daily menu » rate the banner | guess the city | one on one

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Foro de Rascacielos Españoles > Foros regionales > Catalunya

Reply

Thread Tools Display Modes
Old March 15th, 2010, 07:19 PM   #41
Aurelio
Registered User

Aurelio's Avatar

Likes (Received): 21

Quote:
Originally Posted by Danzig View Post
Les Arenes no tenia cap nivell de protecció i es va salvar, la Monumental en té. O sigui que rai pels que la volen tombar.
Llàstima! Merda!

Aurelio no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old March 17th, 2010, 02:07 AM   #42
ik252
Registered User

ik252's Avatar

Likes (Received): 37

A Madrid, a Tarragona... l'han cobert i ara també tenen un palau esportiu.

Quins equipaments manquen a la ciutat de BCN i la Monumental pot oferir-se com a seu???
ik252 no está en línea   Reply With Quote
Old May 10th, 2010, 05:05 PM   #43
aniuska
Registered User

aniuska's Avatar

Likes (Received): 0

Quote:
Originally Posted by ik252 View Post
A Madrid, a Tarragona... l'han cobert i ara també tenen un palau esportiu.

Quins equipaments manquen a la ciutat de BCN i la Monumental pot oferir-se com a seu???
Circ permanent, hipòdrom, etc.
aniuska no está en línea   Reply With Quote
Old May 10th, 2010, 06:39 PM   #44
BCNforever
BANNED

Pot ser algún mercat alternatiu?

Alternatiu no tipus de perroflautas d'aquestos o que semble tret d'una novel·la de Tolkien, sino de empreses petites que es dediquen a la decoració, a comerç just, a productes artesans, etc. El centre com una mena d'àgora que ho uneixi tot amb bòveda de cristall, i espais per fer petits events, encontres, tallers, que es puguera fer una fira medieval i coses així.
O aixó, o volem algo més de disseny, més guai i més modern?
Jo ho veig perfecte per a algo així, que juntament amb el mercat dels encants, propet, faria una espècie d'eix d'un altre tipus de comerç. El problema es que no pega ni amb cola amb tot lo modern que hi ha una mica més enllà, com el DHUB, el 22@ i tot aixó...
BCNforever no está en línea   Reply With Quote
Old May 12th, 2010, 03:41 PM   #45
Confide
Estela Reynolds

Confide's Avatar

Quote:
Originally Posted by persona753 View Post
Cinemes!
A Glòries ja n'hi ha.

Jo faria un Museu d'art contemporani allà!!!!!!!!!
Old May 12th, 2010, 05:55 PM   #46
BCNforever
BANNED

Ja tenim el MACBA al Raval...
Old May 12th, 2010, 06:21 PM   #47
Vilarrubla
_

I diria que el canòdrom tbé és una espècie de museu contemporani, no? O al menys semblava per les exposicions que hi ha.
Vilarrubla no está en línea   Reply With Quote
Old May 12th, 2010, 06:37 PM   #48
SEIM
6628

SEIM's Avatar

Likes (Received): 80

Pero BCN es una ciutat prou capdavantera, d'avantguarda, inspiradora i creativa com per a tenir un altre museu de art contemporani o més encara, un museu del art futur.

I un memorial a les víctimes de la tauromàquia. Tot ple dels típics caps de "Toros" amb la plaqueta de plata amb la inscripció del nom i plaça on va caure mort.

A10
Old May 12th, 2010, 09:16 PM   #49
tachikomakun
Registered User

Likes (Received): 1

No hi haurá un museu del Disseny a Glories?

Te pinta d'anar bé per espectacles i concerts, peró hi ha poc espai al voltant per coses multitudinaries, a no ser que aprofitin la reconversió de Glories per treure carrils a Marina i Gran Via al voltant de la Plaça, o més aviat el mur que hi ha als carrers Lepant i Diputació, que és horrible i és el primer que hauría d'anar fora.

Altres possibilitats, una facultat (o varies) amb un gran atri i fer servir les grades com a grades de les aules (de fet potesr es fins i tot massa gran, deixaría les aules a sombra i potser entrar la llum a sol). O un "multiteatre" amb diferents espectacles alhora, com un multicinema.

La veritat es que del Passeig de Sant Joan fins a Sant Adrià és la part que més m'agrada de Barcelona, tot el que serveixi per millorar la zona em sembla perfecte. La resta de la ciutat per mi la poden tirar a terra (amb algunes excepcions) i tornar a fer-la de nou, amb criteris similars a aquesta zona.
tachikomakun no está en línea   Reply With Quote
Old May 12th, 2010, 09:18 PM   #50
Vilarrubla
_

Quote:
Originally Posted by tachikomakun View Post
La veritat es que del Passeig de Sant Joan fins a Sant Adrià és la part que més m'agrada de Barcelona, tot el que serveixi per millorar la zona em sembla perfecte. La resta de la ciutat per mi la poden tirar a terra (amb algunes excepcions) i tornar a fer-la de nou, amb criteris similars a aquesta zona.
Old May 12th, 2010, 10:25 PM   #51
SEIM
6628

SEIM's Avatar

Quote:
Originally Posted by tachikomakun View Post
Doble

Tambè podrien fer un mega planetari, fent una enorme cúpula que es pugui obrir per a veure en directe el firmament. Amb la política actual de contaminacio lumínica en poc temps ho podrien fer.

A10
Old May 13th, 2010, 12:09 AM   #52
viscAbarcelona
BANNED

Quote:
Originally Posted by SEIM View Post
Doble

Tambè podrien fer un mega planetari, fent una enorme cúpula que es pugui obrir per a veure en directe el firmament. Amb la política actual de contaminacio lumínica en poc temps ho podrien fer.

A10
Ni de conya. Per poca contaminació que hi hagi sempre hi haurà suficient com per no poder veure bé els estels al mig de la ciutat. Però la idea del planetari és bona, només que... n'hi hauria prou? suposo que a més del planetari es podria aprofitar per fer una mena de museu de la ciència, però ja n'hi ha un a Barcelona que a més afortunadament no requereix fons públics
viscAbarcelona no está en línea   Reply With Quote
Old May 13th, 2010, 01:03 AM   #53
tachikomakun
Registered User

Era exagerant, pero realment em sembla una zona molt més interesant, toca més el Sol i es veu el cel, el transit apartat dels edificis cap a la Ronda o Gran Via, no estrangulat entre Ciutat Vella i Gràcia, es una zona molt menys densa, hi ha parcs (anava a posar més, pero literalment tots els parcs d'un tamany acceptable están allà), varietat d'arquitectura en comptes de tot enganxat a les façanes ennegrides pels vehicles (que encara xoca més amb l'aspecta ostentós d'alguns edificis), arbrat més variat, barreja de usos (residencial, industrial, oficines, comercials) que fa que sigui un espai amb capacitat de regenerar-se. La part a l'esquerra de Sant Joan es quedará com está ad eternum perqué es un minifundi de pisos i oficines que a més valen una pasta i hi haurá sort si es poden recuperar alguns interiors d'illa.

I a més te platja, qué més es pot demanar? L'auténtic centre de Barcelona.
Old May 13th, 2010, 11:15 AM   #54
SEIM
6628

SEIM's Avatar

No ho acavo de entendre, però no es el tema del thread.

Una proposte més per a la plaça... Un espai de acampada tipus camping aprofitant el genial logo del camping el Toro Bravo que hi havia la autovia de Castelldefels. Fent plataformes a les graderies per a encavir tendes de campaya, "avances", iglus etc.

Em sembla una idea super novedosa per una ciutat tant capdavantera com BCN i tant volcada amb el turisme.

A10
Old May 13th, 2010, 02:30 PM   #55
BCNforever
BANNED

Quote:
Originally Posted by SEIM View Post
Pero BCN es una ciutat prou capdavantera, d'avantguarda, inspiradora i creativa com per a tenir un altre museu de art contemporani o més encara, un museu del art futur.

I un memorial a les víctimes de la tauromàquia. Tot ple dels típics caps de "Toros" amb la plaqueta de plata amb la inscripció del nom i plaça on va caure mort.

