daily menu » rate the banner | guess the city | one on one

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Euroscrapers > Local discussions > Be. Forum > Belgische steden / Villes belges > Gent

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread Display Modes
Old March 19th, 2010, 12:33 PM   #41
Puinkabouter
killed Laura Palmer

Puinkabouter's Avatar

Likes (Received): 44

Wie van de Veldstraat naar de Savaanstraat moet, moet zijn fiets maar stallen aan het Justitiepaleis en de rest te voet doen, of zelfs 1 halte verder gaan met de tram. Het is maar 2 straten verder!

Voor de fietsbewegingen die tot ergens in de loop van dat traject lopen kan je als fietser ook de Kortedagsteeg en Sint-Pietersnieuwstraat nemen en van daaruit in de zijstraten gaan. Daar rijden geen trams en ook geen bussen, en is het autoverkeer behoorlijk rustig. Een zee van ruimte, feitelijk.

Sponsored Links

Old March 19th, 2010, 06:54 PM   #42
Shahid Khan
Registered User

Shahid Khan's Avatar

Likes (Received): 0

Quote:
Originally Posted by Puinkabouter View Post
Inderdaad, dat is het idee erachter, en ik vind dat eerlijk gezegd ook perfect verdedigbaar. Zeker op de piekmomenten wanneer er elke paar minuten een tram van de Korenmarkt/Justitiepaleis naar het Sint-Pietersstation zoeft, rij je daar als fietser echt wel in de weg.
Niet akkoord.
Zelf tijdens de drukste ochtendspits heb je er maar een om de tien minuten (dienstregeling is zogezegd frequenter maar er rijden niet zoveel trams, en vaak zitten ze vlak na elkaar).

Bovendien stopt de tram viermaal op het stukje dat eenrichting is, gezien fietsers er niet voor geraken zou dat een vacuum voor de tram creëren.

De tram vertraagt daar vooral bij het wachten op groen aan de De Kerchovelaan, en door vrachtwagens die bij de SPAR staan te lossen. ('s morgens dan).

Daarnaast vind ik het een beetje bij de haren getrokken ook, want de tram verliest nog VEEL meer tijd door de kruisende tramlijnen aan GSP.
Shahid Khan no está en línea  
Old March 19th, 2010, 09:59 PM   #43
G-4-Ever
G-4-Ever

G-4-Ever's Avatar

Likes (Received): 14

En vandaag waren ze wat aan het asfalteren:

G-4-Ever no está en línea  
Old March 19th, 2010, 11:07 PM   #44
didi71
Registered User

didi71's Avatar

Quote:
Wie van de Veldstraat naar de Savaanstraat moet, moet zijn fiets maar stallen aan het Justitiepaleis en de rest te voet doen, of zelfs 1 halte verder gaan met de tram. Het is maar 2 straten verder!

Voor de fietsbewegingen die tot ergens in de loop van dat traject lopen kan je als fietser ook de Kortedagsteeg en Sint-Pietersnieuwstraat nemen en van daaruit in de zijstraten gaan. Daar rijden geen trams en ook geen bussen, en is het autoverkeer behoorlijk rustig. Een zee van ruimte, feitelijk.
Als je pakweg van de Veldstraat naar halverwege de Kortrijksesteenweg is dat niet echt een valabel alternatief, het is ongeveer dubbel zo ver, en je moet de Blandijnberg helemaal opfietsen, bovendien moet je via het ambetante kruispunt aan de vooruit en in de Sint-Pietersnieuwstraat krijg je wel degelijk met een hoop bussen af te rekenen...daar heeft niet iedereen altijd goesting voor...
Een iets kleinere omweg (en ook een iets aangenamere fietsweg) heb je via ketelvest-pollepelstraat-guinardstraat-plateaustraat-lovelingstraat-van hulthemstraat. Maar het blijft klimmen...

Verder ben ik het eens met Shahid Khan, tenminste als de middenstrook zou geasfalteerd worden. Nu ligt die er zo slecht bij dat je daar enkel heel traag kan overfietsen, met een goeie ondergrond zijn fietsen echt niet zo veel trager dan trams en met de vele haltes zou de hinder ook volgens mij minimaal zijn.

Last edited by Puinkabouter; March 19th, 2010 at 11:59 PM. Reason: beetje duw- en trekwerk met het verplaatsen van posts naar andere topics
didi71 no está en línea  
Old March 20th, 2010, 12:02 AM   #45
Puinkabouter
killed Laura Palmer

Puinkabouter's Avatar

Als je van de Veldstraat naar de Kortrijksesteenweg moet, dan gaat een weldenkend mens niet langs de hellingen van de studentenbuurt en ook niet tussen het verkeer op de Nederkouter, maar rustig langs het water tot aan de Godshuizenlaan, gaat een stukje de IJzerlaan op en kan dan verder via Holdaal, of zelfs gewoon tot aan de hoek met de Kortrijksesteenweg en zo de steenweg verder af. Dat wordt in de toekomst nog wat aantrekkelijker, als zowel de Bijlokekaai, de IJzerlaan/Ch. de Kerckhovelaan en de Kortrijksesteenweg heraangelegd zijn.

Of ge neemt gewoon de tram natuurlijk
Old March 20th, 2010, 01:40 PM   #46
maartens
Registered User

maartens's Avatar

Likes (Received): 1

Quote:
Originally Posted by Dequal View Post
mooie steen!

Looking for a digital job in the Netherlands?
http://www.digitalcareerjobs.com/en
maartens no está en línea  
Old March 20th, 2010, 04:44 PM   #47
BIEB
Registered User

BIEB's Avatar

Likes (Received): 6

Deze week is men begonnen met de sloop van het oudste Gentse stadion. Dat van Racing Gent-Zeehaven. Stuk geschiedenis dat verdwijnt
BIEB no está en línea  
Old March 20th, 2010, 08:41 PM   #48
FrederikVds
Registered User

Ik begrijp wel dat je niet zomaar mag fietsen op de Nederkouter, omdat je de tram soms hindert, maar wat ik niet begrijp is de agressieve controle van politie. Ik heb al meerdere malen gezien dat de politie fietsers daar lastigvalt, zelfs al is er nergens een tram te bespeuren. Ik vind dat een gedoogbeleid op zijn plaats is, waarbij je als fietser even uit de weg gaat als er een tram aankomt, en je voor de rest rustig kan fietsen.
Nu gebeurt het vaak dat je daar als voetganger bijna omver gereden wordt door fietsers op het voetpad.
FrederikVds no está en línea  
Old March 20th, 2010, 10:02 PM   #49
didi71
Registered User

didi71's Avatar

Quote:
Als je van de Veldstraat naar de Kortrijksesteenweg moet,...
Sorry ik bedoelde de Kortrijksepoortstraat... dan is die route wegens de omweg en het twee maal kruisen van de 'stadsboulevard' niet echt een aantrekkelijke optie en doe ik nog liever een klimmetje...
didi71 no está en línea  
Old March 23rd, 2010, 02:02 PM   #50
giergel
Urban Explorer

giergel's Avatar

Likes (Received): 1

Quote:
Originally Posted by BIEB View Post
Deze week is men begonnen met de sloop van het oudste Gentse stadion. Dat van Racing Gent-Zeehaven. Stuk geschiedenis dat verdwijnt
Een stuk geschiedenis verdwijnt dat wel, maar het is op zich niks bijzonders.
Op deze site is er nog een leuke fotoreportage over te vinden:
http://www.freewebs.com/doingthe116/zeehaven.htm

Wat zal er daar in de plaats komen?
Old March 23rd, 2010, 10:57 PM   #51
DriesO
Registered User

fietsen in Nederkouter zal toegelaten worden

Quote:
Originally Posted by didi71 View Post
Als je pakweg van de Veldstraat naar halverwege de Kortrijksesteenweg is dat niet echt een valabel alternatief, het is ongeveer dubbel zo ver, en je moet de Blandijnberg helemaal opfietsen, bovendien moet je via het ambetante kruispunt aan de vooruit en in de Sint-Pietersnieuwstraat krijg je wel degelijk met een hoop bussen af te rekenen...daar heeft niet iedereen altijd goesting voor...
Een iets kleinere omweg (en ook een iets aangenamere fietsweg) heb je via ketelvest-pollepelstraat-guinardstraat-plateaustraat-lovelingstraat-van hulthemstraat. Maar het blijft klimmen...

Verder ben ik het eens met Shahid Khan, tenminste als de middenstrook zou geasfalteerd worden. Nu ligt die er zo slecht bij dat je daar enkel heel traag kan overfietsen, met een goeie ondergrond zijn fietsen echt niet zo veel trager dan trams en met de vele haltes zou de hinder ook volgens mij minimaal zijn.
Groot gelijk!
Jullie gebeden worden verhoord, want volgens wat ik vernam zal er in de toekomst wel gefietst mogen worden in de tegenrichting van de Nederkouter tot aan de Verloren Kost, zodat tenminste de hoofdfietsassen Coupure/Leiepromenade comfortabel met de fiets bereikt kunnen worden
Je kunt Jan met de Pet niet stimuleren om meer de fiets te nemen als je hem verplicht een omweg te maken over de Blandijnberg...

PS. Een fietser rijdt gemiddeld sneller dan een tram. Kijk maar na in de dienstregelingen: 12 km/uur voor tram 1 van Justitiepaleis naar station GSP. Zelfs als er geen verkeer is, rijdt de tram nog altijd maar 15 km/u...
Elders is het nog trager (tussen Zuid en Bernard Spaelaan bijvoorbeeld 10,9 km/uur of 13,3 km/uur, afhankelijk van het moment)

Eigenlijk zijn het vooral fietsers die opgehouden worden door trams, aan tramhaltes, of als de tram in de file staat...

Quote:
Originally Posted by Dequal View Post
Hoe het nu zit met de hoek daar op de Kouter en aan het Justitiepaleis:

Ook hier gelijkaardige stenen als de Korenmarkt.

Dit is weggegooid geld. De P-route mag dan officieel niet meer bestaan, dit zal nog altijd een drukke straat zijn voor gemotoriseerd verkeer. Zulke losse stenen zijn net zoals kasseien ongeschikt hiervoor.
Ik voorspel dat men binnen enkele jaren alles opnieuw mag aanleggen
  • net zoals men op het Wilsonplein ook de straatbedekking heeft moeten heraanleggen in iets stevigers...
  • net zoals de Vlaanderenstraat na enkele jaren alweer aan flarden gereden is...
Kent iemand ergens een drukke straat waar losse stenen/klinkers/kasseien wel goed blijven liggen?
DriesO no está en línea  
Old March 24th, 2010, 01:07 AM   #52
didi71
Registered User

didi71's Avatar

Quote:
Originally Posted by DriesO View Post
Groot gelijk!
Jullie gebeden worden verhoord,
yeesssss!! bidden helpt!!!
didi71 no está en línea  
Old March 24th, 2010, 02:13 AM   #53
Puinkabouter
killed Laura Palmer

Puinkabouter's Avatar

Vandaag op wandeling een paar kleinere werven gepasseerd. Hier een paar indrukken:

Kouterhof Kouter - Kleinvleeshuissteeg - Ketelvaart

De nieuwbouw die de opening tussen het oude Fortiskantoor en de buren opvult is af.

In de Kleinvleeshuissteeg, vlak naast het kantoorgedeelte van dit project, staat ook deze kleine werf. Die heeft eigenlijk niets te maken met Kouterhof, want het wordt door een andere ontwikkelaar gezet. Er hing een gele fiche aan en die had het over een appartementsgebouw met een winkelgelijkvloers. Gekke plek voor een winkel, maar misschien mikken ze op iets in het verlengde van die kantoren.

Dit is nog eens het kantoorgedeelte. Dat was al langer af en kwam in de thread Werken 2009 ook al aan bod. Het private plein ervoor is ondertussen afgesloten met een elektronisch hek. Beetje spijtig, was wel een mooie verborgen plek.

Zicht vanuit de Ketelvest, tussen een andere werf en een huis door. Rechts de kantoornieuwbouw, links de appartementen. Mooi stukje met een stedelijk uitzicht vind ik. Te meer omdat het zo pal aan het water ligt en omgeven is van steegjes ^_^

Zicht op de appartementen vanaf de open plek in de Ketelvest. Sinds de vorige update, die denk ik dateert van juli of augustus, is er veel gevorderd aan de buitenafwerking en de omgevingsaanleg (die trappen, bvb.).

Kouter Estate Kouter

Het herenhuis in renovatie met een aanbouw op het dak aan de Kouter. Ik weet niet meer wanneer ik er de laatste keer een foto van trok, maar ik denk dat er nog geen glas in stak toen. Zal in elk geval wel een appartement met een schoon uitzicht worden.

De Klipper Ketelvest

Langs de Ketelvaart worden 2 nieuwe appartementsgebouwen gezet. Je zou het niet zeggen als je deze foto ziet, maar het gaat toch om vrij dure luxedingen. Ik wil trouwens mijn appreciatie uitspreken over dit uitzicht. Deze gevels geven uit op een waterloop (Ketelvaart) en zien er smerig uit, maar om een of andere reden vind ik net die smerigheid een bijzonder cachet geven aan de omgeving - in een positieve zin. Ik hoop daarom dat het er verder niet te veel op zal verproperen, maar dat kan gewoon mijn smaak zijn.

Zo ziet dat er dan uit vanuit de straat waar het allemaal ligt. Een vuil steegske, waarvan ik ook hoop dat het een vuil steegske blijft. Ik hou van vuile steegskes (en er zijn er in Gent behoorlijk wat trouwens, which is nice)

Tussen de nieuwbouw en de oudere bebouwing in de straat trof ik dit: een betonnen constructie. Ik kan er niet echt uit opmaken waar het een aanzet toe is. Op de rendering die ik eerder in dit topic plaatste staan staan slechts 2 appartementsgebouwen. Met dit erbij zouden het er 3 zijn. Een stukje mysterie aan de waterkant ^_^

Geestig feitje: omdat de Ketelvest zo'n smalle steeg is, kan je eigenlijk niet meer door de straat sinds er een bouwkraan staat. Maar de aannenmer moet een doorgang voor voetgangers verzekeren, en die is er dan maar in de werf voorzien. Daardoor kan je nu door iemand zijn toekomstige woonkamer wandelen, of zelfs fietsen, als je wil. En 't is een buitenkansje om eens te gaan kijken naar het zicht dat die lui zullen hebben op de vaart en de overburen, die van het eerdergenoemde project Kouterhof. Meevaller.

Sint-Baafsplein ...

Aan een uitloper van het geploeter van KoBra ligt dit werfje. Een appartementsgebouwtje naar ontwerp van Bontinck. In tegenstelling tot "The Tower" verderop in de Cataloniëstraat lijkt het bouwen hier wel te kunnen doorgaan ondanks de grote werken.

Ex-Securex Bagattenstraat

Het is nog maar kortgeleden dat het kort in de krant kwam dat een aantal onderwijsinstellingen een paar gebouwen zouden opkopen en verbouwen tot studentenkoten. Een daarvan is het voormalige kantoorgebouw van Securex in de Bagattenstraat. Daar is de gevel gestript en wordt die ondertussen al terug een stukje dichtgemetseld. Ging vrij snel eigenlijk, want het is denk ik nog maar sinds een paar weken dat dit een werf is geworden.

'k Heb nog wel een paar werfjes in petto, maar da's voor een tweede schijf, kwestie van niet te veel afbeeldingen te flooden in één keer.
Old March 24th, 2010, 04:42 AM   #54
Puinkabouter
killed Laura Palmer

Puinkabouter's Avatar

Nog wat dus:

Reylof Hoogstraat - Peperstraat - Komijnstraat - Blindeken

Boven het Oud Begijnhof torent een kraan uit.

En die behoort toe aan het project Reylof, een complex van 4 appartementsgebouwen enerzijds, en van een hotel in een stadspaleis anderzijds. Merk en passant op hoe vreselijk het wegdek van de Peperstraat er uitziet.

Aan het uiteinde van het appartementsgebouw dat de lengte van die straat ligt een toegang tot de parkeervoorziening van de appertementen.

Ik was best aangenaam verrast toen ik vandaag het meest gevorderde appartementsgebouw zag, hetgene dat langs de Komijnstraat en Blindeken ligt. De maquette van Bontinck bestond uit grijs en cyaan. Uiteraard is een maquette niet de beste indicator voor materiaalgebruik, maar ik verwachtte dus beton of grijze steen en blauwe elementen. Maar blijkbaar worden de appartementsgebouwen bekleed in een natuursteen (of iets met het uitzicht van natuursteen) met een geel-roze tint. Ziet er mooi en luxueus uit.

Het appartementsgebouw in Blindeken.

Die natuursteen dus. Als de zon er op zit is die gelig. Daarzonder kleurt ie eerder roze. Lijkt in die optiek misschien wel lichtjes op de straatstenen op de Korenmarkt.

Waar vroeger de kliniek van de CM lag, komt nu een verlengde van de Brouwersstraat. Ik weet niet of dit openbare weg dan wel privédomein wordt. In elk geval geeft het al een opener gevoel aan die straat - één uit vele nogal nauwe en gesloten straatjes en steegjes in de buurt.

Dit gebouw hoort ook bij dit project. Het waren tot voor een dik jaar ofzo kantoren van de CM, maar die zijn verhuisd - ik weet niet waarheen, en het wordt een hotel. Ik vermoed dat dat wel voor een latere fase in de gehele ontwikkeling wordt.

Op dit moment is het vooral een kille bouwplek en mankeert er nog een volume tussen dit binnenpleintje/-tuintje in wording en de Peperstraat.

Dit gebouw, dat ooit het koetshuis was dat hoorde bij het eerder vernoemde gebouw, zou dacht ik een paar wellnessfaciliteiten voor het hotel huisvesten. Het lijkt mij daar op het eerste zicht nogal klein voor, maar misschien maak ik mij een verkeerde voorstelling van wat dat moet inhouden. Er is in dit gebouw in elk geval al het een en het ander uitgebroken.

Sint-Michielsapart Peperstraat - Komijnstraat

Omgeven door het voorgaande project, ligt deze kleinere werf, op de hoek van de Peperstraat en de Komijnstraat. Het heeft met Reylof niets te maken, en is een project van Upgrade Estate, die oa. ook achter "Kouter Estate" (cf. voorgaande post) zitten. Gelet op de omvang van het gebouw vermoed ik dat het om kleine appartementen of zelfs eerder studentenflats zal gaan.

De Draecke Sint-Widostraat - Lievekaai

De enige jeugdherberg die Gent rijk is ligt in het Prinsenhof en is al een tijdje bezig met een uitbreiding. Ze zijn er eigenlijk een eind mee over datum, want op het bord staat 180 werkdagen, startend in januari 2009, maar het ziet er nog lang niet afgewerkt uit:

Een bonusje over de buurt: de treurwilgen op de Lievekaai krijgen terug hun eerste lenteblaadjes. Nu zijn het weer harige bomen met gouden lokken ♥

De lentekriebels ontsteken ook duidelijk speciale romantische gevoelens

Gewad ...

Op één straat van de jeugdherberg, in het Gewad, wordt er blijkbaar een gebouw gezet op de plek waar jaren lang een soort niets lag, verstopt achter houten pallisades. Een klein kankerplekje dat verdwijnt.

Groentenmarkt ...

Op de Groentenmarkt gaat al enkele maanden een gebouwtje verstopt achter een stelling met iedere zo veel weken een ander groot reclamezeil erop. Ik weet dat die stelling niet zo lang geleden op een avond met hevige windstoten is losgewaaid en dat dat nog voor wat hinder heeft gezorgd, maar ik zou eigenlijk totaal niet weten wat de precieze toedracht van deze werken is. Iemand die enig idee heeft van wat er achter deze stellingen schuilgaat?
Old March 24th, 2010, 11:25 AM   #55
Peter Dedecker
Registered User

Peter Dedecker's Avatar

Amai zeg, Puin, je hebt je precies weer geamuseerd. Wijs! Echt wel veel activiteit en een paar echte pareltjes zelfs!

Quote:

Geestig feitje: omdat de Ketelvest zo'n smalle steeg is, kan je eigenlijk niet meer door de straat sinds er een bouwkraan staat. Maar de aannenmer moet een doorgang voor voetgangers verzekeren, en die is er dan maar in de werf voorzien. Daardoor kan je nu door iemand zijn toekomstige woonkamer wandelen, of zelfs fietsen, als je wil. En 't is een buitenkansje om eens te gaan kijken naar het zicht dat die lui zullen hebben op de vaart en de overburen, die van het eerdergenoemde project Kouterhof. Meevaller.
Hier is dat idd redelijk uitzonderlijk, maar in de VS is dit de normaalste zaak van de wereld. Dat viel me daar toen ook op: in plaats van een stukje weg af te zetten met een smalle doorgang voor voetgangers, werd daar quasi steeds een doorgang gemaakt op de werf, door de ruwbouw. Qua veiligheid voor zwakke weggebruikers zat het daar wel goed.
Peter Dedecker no está en línea  
Old March 28th, 2010, 03:28 PM   #56
Puinkabouter
killed Laura Palmer

Puinkabouter's Avatar

Mijn favoriete tijdverdrijf 'k Heb er trouwens nog eentje tegoed, van toen ik vrijdag eens de benen ging strekken:

Sint-Jacobs Apart Nieuwpoort - IJkmeesterstraat

In de Nieuwpoort is er een sloop gebeurd en wordt nu gewerkt aan een niet al te kleine werf. Zoals SeirD dat 2 maand geleden eens aangaf, gaat het inderdaad om dat project "Sint-Jacobs Apart" dat in een van de overzichten in dit topic terug te vinden is.

Zicht uit de Nieuwpoort. Voor zover ik dat begrepen heb uit de prentjes wordt het een soort woonerf/2 appartementsgebouwen die rond een gemeenschappelijke groenruimte komen te liggen. Een klein volume van 3 bouwlagen langs de Nieuwpoort, en een groter van 5 bouwlagen langs de IJkmeesterstraat, waar het zal aansluiten op de wachtgevel van de Excelsior-appartementen (dat witte vlak linksboven).

Een zicht uit de IJkmeesterstraat. Er ligt al een betonnen plaat op de bodem en er is een eerste stukje bekisting klaargezet voor een kelderwand. Daarna gaan zo'n dingen meestal snel vooruit.

Quote:
Originally Posted by Archiganda View Post
Dit wordt een uitbreiding van het naastgelegen Rusthuis Privilege, door Arch&Teco. Bagattenstraat.
Ter verduidelijking voor mensen die deze post niet meteen door hadden, dat gaat dus hierover:

En dan heb ik het ook even opgesnord op de website van Arch & Teco, en blijkbaar wordt dat dan dit. Een zekere vooruitgang toch, tegenover wat er voorheen stond:

Volgens dat laatste prentje hoort het gebouw van Luna (de winkel met de soms-wel-grappige-t-shirts, met de paarse letters boven de etalage) hier ook bij. Kan ook een inkleurfoutje geweest zijn van wie die afbeelding heeft gemaakt. Maar mocht het wel zo zijn: misschien hebben we daarmee wel een vooruitzicht op een opgefriste gevel? Zou mooi zijn...

En terzijde: ondertussen is in dat pas geschilderde pand die nieuwe vestiging van Amadeus opengegaan. Dat weten we dan ook weer
Old March 28th, 2010, 06:17 PM   #57
Le Penseur
Proud Belgian

Quote:
Gaan ze die dakramen van dat oranje gebouw verwijderen? Zou jammer zijn.

Heel die ontwikkeling aan de achterkant van de Kouter aan het water vind ik trouwens zeer geslaagd! Leuk weer zo'n uitgebreide update!
Le Penseur no está en línea  
Old March 28th, 2010, 06:35 PM   #58
Puinkabouter
killed Laura Palmer

Puinkabouter's Avatar

Neen aan dat oranje gebouw verandert er niets. Ik denk dat dat gewoon een haastige schets is van de ontwerper, want de gevelcompositie is ook niet dezelfde op dit tekening als in het echt. Ik denk ook niet dat het ook een deel is van de uitbreiding van de Privilege, maar dat dat gewoon appartementen zijn.
Old March 28th, 2010, 10:22 PM   #59
Benonie
Bike It!

Benonie's Avatar

Likes (Received): 341

Wow! Dat is wel weer een uitgebreide en onderhoudende update. Bedankt.

Quote:
Dit gebouw hoort ook bij dit project. Het waren tot voor een dik jaar ofzo kantoren van de CM, maar die zijn verhuisd - ik weet niet waarheen.
Die zitten nu toch gewoon in dat hoge, gerenoveerde kantoorgebouw langs de Martelaarslaan in Gent.
Voorlopig althans, in afwachting van de bouw van hun eigen kantoorgebouw aan the Loop. Die plannen werden al een paar keer afgekeurd, maar ik weet niet hoe het daar nu mee staat.
Althans, toch volgens een vriendin die daar ICT-dingen doet.
Benonie está en línea ahora  
Old March 29th, 2010, 08:33 AM   #60
el piett
fly me to the moon...

el piett's Avatar

Quote:
Originally Posted by Benonie View Post
Die zitten nu toch gewoon in dat hoge, gerenoveerde kantoorgebouw langs de Martelaarslaan in Gent.
Heet dat niet het Lieven Bauwe*******ing ofzo?

Closed Thread

Thread Tools
Display Modes Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules