SkyscraperCity Forum banner

Skopje | Скопје

Tags
skopje
321K views 1K replies 109 participants last post by  Junkie 
#1 ·
#2 ·
We have a new design for Mother Theresa's memorial house. It was chosen on a new competition, that did not receive even nearly the publicity of the first one. The old project of Jorge Marum was shit I agree. But why would they choose it and award him, to finally decide it is not "fit" for the purpose :nuts:

Also I wasn't able to find anything about the new project of Macedonian architect Vangel Bozhinovski , so who knows how that one looks like...

Музејот на Мајка Тереза ќе се гради според проект на Вангел Божиновски

Министерството за култура не нуди информации за вредноста на градбата

Проектот на архитектот Вангел Божиновски е избран како идеално архитектонско урбанистичко решение за изградба на Спомен-куќа на Мајка Тереза. Одлуката ја донесе десетчлената конкурсна комисија, во чиј состав, покрај неколку архитекти и претставници на Министерството за култура, е и претставник на Ватикан, Анхело Монфета. Музејот ќе се гради во центарот на Скопје, во близина на споменикот на Мајка Тереза на улицата „Македонија“.

Од Министерството за култура се' уште не нудат конкретни информации за вредноста на градбата, површината што ќе ја зафаќа и крајниот рок за изградба. Се знае единствено дека Божиновски ќе треба да направи одредени корекции на проектот, со цел идејното решение да одговара на замислата на инвеститорот. Вредноста на наградата изнесува 300 илјади денари.

Инаку, ова беше втор конкурс за идејно решение на музеј на Мајка Тереза што го распиша Министерството за култура. На првиот конкурс беше награден проектот на Португалецот Јорге Марум, но тој не беше оценет како идеално решение за музеј, бидејќи не ги исполнувал критериумите за музеј на светица. Марум доби само паричен надомест од 300. 000 денари. (А.П.)

#6 · (Edited)
Yep!

Here it is - the same ridiculous project... It will remain a mystery why did they announce a winner in the previous competition and payed the author, to then cancel that and carry on a secretive second competition in which an old design from the first one wins.

And how shitty it is - you can almost feel physical pain in your eyes.The whole thing is outrageous and ridiculous, but few things are really beyond belief:
The creative author added not only two little domes on the roof (which are a must lately), but also some kind of little pyramid. BTW those domes remind me so much of the red cross building, I bet this guy is the same one or some pittyful plagiator.
Outside is a little five point star shaped garden which is extremely weird if you think about the purpose of the object and Mother Teresa herself.
There will be an aquarium inside... :nuts:
And finally the facade - the strawberry on the top of this concept. A large part of the facade will be painted in some bizarre pattern of fishes and birds "going towards each other". You can't really see how ridiculous this pattern is on the blurry pics I posted, but consider yourself lucky for that. The fish look like they came out of some child cartoon. Considering the aquarium and the facade, I think it is obvious this guy is obsessed with fish (in addition to his obsession with domes), but what the hell is the connection between fish and Mother Theresa???
Not to mention the whole incompatibility of the object with the surroundings, which is EXTREME.

I can understand how some deranged architect can come up with this kind of design, but how it would get to win is really beyond me. The whole thing with the second competition is very fishy indeed. The ministry of culture already screwed up with the theater. Unfortunately they have several more of these projects in the early stages. They might do a lot of damage.

Anyway here are two shitty pics I found. If somebody ever asks you to define kitsch, just show him these:

#7 ·
^^Omg that looks awful! :uh:
I don't know at what angle to look at it! Oh man...terrible mix of old architecture and new. Sorry to the designers, but it's really really ugly. Such a travesty:nuts: i'm liking the other one by the Portuguese! They should have just left the glass tower, that would have looked better. And what the hell is up with that star:nuts:
And that last picture with whatever light it is, looks like some science fiction teleporter lol

#12 ·
Municipality of Aerodrom is to build a new administrative building. The location is the intersection between boulevards Jane Sandanski and Srbija, in front of the post office.

