daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Forum Polskich Wieżowców > Inwestycje w Polsce > Małopolska i Lubelszczyzna

Małopolska i Lubelszczyzna Lubelskie, Małopolskie, Podkarpackie, Świętokrzyskie

Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.

Old March 7th, 2011, 02:42 PM   #1
czarny
Mancunian

Likes (Received): 121

[Lublin] Tarasy Zamkowe

W zwiazku z coraz bardziej realnymi planami budowy tego centrum handlowo rozrywkowego pozwolilem sobie zalozyc dla niego odzielny watek.
Inwestycja wstrzymywana od okolo 10 lat przez urzednicze procedury ma teraz ralne szanse na realizacje.
Prosilbym o wszystkie info zwiazane z ta inwestycja umieszczac w tym watku.

Najnowsze wizualki tej inwestycji:

Stara koncepcja:

Quote:
New shopping mall envisaged for Lublin
Quote:
2010-12-16

Isabeau plans to build a shopping centre at the intersection of Tysiaclecia and Unii Lubelskiej Avenues in Lublin at the foot of the city's 12th century castle.
Galeria Zamek will be a three-storey structure with a total area of approximately 68,000 m˛. The centre will host, among other things, 150 stores, a 10-screen multiplex, a restaurant section with a view of the old town, a bowling alley, and a fitness centre & spa. The gallery's design is based on a concept prepared by the Bose International firm working in close co-operation with the city's authorities and the conservation office for historic buildings and monuments. The undertaking is scheduled to get underway in the first quarter of 2011 and should be finished by 2013.
Zamek - new gallery in Lublin
Written by BK
Thursday, 09 December 2010 00:00
alt 68 thousand sqm. total area, more than 150 shops, dziesięciosalowy multiplex, food court overlooking the old town, fitness & spa, bowling alley and cafes before entering and parking in a thousand cars. This is the latest concept of a regional shopping center in Lublin - Zamek Gallery.

Facility will be located in the best-connected commercial and place of Lublin - the most important crossroads of the city - Al roads. Union of Lublin and Al. Millennium and in the vicinity of the main bus station, through which the scrolls day thousands of people.

Commercial character of this part of town is founded by a distant 500 meters from the Zamek Gallery - the largest market in the region operating in the city for decades. Comfortable access to the Zamek Gallery - apart from proximity to the bus station - bus stops will provide a number of city bus lines, and for motorizedMENT - al entrance from the street. Union of Lublin in the convenient underground parking garage numbering nearly 1,000 parking spaces.

Zamek Gallery name linked to its location, because the design is created in the city center, at the foot of the famous twelfth century Lublin Castle, which can be admired through the glass facade of the object when you use the offer of dining gallery. The draft was prepared on the basis of the object concept Bose International and in close cooperation with the Conservator of Monuments and Authorities of Lublin. The inspiration was a combination of visual observation axis at the center of the city, Avenue of the Union of Lublin in the direction of the castle grounds and the axis of observation of the Millennium Avenue in the direction of the Castle Square. The large square in front of the entrance to the gallery provides a view of the unveiling of the Castle itself.

The concept is based on numerous studies and reviews, have been used include from comments and suggestions Prof. Wiktor Zin and Valuers Conservators of Monuments - Eng. Arch. Janusz Nekandy-Trepka.
The project is embedded in the history of the nineteenth century between Mynem Krauze and twelfth-century castle surrounded by a Panorama of Lublin Old Town. This peculiar position, which is accompanied by a function of trade for hundreds of years, refers to the ancient traditions. At this point, because interbreeding, trade and culture between east and west. To date, the place is the geographical center of the city, accompanied by the intersection of two major thoroughfares of the city and the region: north - south, east - west.

Professor Zin called the place "a phenomenon, peculiar to the countries of the east gate, and also showcase a United Europe." The prestige of the gallery also have to raise materials that will be used in construction. Due to the proximity of the Castle, can not miss both the sandstone facade, as well as interior trim gallery.

Zamek Gallery, tenant mix is designed to provide customers with all their preferred brands from the middle and upper shelves that do not have to go on "shopping trips" to nearby larger cities. Galleries on three levels will be above150 stores the best Polish and foreign brands. An anchor tenant - outside a supermarket, multiplex and a large shop with articles Appliances - will be known to the network of apparel, footwear and sports equipment. There will also be shops with accessories, electronic, and multimedia services.

The facility will also place many tenants and local entrepreneurs - both engaged in their own sections as well as operating under the names franchise.
Zamek Gallery will attract customers also offer rest and relaxation. Rising dziesięciosalowy multiplex for more than 2,000 seats. Active rest can be found in a fitness club or bowling alley, and those who want to take care of health and beauty - will take advantage of the spa and medical center. Encouraged to visit the facility will also be the main entrance landscaped mini-park with a fountain, benches and cafes. The regional nature of the Zamek Gallery, conclusively, that its bid must be complete. Significant will offer catering and entertainment services. The 12 venues for the points of gasronomiczne visitors center will be able to sample food from the kitchen of different cultures. Proposals are to be for every budget, from fine dining with traditional Polish and world cuisine, ice cream shops, cafes, pubs, fast food on points with snacks and drinks.
The Zamek Gallery will be a medical center, a playground, a cloakroom and a car wash. An important element of the space center will be prepared for major events and cultural arts and entertainment, which is certainly not lacking in this object.

All of this is to introduce a new quality shopping and entertainment in the region and create a modern shopping and entertainment complex to measure global standards.
Currently, the stage began signing contracts with major operators, and within a few weeks will be mid-sized space commercialization. Behind the concept of commercial facility and its commercialization is responsible Mallson Poland.

Investor facility is a Polish-Isabeau Luxembourg company that holds the license for the construction of March 2004. Since September 2007, the investor tried to get a replacement permit for the construction of rolling a dispute with local administration. A few weeks ago the highest court - the Supreme Administrative Court in Warsaw, shared fully in the position of the investor to issue a replacement permit for the construction, supporting the Zamek Gallery, which is why initial investment should take place in the coming months and the opening in 2013.

The advantage of the gallery will be its location: right in the center of town, at the junction of Al. Union of Lublin and Al. Millennium, in the immediate vicinity of the bus station. In just 5 minutes walk there is a market town and the densely populated residential areas (Downtown, Kalinowszczyzna). With more areas to reach the object of Lublin will allow as many as 20 bus lines.
Quote:
Galeria Zamek: Przy Unii Lubelskiej powstanie centrum handlowe z parkiem
Dodane 2010-12-10 17.00 , komentarzy 12 Kategorie: Biznes , Wiadomości Miejsce: Lublin, Środmieście, Stare Miasto, Wieniawa, Tagi: galeria zamek lublin, centrum handlowe lublin, centrum handlowe unii lubelskiej,

W Lublinie może powstać kolejne centrum handlowe. Przy al. Unii Lubelskiej firma Isabeau chce wybudować Galerię Zamek.

Galeria Zamek

Autor: wizualizacja
Na razie inwestor, firma Isabeau, nie zdradza dokładnych planów. Wiadomo jedynie, że rozpoczęło się poszukiwanie najemców do nowej galerii.

– Szczegółowych informacji na ten temat udzielimy dopiero w połowie przyszłego tygodnia – zapowiada Wioletta Skrzyńska z firmy Mallson Property Group, która odpowiada za komercjalizację galerii.

Budowa ma potrwać trzy lata. Nie będzie to jednak realizacja wcześniej zapowiadanego projektu, według którego miał tam powstać Green Park, kompleks handlowo-rekreacyjny.

Zamiast tego firma Isabeau chce zbudować Galerię Zamek. Obiekt ma liczyć ponad 60 tys. mkw. powierzchni. Projekt przygotowano w oparciu o koncepcję firmy Bose International.

– Przewiduje ona podziemną kondygnację handlową oraz podziemny parking – mówi Damian Wołkiewicz z Bose Int. – Na powierzchni proponowaliśmy jeden poziom handlowy oraz strefę rekreacyjną na dachu.

Ma tam powstać olbrzymi park, widoczny z Zamku Lubelskiego.

Elewacja galerii będzie pokryta piaskowcem. Okrągłe i przeszklone wejście zaprojektowano u zbiegu al. Unii Lubelskiej i Tysiąclecia. Powstanie tam również duży plac.

O ile propozycja z 2002 roku (czyli Greek Park – przyp. red.) zyskała aprobatę konserwatora zabytków, to aktualny projekt jej nie posiada. Od 2003 r. strefa kontrolowana przez konserwatora kończy się na al. Unii Lubelskiej.

– Zachowują jednak aktualność opracowania studialne, dotyczące wysokości i skali zabudowy opracowane dla tego terenu i stanowiące podstawę poprzednich rozstrzygnięć – mówi Halina Landecka, wojewódzki konserwator zabytków.

