|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Fotoforum Foto's van wolkenkrabbers, skylines en de gebouwde omgeving. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#2 |
|
AstroNout
Likes (Received): 31
|
Prachtig @ Topaas.
Ben hier ooit met interrail beland en de (noodgedwongen) nacht doorgebracht omdat we niet meer in Brindisi konden komen. Destijds ook een aangename verrassing .
|
|
|
#3 |
|
visit the world
Likes (Received): 112
|
ziet er erg aangenaam en lekker zuid europees uit dat Bari! Wederom een prima fotoserie van een erg leuke reis.
|
|
|
#5 |
|
MP
Likes (Received): 80
|
Bari kende ik alleen vanwege Sint Nicolaas. Ik meen dat 't stadje ook een rol speelde in Kruistocht in Spijkerbroek (het boek dan, film heb ik niet gezien). Inderdaad een mooi plaatsje! Italië blijft sowieso een zeldzaam fotogeniek land
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bas
|
Wat een leuke stad, Bari. Op de hiel van de laars van Italië, toch? Zóver ben ik nooit geweest in het land van de lekkere eters, mooie vrouwen en snelle wegracers. Heerlijk, zo`n bezoek aan een totaal onbekende stad. Ik had wel van Bari gehoord als veerboothaven voor Turken die Griekenland met de auto willen omzeilen, maar het is inderdaad geen straf hier een dagje te mogen doorbrengen. Trouwens, die industrie, zoals in Mestre, heb ik hier niet gezien. Is er wel, zoals ik ondertussen heb mogen bekijken op Google.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
prachtig intiem sfeertje daar!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Dirk
Likes (Received): 43
|
Een onbekende stad, maar ook absoluut een mooie stad! Prachtige foto's Topaas, je hebt de sfeer goed weten weer te geven
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Zeker geen gekke stad, nee. Favo's: #13, 37, 45, 51.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
BANNED
Likes (Received): 5
|
Geweldige foto's! Wat een mooie stad ook
Ik heb hier tegenwoordig een adresje waar ik langs kan gaan, dus wie weet in de toekomst!
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Jeffrey Pengel
Likes (Received): 1
|
Hier ga ik dus over 4 weekjes heen, voor een dag! Mooie foto's, heb je nog tips?
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tom Wolbrink
Likes (Received): 552
|
Let goed op je spullen ![]() Twee kennissen van mij zijn hier het afgelopen jaar bestolen. De een alle bagage uit de auto, de ander alle bagage en de auto waarin de bagage zat ![]() Verder heb ik van Bari alleen gezien wat op de foto's te zien is. Zowel de kerk van Sinterklaas als het oude stadscentrum zijn erg de moeite waard.
Komende series: Istanbul, Etna, Pompeï, Turijn, Genua, Milaan, Frankfurt, Napels, Piraeus, Athene, Kos, Limassol, Heraklion, Beiroet, Baalbek, Zakynthos, Lissabon, Praag, Berlijn, München, Hamburg, Lerwick, IJsland, Reykjavik, Luik, Emmen
|
|
|
|
![]() |
| Tags |
| bari, italia, italië, italy, san nicola |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|