If we presume that the actual bulding will look much better than the render as it was in most cases before we're looking at a nice 11 floor building on a suitable location.

SOURCE: Vecer

Новата општинска зграда на Аеродром

Република Македонија на Саемот за недвижности "Експо Реал 2007", кој ќе се одржи од 8 до 10 октомври 2007 година, во германскиот град Минхен ќе се претстави со проектот на новата општинска зграда на Аеродром. Тој од вкупно триесет апликации, е избран како еден од најдобрите проекти што ги доби најдобрите оцени. Замислата за административно-деловениот објект (општинска зграда) ги исполни најважните критериуми за избор на проектот што ќе ја претставува земјата на елитниот европски саем, како што се растот на пазарот за деловен простор во Скопје, добрата локација на проектот во подрачје со високи примања и зголемената потреба од деловен и трговски простор.

Како што информираат од Општина Аеродром, биле избрани уште три проекти од Македонија што ќе бидат претставени на саемот, а тоа се "Ски Кожув" на АД "Ски центар Кожувв, потоа проектот "Термален воден парк" на Општина Кочани, како и проектот Спортско-рехабилитациски комплекс "Кежовица" на Општина Штип.

- Со учеството на саемот се очекува да се создаде позитивна и модерна импресија и за Општина Аеродром, но и за Македонија како добра локација за инвестиции. Станува збор за проект за административно-деловен објект на Општина Аеродром, кој ќе биде изграден во модерен стил на површина од над 6.000 квадратни метри на атрактивната локација во Реонскиот центар "Аеродром", поточно на аголот на крстосницата меѓу булеварите "Јане Сандански" и "Србија" (пред поштата). Општинската зграда ќе биде висококатница, а ќе има, меѓу другото, подземни нивоа за паркирање и современо партерно уредување. Објектот, исто така, ќе се карактеризира со лесна пристапност и добра поврзаност со јавниот превоз, информираат од Општината.

(М.Г.)

#14 ·
A small picture from Utrinski about the small building on the main square 'Lumiks', the exterior has been completed

It's worth 3.5million euro's and now the interior is going to be dealt with, however long that will take!

And Ljubljana was nice enough to donate to Skopje 25 000 euro's for fire fighting equipment:)

And while of no real significance to Skopje, the municipality Aerodrom is going to build 3 drinking fountains here

#18 ·
^^You're right shyes it is a bit similar with architecture alternativeness, and they're both on squares:) I forgot what purpose it will serve...i think some technological centre or something?

Yeah it's really cool NB, it's that new type of modern architecture that isn't trying to be something way out there (like the Mother Theresa building).

#36 ·
What cover brother :?
No cover - everything is there to be seen and it's horrible. Not to mention that we're talking about a rigged competition:

http://www.365.com.mk/forum/index.php?topic=2305.0

The wast majority of architects and ordinary people are disgusted. But it is a good thing that we're finally seeing some resistance. Here's the first step of a (hopefully) broader front against this and other such attempts to terrorize the city.
Online petition against this monstrosity:

http://www.petitiononline.com/terezask/petition.html

#21 ·
^^

hopefully nothing.

From what I know the compatition for the design of the statue is over however it is not decided yet if any of the works is chosen. And the whole think is wrapped in politics as usuall, municipality of center pushing the project incognito even though the location as well as the decesion for upbringing such monuments is in the hands of the municipality of Skopje.

#22 ·
hehe, Dewrob, its seems like you are not a big fan of the project :), I am sure you have valid reasons and prob think money can be spent elsewhere. I for one hope it goes through, and hopefully it would be a good design. I think Skopje lacks a fountain like statue as far as I know, I think it would be a nice cultural addition to Skopje. :bowtie: :dance2:

#23 ·
^^

there was a perfect concept for the central square location fountain with an obelisk in the middle and lots of folk elements embedded as a texture of the bottom of the fountain (I'll try to look it up for U if U haven't seen it). The concept dates from a few decades ago and it was refreshed somewhere around 2000. Even parts for it were built up already by some the artists in charge of the project. However the project was postponed by the previous mayor Penov due to funding and dismissed by the lunatic Kostovski shortly after he gained power.

