daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Holland Hoogbouw Forums > Actueel > Rotterdam

Rotterdam » Ojaj˘h?

Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.

Reply

Thread Tools
Old February 16th, 2015, 06:41 PM   #6241
Epagne
Registered User

Likes (Received): 82

^ En om dat te ondersteunen met anekdotisch bewijs: ik sprak laatst iemand die bij een bank werkt en die gaf aan dat ze merkbaar minder aanvragen voor leningen krijgen. Ze willen graag geld uitlenen, maar als ondernemers minder plannen maken/durven te realiseren dan is er toch nog iets aan de hand.
Epagne no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old February 16th, 2015, 07:06 PM   #6242
Eric Offereins
The only way is up

Eric Offereins's Avatar

Likes (Received): 8757

reputatie wellicht? regelmatig bericht in de media over banken die ondernemers over de kling jagen. (terecht of niet)
Eric Offereins no está en línea   Reply With Quote
Old February 18th, 2015, 07:59 AM   #6243
Liberty City
Enjoy your freedom!

Likes (Received): 164

Quote:
Originally Posted by Epagne View Post
^ En om dat te ondersteunen met anekdotisch bewijs: ik sprak laatst iemand die bij een bank werkt en die gaf aan dat ze merkbaar minder aanvragen voor leningen krijgen. Ze willen graag geld uitlenen, maar als ondernemers minder plannen maken/durven te realiseren dan is er toch nog iets aan de hand.
Wat een raaskal. Ik ken zat ondernemers die leningen aanvragen maar gewoonweg niet krijgen. Bij een andere bank kregen ze die wel.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Liberty City no está en línea   Reply With Quote
Old February 18th, 2015, 08:44 AM   #6244
Epagne
Registered User

Likes (Received): 82

Dat zal allemaal best, maar ik schreef slechts dat hij minder aanvragen krijgt. Niet dat hij er minder verstrekt omdat ze strenger zijn geworden in de beoordeling oid. Of dat laatste zo is en of dat effect heeft op reputatie waardoor er minder aanvragen komen weet ik allemaal niet, dus dat zou dan gissen zijn.
Epagne no está en línea   Reply With Quote

Reply

Tags
oma

Thread Tools

Posting Rules