|
|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Ojajôh? Overige Rotterdamse onderwerpen |
| Global Announcement |
|
SkyscraperCity needs your help to do some house cleaning! please click here for more info! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1101 | |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Quote:
Volgend jaar in ieder geval ongeveer 20 x ms rotterdam 1 of 2 keer komt Norwegian Getaway 2 keer de oasis of the seas. 1 keer de royal princess. Dacht dat ook de ms veendam langs zou komen voor een reis naar het verren oosten. En dan nog een paar die nog niet bekent zijn. Voor 2015 staat de AIDAmar ook op het programma voor 05-03-2015 en 06-03-2015 |
|
|
|
|
|
|
#1102 |
|
Registered User
Likes (Received): 14
|
ZB-ANTW-RTM
Buiten Antwerpen moet Zeebrugge als concurrent ook niet uitgevlakt worden. Zeebrugge-Brussel is per bus een korte afstand en zowel inkomend als uitgaand worden er t.o.v. Rotterdam, Antwerpen en Amsterdam twee uur vaartijd bespaart. Men kan immers vlak aan de kust aanleggen.
|
|
|
|
|
|
#1103 | |
|
Registered User
Likes (Received): 7
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#1104 |
|
Registered User
Likes (Received): 248
|
Ik wist niet dat Zeebrugge zo populair was, 115 schepen in 2013 is toch wel indrukwekkend.
|
|
|
|
|
|
#1106 |
|
Bas
|
Volgens mij hebben Brugge en Gent een magische naam in Engeland en misschien ook wel in de USA. Dat zal wel de reden zijn voor die grote aantallen cruiseschepen daar in Zeebrugge. Let wel, het is ook een haven direkt aan zee en dat maakt het ook wel aantrekkelijk voor cruise-toeristen.
|
|
|
|
|
|
#1107 |
|
The only way is up
Likes (Received): 1211
|
Ja, de bussen staan daar neem ik aan al klaar als men afmeert om iedereen zsm richting die steden te rijden.Kan me niet voorstellen dat er ook maar 1 hond voor Zeebrugge geboekt heeft. idem voor IJmuiden natuurlijk. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|