search the site
 daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Forum Polskich Wieżowców > Infrastruktura i Technologia > Infrastruktura drogowa

Infrastruktura drogowa Autostrady, trasy, tunele, estakady i mosty
» Ukończone » Petycje i akcje

Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.

Reply

Thread Tools
Old December 12th, 2005, 09:41 AM   #1
Maciej
Registered User

Likes (Received): 87

[Słowacja] Infrastruktura drogowa

Hej !
Bracia Słowacy otworzyli nowy odcinek D1, Ladce - Sverepec.
Długość odcinka 9,94 km. Budowa trwała równo 8 lat.
Zapewne skróci on czas dojazdu do Wiednia bardzo niewiele, lecz dla mnie był on torturą. Jeżdżę tamtędy od 1998 roku i słabo mi się robiło gdy widziałem postępy na tej budowie :-(
Dzięki (?) fabryce Kia w Żylinie, Słowacy ostro zabrali się za budowę odcinka Vrtizer - Żilina Strazov. Jeśli dotrzymaliby słowa to już końcem 2007 przybyłoby kolejne 19 km. Łącząc to z kawałkami D3 i naszą S69 ( miejmy nadzieję że do końca 2007 ze trzy odcinki oddadzą ) mielibyśmy znaczny postęp na tym kierunku ;-)

pzdr Maciej
Maciej no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links
Old December 12th, 2005, 10:32 AM   #2
WITEKF
Registered User

Likes (Received): 1

no i przejazd przez Bratyslawe ("wiedenski szlak"), jakies 4 km przez srodek miasta elegancka autostrada czynna od 3 grudnia! Jesli chodzi o Ziline, poczekamy jeszcze kawal czasu-przed bracmi powazne wyzwanie: budowa mostu-estakady wzdluz i przez wielki zbiornik wodny. Potem odcinek Svrcinowiec i Skalite, ktory lezy odlogiem (i 2 planowane tunele) od lat. Czeski odcinek Cieszyn - Mosty u Jablonkowa (trasa 11) tez w dalekich planach. Oj poczekamy zanim ze Slaska czy z krakowskiego dojedziemy w niecale 4 godziny do stolicy Austrii.