
instalisana snaga 307 kW, godišnja proizvodnja 2,291 GWh,

9. MHE “Izron”, rijeka Suha,
instalisana snaga 461 kW, godišnja proizvodnja 2,306 GWh,

10. MHE “Tajanski potok”, rijeka Suha,
instalisana snaga 457 kW, godišnja proizvodnja 2,367 GWh,

11. MHE “Sinanovići”, rijeka Gostović,
instalisana snaga 1052 kW, godišnja proizvodnja 5,466 GWh.

Ponuđači mogu pripremiti svoje ponude za jednu ili više predloženih malih hidroelektrana.
Svaka mala hidroelektana će biti razmatrana posebno.

Also three other hydro electric plants will be built in the Canton:

Na osnovu Zakona o koncesijama (“Službene novine Zeničko-dobojskog kantona”, broj: 5/03) i Odluke Vlade Zeničko-dobojskog kantona broj: 02-25-22572/05 od 03.08.2005. godine,

Komisija za koncesije Ministarstva za poljoprivredu, šumarstvo i vodoprivredu

raspisuje

JAVNI POZIV

I Predmet koncesije

Predmet koncesije je projektovanje, izgradnja, korištenje i prijenos malih hidroelektrana na rijeci Stupčanici i na rijeci Orlji, općina Olovo, i to: „Čude“ i „Petrovići“, i male hidroelektrane „Milinkovac“, i to:

1. MHE “Čude”, rijeka Stupčanica, instalisana snaga 998 kW , godišnja proizvodnja 4,916 GWh,

2. MHE “Petrovići”, rijeka Stupčanica, instalisana snaga 1698 kW, godišnja proizvodnja 7,139 GWh,

3. MHE “Milinkovac”, rijeka Orlja, instalisana snaga 471 kW , godišnja proizvodnja 2,85 GWh,

Rok za dostavljanje ponuda je 45 dana od dana objavljivanja poziva.

Napomena: Ovaj javni poziv je objavljen 22.09.2005. godine u listu "Dnevni avaz".

Old December 31st, 2005, 04:57 AM   #11
LordMarshall
Evil is a Point of View

Bosnia-Podrinje Canton

Projects:

PROJEKAT I
REGIONALNI PUT R 448 GORAŽDE-HRENOVICA
50.000.000 eura

PROJEKAT II
TOPLIFIKACIJA GRADA GORAŽDA
15.000.000 eura

PROJEKAT III
IZGRADNJA KOLEKTORA SA PRECISTACEM NA DRINI I POTHRANJENSKOM POTOKU
11.000.000 eura

PROJEKAT IV
REGIONALNA DEPONIJA SMECA SA RECIKLAŽOM OTPADA SMECA I OTPADA DRVETA
10.500.000 eura

PROJEKAT V
4 MINI HIDROELEKTRANE NA RIJECI OSANICI /250 – 270 KW/
10.000.000 eura

PROJEKAT VI
ZANATSKI CENTAR - TRGOVKE
1.000.000,00 KM

PROJEKAT VII
IZGRADNJA SKLADIŠTA ZA C UVANJE KRAJNJEG PROIZVODA – HLADNJACA
700.000,00 KM

PROJEKAT VIII
HOTELI („DRINA“ I „GRADINA“)
3.000.000,00 KM

PROJEKAT IX
FABRIKA PITKE I MINERALNE VODE
5.000.000,00 KM

PROJEKAT X
MODERNIZACIJA OPREME MPI „MLIN“ USTIKOLINA
1.200.000,00 KM

PROJEKAT XI
ZAVRŠETAK IZGRADNJE SPORTSKE DVORANE „MIRSAD HURIC“ SA PRATECIM OBJEKTIMA
3.500.000 eura

PROJEKAT XII
IZGRADNJA DVA SPORTSKO-REKREACIONA CENTRA NA DRINI ( Modran i Sadba )
10.000.000 eura

PROJEKAT XIII
REKONSTRUKCIJA SEKUNDARNE VODOVODNE I KANALIZACIONE MREŽE
2.500.000 eura

Old December 31st, 2005, 05:25 AM   #12
LordMarshall
Evil is a Point of View

FBiH Railroads Development News:

