daily menu » rate the banner | guess the city | one on one

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Holland Hoogbouw Forums > Actueel > Den Haag > Ooievaarsnest

Reply

Thread Tools Display Modes
Old January 3rd, 2013, 03:02 PM   #3181
Ard Buijsen
t.a.f.k.a. AJB

Ard Buijsen's Avatar

Likes (Received): 188

Heb jij ergens staan dat Apple die boom niet wil hebben. Is net zoveel speculatie als jouw opmerking.
Ard Buijsen no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old January 3rd, 2013, 03:42 PM   #3182
Xoem
Registered User

Xoem's Avatar

Zeg, jij begint er over!
Xoem no está en línea   Reply With Quote
Old January 3rd, 2013, 04:15 PM   #3183
The Hague Rules
what else!

The Hague Rules's Avatar

Likes (Received): 8

'De appel valt niet ver van de boom'

(Prrrrrrr, sorry mensen, die moest gewoon!)
Old January 3rd, 2013, 08:43 PM   #3184
24-Seven
non stop...

24-Seven's Avatar

Likes (Received): 3

Quote:
Originally Posted by Xoem View Post
Moeten andere winkels daarom maar alles van Apple slikken? Apple zal niet niet minder traffic trekken als die kerstboom er wel staat.
de overige winkeliers hebben een gat in de lucht gesprongen toen bekend werd dat Apple er een store ging openen; een geweldige upgrade van de Passage. Wanneer zij liever één maand per jaar een boom hebben staan dan een Apple Store, zijn ze echt van lotje getikt. En dat weet Apple heel goed.

En Apple zal z'n omzet voor de Kerst sowieso met vele tientallen procenten zien stijgen. Daar hebben ze geen boom voor nodig. Dat logo met die appel is genoeg. Apple doet niet aan marketing voor de Kerstman, enkel voor zichzelf...
24-Seven no está en línea   Reply With Quote
Old January 4th, 2013, 09:22 AM   #3185
Bart Zmeer
Bart van de Velde

Bart Zmeer's Avatar

Likes (Received): 2

Zou overigens niet weten waarom Apple die boom weg zou willen hebben, en heb dit ook nergens zien staan. Zelfs de komst van de Apple Store is nog niet bevestigd, stond vanochtend in het AD. Het enige dat bekend is, is dat er een bouwaanvraag is ingediend om een aantal winkelpanden bij elkaar te trekken...

Kortom een storm in een glas water, en een hoop gezever van de plaatselijke winkeliers.
Bart Zmeer no está en línea   Reply With Quote
Old January 4th, 2013, 03:12 PM   #3186
Ard Buijsen
t.a.f.k.a. AJB

Ard Buijsen's Avatar

Likes (Received): 188

Die store komt daar echt wel, maak je daar maar geen zorgen over of illusies.
Ard Buijsen no está en línea   Reply With Quote
Old May 6th, 2013, 10:07 AM   #3187
ikops
Moderator

ikops's Avatar

Likes (Received): 133

Godsamme,

Ik begin nooit weer aan een boek. Na twee en een half jaar kan ik melden dat ik klaar ben met mijn manuscript. Twee dagen geleden uitgeprint en nu op spel- en stijlfouten aan het controleren. Daarna nog een synopsis maken en dan inclusief aanbiedingsbrief naar verschillende uitgeverijen. En daarna wordt het een paar maanden wachten.

Ingredienten: Den Haag, ADO, Lex Immers, een Haags rechercheteam, premier Rutte, twee seriemoordenaars, Klaas en Piet (niet de seriemoordenaars), Haagse Dave, SSC, spectaculaire moordpartijen, spectaculaire achtervolgingen, een huurmoordenaar met een persoonlijke agenda, corrupte gemeentepolitiek, hoogbouw, de AIVD, ontploffingen en crashes, incompetente psychiaters, enthousiaste labradors, muziekdiscussies en een internationaal opererende maffiabende.

EPA001, Slagathor liked this post
ikops no está en línea   Reply With Quote
Old May 6th, 2013, 10:38 AM   #3188
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Likes (Received): 2

Quote:
Originally Posted by ikops View Post
Godsamme,

Ik begin nooit weer aan een boek. Na twee en een half jaar kan ik melden dat ik klaar ben met mijn manuscript. Twee dagen geleden uitgeprint en nu op spel- en stijlfouten aan het controleren. Daarna nog een synopsis maken en dan inclusief aanbiedingsbrief naar verschillende uitgeverijen. En daarna wordt het een paar maanden wachten.

Ingredienten: Den Haag, ADO, Lex Immers, een Haags rechercheteam, premier Rutte, twee seriemoordenaars, Klaas en Piet (niet de seriemoordenaars), Haagse Dave, SSC, spectaculaire moordpartijen, spectaculaire achtervolgingen, een huurmoordenaar met een persoonlijke agenda, corrupte gemeentepolitiek, hoogbouw, de AIVD, ontploffingen en crashes, incompetente psychiaters, enthousiaste labradors, muziekdiscussies en een internationaal opererende maffiabende.
Als dat geen bestseller wordt weet ik het ook niet meer. Ik kan al niet wachten op de verfilming.

Totaal aantal inwoners Stadsgewest Haaglanden: 1.088.508 inw.

Den Haag, Wereldstad aan Zee.
Haagse Dave no está en línea   Reply With Quote
Old May 6th, 2013, 10:54 AM   #3189
ikops
Moderator

ikops's Avatar

Likes (Received): 133

Haha, ik hoop dat de uitgeverijen er ook zo over denken, maar de realiteit is dat minder dan 5 % van de manuscripten ooit wordt gepubliceerd. Maar er zijn ook kleinere uitgeverijen. Paagman in Den Haag heeft er bijvoorbeeld één. Maar dan kom je wél alleen in de schappen daar te liggen. Gelukkig kan er dan wel worden besteld bij bol.com en dat soort sites. Maar goed, eerst maar eens groot inzetten.
ikops no está en línea   Reply With Quote

Reply

Tags
borrelpraat, den haag, the hague

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules