daily menu » rate the banner | guess the city | one on one

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Holland Hoogbouw Forums > Actueel > Den Haag > Ooievaarsnest

Global Announcement

SkyscraperCity needs your help to do some house cleaning! please click here for more info!

Reply

Thread Tools Display Modes
Old May 17th, 2010, 10:12 PM   #41
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Likes (Received): 2

Het kan zomaar ineens klikken. Is altijd moeilijk in te schatten. Maar van de spelers die nu weggaan kan ik niet zo rouwig worden. Knopper heeft mede door z'n blessure niet veel kunnen brengen en is wel een grootverdiener. Van Buis wisten we dat hij zou gaan en van Luijckx is het jammer dat hij al bij NAC had getekend. De rest, Soltani, Horvath, Milic, Schwiebe zal ik geen traantje om laten. Ik hoop oa dat Derijck en van der Berg blijft. Die laatste heeft nog wat goed te maken en heb ik nog steeds vertrouwen in. En van het salaris van Milic moet je toch een leuke spits kunnen halen. Maar er moet natuurlijk wel wat bijkomen. Ik hoor in de wandelgangen dat Edwin de Graaf en Saeijs wel oren naar Den Haag hebben. Als die Mitchel Pique en Rankovic ook weer fit worden plus een aantal talenten die er zeker rondlopen, oa Toornstra en in het tweede loopt ook leuk spul rond. Kom je toch wel een aardig eind in de buurt.

Totaal aantal inwoners Stadsgewest Haaglanden: 1.088.508 inw.

Den Haag, Wereldstad aan Zee.
Haagse Dave no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old May 19th, 2010, 04:04 PM   #42
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Lex Immers en Ricky van den Bergh mogen vertrekken
19 May 2010 om 00:20

Al eerder was bekend, dat Lex Immers ADO Den Haag wil verlaten en de voorkeur geeft aan Italie, waar zijn ouders wonen. Ook Ricky van den Bergh mag weg, als een club zich meldt in het Forepark.

Tekst: Rob Blankenstein

Karel Jansen jr., zaakwaarnemer van Lex Immers, is druk bezig om de mogelijkheden af te tasten voor de ras-Hagenaar. Wel moet een eventueel geïnteresseerde Italiaanse club een transfervergoeding van 700.000 euro op tafel leggen. Voor een transfer binnen Nederland – NEC Nijmegen is in beeld - verlangt ADO Den Haag een lagere transfersom.

Ook Ricky van de Bergh mag, indien zich een club meldt, vertrekken. Daar zal echter wel een transfersom (hoogte onbekend) tegenover moeten staan. Aan Bogdan Milic is te verstaan gegeven, dat zijn Haagse avontuur tot één seizoen beperkt blijft.

Ook Richard Knopper hoeft niet op een langer verblijf bij ADO Den Haag te rekenen. Hij is momenteel in gesprek met een Australische club om wellicht Down Under zijn carrière een vervolg te geven.

© Haaglandenvoetbal.nl (TR Media)

Old May 19th, 2010, 04:07 PM   #43
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

ADO Den Haag op zoek naar 'tussenpaus' en praat met Groenendijk en Petrović
19 May 2010 om 00:14

Nu ADO Den Haag formeel afscheid heeft genomen van Raymond Atteveld, wat de club naar verluidt rond de 275.000 euro heeft gekost, zijn de beleidsbepalers binnen de Haagse club druk bezig met het invullen van het technische plaatje voor het komend seizoen.

Tekst: Rob Blankenstein

Het wordt steeds duidelijker, dat de Hagenaars voor het nieuwe seizoen op zoek zijn naar een 'tussenpaus' totdat Maurice Steijn, die momenteel bezig is aan de cursus coach betaald voetbal, zelf bevoegd is om als eindverantwoordelijke te fungeren bij de Haagse BVO.

Maandag heeft er een moeizaam gesprek plaatsgevonden met oud ADO-speler Alphons Groenendijk (foto), die het afgelopen seizoen werkzaam was bij Willem II en daar op non-actief werd gesteld. In het gesprek heeft de geboren Leidenaar aangegeven zijn eigen assistenten mee te willen nemen en een contract te willen tekenen voor minimaal twee jaar.

Zeljko Petrovic

Ook met Željko Petrović, voorheen onder meer werkzaam als assistent van Martin Jol bij Hamburger SV en als hoofdtrainer bij RKC Waalwijk, heeft dinsdag een gesprek plaatsgevonden om hoofdtrainer te worden. Maar ook Petrovic zou naar verluidt niets zien in de constructie om voor één jaar te tekenen.

Verder hebben er inmiddels twee gesprekken plaatsgevonden met oud ADO-speler Jeffrey van As, momenteel als hoofd scouting werkzaam bij NAC Breda, voor de functie van Technisch Directeur. Voor de aanstelling van Van As hebben met name Lex Schoenmaker en Maurice Steijn zich hard gemaakt.

Old May 19th, 2010, 06:45 PM   #44
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Derijck wil toch bij ADO Den Haag blijven
Door Alain op 19 mei 2010

Timothy Derijck is teruggekomen op zijn woorden dat hij ADO Den Haag wil verlaten. De verdediger wil volgens trainer Maurice Steijn ook volgend seizoen in de Residentiestad acteren. Dat heeft hij Omroep West laten weten.

Derijck liet het afgelopen seizoen weten te willen vertrekken omdat hij de onrust in de selectie beu was. Sinds trainer Raymond Atteveld na onvrede van de spelersgroep eind maart in de luwte werd gezet, is de rust teruggekeerd. Maandag werd bekend dat Atteveld volgend seizoen niet terugkeert bij ADO.

Derijck had zelf ook een aanvaring met Atteveld. Tijdens de rust van de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen riep de oefenmeester dingen over de privésituatie van de Belg, wiens relatie in een moeizame fase verkeerde. Een dag later werd het uitgepraat.

Dat vindt ik nou goed nieuws. Een van de betere spelers nmm.

Old May 20th, 2010, 09:42 AM   #45
ikops
Moderator

ikops's Avatar

Likes (Received): 195

Zeker, samen met die Luyckx. Jammer dat deze vertrekt.
ikops no está en línea   Reply With Quote
Old May 20th, 2010, 11:51 AM   #46
Xoem
Registered User

Xoem's Avatar

Volgens mij maken het zichzelf nu ook wel onnodig moeilijk door nu al zo in te zetten op Maurice Steijn als toekomstige coach..

Quote:
Groenendijk ziet af van ADO Den Haag

HOOFDDORP - Alfons Groenendijk wordt niet de nieuwe trainer van ADO Den Haag. De Leidenaar ziet onvoldoende mogelijkheden de club naar zijn hand te zetten.

“ADO Den Haag is een mooie club waar ik wel iets mee heb. Maar je moet wel perspectief zien'', zegt Groenendijk tegenover het AD. De oud-trainer van Willem II had dinsdag een gesprek met de clubleiding van de Hofstedelingen, maar ziet toch af van een dienstverband.

Invloed
“Het was zeker een goed en positief gesprek, maar ik zie er toch vanaf”, zegt Groenendijk, die tussen 1982 en 1987 als speler uitkwam voor de Hagenaars. “De situatie bij ADO Den Haag is zo dat er veel doorlopende contracten zijn, zowel bij de spelers als de technische staf. Dan kan ik het niet doen zoals ik het graag wil, want dan heb ik te weinig invloed.”

Steijn
Bovendien ziet de club in interim-trainer Maurice Steijn een toekomstig hoofdtrainer. De coach van het Haagse beloftenteam nam na het ontslag van Raymond Atteveld tijdelijk diens taken over als eindverantwoordelijke. “Jongens bij ADO steken niet onder banken of stoelen dat ze zelf graag hoofdtrainer willen worden. Dan fungeer je als tussenpaus, en daar voel ik niets voor.”

Tijdens de zoektocht naar een nieuwe trainer doen veel namen de ronde in Den Haag. Naast Steijn, Groenendijk en de eveneens afgehaakte Jan Everse zou ook Zeljko Petrovic in beeld zijn
Xoem no está en línea   Reply With Quote
Old May 20th, 2010, 01:22 PM   #47
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Ik zie het liefst ook Steijn volgend seizoen. Dus zul je iemand voor 1 jaar moeten aantrekken. Ik zou gewoon lex voor dat jaar als coach aanstellen. Dan kan Steijn naast zijn cursus zich goed voorbereiden op volgend seizoen.

Old May 21st, 2010, 12:26 AM   #48
Urbeye
Registered User

Likes (Received): 0

Ik vraag mij al een tijdje af hoe het eigenlijk met Duindigt gaat het laatste jaar. Voorheen verkeerden ze in zwaar weer, maar heb er een tijd niks van gehoord. Het zou jammer zijn als zoiets unieks weg zou gaan.
Urbeye no está en línea   Reply With Quote
Old May 21st, 2010, 09:54 AM   #49
Xoem
Registered User

Xoem's Avatar

Volgens mij is dat zware weer nog steeds niet voorbij. Er was iets met een renbaan in Veendam geloof ik waarbij mogelijk 1 van de 2 zou verdwijnen (Duindigt of de baan in Veendam), maar ik weet niet precies waar de klok en de klepel hangen in dat verhaal..
Xoem no está en línea   Reply With Quote
Old May 21st, 2010, 09:56 AM   #50
Urbeye
Registered User

Likes (Received): 0

Dan zou Veendam in één klap meerdere dingen kwijtraken, na het verliezen van de voetbalclub.
Urbeye no está en línea   Reply With Quote
Old May 21st, 2010, 09:58 AM   #51
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Positieve berichten. Zou mooi zijn als ze deze spelers bij elkaar kunnen houden.

Quote:
plaatsing: 21-05-2010 08:30:00

ADO slaat bod FC Groningen op Derijck af

DEN HAAG - ADO Den Haag heeft een aanbod van FC Groningen om Timothy Derijck over te nemen afgeslagen.

ADO gaat er vanuit dat Lex Immers en Ricky van den Bergh, die respectievelijk nog twee en één jaar onder contract staan, gewoon blijven. ADO en Jens Toornstra zijn op een haar na akkoord over een verbeterd, meerjarig contract te tekenen. Dat meldt het AD.

ADO Den Haag is tevens in gesprek met Jeffrey van As. De huidige hoofd scouting bij NAC Breda moet de komende jaren het technische beleid van de Haagse club gaan bepalen. De Leidenaar, oud-speler van ADO Den Haag, is op voorspraak van Maurice Steijn naar voren geschoven, nadat bekend werd dat Raymond Atteveld en ADO Den Haag uiteen zouden gaan.

Old May 21st, 2010, 11:37 AM   #52
Fabian2412
Geregistreerd gebruiker

Likes (Received): 8

Zou inderdaad mooi zijn als ze aan een vast team kunnen bouwen.
Old May 21st, 2010, 03:49 PM   #53
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Bestaan er dan toch nog echte clubvoetballers.

Quote:
Danny Buijs: ,,In Nederland ga ik zeker niet voor een andere club spelen”

Tijdens het vrijdag gehouden ondernemersontbijt van de Business-to-Businessclub van FC Den Haag zijn drie spelers in het zonnetje gezet, waarvan er twee op dat vroege tijdstip zelf acte de présence konden geven. Danny Buijs ontving de 'Karel Jansen Trofee'.

Danny Buijs werd gehuldigd omdat hij door de Businessclub is uitgeroepen tot 'beste speler van het seizoen'. Hij kreeg uit handen van zijn trainer Maurice Steijn uitgereikt de 'Karel Jansen Trofee', vernoemd naar de oud-topman van de VVCS en oud-ADO/FCDH coryfee Karel Jansen. In verband met drukke (transfer)werkzaamheden waren de zoons Karel en Rob Jansen niet in de gelegenheid bij de uitreiking aanwezig te zijn.

Maurice Steijn feliciteert Danny Buijs met de Karel Jansen Trofee

Danny Buijs na het in ontvangst nemen van de prijs: ,,Ik sta hier eigenlijk met een dubbel gevoel. Het is geen topjaar geweest, niet van mijn kant en ook niet van het team, er had duidelijk meer in gezeten. Al heb ik iemand (Raymond Atteveld – red.) afgelopen maandag op TV dingen horen zeggen, wat niet het complete verhaal is.”

Over zijn eigen toekomst zei Buijs: ,,Of ik er volgend seizoen nog bij ben, is nu nog niet bekend. Ik ben in onderhandeling met Derby County. Mocht dat niets worden, dan meld ik mij weer gewoon. In Nederland ga ik zeker niet voor een andere club spelen.” Buijs heeft overigens een nog tot medio volgend jaar doorlopend contract bij de Haagse BVO.

Steijn tegen topscorer Wesley Verhoek: ,,Fijn dat je bijgetekend hebt"

Wesley Verhoek werd gehuldigd omdat hij dit seizoen de topscorer van de ploeg is geworden. Verhoek heeft inmiddels ook bijgetekend en zal de komende drie seizoenen weer voor FC Den Haag uitkomen. Trainer Maurice Steijn tegen Verhoek: ,,Ik ben blij dat je blijft, gun het je om volgend seizoen weer topscorer te worden, maar dan met nog meer doelpunten.”

De derde speler die het podium in de Businesslounge had moeten betreden die vroege vrijdagmorgen, was Jens Toornstra. Toornstra verblijft echter met Jong Oranje in Portugal. Steijn: ,,Die prijs van 'Beste Talent' hou ik dus nog even vast en overhandig ik hem zodra hij terug is.”

Old May 21st, 2010, 04:07 PM   #54
Fabian2412
Geregistreerd gebruiker

Likes (Received): 8

Blij dat Verhoek ook blijft en laten we hopen dat Buijs dat ook zal doen.
Old May 25th, 2010, 08:24 PM   #55
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Lijkt me een realistisch verhaal. Hopelijk blijft het nu eens langere tijd rustig binnen de club. Ik kijk wel enigzins met argus ogen naar de oplossing van tussenpaus als trainer dit seizoen en volgend seizoen Maurice Stein. Ik heb absoluut vertrouwen in de potentie van M.S. in de toekomst, maar vraag me af of het niet te snel is.

Quote:
Mark van der Kallen: ,,ADO staat er beter voor dan menig andere club”

25 May 2010 om 07:18

Tijdens het zeer druk bezochte ondernemersontbijt van de Businessclub van ADO Den Haag afgelopen vrijdag hebben Mark van der Kallen en Marco Esser, leden van de Raad van Commissarissen, op hoofdlijnen het meerjarenbeleidsplan (tot 2015) van de club gepresenteerd.

De doelstellingen zijn kort en duidelijk: financieel gezond, handhaving in de eredivisie en op termijn naar 'het linkerrijtje'. Marco Esser: ,,Wij moeten wel geduld hebben, alles kan niet in korte tijd, het zal stapje voor stapje gaan.”

Marco Esser, lid van de Raad van Commissarissen

Op technisch vlak moet het een collectief beleid zijn, van een kern van mensen, niet van één persoon, een trainer is ook maar een 'passant', zo wordt gesteld. Opleiden is het credo in plaats van kopen, waar mogelijk moet de eigen jeugd vastgelegd worden en er moet een speelstijl zijn, die past bij de club ('Haagse Bluf').

Over het financiële beleid zei Mark van der Kallen: ,,In 2008 was de club technisch failliet. Het verlies van 7 miljoen is van 3 naar 2 miljoen teruggebracht. Wij kunnen geen verliezen blijven lijden. ADO verkeert nu in een gezonde positie, ik zou niet graag met veel andere club op dit moment willen ruilen. Wij staan met ADO, al lijkt dat misschien niet zo, bij de gezonde clubs”, aldus de ADO-topman.

Mark van der Kallen: ,,Niet meer uitgeven dan er binnenkomt"

,,Het is duidelijk dat wij niet meer gaan uitgeven, dan er binnenkomt, wij gaan uit van een nulbegroting. De uitgaven zullen 3 tot 4 miljoen naar beneden moeten”, gaat Van der Kallen verder. ,,Wij gaan net als zoveel andere clubs terug in het aantal spelers, naar 22 spelers voor de BVO 1. Er zijn wat contracten beëindigd, maar wij hebben komend seizoen gewoon een waardig eredivisieteam. Ik hoor en lees ook verhalen, dat er spelers weggaan of willen. Maar ze staan wel gewoon bij ons onder contract.” Van der Kallen liet weten dat men eventueel nog gericht twee of drie spelers aan wil en kan trekken. Hij legde ook de nadruk op het starten van het spelersfonds, om het team te kunnen versterken en riep gegadigden op zich bij hem te melden voor een gesprek.

Harrie Suiker tijdens zijn "betoog"

Harrie Suiker, al jaren ADO-lid, deed een oproep aan directie en RvC om er vooral voor te zorgen dat er straks een goed team op het veld staat. Suiker vindt het ook een goede zaak dat oud-spelers weer bij de club betrokken worden. Suiker kreeg na zijn gloedvol betoog de handen op elkaar van de aanwezigen.

De oudspelers, achter vlnr Thoe van den Burch, René Pas en Joop Jochems, Zittend vlnr Guus Haak, Sjaak Smit en Piet de Zoete

De oud-spelers die al benaderd zijn en toegezegd hebben weer iets te gaan beteken voor de club zijn Theo van den Burgh, René Pas, Piet de Zoete, Sjaak Smit, Joop Jochems en Guus Haak. Ook zij waren vrijdagmorgen present op het ondernemersontbijt.

Old May 25th, 2010, 08:29 PM   #56
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Charlton Vicento: ,,Ik heb komend seizoen wat recht te zetten bij ADO Den Haag”
25 May 2010 om 06:53

Terwijl het voetbalseizoen ten einde loopt is het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar volledig in de race voor de Europese titel. Tussen 18 en 23 mei speelde het team het laatste kwalificatietoernooi in eigen land.

Tekst: Glenn Duijzer
Foto's: Philip Bras

Het jonge Oranje team Onder 19 speelde tegen Slowakije (0-0), Polen (2-0) en Duitsland (3-0). Met zeven punten plaatste het team van trainer Wim van Zwam zich voor het EK, dat tussen 18 en 30 juli in Frankrijk wordt gehouden.

De basis van het team bestaat uit zeven man van Feyenoord aangevuld met spelers van Ajax, PSV, FC Twente, FC Groningen, AZ, Vitesse, SM Caen en één speler van ADO Den Haag: Charlton Vicento.

Haaglandenvoetbal.nl bezocht de laatste wedstrijd tegen Duitsland in stadion De Koel van VVV-Venlo en wist Charlton Vicento nog net te spreken voordat hij de kleedkamer opzocht voor het feest.

Charlton, je bent dit kwalificatietoernooi slechts veertien minuten in actie gekomen, voelt het desondanks toch ook als jouw kwalificatie?

,,Ja zeker wel, we hebben een geweldige groep spelers, echt een heel hecht team. Maar van de dertien wedstrijden die we als ploeg gespeeld hebben, ben ik er elf wel in actie gekomen. Ik ben heel blij met de kwalificatie.’’

Je denkt niet dat het te maken heeft met het feit dat je bij ADO Den Haag de laatste weken niet meer tot de laatste zestien behoorde?

,,Nee dat denk ik niet. Luc (Castaignos, Feyenoord – red.) is gewoon de eerste keuze op mijn positie en die heeft een heel goed seizoen achter de rug. Hij stond verdiend in de basis en ik ben dan tweede keus, daar kan ik mee leven.’’

Charlton Vicento met Stefan Berghuis (FC Twente)

Nu in juli naar Frankrijk voor de eindronde?

,,Ja, ik hoop het wel. De selectie staat natuurlijk als een huis, hahaha. Vergeet niet dat we al dertien wedstrijden ongeslagen zijn. Vanaf 5 september 2009 Ierland uit hebben we niet meer verloren. Maar de keuze is natuurlijk aan onze trainer wie er meegaan naar Frankrijk.’’

Wie was je kamergenoot dit toernooi?

,,Ik sliep samen met Luc Castaignos op één kamer. Maar we hebben een groep vrienden binnen het team van vijf man. Jerson Cabral, Bruno Martins Indi, Rajiv Van La Parra, Luc en ik. We zijn altijd samen.”

Toevallig drie spelers van Feyenoord en één met een Feyenoord verleden?

,,Ja, maar dat is toevallig. Ik spreek met Luc op de kamer heel veel over voetbal. En dan niet alleen over onze clubs, maar vooral over ons spel. Na een wedstrijd bespreken wat we goed gedaan hebben en wat fout. Dan kunnen we dat de volgende keer verbeteren.’’

Charlton Vicento (midden) met Casraignos en Bruno Martins

Het toernooi valt midden in de voorbereiding, ben je niet bang dat je hierdoor vermoeid terug komt bij ADO Den Haag?

,,Nee, dat denk ik niet. Ik ga nu lekker twee weken naar Curaçao op vakantie. Daar lekker tot rust komen en relaxen. Ik kom dan weer fit terug. Dat kan voor ADO Den Haag zijn, maar natuurlijk ook voor het EK in Frankrijk.’’

Hoe kijk je eigenlijk terug op afgelopen seizoen bij ADO Den Haag?

,,Het is natuurlijk een heel moeilijk seizoen geweest. Ik vind van mijzelf dat ik beneden mijn niveau heb gespeeld en dat wil ik komend seizoen rechtzetten. Daar ben ik overtuigd van. Dat wil ik ook laten zien tijdens het EK in Frankrijk.’’

'Het dak kan eraf', feest na afloop in de kleedkamer

En vervolgens was Charlton Vicento niet meer te houden en nam deel aan het feest in de kleedkamer, waar ook KNVB-coach Wim van Zwam niet ontkwam aan een nat pak. Dinsdag op Haaglandenvoetbal.nl nog een interview met Van Zwam over zijn pupil Vicento.

Old May 25th, 2010, 08:45 PM   #57
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

Haagse voetballers strijden op Beach Footvolley Toernooi voor KiKa

25 May 2010 om 11:30

Voor de derde keer wordt op zondag 13 juni het jaarlijks terugkerende Haags Footvolley Toernooi gehouden bij het Strandpaviljoen Klein Ockenburgh- Kijkduin. Bekende (ex) voetballers uit de Haagse regio gaan met elkaar de strijd aan op het strand.

Het belooft een sportieve spektakel te worden. De opbrengsten komen geheel ten goede aan de Stichting KiKa.

Eén keer per jaar verzamelt de Haagse voetbalscene zich op het strand van Kijkduin voor het officiële Footvolley Toernooi van Den Haag. Een waar sportfeest met hoog entertainmentgehalte, overgewaaid uit het exotische Brazilië. Jong en oud, bekend en onbekend kunnen deze zondag genieten van een sportieve middag vol voetbal, zon, zee, strand en vooral veel gezelligheid. Het zomerse sportfestijn start om één uur en zal tot in de late uurtjes doorgaan.

enthousiasme

Spelers uit de hoogste klassen van het Haagse voetbalcircuit hebben met veel enthousiasme gereageerd op deze derde editie van het Footvolley Toernooi en de aanmeldingen stromen dan ook binnen. Onder andere John de Jong (ex-PSV), Marcel Koning (ex-ADO/NEC), Arie van der Padt (ex-ADO) en Lex Immers (ADO Den Haag) zullen op 13 juni het speelveld betreden. Ook Remco de Graaf (DUNO/ex-ADO), Roy Kappenburg (DUNO/ex-ADO), Rob Meppelink, Peter Maseland, Richard Douw (Haaglandia zaterdag) en de gebroeders Mark en Brian Moen zijn van de partij, alsmede het winnende duo van 2008 en 2009, Robin Koers en Michael Krul.

Robin Koers en Michael Krul, het winnende duo van vorig jaar

Er zullen ongeveer 20 teams (bestaande uit twee voetballers) deelnemen aan de spannende poulewedstrijd. De winnaar gaat naar huis met de ‘Tegeltiek’-beker.

Kika

Na twee jaar lang geld te hebben ingezameld voor stichting Right to Play, is dit jaar de Stichting KiKa aan de beurt. KiKa (Kinderen Kankervrij) werft fondsen die ten goede komen aan de zeven kinderkankercentra in Nederland. Deze centra willen versneld therapieën beschikbaar maken voor een betere behandeling en genezing van kinderkanker. Minder pijn en strijd. En meer genezing en kwaliteit.

Door middel van sponsoring hoopt het Haags Footvolley Toernooi een mooi bedrag in te zamelen. De sponsors van dit toernooi zijn: Mailprofs, Facility Talents, Kroon op het werk, Tegeltiek, Complete Websites en Compleet Drukwerk.

Old May 26th, 2010, 02:40 PM   #58
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

26 mei 2010, 14:03
EXCLUSIEF: Gratis naar Lotto Sport Awards

Luisteraars van Den Haag FM kunnen vanavond gratis naar de Lotto Sport Awards. Presentator Ivo Niehe nodigde de fans van het station op de radio uit om vanavond naar de Koninklijke Schouwburg in Den Haag te komen. De eerste honderd die zich om kwart over zeven bij de Den Haag FM balie melden wonen de uitreiking van de awards aan Nederlandse sporthelden bij. Bovendien zijn er optredens van artiesten als Alain Clark en Ellen ten Damme.

De show wordt komende vrijdag uitgezonden door de TROS op Nederland 1 om 21.30 uur.

De luisteraars mogen gratis naar de uitreiking van de Lotto Sport Awards omdat zij zich massaal ingezet hebben voor het behoud van Den Haag FM. Meer informatie op www.lotto-awards.nl

http://www.denhaaggaatloos.nl/nieuws...o-sport-awards

Old May 31st, 2010, 02:18 PM   #59
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

John van den Brom nieuwe trainer ADO

John van den Brom wordt voor twee jaar de trainer van ADO Den Haag. Dit meldt de Telegraaf. De 43-jarige Van den Brom komt over van AGOVV Apeldoorn, waar hij vanaf 2007 hoofdcoach was.

Na het tumultueuze vertrek van Raymond Atteveld moest de Haagse club afgelopen seizoen op zoek naar een nieuwe trainer. Interim-coach Maurice Steijn wist ADO na het vertrek van Atteveld te behouden voor de eredivisie.

Het zal mij benieuwen.

Edit. Volgens bronnen binnen ADO Den Haag is het nog niet rond en volgt er vanavond een gesprek. Hij is wel de belangrijkste gegadigde, maar dat waren er de afgelopen weken wel meer.

Old May 31st, 2010, 02:20 PM   #60
Haagse Dave
Registered User

Haagse Dave's Avatar

'FC Den Haag en Toornstra akkoord over nieuw contract'

Jens Toornstra blijft langer bij FC Den Haag. De onderhandelingen tussen de middenvelder en diens werkgever verliepen weliswaar stroef, maar volgens het AD/Sportwereld hebben beide partijen elkaar toch gevonden. Toornstra tekende volgens het ochtendblad een nieuw contract tot 2013.

De oorspronkelijke verbintenis van de jeugdinternational, die eerder deze maand voor het eerst werd opgeroepen voor Jong Oranje, liep tot de zomer van 2012 door. AZ en FC Twente waren slechts twee clubs die hem wilden hebben en toen bleek dat de onderhandelingen stroef verliepen, dachten deze clubs ook wel een kans te maken.

De 21-jarige Toornstra wilde echter bij FCDH blijven en bereikte dit weekend alsnog een akkoord met zijn huidige werkgever. Toornstra speelde vorig seizoen nog bij de amateurs, maar maakt momenteel een opvallende ontwikkeling door bij FCDH, waarvoor hij tot dusver achttien competitieduels speelde.

Bron: www.voetbalzone.nl

Dat is goed nieuws.

Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules