search the site
 daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Forum Polskich Wieżowców > Infrastruktura i Technologia > Infrastruktura drogowa

Infrastruktura drogowa Autostrady, trasy, tunele, estakady i mosty
» Ukończone » Petycje i akcje



Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.


Reply

 
Thread Tools
Old October 18th, 2005, 12:59 PM   #81
Stratocaster
Floyd Rose Classic 22fret
 
Stratocaster's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: 336. kilometr A4
Posts: 942

Quote:
Originally Posted by Bartas2004
Drogi kolego Lodz nie lezy w szlaku DK2 i to moze czesciowo tlumaczyc jej brak na drogowskazach dzisiaj. Zreszta wyjezdzajac z Poznania drogowskazy na Lodz kieruja nas chyba na Kórnik i Kalisz mimo ze wiekszosc jezdzi przez Konin. Zatem Poznanska GDDKiA nawet nie zaklada ze A2 moga jezdzic dzis lodzianie. (podobnie jak warszawska nie zaklada ze najlepsza droga miedzy lodzia i warszawa jest gierkowka i zjazd w rawie). I to jest czesciowe usprawiedliwienie tej sytuacji.

Jednak gdy A2 zostanie podciagnieta za Konin pod Lodz to Lodz powinna byc na tych samych zasadach umieszczona jak i Poznan. Czy ci sie to podoba czy nie A2 idzie zarowno po obrzezach Poznania jak i Lodzi. Wiec jesli moze pojawic sie na drogowskazach mniejszy Poznan to powinna sie pojawic i wieksza Lodz. Pozyjemy, zobaczymy. Jesli jej wciaz nie bedzie na tablicach w wielkopolsce to nie bedzie usprawiedliwienia dla ignorancji poznanskich urzednikow odpowiadajacych za tablice. Mam nadzieje ze wtedy i w lodkziej czesci pojawia sie oznakowania na konin i swiecko z pominieciem poznania.
Opola też nie było na A4, ale teraz to poprawili i już jest. Każde miasto wojewódzkie MUSI BYĆ.
__________________
Kolizyjne DK 2x2 - śmiertelnie niebezpieczny relikt do likwidacji!
Stratocaster no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links
Old October 18th, 2005, 02:01 PM   #82
Bartas2004
Registered User
 
Bartas2004's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Lódz
Posts: 9,528
Likes (Received): 3414

Quote:
Originally Posted by Stratocaster
Opola też nie było na A4, ale teraz to poprawili i już jest. Każde miasto wojewódzkie MUSI BYĆ.
Mysle ze na razie brak lodzi to martwienie sie na zapas. Lodzi nie ma bo ani A2 ani DK 2 do lodzi dzis nie dochodzi. Za rok dojdzie A2 to tablice beda i tak musialy zostac zmnienione bo sie zmienia odleglosci (chociazby miedzy poznaniem i warszawa)
Bartas2004 no está en línea   Reply With Quote
Old October 19th, 2005, 08:48 PM   #83
Pulse
Electromagnetic Pulse
 
Pulse's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: Poznań/Poland
Posts: 2,250
Likes (Received): 198

Quote:
Originally Posted by cudak
.. a co Pulse obieżdżałeś ( unikaleś ) bramek w Lądku i Nagradowicach , że jechałeś jak TIR ?

Hehe Jechałem z Warszawy tylko dopiero za punktem poboru opłat przypomiałem sobie że mam aparat
Pulse no está en línea   Reply With Quote
Old October 19th, 2005, 08:57 PM   #84
Pulse
Electromagnetic Pulse
 
Pulse's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: Poznań/Poland
Posts: 2,250
Likes (Received): 198

Quote:
Originally Posted by Bartas2004
Drogi kolego Lodz nie lezy w szlaku DK2 i to moze czesciowo tlumaczyc jej brak na drogowskazach dzisiaj. Zreszta wyjezdzajac z Poznania drogowskazy na Lodz kieruja nas chyba na Kórnik i Kalisz mimo ze wiekszosc jezdzi przez Konin. Zatem Poznanska GDDKiA nawet nie zaklada ze A2 moga jezdzic dzis lodzianie. (podobnie jak warszawska nie zaklada ze najlepsza droga miedzy lodzia i warszawa jest gierkowka i zjazd w rawie). I to jest czesciowe usprawiedliwienie tej sytuacji.

Jednak gdy A2 zostanie podciagnieta za Konin pod Lodz to Lodz powinna byc na tych samych zasadach umieszczona jak i Poznan. Czy ci sie to podoba czy nie A2 idzie zarowno po obrzezach Poznania jak i Lodzi. Wiec jesli moze pojawic sie na drogowskazach mniejszy Poznan to powinna sie pojawic i wieksza Lodz. Pozyjemy, zobaczymy. Jesli jej wciaz nie bedzie na tablicach w wielkopolsce to nie bedzie usprawiedliwienia dla ignorancji poznanskich urzednikow odpowiadajacych za tablice. Mam nadzieje ze wtedy i w lodkziej czesci pojawia sie oznakowania na konin i swiecko z pominieciem poznania.
No, ten temat już chyba wcześniej został wyjaśniony. Jak dla mnie może być i Łódz albo jakiekolwiek inne miasto, bo i tak nie patrzę na drogowskazy
Pulse no está en línea   Reply With Quote
Old October 19th, 2005, 09:38 PM   #85
Pulse
Electromagnetic Pulse
 
Pulse's Avatar
 
Join Date: Nov 2003
Location: Poznań/Poland
Posts: 2,250
Likes (Received): 198

Znowu dzisiaj powracałem ze stolicy, stąd kilka zdjęć

Ruch TIRów jest dość duży





Pulse no está en línea   Reply With Quote
Old January 5th, 2006, 01:35 PM   #86
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,176
Likes (Received): 1411

Quote:
Originally Posted by Jaracz

Jak tak patrzę na tę fantastyczną kolekcję fotek to mi trochę smutno, że jeszcze parę lat będziemy przekraczać granicę w Świecku i jechać takim mocno wyeksploatowanym krótkim odcinkiem A2. A to ostanie zdjęcie będzie nieauktualne dopiero w sierpniu br
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old January 5th, 2006, 03:44 PM   #87
smar
Infrastrukturnik drogowy
 
smar's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Location: Poznań (PL)
Posts: 11,174

Powyższe zdjęcie juz jest w zasadzie nieaktualne , bo AW przebudowała ten odcinek. Poza znakami pionowymi i poziomymi, wszystko już jest gotowe (oczywiście jedzie się jeszcze po staremu).
__________________
"Lepiej bez celu iść naprzód, niż bez celu stać w miejscu, a z pewnością o niebo lepiej niż bez celu się cofać."
Andrzej Sapkowski, tzw. 'cykl wiedźmiński'
ZOP domknięta, S5 w "budowie"
Moje 'DROGOWE MARZENIA': OBWODNICE EKSPRESOWE:S5+S11/obwodnica północno-wschodnia/S11 obwodnica Obornik/III rama
smar no está en línea   Reply With Quote
Old January 5th, 2006, 08:18 PM   #88
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,176
Likes (Received): 1411

Quote:
Originally Posted by smar
wszystko już jest gotowe (oczywiście jedzie się jeszcze po staremu).
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old January 5th, 2006, 09:39 PM   #89
Cyp
Registered User
 
Join Date: Jul 2005
Location: Den Haag / Lublin
Posts: 72
Likes (Received): 0

Quote:
Originally Posted by fairhair26
A to ostanie zdjęcie będzie nieauktualne dopiero w sierpniu br
No bez przesady w czerwcu juz moze oddadza.
Cyp no está en línea   Reply With Quote
Old January 5th, 2006, 10:02 PM   #90
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,176
Likes (Received): 1411

byłoby fajnie
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old January 6th, 2006, 12:57 AM   #91
kanabi
Tribunus Plebis
 
kanabi's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Równina Łowicko-Błońska
Posts: 444
Likes (Received): 23

ORLEN rzadzi. czy PKN ma monopol na stacje przy A2?
z ta Lodzia to faktycznie jakas paranoja...
kanabi no está en línea   Reply With Quote
Old January 6th, 2006, 12:40 PM   #92
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,176
Likes (Received): 1411

