|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Architectuur, Stedenbouw en Infrastructuur Vormgeven van ruimte, steden en mobiliteit |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#6521 |
|
NL
Likes (Received): 8
|
Van mij mag deze topic ook wel gesloten worden.
Het tramplan loopt en bestaat niet meer. Wel blijft het bereikbaarheidsprobleem van de binnenstad en Zernike een probleem waarvoor nog steeds plannen worden aangedragen. |
|
|
|
|
|
#6522 |
|
D’r is mor ain Stad!
Likes (Received): 0
|
Die busbaan naar het Zernike zie ik op zich wel zitten, mits er ook goed naar het materieel gekeken wordt. Ik ben in dit geval sterk voorstander van elektrische en/of hybride bussen, het liefst met dubbelgeleed materieel. Het voordeel van dit plan is ook dat er nog altijd een mogelijkheid bestaat om de boel in de toekomst te vertrammen, want ze zullen er vroeg of laat toch wel achter komen dat het afblazen van de tram een domme zet is geweest.
|
|
|
#6523 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Roeland vd Schaaf @roelandvdschaaf
Positief: PS-fractie PvdA komt met interessante aanzet discussie over bereikbaarheid stad #vooruitkijken #samenwerken http://www.rtvnoord.nl/ipad/index.asp?p=117329 … 23 januari John Veldman @JohnVeldman1 @roelandvdschaaf een bus over het spoor? Noemen we dat niet een tram ;-) 23 januari Roeland vd Schaaf @roelandvdschaaf @JohnVeldman1 Nee, een tram is een trein over de weg Maar zonder gekheid, het gaat natuurlijk over veel meer dan alleen dit onderdeel
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| groningen, groninger faalhazen, koploper in binnenstad, regiotram, sneltrein, teleportatiehaltes |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|