|
|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Ojajôh? Overige Rotterdamse onderwerpen |
| Global Announcement |
|
SkyscraperCity needs your help to do some house cleaning! please click here for more info! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1281 |
|
Like it Vertical
|
Maar dat geeft geen antwoord op mijn vraag. Wanneer is een restaurantnaam beschermd en wanneer niet?
De Kip industrie probeerde, nadat de Vegetarische Slager met Vegetarische Kip was gekomen, zelfs de naam kip te claimen. Maar dat gaat natuurlijk ook niet want de naam van een siersoort is van niemand of eigenlijk van iedereen. |
|
|
|
|
|
#1282 |
|
Lekker hoor!
Likes (Received): 1
|
|
|
|
|
|
|
#1283 | |
|
Registered User
Likes (Received): 59
|
Vanmiddag gaan lunchen bij Spirit in de Groene Passage (hoek Mariniersweg en Goudsesingel). Was er 5 jaar geleden of zo al een keer geweest maar toen was het maar een mager refo-vegetarisch ding. Na de verbouwing kan ik enkel maar zeggen : wow. Op de leest van de Amerikaanse deli geschoeid : een buffet waar dagverse bereidingen gestald zijn waaruit je kan kiezen. Bij het afrekenen worden de borden gewogen en betaal je per gewicht.
Alle vooroordelen over vegetarische-biologisch mogen bij deze in de prullebak : een heel uitgebreide keuze in verse kleurrijke salades met kwaliteitsingredienten zoals advocado's en asperges plus warme bereidingen zoals pasta's die echt een lekkere lunch vormen. Het dessert werkt volgens net hetzelfde principe met een rodevruchten crumble, fruit, chocolademousse en dergelijke allemaal beschikbaar uit het buffet. De zaal is functioneel en open ingericht met voldoende plaats voor de klanten die in grote getale komen opdagen. Een ontdekking voor mij en een aanrader voor iedereen.
|
|
|
|
#1284 |
|
Like it Vertical
|
![]() Kom er als vegetarier en buurtbewoner al jaren met regelmaat. En is er sinds de verbouwing / uitbreiding zeker op vooruit gegaan al was het eten ervoor ongeveer hetzelfde. Heel goedkoop is het niet, heel lekker wel! Afgelopen donderdag was het zo druk dat er niet voor iedereen genoeg zitplekken waren. Het concept werkt dus als een tierelier! Afhalen kan trouwens ook. |
|
|
|
|
|
#1285 |
|
The only way is up
Likes (Received): 1211
|
Dionyssos (onderin de Hartsuijkerflat) bevalt ook prima. Niet de goedkoopste, maar prima eten en aardige en vrij vlotte bediening.
|
|
|
|
|
|
#1286 |
|
The only way is up
|
[IMG]http://i42.************/2uyixwh.jpg[/IMG]
(AD) |
|
|
|
|
|
#1287 |
|
Registered User
Likes (Received): 149
|
Ik had een dergelijk bericht al wat eerder gelezen, maar ik weet niet meer waar ik dat heb gelezen. Wel goed nieuws voor De Kaap.
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#1289 |
|
The only way is up
|
|
|
|
|
|
|
#1291 |
|
The only way is up
|
Jij betaalt toch wel?
|
|
|
|
|
|
#1294 |
|
Registered User
Likes (Received): 13
|
Laatst gegeten bij de Hemel op Aarde in Kralingen. Dikke prima.
|
|
|
|
|
|
#1295 |
|
Registered User
Likes (Received): 75
|
Bij Kip op de Van Vollenhovenstraat was het vorige week 30 euro voor een driegangenmenu. Prima ervaring met Kip
|
|
|
|
|
|
#1296 |
|
Registered User
Likes (Received): 11
|
''....It's a curious thing that while rage and fury is being expressed about people being laid off, still there's celebration when anyone stops a development." http://www.flickr.com/photos/jasper-rotterdam/ |
|
|
|
|
|
#1297 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Laatst weer eens in Doen geweest, wat een toffe tent is dat
|