Quote:
Originally Posted by kanabi
ORLEN rzadzi. czy PKN ma monopol na stacje przy A2?
z ta Lodzia to faktycznie jakas paranoja...
I znowu kasa pójdzie na wymianę tablic
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old January 31st, 2006, 01:52 PM   #93
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,176
Likes (Received): 1411

Quote:
Originally Posted by chris9
A ja bym chcial, zeby bylo tak

Super foto 10 pasmowa autostrada + 8 pasów serwisówki. Kiedy u nas tak będzie?
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old January 31st, 2006, 01:57 PM   #94
Luki_SL
Moderator
 
Luki_SL's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Upper Silesia
Posts: 51,855
Likes (Received): 15909

Quote:
Originally Posted by fairhair26
Super foto 10 pasmowa autostrada + 8 pasów serwisówki. Kiedy u nas tak będzie?
Może podobnie bedzie wyglądała A1 od Sośnicy do Zabrza Maciejowaoczywiście nie będzie aż taka szeroka...
Luki_SL no está en línea   Reply With Quote
Old January 31st, 2006, 02:08 PM   #95
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,176
Likes (Received): 1411

Na wymienionym przez Ciebie odcinku może być przekrój 2x3 ale chyba nic więcej. No chyba, że zostawią rezerwę
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old January 31st, 2006, 06:05 PM   #96
Luki_SL
Moderator
 
Luki_SL's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Upper Silesia
Posts: 51,855
Likes (Received): 15909

Quote:
Originally Posted by fairhair26
Na wymienionym przez Ciebie odcinku może być przekrój 2x3 ale chyba nic więcej. No chyba, że zostawią rezerwę
Na pewno ma być droga zbiorcza od Sośnicy do DTŚ-ki,ma mieć przekrój 2x3,choć faktycznie zanim zbudują DTŚ,to może być zostawiona najpierw rezerwa.
Luki_SL no está en línea   Reply With Quote
Old January 31st, 2006, 07:23 PM   #97
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,176
Likes (Received): 1411

Oby tak się stało. W Polsce nie musimy się martwić bo jeszcze wiele lat takich autostrad w naszym kraju nie będzie
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old February 1st, 2006, 08:53 AM   #98
Patryjota
DROGI TO MOJA PASJA
 
Patryjota's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Konin - Polska
Posts: 15,610
Likes (Received): 25

Quote:
Originally Posted by fairhair26
Super foto 10 pasmowa autostrada + 8 pasów serwisówki. Kiedy u nas tak będzie?
W każdym duzym mieście powinny być takie drogi
__________________
Bądź tym, kim chcesz - Dla ludzi i tak będziesz tym, kim oni chcą
[DK25] Zachodnia obwodnica Konina
Patryjota no está en línea   Reply With Quote
Old February 1st, 2006, 12:27 PM   #99
fairhair26
S19 na wschodzie
 
fairhair26's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Ruda Śląska
Posts: 3,176
Likes (Received): 1411

na A4 w Katowicach to jest idea fix. Pół miasta trzeba byłoby wyburzyć do takiego przekroju
__________________
Ciekawe strony

www.mycharts.pl
www.lighting-gallery.pl
www.oprawy24.pl
fairhair26 no está en línea   Reply With Quote
Old February 1st, 2006, 12:34 PM   #100
jacentyy
Registered User
 
Join Date: Oct 2005
Location: Gliwice
Posts: 1,190
Likes (Received): 21

Quote:
Originally Posted by Patryjota
W każdym duzym mieście powinny być takie drogi
A ja uwazam, ze nie powinny. Te 10 pasow to megalomania i czesto niepotrzebny wydatek. Swiadczy to o zlej drodze rozwoju komunikacji.
jacentyy no está en línea   Reply With Quote


Reply

Tags
łódź, łódzkie, a-2, autostrada-a2, droga ekspresowa, lubuskie, mazowieckie, nowy tomyśl, poznań, wielkopolskie

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Related topics on SkyscraperCity


All times are GMT +2. The time now is 10:12 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11 Beta 4
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions Inc.
Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.

vBulletin Optimisation provided by vB Optimise (Pro) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2017 DragonByte Technologies Ltd.

SkyscraperCity ☆ In Urbanity We trust ☆ about us | privacy policy | DMCA policy

Hosted by Blacksun, dedicated to this site too!
Forum server management by DaiTengu