|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#361 |
|
The only way is up
Likes (Received): 634
|
De bootjes zijn duidelijk groter dan de watertaxi, dus het zal wel een rustigere rit zijn.
|
|
|
|
|
|
#362 |
|
Like it Vertical
|
Aantal klanten bij Rotterdam.info was in april flink hoger dan in 2011. Zo'n 12% meer, ondanks het flink mindere weer. Vooral rond pasen en in de dagen voor de marathon was het extra druk. Lijkt me goede ontwikkeling, hopen dat rest van het zomerseizoen hetzelfde laat zien.
|
|
|
|
|
|
#363 |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
|
|
|
#364 | ||
|
Registered User
Likes (Received): 206
|
ADS, bizar hoe snel die video verouderd is. Zoveel gebouwen die ontbreken (Maastoren nog niet af, Calypso etc.). Je ziet hoe hard Rotterdam de laatste paar jaar opgeknapt is ook qua buitenruimte, natuursteen die nog ontbreek top veel plekken in de video en de parkjes langs de Boompjes etc. die nog ontbreken.
Quote:
Quote:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2702/...e-steden.dhtml
Syrië, Beirout & Jordanië 2008 Syrië & Libanon2009 Egypte deel 1 Egypte deel 2 Egypte deel 3 Last edited by jb_nl; August 14th, 2012 at 07:52 PM. |
||
|
|
|
|
|
#365 |
|
Registered User
|
Vandaag in alle metrokrantedities op pagina 3 in de onderhoek een grote advertentie voor een weekendje weg naar Rotterdam ("stad van de maand") + reclame voor de Rotterdam Welcome Card, ook in de Adamse editie. Mooie reclame dus en wellicht beweegt dit ook weer meer NL'ers om naar Rdam te komen.
![]() weekendjeweg.nl
|
|
|
#366 | |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
Quote:
, maar nou was er ook wel een grote achterstand in te halen. Daar zijn ze nog steeds mee bezig en er moet ook nog een hoop gebeuren helaas.
|
|
|
|
#367 |
|
Registered User
|
Veel toeristen vandaag in de stad, foto's aan t maken, vooral Duitse toeristen veel gehoord, 1x spaanstalige toeristen en 1x NL'se dagjes mensen de weg gewezen. Spido zat zo te zien ook helemaal vol (kan erg warm zijn op het stalen dek) en Splashtours ook. De stad zelf was echter erg rustig voor een zaterdag, iedereen leek naar het strand toe te zijn.
|
|
|
#368 |
|
Registered User
Likes (Received): 50
|
Er was ook geen reden om met die hitte in de stad te zijn. Laatst langs de Maas hele hordes Aziatische toeristen die het nieuwe Leuvehoofd prachtig vonden.
|
|
|
|
|
|
#369 | |
|
Registered User
Likes (Received): 35
|
Quote:
Het was zowel op zaterdag en zondag heerlijk te doen bij het nieuwe park op de maasoevers/leuvehoofd. Lekker verkoelend met de rivier, kijkend naar de vele plezier boten, en genieten van de Rotterdamse skyline. Ik had het eerlijk gezegd drukker verwacht maar gelukkig ging velen naar Scheveningen, Hoek van Holland en de grote parken.
|
|
|
|
#370 |
|
Like it Vertical
|
Laats een Amsterdams gezin op mijn werk, waren naar Rotterdam gekomen omdat ze enthousiast waren geworden van de Parool bijlage van een tijdje geleden. Toch mooi om te merken dat zoiets dus werkt. Blijft echter een traag proces natuurlijk. Rotterdam wordt steeds leuker maar heeft nog wel wat stappen te gaan. Als CS en Markthal af zijn zijn dat wel weer 2 grote stappen, maar er moeten ook nog heel wat kleine stapjes gezet worden.
|
|
|
|
|
|
#371 | |
|
Registered User
Likes (Received): 32
|
Quote:
Het wachten blijft dus op die echte grote stap. |
|
|
|
|
|
|
#372 |
|
Dirk
Likes (Received): 43
|
Wat een onzin.
|
|
|
|
|
|
#373 |
|
Like it Vertical
|
Zet een 250+er neer en Amsterdam loopt leeg.
![]() Cabaret met Magistraler. En nu weer ter zake.
|
|
|
|
|
|
#374 |
|
Highrise Runner
Likes (Received): 4
|
Het is natuurlijk leuk om in termen van hoge gebouwen te denken, maar wat Rotterdam echt aantrekkelijk zou maken is de transformatie naar een echt duurzame, schone stad - dus geen brommer/auto stad meer, meer groen en zero tolerance tegen asociaal gedrag (vervuiling, geluidsoverlast, agressie etc). Zonder een dergelijke visie gaat het echt niet werken ben ik bang, ondanks de hoge gebouwen. De leegloop zal dan blijven. Wie weet wordt er ooit iemand wakker op de Coolsingel!
|
|
|
#375 |
|
Registered User
Likes (Received): 10
|
Het is hier één grote cabaret marathon ;-) |
|
|
|
|
|
#376 | |
|
Registered User
|
Quote:
|
|
|
|
#377 |
|
Like it Vertical
|
![]() Tokyo, Hong Kong, Vancouver, New York... moet ik nog even doorgaan? Echt wat een poep praat je hier! |
|
|
|
|
|
#378 |
|
Bas
|
Rotterdam kent veel plekjes, waar je zomaar een uur kunt vertoeven zonder dat er direkt achter je rug om een auto zit te knallen en te hoesten. Twee weken terug heb ik gewoon wat door de stad geslenterd en ik heb heel wat van die aangenaam rustige plekjes gezien.- De voortuin van Hotel New York op de kop van Zuid. - De Willemskade bij standbeeld van Tsaar Peter. - De Heuvel in het Park nabij de Parkkade. - Wijnhaven Noordzijde bij lichtschip. - De Nieuwe Markt met het inmiddels bekende zwembadje. - Gelderse Kade nabij het Witte Huis. - Binnenhofjes van de Lijnbaanflats. Eigenlijk gaat er van Rotterdam een serene rust uit op zaterdagen. Enkele weken daarvoor was ik in Amsterdam, die stad is zeer veel drukker met autoverkeer, wazige toeristen en het vuil was er niet opgehaald. Over 14 dagen ben ik weer in Rotterdam, ik verlang er nu al naar. Want als er enkele wereldsteden vergelijkbaar zijn (wat stille plekjes betreft in het grootstedelijke milieu) met Rotterdam, zouden het Toronto, Vancouver Zürich, Berlin of Bremen wel kunnen zijn. Kan ik vergelijken, daar ben ik geweest. De hectiek van Amsterdam kun je dan op zaterdagen in het rijtje plaatsen met steden als Barcelona, Istanbul, New York of Parijs. |
|
|
|
|
|
#379 |
|
Dirk
Likes (Received): 43
|
Uhm, hoe lang geleden ben je in Toronto geweest RS? Want toen ik er twee jaar geleden was, was het echt flink druk in de stad. Je kon er over de hoofden lopen
|
|
|
|
|
|
#380 |
|
Registered User
|
Ze blijven allemaal vooralsnog auto steden, en ze weten goed dat ze de auto niet helemaal weg kunnen doen op dit moment. Ze perken het alleen maar in door flink te investeren in openbaar vervoer en het gebruik van de auto in de stad duurder te maken.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|