|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#221 |
|
Registered User
Likes (Received): 91
|
Wie weet welk gebouw er komt aan de kop van de Vierhavenstraat in Rotterdam naast het Marconiplein? Ze zijn er nu aan het heien maar dacht ooit eens gezien te hebben dat hier een flat kwam...
|
|
|
|
|
|
#222 |
|
The only way is up
Likes (Received): 613
|
Is dat niet naast dit project? Volgens mij kwam er op de kop een torentje?
http://www.skyscrapercity.com/showth...318268&page=31 |
|
|
|
|
|
#223 |
|
Registered User
Likes (Received): 49
|
Ik moet zeggen dat ik de entree van Plaza wel verbeterd vind. Het is niet zo chique als ze op het filmpje doen geloven maar het ziet er wel strakker en duidelijker uit als ingang.
|
|
|
|
|
|
#224 | ||
|
Registered User
Likes (Received): 9
|
Quote:
Quote:
|
||
|
|
|
|
|
#225 |
|
Zeeuwsche Rotterdammert
|
Topaas,
Hier wat opbouwende kritiek omtrent het Projectenoverzicht:
LET OP: Bedoel het niet op een slechte manier en heb er ook alle respect voor dat je het overzicht gemaakt heb! Vat het niet verkeerd op a.u.b. |
|
|
|
|
|
#226 |
|
t.a.f.k.a. AJB
Likes (Received): 182
|
|
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Tom Wolbrink
Likes (Received): 550
|
Quote:
Het projectenoverzicht wort aan het begin van het jaar gemaakt en geeft dus de stand van zaken op dat moment weer. Ik tracht het wel bij te werken als er info wijzigt, maar voor actuele plaatjes moet je toch echt in de draadjes zelf kijken.Overigens ontbreken er nog circa 20 projecten. Ik heb de meeste info al wel verzameld, dus die worden nog aangevuld. Heb je overigens enig idee hoeveel uur werk er in het maken van het projectenoverzicht zit?
Komende series: Istanbul, Etna, Pompeï, Turijn, Genua, Milaan, Frankfurt, Napels, Piraeus, Athene, Kos, Limassol, Heraklion, Beiroet, Baalbek, Zakynthos, Lissabon, Praag, Berlijn, München, Hamburg, Lerwick, IJsland, Reykjavik, Luik, Emmen
|
|
|
|
|
|
|
#228 |
|
The only way is up
Likes (Received): 613
|
Daar heeft ie duidelijk geen idee van. Overigens top dat je het doet, plus al die updates. |
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Registered User
Likes (Received): 7
|
Quote:
Last edited by Luke_dD; May 16th, 2012 at 04:23 PM. |
|
|
|
|
|
|
#230 | ||
|
Zeeuwsche Rotterdammert
|
Zoals ik al zei; Vat het niet verkeerd op. Staat er nog duidelijk beschreven achter het 'LET OP:'...
![]() Quote:
Volkomen mee eensch. Quote:
|
||
|
|
|
|
|
#231 |
|
t.a.f.k.a. AJB
Likes (Received): 182
|
Tsja die disclaimer kan er wel bij staan maar dat is slechts een doekje voor het bloeden ben ik bang. Topaas steekt hier heel erg veel tijd in (geen idee waar die die tijd allemaal vandaan haalt trouwens, echt bizar). Kan dan wel niet rottig bedoeld zijn maar in mijn ogen is het gewoon misplaatst.
|
|
|
|
|
|
#232 |
|
Registered User
Likes (Received): 7
|
@Topaas, hier de plaatjes die ik heb gemaakt.
Ik heb ze op volledige grote geplaatst, dus als jullie nog opmerkingen of fouten hebben moeten jullie dat maar ff melden. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by Luke_dD; May 16th, 2012 at 05:19 PM. |
|
|
|
|
|
#233 | |
|
Zeeuwsche Rotterdammert
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#234 |
|
Tom Wolbrink
Likes (Received): 550
|
Even voor de helderheid: het projectenoverzicht word jaarlijks gemaakt. Actuele plaatjes van de projecten vindt je in de desbetreffende threads. Wanneer je op het projectplaatje klikt dan kom je in het lopende topic terrecht.
De tijd zit hem net in het plaatsen van het actuele foto plaatje. De tijd gaat zitten in het uitzoeken wat, wie, waar aan het bouwen is of gaat. Aangezien Rotterdam geen Goes is hebben we het over 100+ projecten. Voor De Rotterdam of B-Tower heb ik de info binnen 5 minuten compleet en correct. Zo'n kantoorvilla of kantoor Maashaven kost me echter veel meer tijd. Alle projecten die in het overzicht staan heb ik gecontroleerd op correctheid van de gegevens alvorens te plaatsen. Elk project ben ik heen geweest om een foto te maken. Heel veel bewonersavonden heb ik bezocht. We hebben nu een bijna complete overzicht van Rotterdam, en veel belangrijker een kloppend overzicht. De komende tijd zal ik doorgaan met actualiseren van de projecten (bv de nieuwe impressies van MFC De Passie) en het toevoegen van projecten (Brongras, Campus Hoogvliet, 130Watt enz). Er is geen plek op internet te vinden waar zo' n complete en accuraat overzicht te vinden is van de bouwprojecten in Rotterdam. Dat doen we met elkaar (bv Kruimel die de welstand bezoekt). Ik vindt het prachtig dat de layout stoerder kan en vindt het mooi dat geconstateerd wordt dat Zuiderspoor al ver gevorderd is, maar dat zie ik elke morgen als ik wakker wordt zelf ook. Will je echt opbouwend helpen plaats dan zoals andere behulpzame forummers doen info over nieuwe projecten hier.
Komende series: Istanbul, Etna, Pompeï, Turijn, Genua, Milaan, Frankfurt, Napels, Piraeus, Athene, Kos, Limassol, Heraklion, Beiroet, Baalbek, Zakynthos, Lissabon, Praag, Berlijn, München, Hamburg, Lerwick, IJsland, Reykjavik, Luik, Emmen
|
|
|
|
|
|
#235 | |
|
Rotterdammer!
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#236 |
|
Registered User
Likes (Received): 107
|
Absoluut!
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Registered User
Likes (Received): 3
|
Ook ik sluit me bij het vorenstaande aan, bravo! Tevens weet ik zeker dat zij die met opmerkingen komen het allemaal goed bedoelen. Dus allemaal win/win.
|
|
|
|
|
|
#238 |
|
Skyscraperfan
Likes (Received): 1
|
Ergelijk dat er alleen dure autos te zien zijn in dat filmpje in de ''toekomstige garage''.
|
|
|
#239 |
|
a.k.a. Sequentia
Likes (Received): 63
|
Ergerlijk dat je je daar druk om maakt
|
|
|
#240 |
|
"Yes! the people!"
Likes (Received): 59
|
die 2 mercs, een bmw en een landrover? het gaat dan wel erg slecht met rotterdam.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|