Inwestor zapowiada, że za kilka dni przedstawi dokładny projekt galerii i szczegóły dotyczące samej budowy.
Quote:
Nazwa Galerii Zamek wiąże się z jej lokalizacją, gdyż projekt powstaje w ścisłym centrum miasta, u podnóży słynnego XII wiecznego lubelskiego Zamku, który podziwiać będzie można przez przeszkloną elewację obiektu.

68 tys. mkw. powierzchni całkowitej, ponad 150 markowych sklepów, dziesięciosalowy multipleks z miejscami siedzącymi dla 2 000 osób, rozległy food court z widokiem na stare miasto i zamek, fitness&spa, kręgielnia a do tego fontanna i kawiarnie przed wejściem oraz parking na 1 000 samochodów. Tak w skrócie przedstawia się koncepcja najnowszego regionalnego centrum handlowego w Lublinie - Galerii Zamek.

Obiekt zlokalizowany będzie w najlepszym handlowo i komunikacyjnie miejscu Lublina – przy najważniejszym skrzyżowaniu miasta – dróg Al. Unii Lubelskiej i Al. Tysiąclecia oraz w sąsiedztwie głównego dworca PKS.
Handlowy charakter tej części miasta ugruntowany jest przez odległe 500 metrów od Galerii Zamek - największe w regionie targowisko działające w mieście od kilkudziesięciu lat. Komfortowy dostęp do Galerii Zamek - poza bliskością dworca PKS - zapewnią przystanki miejskich linii autobusowych, a dla zmotoryzowanych - wjazd z ulicy Al. Unii Lubelskiej na wygodny podziemny garaż liczący prawie 1 000 miejsc parkingowych.

Projekt obiektu przygotowano na podstawie koncepcji firmy BOSE International oraz w ścisłej współpracy z Konserwatorem Zabytków i Władzami Miasta Lublina. Inspiracją wizualną było połączenie osi widokowych w centralnym punkcie miasta, Alei Unii Lubelskiej w kierunku podzamcza oraz osi widokowej Alei Tysiąclecia w kierunku Placu Zamkowego. Z kolei duży plac przed wejściem do Galerii zapewnia odsłonięcie widoku na sam Zamek. Koncepcja powstała w oparciu o liczne studia i opinie, skorzystano m.in. z uwag i podpowiedzi Prof. Wiktora Zina oraz Rzeczoznawcy Konserwatorów Zabytków - inż. Arch. Janusza Nekandy–Trepki. Projekt osadzony jest w ramach historii pomiędzy XIX wiecznym Młynem Krauzego a XII-wiecznym Zamkiem Lubelskim otoczony Panoramą Starego Miasta. To swoiste położenie, któremu funkcja handlu towarzyszy od setek lat, nawiązuje do najstarszych tradycji. W tym miejscu bowiem krzyżował się handel i kultura wschodu z zachodem. Do dnia dzisiejszego miejsce to jest środkiem geograficznym miasta, któremu towarzyszy skrzyżowanie dwóch największych arterii komunikacyjnych miasta i regionu: północ – południe, wschód – zachód.

Profesor Zin nazwał to miejsce „swoistym fenomenem, osobliwymi wrotami ku krajom wschodu, a zarazem wizytówką Zjednoczonej Europy”. Prestiż galerii mają też podnosić materiały, które użyte będą w konstrukcji. Ze względu na sąsiedztwo Zamku, nie może zabraknąć piaskowca zarówno na elewacji, jak również w elementach wykończeniowych wnętrz galerii.

Dobór najemców Galerii Zamek jest pomyślany tak, aby zapewnić klientom wszystkie preferowane przez nich znane marki ze średniej i wyższej półki, aby nie musieli udawać się na "zakupowe wyprawy" do sąsiednich dużych metropolii. Na trzech poziomach galerii znajdzie się ponad 150 sklepów najlepszych polskich i zagranicznych marek. Kluczowymi najemcami - poza supermarketem, multipleksem i dużym sklepem z artykułami AGD - będą znane sieci odzieżowe, obuwnicze i sportowe. Nie zabraknie także sklepów z akcesoriami, elektroniką, multimediami oraz usługowych.