I think that construction of an attractive fountain, original artwork, embeding the Macedonian folklore in a subtle and modern way would be a much nicer ornament for Skopje than some horsmen to begin with. Horsmen were constructed in another time period around the world, they represent another time U see very few of them popping up today around the world. On the contrary the trend is construction of modern, often abstract monuments.

Also... Does it have to be a horsmen? Ljubljana has a writer on its main square and there is nothing wrong with it.

Last but not least there are many other people in our history which are 1000 more times more important for us as a modern nation that Alexander the great who has a regional importance but has nothing to do with modern Macedonism. Let's take the Bulgarians for example. Are they celebrating Khan Kubrat or Vasil Levski!? It's rather obvious who is the more important one for them as a modern nation.

It's one thing giving tribute to Alexander in a normal manner but placing a big ass statue of him on the central square Skopje reeks of something else, something wrong.

Not to mention the political consequances which will be inevitable from such irresponsible move.

Anyways I just read in Dnevnik that the proposal for the statue will be adopted in October.

#27 ·
World renown brands such as Armani and Esprit are going to have shops in the new TIPO shopping mall in the center of Skopje. TIPO will open on the 15th of October. They are still not sure about the name.

Светски брендови од октомври ќе влезат во стоковната „Типо“

Фирми од рангот на „Акикс“, „Есприт“ и „Теранова“, се до „Армани“

САЊА НАУМОВСКА

Светски познати брендови за облека, чевли, парфеми, од октомври ќе влезат во обновената стоковна куќа „Типо“. Претставниците на италијанската фирма „Ти-Ем холдинг“, која го купи објектот од Комерцијална банка, засега не ги откриваат имињата на фирмите кои првпат ќе дојдат во Македонија, но велат дека се од рангот на „Армани“, „Асикс“, „Есприт“ и „Теранова“. Отворањето е најавено за 15 октомври, а моментално тече реновирањето на објектот. Целосно се менува фасадата, која ќе биде направена од најнови материјали, но со комплетно автентичен изглед како и старата. Во внатрешноста се менуваат инсталациите, ладење, греење и вентилација, а трите ката на некогашната стоковна куќа и подрумот ќе се претворат во голем број дуќани.

На приземјето, покрај „Теранова“ која ќе ги претстави сите свои линии на површина од 350 квадратни метри, има уште два простора на кои ќе се продава текстил. На првиот кат, седумте дуќани, со површини од 89 до 316 квадратни метри, ќе ги закупат, исто така, текстилни брендови. Вториот кат е резевиран за жените, односно за продавници за чевли, парфеми, аксесорис и слично. На овој кат ќе има и кафетерија со тераса и поглед на плоштадот „Македонија“. Во подрумските простории, на површина од 1.000 квадрати, ќе се смести фирма со детски играчки, или пак со техничка стока. Во подрумот ќе биде и втората продавница на „Теранова“ на над 400 квадрати. Во галериите меѓу катовите ќе има оптики од светски брендови и продавници за уметнички слики, а во галеријата над вториот кат, најверојатно, ќе се смести студиото на Сретен Костиќ, со што целосно ќе се заокружи женскиот кат.

„Реновирањето ќе чини најмалку два милиона евра, а просторот ќе се нуди под закуп. Фирмите ќе ги добијат просториите целосно застаклени, со што ќе се обезбеди унифицираност на просторот. Првите договори со брендовите што ќе дојдат кај нас ќе се склучуваат во септември, а од средината на месецот и ќе им се доделат и дуќаните. Внатрешноста и фасадата ќе бидат направени од најквалитетни материјали, а надворешниот изглед ќе биде идентичен како на старата стоковна куќа, каква што ја паметат скопјани“, вели Александар Ивановски, сопственик на „Италинова“, која е застапник на „Теранова“. Тој објаснува дека во моментов се размислува и за името на објектот, кое можно е и да биде старото, НА-МА.

This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.