|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#3521 |
|
Like it Vertical
|
Een bezoek van HHF-ers levert wel gratis promo op van je project. Er lezen (en kijken) hier vele mensen mee, en als daar een paar series mooie foto's tussen staan en positieve reacties over de makelaar dan is dat alleen maar positief voor je verkoopkansen. Dat ze er niet speciaal dure uren voor vrij maken snap ik ook nog wel maar bij New Orleans combineerden ze dat mooi met een open dag. Erg leuk en netjes en win win situatie denk ik. Bij veel andere projecten zijn ze helaas wat conservatiever, daar heeft jb_nl wel gelijk in, maar ik vind ook weer niet dat je ze dat kan kwalijk nemen.
|
|
|
|
|
|
#3522 |
|
Registered User
Likes (Received): 5
|
Ik vraag me af hoeveel extra kopers een serie foto's op dit forum oplevert. Snap dan ook heel goed dat ze niet zomaar gratis en voor niks iedereen die een nette mail stuurt gaan rondleiden. Zeker als ze al van tevoren weten dat niemand gaat kopen.
|
|
|
|
|
|
#3523 |
|
a.k.a. Sequentia
Likes (Received): 62
|
Natuurlijk is het leuk als ze meewerken. Er gaan echter wel manuren inzitten en doen alsof het je recht is zolang je maar een nette mail stuurt is echt niet van deze planeet. Vervolgens mensen een flapdrol noemen omdat je je zin niet krijgt is infantiel.
|
|
|
#3524 | |
|
Tom Wolbrink
Likes (Received): 549
|
Quote:
Ben wel benieuwd waarom Jan dit aan jou heeft gevraagd om te doen, dan wel waarom Jan zijn akkoord heeft gegeven dat jij dit namens het HHF doet. Ben dan ook wel benieuwd of het gebruik van de term "flapdrol" een gebruikelijke manier van communicatie is wanneer een verzoek van het HHF wordt afgewezen.
Komende series: Istanbul, Etna, Pompeï, Turijn, Genua, Milaan, Frankfurt, Napels, Piraeus, Athene, Kos, Limassol, Heraklion, Beiroet, Baalbek, Zakynthos, Lissabon, Praag, Berlijn, München, Hamburg, Lerwick, IJsland, Reykjavik, Luik, Emmen
|
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|