Pozicioniranje na tržištu imperativ za razvoj

Željeznice Federacije BiH (ŽFBiH) u ovoj godini prevezle su 6,729 milijuna tone robe od čega je u međunarodnom prijevozu ostvareno 3,2 milijuna tona. Generalni direktor ŽFBiH Narcis Džumhur je na jučerašnjoj konferenciji za novinare u Sarajevu rekao da je ostvareni opseg prijevoza u teretnom prometu u 2005. u odnosu na planirani prijevoz uvećan za 22 posto, dok je u usporedbi s prošlom godinom, opseg prijevoza uvećan za 27 posto. Prema njegovim riječima, prosječna težina teretnih vozila iznosi 976 tona i povećana je za 16 posto u odnosu na 2004. “Komercijalna brzina teretnih vozila iznosi 32,1 km/h i jednaka je postignutoj brzini u prošloj godini i pored remonta pruge na dionici Konjic – Bradina”, kazao je Džumhur istaknuvši da prosječan put jedne tone robe iznosi 113,20 kilometara i povećan je u odnosu na prošlogodišnji za 35 posto. Glavni komitenti koji prevoze robu na prugama Željeznica FBiH, prema riječima Džumhura, su Elektroprivreda BiH, GIKIL Lukavac, Birač Zvornik, Mittal Zenica, Aluminiji Mostar, Klas Sarajevo, Ina Hold, BH Petrol te rudnici željezne rude Omarska. Osim njih, ostvaren je prijevoz roba i za Gorenje, Energoinvest, Soda Lukavac, Cementaru Kakanj i mnoge druge. Kada je u pitanju putnički promet, Džumhur je kazao da je u ovoj godini prevezeno 312.467 putnika, što je s obzirom na proteklu godinu povećanje za 27 posto. “Ostvareni prihodi u ovoj godini iznose 99 milijuna maraka, što je pokazatelj stalnog rasta prihoda od željezničkih usluga za teretni i putnički promet”, rekao je on.

Kreditnima do moderne željeznice

U funkciji povećanja brzine i stupnja sigurnosti Željeznica FBiH, odnosno povećanja kvalitete željezničke usluge, tijekom 2005. realizirani su brojni projekti iz oblasti infrastrukture i željezničkog operatora. Projekti infrastrukture, kako je naglasio Džumhur, financirani su iz kredita EBRD-a, među kojima i nabavka teške mehanizacije za održavanje pruge, mehanizacije za održavanje infrastrukture, nabavka lake mehanizacije za održavanje infrastrukture i rehabilitacija tunela Jedrinje. Među projektima koji su financirani iz kredita EIB-a su remont pruge Tuzla - Zvornik, isporuka i instalacija novih putnih prijelaza na pruzi Zenica - Sarajevo, rehabilitacija radionice Blažuj, remont pruge Bradina - Konjic, rehabilitacija željezničke postaje Čapljina te rehabilitacija radionice Zenica. Džumhur je podsjetio da je potpisan Ugovor o nabavci TALGO vlakova, vrijedan 67,5 milijuna eura, te pripremljen ugovor o nabavci tzv. engleskih vlakova, kao i to da je u tijeku realizacija projekta modernizacije i nabavke 440 teretnih vagona koji Željeznice FBiH realiziraju uz kredit portugalske vlade. Istaknuo je da je modernizacija i kvalitetno pozicioniranje na tržištu transportnih usluga imperativ za budući razvoja željeznica. Kako on tvrdi, nastavit će projekte obnove jer žele završiti pravac na koridoru Vc do kraja 2008.