A10
Un museu d'art d'avantguarda de barcelona? No, es broma, però si es vol un museu, es podria fer d'arquitectura o un museu d'art audiovisual (avantguardista). Siga com siga, crec que barcelona no té necessitat de fer "hites" com altres ciutats sí fan sense parar. Jo crec que aniria millor algo que puguera ser utilitzat de forma intensiva per la ciutadania.

Sobre la barcelona maca i la que no, per a mi tota es maca, eclèctica i amb les seves característiques. Que t'agradi més una part que altra no vol dir que l'altra sigui pijor. A mi m'agrada més la part cap al sud, però a la part nord hi han coses molt interesants, per supost
Old May 14th, 2010, 01:51 AM   #56
tachikomakun
Registered User

Com a camping em semblaria petit i no acaba de ser el millor per al mig d'una ciutat. L'estructura d'una plaça com a museu tampoc m'acaba de fer el pes i la idea de fer una facultat la veritar es que em sona cada cop millor.

No es que sigui pitjor la part sud, és filla de la seva época, es va sobreexplotar més del que es debía i amb criteris de l'epoca. En alguns llocs de Europa la segona guerra mundial va deixar moltes zones en pura runa que en part va permetre reordenar els centres. La industria i el menor interés per la part nord la va protegir de la explotació i que fos esponjosa. Si s'hagués seguit amb les illes de Cerdá o s'hagués previst un bon parc entre Gracia, Barcelona i Sants, minim 8 o 9 illes la zona guanyaría molt (m'atreviria a dir que les tres illes entre el Clinic l'escola d'Industrials serien perfectes per començar)
Old May 14th, 2010, 10:51 AM   #57
Vilarrubla
_

Això de que deies que la part des del Passeig de Sant Joan fins Besòs és la millor part tens raó:

http://maps.google.es/maps?hl=ca&ie=...2,43.92,,0,6.4

http://maps.google.es/maps?hl=ca&ie=...54.25,,0,-4.61
Old May 14th, 2010, 05:15 PM   #58
BCNforever
BANNED

Jo la part nord de Barcelona sempre l'he vist més cutre que la sud, a més, que la sud té més cascs històrics que la nord. També, Cerdà posava al seu plà un parc gegant entre la part nord i el besós, i ara hi ha indústria horrible.

Jo per fer algo semblant a lo que diu tachikomakun, lo que faria seria soterrar la ronda de dalt quan passa pel besós i fer-la ajardinada per damunt, tipus passeig molt ample, i intentar traslladar fora les indústries i guanyar espai per construir amb qualitat, i pel sud, l'única zona que veig per fer un parc, seria traslladar la Fira1 de montjuic (m'encantaria a l'inici de Diagonal, per on ara hi han terrenys esportius, rodejat de nou gratacels) i fer com entrada a montjuic un gran parc, el Parc de les Exposicions, per exemple, a més, que li donaria més visibilitat el caixafòrum, i quedaria millor tot, més verd.

Tornant a la plaça de braus, no hi veig una facultat, massa petitó. M'agradaria algún centre cívic, ja vorem. De moment es de braus i poca cosa més
Old May 14th, 2010, 06:37 PM   #59
Vilarrubla
_

Quote:
Originally Posted by BCNforever View Post
Jo per fer algo semblant a lo que diu tachikomakun, lo que faria seria soterrar la ronda de dalt quan passa pel besós i fer-la ajardinada per damunt, tipus passeig molt ample, i intentar traslladar fora les indústries i guanyar espai per construir amb qualitat, i pel sud, l'única zona que veig per fer un parc, seria traslladar la Fira1 de montjuic (m'encantaria a l'inici de Diagonal, per on ara hi han terrenys esportius, rodejat de nou gratacels) i fer com entrada a montjuic un gran parc, el Parc de les Exposicions, per exemple, a més, que li donaria més visibilitat el caixafòrum, i quedaria millor tot, més verd.
Doncs ara en aquesta zona hi estan fent l'Eixample Blau, no? Vull dir que per fer aquest "gran parc" només et queda la part de més amunt.
Old May 14th, 2010, 08:09 PM   #60
joanetpp3
Registered User

joanetpp3's Avatar

jo tambe penso que s'ha de conservar i
joanetpp3 no está en línea   Reply With Quote

Reply

Tags
barcelona, catalonia, plaça de braus, plaza de toros

Thread Tools