W obiekcie znajdą też miejsce liczni najemcy i przedsiębiorcy lokalni – zarówno prowadzący własne punkty jak i działający pod szyldami franczyzowymi. Galeria Zamek zamierza przyciągać klientów również ofertą wypoczynku i relaksu. Powstanie dziesięciosalowy multipleks na ponad 2 000 miejsc. Aktywny odpoczynek będzie można znaleźć w fitness klubie czy na kręgielni, a ci, którzy pragną zadbać o zdrowie i urodę - będą mogli skorzystać z oferty spa oraz centrum medycznego. Zachęcać do odwiedzin obiektu będzie też zagospodarowany przed głównym wejściem mini-park z fontanną, ławeczkami oraz kawiarniami. Regionalny charakter Galerii Zamek przesądza o tym, że jej oferta musi być pełna. Znaczącą pozycją będzie oferta gastronomiczna oraz rozrywkowo-usługowa. W 12 lokalach przeznaczonych na punkty gastronomiczne odwiedzający centrum będą mogli skosztować potraw z kuchni różnych kultur. Propozycje mają być na każdą kieszeń: od wykwintnych restauracji z tradycyjną polską i światową kuchnią, lodziarni, kawiarni, pubów po punkty szybkiej obsługi z przekąskami i napojami.

W Galerii Zamek znajdą się też centrum medyczne, plac zabaw dla dzieci, szatnia oraz myjnia samochodowa. Ważnym elementem centrum będzie także powierzchnia przygotowana na duże wydarzenia kulturalno-artystyczne i rozrywkowe, przewidziane dla obiektu.

Aktualnie rozpoczął się etap podpisywania umów z największymi operatorami, a w ciągu kilkunastu tygodni nastąpi komercjalizacja powierzchni średniej wielkości. Za koncepcję komercyjną obiektu oraz jego komercjalizację odpowiada firma Mallson Polska.

Inwestorem obiektu jest polsko-luksemburska firma ISABEAU, która posiada pozwolenie na budowę od marca 2004r.Od września 2007 roku inwestor starał się o zamienne pozwolenie na budowę tocząc spór z administracją lokalną. Kilka tygodni temu sąd najwyższej instancji – NSA w Warszawie podzielił w całej rozciągłości stanowisko inwestora w sprawie wydania zamiennego pozwolenia na budowę umożliwiającego realizację Galerii Zamek, dlatego rozpoczęcie inwestycji powinno nastąpić w najbliższych miesiącach a otwarcie w roku 2013.

Last edited by czarny; October 3rd, 2012 at 09:43 AM.
czarny no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links

Old March 7th, 2011, 03:15 PM   #2
Maciek Lublin

Likes (Received): 240

Faktycznie ta inwestycja staje sie coraz bardziej realna? Nie wiem czy nie jest zbyt wcześnie na oddzielny wątek dla CH Zamek.
Maciek Lublin no está en línea   Reply With Quote
Old March 7th, 2011, 03:21 PM   #3
pan pope

Likes (Received): 2

Oby nie powstała.
pan pope no está en línea   Reply With Quote
Old March 7th, 2011, 03:22 PM   #4
czarny
Mancunian

Quote:
Originally Posted by Maciek Lublin View Post
Faktycznie ta inwestycja staje sie coraz bardziej realna? Nie wiem czy nie jest zbyt wcześnie na oddzielny wątek dla CH Zamek.
Wydaje sie tak samo realna jak Pasaz Victoria,Arkady vel Alchemia ,Felicity,Centrum Handlowe Interbudu, Ikea czy CHR Echo
Jednak wszystkie te inwestycje maja odzielne watki dlatego latwiej cokolwiek pozniej odszukac w morzu obietnic jesli kogos dany temat interesuje.

Ostatnia wersja z amfiteatrem nie wyglada juz tak zle jak pierwszy projekt.
Jesli bedzie naprawde duzo zieleni to ze wzgorza zamkowego lub od strony pozostalosci kosciola farnego moze byc ciekawy widok ,zreszta chyba wszystko lepsze niz to co tam teraz jest i przez najkblizsze dziesieciolecia tam raczej bedzie bo ogrodki dzialkowe sa nie do ruszenia przez bawy politykow co do uregulowania tej kwestii.
Takze mysle ze ostateczna wersja bedzie zdecydowanie lepsza niz to co do tej pory nam naobiecywano w kwestii powierzchni handlowych w Lublinie.
jeszcze gdyby na tych wizualkach zamiast tych reklam ktore psuja obraz tego CHR byla tylko elewacja to wygladaloby to duzo lepiej niz tymi obskurnymi reklamami.

Last edited by czarny; March 7th, 2011 at 03:31 PM.
Old March 7th, 2011, 03:44 PM   #5
Maciek Lublin

Quote:
Originally Posted by czarny View Post
Wydaje sie tak samo realna jak Pasaz Victoria,Arkady vel Alchemia ,Felicity,Centrum Handlowe Interbudu, Ikea czy CHR Echo
Jednak wszystkie te inwestycje maja odzielne watki dlatego latwiej cokolwiek pozniej odszukac w morzu obietnic jesli kogos dany temat interesuje.
I moim zdaniem nie ma sensu powielać tego błędu w przypadku CH Zamek. Już kilka razy wczesniej pisałem w przypadu m.in. wymienianych przez Ciebie inwestycji, że bezsensownym jest zakladanie oddzielnych wątków tylko dlatego, że któryś z dziennikarzy spłodził temat "dla wierszówki", a sama omawiana inwestycja jeśli już powstanie to jest to perspektywa lat, a nie miesięcy. Od tego powinien być zbiorczy temat "Inwestycje planowane"
Old March 7th, 2011, 03:54 PM   #6
Mika'el
Czasy Wielkiej Depresji

Likes (Received): 103

Jest watek inwestycje.Tam mówimy o planach.

Quote:
Originally Posted by czarny View Post
Wydaje sie to dobre słowo.Felicity, które jakby ktoś zapomniał budowę rozpoczęło tylko nie dokończyło, czy wobec ostatnich doniesień Echo, nie mówiąc o IKEA to inwestycje dużo bardziej realne niż to.Dlaczego?Bo ta cala Galeria Zamek utknęła i ma bardzo skomplikowana sytuacje prawna.Wyjaśnienie tego potrwa co najmniej kilka miesięcy, a zapewne dłużej.
Dlatego watek skasuje, a jakby budowa miała ruszyć to przywrócę.Obym nigdy nie musiał tego robić
Old March 7th, 2011, 04:03 PM   #7
czarny
Mancunian

Akurat ja tego nie popieram by watek byl kasowany @Mika'el.
Rownie dobrze mozesz skasowac watek o Ikea,Interbudzie,Echo,Alchemii ,Pasazu Victoria bo tam tez jest trudna sytuacja prawna a watki istnieja i wszystko mozna latwo odszukac.
Inne miasta takze maja takie watki i nikt nie robi z tego problemu wiec uwazam ze nie powinienes kasowac a jesli sie juz tak upierasz przy tym to mozesz co najwyzej zamknac na jakis czas choc mysle ze ta inwestycja z poprzednio wymienionych ruszy najszybciej.

Last edited by czarny; March 7th, 2011 at 04:16 PM.
Old March 7th, 2011, 06:27 PM   #8
Maciek Lublin

Quote:
Originally Posted by Mika'el View Post
Jest watek inwestycje.Tam mówimy o planach.
Chodziło mi właśnie o ten wątek Tak na marginesie pomyślałbym też o innych martwych wątkach, a właściwie o martwych inwestycjach, które mają tu oddzielne wątki. Powinna być tu zachowana jakaś reguła jednakowa dla wszystkich inwestycji które może kiedyś powstaną, a nie zasada "co sie podoba to zostaje, a co nie to do kosza".
Old January 19th, 2012, 12:42 PM   #9
zyclunt
Hammerite Order

Likes (Received): 413

Szkoda ale trochę porwę dyskusje na inny temat:
http://fs9.formsite.com/ostapiukokin...rm1/index.html
Ankieta na temat galerii zamek:
Quote:
Nie wiem dokładnie o co chodzi z tą ankietą ani czy wizki są akutualne ale chya ich wcześniej nie było.

Last edited by zyclunt; January 19th, 2012 at 01:42 PM.
zyclunt no está en línea   Reply With Quote
Old January 19th, 2012, 12:45 PM   #10
zylo

Likes (Received): 35

Wizka fajna. Fajne pole golfowe na dachu
zylo no está en línea   Reply With Quote
Old January 19th, 2012, 12:49 PM   #11
Maciek Lublin

Ale to przytłaczające... W takim miejscu coś tak wielkiego? To "coś" oprócz zieleni na dachu, która jeśli powstanie to pewnie w jeszcze uboższej wersji niż ta, w żaden sposób nawet nie próbuje wkomponować się w otoczenie, a rzuty "od gory" i wśrod wysokich drzewa których tam nie ma, tylko utwierdzają mnie w przekonaniu, że w rzecziwistości to będzie budynek dominujący nad cała okolicą i bardzo mocno ingenerujący w panoramę Starego Miasta, a inwerstor, o ile te wizki są prawdziwe, tylko probuje tuszować mankamenty tego obiektu.

Last edited by Maciek Lublin; January 19th, 2012 at 12:54 PM.
Old January 19th, 2012, 12:52 PM   #12
SIMSI

Likes (Received): 140

Toż to wygląda jak Plaza z trawnikiem na dachu, masakra jak na tą lokalizację
SIMSI no está en línea   Reply With Quote
Old January 19th, 2012, 12:53 PM   #13
Zegarkowy
zarejestrowany juzer

Likes (Received): 5169

Z gabarytami tej wizki to kogoś poniosło - człowieki wielkości dwóch samochodów
Zegarkowy no está en línea   Reply With Quote
Old January 19th, 2012, 01:00 PM   #14
Mchl

Likes (Received): 191

Quote:
Originally Posted by Zegarkowy View Post
Z gabarytami tej wizki to kogoś poniosło - człowieki wielkości dwóch samochodów
Tak właśnie coś mi się wydaje, że jakoś proporcje poszły w las.
Old January 19th, 2012, 01:13 PM   #15
stasiekkk
ukryta opcja hipsterska

Likes (Received): 509

Te drzewa za galerią to chyba same dęby Bartki

"Chrystus ma być zwrócony twarzą w stronę pobliskiego Tesco, tak, by wzrokiem obejmował całe miasto."
stasiekkk no está en línea   Reply With Quote
Old January 19th, 2012, 01:14 PM   #16
czarny
Mancunian

Fajnie to wyglada ,ostre nowoczesne ksztalty.
Mogliby lezaki jeszcze dac na tych wizualkach na tej trawie.
Dobrze ze jest duzo szkla bo od betonu pana Stelmacha juz sie ...
Czy to ci Hiszpanie zrobili?

Drzew to tam raczej obecnie nie ma poza tym coi nasadzili dzialkowcy ale to raczej nie drzewa tego kalibru.
Faktycznie cos z proporcjami jest nie tak bo ludziki jak mrowki wygladaja.

Co by nie mowic od wczesniejszego przesnego projektu dzieli oba przepasc tylko co z tego jak obok jest buda Lidla,stacja benzynowa , jakies psedo dworki i salon samochodowy,pod samym wzgorzem zamkowym obskurne budy tzw Targu pod Zamkiem,syf kila i mogila jednym slowem.
Caly ten obszar powinien byc zrewitalizowany.
Nawet kapitalny projekt nie zmieni juz tej okolicy bez calosciowego spojrzenia na obszar wokol zamku.

Last edited by czarny; January 19th, 2012 at 01:23 PM.
Old January 19th, 2012, 01:24 PM   #17
Tazor

Likes (Received): 70

Eh... gdyby tam takie drzewa były teraz

Data wykonania tych obrazków to 17 stycznia 2012, więc jeśli nie jest to jakiś fake to zapewne są świeżutkie. Wizka całkiem przyzwoita tylko ciekawe, jak się będzie miała do realizacji. Przydałyby się jeszcze rzuty z poziomu ulicy.

P.S. Jak na to trafiłeś, Zyclunt? Pytam z ciekawości, bo Google tego jeszcze chyba nie widzi.
Old January 19th, 2012, 01:33 PM   #18
czarny
Mancunian

Cale szczescie ze nie probowali tworzyc kopii zamku lubelskiego majacej tworzyc centrum handlowe (lustrzane odbicie,nawiazanie do przeszlosci) ,niektorzy lubia jak cos nawiazuje do historii

Caly budynek zupelnie nie wyglada jak typowe centrum handlowe tylko bardziej przypomina jakies muzeum sztuki nowoczesnej takze jestem w szoku.

Last edited by czarny; January 19th, 2012 at 01:42 PM.
Old January 19th, 2012, 01:40 PM   #19
Fraantz

Likes (Received): 1003

Dziwi mnie, że jeszcze nikt nie poruszył tematu, jaki poruszuł inwestor w tej ankiecie... Jaka nazwa bardziej Wam odpowiada? Tarasy Zamkowe, Galeria Zamek czy Galeria Zamkowa?

Mi najbardziej się podobają Tarasy Zamkowe
Old January 19th, 2012, 01:42 PM   #20
zyclunt
Hammerite Order

Likes (Received): 413

Od znajomego znajomego czyli nie wiem od kogo ani co to jest. Znając nasze gazety pewnie o tym napiszą jutro i może nawet coś sami wyniuchają .
zyclunt no está en línea   Reply With Quote

Tags
centrum handlowe, lublin