|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Projectnieuws Stand van zaken van projecten in Nederland. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1841 |
|
Registered User
|
fluxus kan me niet zoveel schelen, ze zoeken het maar uit, maar de bieb en de fabriek moeten lekker blijven zitten daar waar ze zitten
verder blijf ik benieuwd hoe de afwikkeling van fiets/brommer verkeer plaats gaat vinden aan de west kant van het station had ik al gezegd dat het noordsebos een stadhuisplein moet worden en wanneer gaat figaro nu eens gebouwd worden (hebben soeters en van eldonk hier nog een stem in?) |
|
|
|
|
|
#1842 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Last edited by Dovel; April 16th, 2013 at 11:48 PM. Reason: Het plaatje was verkeerd ingevoerd. |
|
|
|
|
|
#1844 |
|
Registered User
Likes (Received): 4
|
of dit:
|
|
|
|
|
|
#1845 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#1846 |
|
Registered User
|
Prof Ronde van Noord-Holland
ACTIVITEITEN OP ZONDAG 21 APRIL 2013 OP DE GEDEMPTE GRACHT EN DE BURCHT 12.01 uur: Start Profronde van Noord-Holland vanaf het Stadhuisplein te Zaandam. 11.45-13.30 uur: T.T.M. SIMSON uit Koog aan de Zaan doet de renners van de Profronde muzikaal uitgeleide. IN DE MUZIEKKOEPEL OP DE GEDEMPTE GRACHT 12.15-12.45 uur : Shantykoor ZILT 13.00-13.45 uur : Popkoor INSPIRATIE 14.00-14.30 uur: Shantykoor ZILT 14.45-15.30 uur : THE INCREDIBLES 15.45-16.30 uur : Popkoor INSPIRATIE http://www.stadshartzaandam.nl/artic...d_holland.html ik zie het al helemaal voor me, deze bende ![]() op dit stukje ruimte, links is het fietspad ![]() dat wil ik meemaken, als er nog ruimte is voor kijkers
|
|
|
|
|
|
#1847 |
|
Registered User
|
![]() Haha..., ik heb eerder al eens opgemerkt dat dat muurtje maar ook die railing voor fietsers aan de lage kant is. Daar zal er toch minstens een zijn die met fiets en al overboord gaat. Ze zullen toch zeker wel een verdieping lager bedoelen, op de Provincialeweg mag ik hopen want dit gaat echt niet passen.... Je kunt, als je nog op tijd bent natuurlijk even een conferentiezaaltje afhuren, zit je eerste klas! Raampje open, statief geinstalleerd en mooie platen schieten maar...... |
|
|
|
|
|
#1848 |
|
Registered User
Likes (Received): 34
|
Natuurlijke selectie heet dat, goed dat ze dat weer terug gebracht hebben, want de beren en tijgers hebben we hier niet meer
|
|
|
|
|
|
#1849 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#1850 |
|
Registered User
|
![]() ik had een ander uitzicht en vind het zeker geslaagd ![]() het was een lekkere chaos, fietsers reden over het voetpad en voetgangers liepen op het fietspad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#1851 |
|
Registered User
|
er was trouwens ook nog een drumkorps uit koog a/d zaan, ttm samson
![]()
|
|
|
|
|
|
#1852 |
|
Walking Dutchman
Likes (Received): 2
|
Is er nog nieuws over dat overdreven aanwezige reclamebord van Saturn? Dat zou toch aangepast worden... Ik heb sowieso een hekel aan opdringerige bedrijven.
|
|
|
|
|
|
#1853 |
|
Registered User
|
![]() ![]() Mooie fotoreportage Erik! Ziet er gezellig druk uit.... ik kon er helaas niet bij zijn.. verplichtingen jegens de baas.....
|
|
|
|
|
|
#1855 |
|
Registered User
|
Volgens mij hoort het ook bij de inverdan zone, maar aan de dam word een pand opgeknapt, het gaat om het pand naast de koperen bel en boven de Manzo's. De ramen zijn eruit, en het pand van binnen is helemaal gestript.
Ben benieuwd wat er komt, iemand een idee? |
|
|
|
|
|
#1856 | |
|
denzelw
Likes (Received): 3
|
Centrum Zaandam genomineerd voor Gouden Piramide
'Prachtig compliment voor Zaanstad' 15-05-2013 Het nieuwe centrum van Zaandam maakt opnieuw kans op een prijs. Het programma Inverdan is genomineerd voor de Gouden Piramide 2013. De Gouden Piramide is de jaarlijkse Rijksprijs voor inspirerend opdrachtgeverschap in de architectuur, stedenbouw, landschapsarchitectuur, infrastructuur en ruimtelijke ordening. De nominatie werd dinsdagavond 14 mei bekendgemaakt. Wethouder Robert Linnekamp reageert verheugd: ‘Een prachtig compliment voor Zaanstad. Ik ben heel benieuwd naar de uitslag aan het einde van dit jaar.’ 'Gebiedsontwikkeling nieuwe stijl' De vier genomineerden zijn uit 54 inzendingen gekozen door een jury onder leiding van Rijksbouwmeester Frits van Dongen. ‘De crisis heeft drastische gevolgen voor gebiedsontwikkeling. Steeds vaker gaat het over herstructurering van de bestaande stad, dorp en landschap en over kleinschalige initiatieven 'van onderop' om tot gebiedsontwikkeling nieuwe stijl te komen. Deze tendens is zichtbaar in de vier genomineerde opdrachtgevers en hun projecten.’ Naast Inverdan zijn projecten in Arnhem, Culemborg en Rotterdam genomineerd. Boek en documentaire De Gouden Piramide is een initiatief van de ministeries van IenM, OCW en BZK. In 2013 is het thema gebiedsontwikkeling. De prijs bestaat uit een trofee en een bedrag van € 50.000. De beste projecten worden beschreven en geīllustreerd in een boek dat wordt uitgegeven door uitgeverij NAI/010. De AVRO zendt documentaires uit over de genomineerde opdrachtgevers en hun project. Meer informatie vindt u op de website van de Gouden Piramide. http://www.zaanstad.nl/algemeen/nominatie_gp2013
|
|
|
|
#1857 |
|
Registered User
|
Er is weer een leegstaand pand minder, naast ah hermitage zit nu een restaurant Roezemoes. Nu alleen nog het pand tussen Primark en The Sting en dan zijn de winkels van de nieuwbouw gevuld.
|
|
|
|
|
|
#1858 |
|
Registered User
|
Binnenkort weer een leeg pand, Waarschijnlijk de free record shop, helaas
|
|
|
|
|
|
#1859 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
|
#1860 |
|
Registered User
|
Ik vraag me af of er nog een kiosk gebouwd gaat worden bij de waterspeelplaats van de gedempte gracht????
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|