Old December 31st, 2005, 05:26 AM   #13
LordMarshall
Evil is a Point of View

U kompaniji Mittal Steel Zenica proizvodnja povećana za 300 posto

Mittal Steel Company N. V. od kako je prije godinu dana postao vlasnik 51 posto kapitala u najvećem bh. proizvođaču čelika zeničkom BH Steelu, povećao je proizvodnju sa 75.037, koliko je iznosila u 2004., na 285.000 u ovoj godini. Izvršni direktor operacija u kompaniji Mittal Steel Zenica Paul Victor, komentirajući postignute rezultate iz prethodne godine, rekao je da je Mittal Steel jedini ozbiljan investitor na duge staze u BiH. “Obvezali smo se da ćemo investirati u Mittal Steel Zenica da bi je obnovili i od nje napravili vodeću kompaniju za proizvodnju čelika u regiji Balkana”, rekao je Victor istaknuvši da je investicija u Mittal Steel Zenica pomogla oživljavanju cijele regije jer je osigurala posao za nekoliko tisuća radnika. “Sljedeći korak za nas je obnoviti integralnu proizvodnju uz pomoć koje će kompanija započeti rad u svom punom kapacitetu i proizvoditi više od dva milijuna tona godišnje izuzetno kvalitetnog čelika”, naglasio je Victor. Mittal Steel je nedavno povećao svoj dionički ulog na 92 posto nakon kupovine dodatnih 41 posto dionica u Mittal Steelu Zenica od kuvajtske investicijske agencije u vrijednosti od 98 milijuna dolara.

Old December 31st, 2005, 05:29 AM   #14
LordMarshall
Evil is a Point of View

Rudari rudnika 'Kreka' proizveli dva milijuna tona ugljena

Rudari Rudnika "Kreka" Tuzla danas će tržištu isporučiti dvomilijunitu tonu ugljena, što je još jedan poslovni uspjeh u nizu uspjeha u posljednje tri godine, rekao je na današnjoj konferenciji za novinstvo direktor tog rudnika Rešad Husagić, Po njegovim riječima, u listopadu ove godine je zabilježena rekordna poslijeratna mjesečna proizvodnja.

"Vjerujem i nadam se da ćemo i u 2006. godini u kojoj nas očekuju mnogo obilniji i veći zadaci u svim oblastima počevši od proizvodnje, ostvarivanja poslovnih uspjeha, uspostavljanja boljih i odgovarajućih odnosa s javnim poduzećem Elektroprivreda BiH, te Vladom Federacije BiH dati zadovoljavajuće rezultate", kazao je Husagić.

Od proizvedenih dva milijuna tona Termoelektrani Tuzla, najvećem Krekinom potrošaču, isporučeno je 1.700.000 tona ugljena ili 85 posto od ukupne proizvodnje. Preostali dio ugljena distribuira se za Tvornicu sode "Lukavac", te druge industrijske potrošače i široku potrošnju.

S proizvodnjom od dva milijuna tona Rudnik "Kreka" Tuzla ostvaruje 43 posto od ukupne proizvodnje u F BiH, a 60 posto od proizvodnje ugljena u Tuzlanskoj županiji.

fena/Pincom.biz

Old December 31st, 2005, 05:38 AM   #15
LordMarshall
Evil is a Point of View

Old December 31st, 2005, 05:55 AM   #16
3tmk
Rusty Robot

why create a thread for just the region?
3tmk no está en línea  
Old December 31st, 2005, 05:59 AM   #17
LordMarshall
Evil is a Point of View

well all bosnian threads tend to be centered on the Sarajevo-Banja Luka Axis. there is more construction in other cities not as large that would need its own thread but under a regional thread they could be covered.

Old December 31st, 2005, 12:14 PM   #18
mirza-sm
Boznian

Likes (Received): 2908

great stuff lordmarshall
i can help u with una-sana canton cuz i live there
Old December 31st, 2005, 01:59 PM   #19
Medofish
BANNED

Likes (Received): 1

Čestitam na novoj temi komšije. Ako nađem šta zanimljivo, postaviću ovdje ;)
Medofish no está en línea  
Old December 31st, 2005, 06:51 PM   #20
MIMICA

Likes (Received): 0

good thread lord marshall.

ill try to post some information when i can.
MIMICA no está en línea  

Closed Thread

Rate This Thread
Rate This Thread: