|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#261 |
|
Registered User
|
|
|
|
|
|
#262 | |
|
G-4-Ever
Likes (Received): 14
|
Quote:
. Het protestantisme
|
|
|
|
|
|
#263 |
|
Registered User
Likes (Received): 3
|
Alsof het stadion van Genk dat amper 10 jaar oud is opeens gedateerd is.
|
|
|
|
|
#264 |
|
City Geek
Likes (Received): 59
|
Je hebt gelijk, maar het stadion van Genk is wel niet zo mooi als het Arteveldestadion.
|
|
#265 |
|
Registered User
|
Ik moet het gebouwd zien, maar ik vind het design van de tribunes van Genk meer geslaagd
2 ringen, en een lager dak. veel beter voor de sfeer. |
|
|
|
|
#266 |
|
Registered User
Likes (Received): 3
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Registered User
Likes (Received): 6
|
hoe je het ook draait of keert, alle huidige stadions zijn ouderwets, ook dat van Genk. Bvb de voorzieningen voor andersvaliden zijn overal prehistorisch. In den Art komen er mooie grote vakken voor rolstoelgebruikers, zowel voor Buffalo's als bezoekers en zullen er plaatsen beschikbaar zijn die rekening houden met mensen met andere beperkingen (slechtzienden, slechthorenden, ..)
ivm de bouw zit nog steeds alles op schema, de vraag is of dit hetzelfde is voor een weg voor de afvoer van de bezoekende supporters. Achter het stadion leidt er een weg richting afrit autostrade, maar deze komt voorlopig wel nog uit op de Ottergemsesteenweg. Het is echter de bedoeling dat de bezoekers rechtstreeks de autostrade op kunnen, hopelijk geraakt dit dus nog in orde. |
|
|
|
|
#268 |
|
Registered User
|
![]() efkes ter illustratie: langs de groene lijn kunnen de bussen dus weg, maar hoe onnozel het ook mag lijken; het rode streepje zou een probleem vormen, waardoor er aan de holiday inn een extra wegje zou moeten komen |
|
|
|
|
#269 |
|
G-4-Ever
Likes (Received): 14
|
Werken aan het Arteveldestadion liggen ‘zo goed als stil' WA GAAT HET NU WEER ZIJN??? 'Op een laag pitje' én 'tegen de zomer klaar'... mmmm ![]()
|
|
|
|
|
#270 |
|
Architecture Student
Likes (Received): 17
|
Serieus, sebiet keer aanklagen voor sabotage van een project ja.
|
|
#271 |
|
Registered User
|
heb het gisteren zelf allemaal gezien, beetje vreemd: de ene hoop kraantjes werd verwijderd, de andere groep deed gewoon verder
|
|
|
|
|
#272 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Uit De Standaard, zelfde artikel als in de Gentenaar, alleen staat er nog bij over wat ze aan het kibbelen zijn.
![]() AA Gent legt druk op bouw voetbalstadionhttp://www.standaard.be/artikel/deta...teveldestadion |
|
|
|
|
#273 |
|
Registered User
|
Het is er nog eens van gekomen om een paar foto's te nemen (het korten van de dagen speelt me parten). Van het stadium is het helaas niet eens de moeite om foto's te plaatsen, het volstaat naar deze op de vorige pagina te kijken.
![]() Er tegenover werkt men wel naarstig verder. 1. ![]() 2. ![]() 3.
|
|
|
|
|
#274 |
|
City Geek
|
Wat gaat dit worden?
|
|
#275 |
|
killed Laura Palmer
Likes (Received): 45
|
Waar al die paaltjes staan komt een grote winkel. Het laatste dat ik er van gehoord heb, zou dat een Brico Plan-It worden. Een Decathlon had ik thematisch geschikter gevonden, maar daarvoor is de bereikbaarheid voorlopig nog te slecht vermoed ik
![]() Ertegenover, naast de R4, komen 2 kantoortorentjes van een tiental bouwlagen. 't Kan ook zijn dat een van die 2 een hotel zou zijn. 'k Ben al lang niet meer mee ![]() Edit - Op dit prentje kan je goed zien wat daar komt:
www.dewebsitevanpuinkabouter.be Last edited by Puinkabouter; November 30th, 2011 at 07:02 PM. |
|
|
|
|
#276 |
|
Registered User
|
dat hotel staat naast het stadion
|
|
|
|
|
#277 |
|
Webdesign Gent
|
De werken liggen weer stil heb ik gehoord?
|
|
|
|
|
#278 | |
|
Registered User
|
Ja, tot het einde van de week.
Quote:
|
|
|
|
|
|
#279 |
|
Registered User
|
Nu nog een wintertje zoals vorig jaar, en bye bye seizoen 2012 - 2013.
|
|
|
|
|
#280 |
|
City Geek
|
Het is echt jammer. AA Gent doet het sportief schitterend. Dat moeten ze kunnen verzilveren door in het nieuwe stadion te spelen. Als ze zo voort doen moeten ze gemakkelijk 20.000 toeschouwers halen. Maar dan moeten ze wel dringend eens gaan voortdoen met de bouw!
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | Rate This Thread |
|
|