|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#121 |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
Dat komt omdat infrastructurele ingrepen niet meer bedacht worden door landschapsarchitecten maar door verkeerskundigen. Alles moet wijken voor het verkeer en esthetica wordt niet meer naar gekeken.
|
|
|
#122 |
|
Walk your talk
Likes (Received): 0
|
Gaan ze niet al rekening houden met de tram die hier in de toekomst over heen zal gaan denderen?
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Registered User
Likes (Received): 49
|
Pff zolang de suburbians in het stadhuis de dienst uitmaken zullen die zich altijd sterk blijven maken voor 'goede doorstroming' en 'goede bereikbaarheid van de binnenstad' en altijd ja knikken bij extra asfalt. Zijn ze NOG eerder thuis in Ridderkerk.
Dat verlengde stuk van de Willemsbrug vind ik heerlijk zo. Lekker automobilisten uitlachen die verkeerd rijden als ik op mijn fietsje zit
|
|
|
|
|
|
#124 | ||
|
Registered User
Likes (Received): 205
|
Quote:
Quote:
Hopelijk gebeurt dat inderdaad zoals ik het mij voorstel: zoals op de boompjes gebeurt is. Zo'n kleine ingreep betekent al een wereld van verschil, zou dit stuk verlengde willemsbrug een stuk minder grauw laten ogen met z'n grijze betonuitstraling. Ook gaan ze de stoepranden vervangen. Ben benieuwd of dat gelijk in Rotterdamse Stijl gebeurt.
|
|
|
|
#125 |
|
Rotterdammer!
|
^Alles wordt tegenwoordig in de RS uitgevoerd, dus ook hier. En die tram komt er voorlopig nog niet, ik kan me dan ook niet voorstellen dat daar al rekening mee wordt gehouden.
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Registered User
|
Dus over ruim een half uur sluit men de brug af en begint men met zagen, vrezen, hakken en slijpen. Humnnn een briefje om de buurtbewoners in te lichten had wel fijn geweest.
|
|
|
#127 |
|
Rotterdammer!
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Registered User
|
Weet iemand toevallig wat er hier gebeurd?
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
The only way is up
Likes (Received): 613
|
![]() Omdat ik geen plaatjes zie, nee. ![]() edit, als ik de link in een andere pagina open zie ik ze wel. Vreemd. Heb nog niet gehoord dat ze al zouden beginnen aan de pakhuismeesteren. |
|
|
|
|
|
#130 |
|
Registered User
Likes (Received): 49
|
Zou wel een keer tijd worden. Het begint steeds schriller af te steken tegen de Rotterdam, zo'n verwaarloosd pand er vlak naast.
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Rotterdammer
|
Ik hoop dat die Zalmhaventoren er ooit nog mag komen.. daar zouden ze in 2008 al mee beginnen :p
|
|
|
#132 |
|
Tom Wolbrink
Likes (Received): 550
|
In Schiebroek is gestart met het project "De Abeel"
24-03: 1. image hosted on flickr ![]() 2. image hosted on flickr ![]() 3. image hosted on flickr ![]() 4. image hosted on flickr ![]() 5. image hosted on flickr ![]() 6. image hosted on flickr
Komende series: Istanbul, Etna, Pompeï, Turijn, Genua, Milaan, Frankfurt, Napels, Piraeus, Athene, Kos, Limassol, Heraklion, Beiroet, Baalbek, Zakynthos, Lissabon, Praag, Berlijn, München, Hamburg, Lerwick, IJsland, Reykjavik, Luik, Emmen
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Like it Vertical
|
![]() Ha leuk, ik heb daar zo'n 5 jaar geleden nog de stedenbouwkundige randvoorwaarden voor gemaakt.
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Registered User
|
130 watt:
In het nieuwbouwproject 130Watt worden ongeveer 100 woningen ontwikkeld in het Oude Noorden in Rotterdam. Het betreft een nieuw plan met grondgebonden woningen waar eerst appartementen gepland waren. Zie ook: http://www.skyscrapercity.com/showth...794438&page=30 ![]() ![]() ![]() www.130watt.nl |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Like it Vertical
|
![]() Gods Kleren! Doe mij een appartement met het uitzicht van die laatste impressie! De skyline is uit deze hoek echt geweldig! Kom vaak op de fiets langs deze plek, ligt al jaren braak. Zou mooi zijn als het van de grond komt, ook goed voor Zwaanshals gebied. Hoewel deze architectuur me meer aanspreekt dan die bij Jaffa even verderop, is dit dan weer te eenvormig naar mijn smaak. Zou liever de afwisseling van dat plan zien maar dan in deze stijl ontworpen... |
|
|
|
|
|
#136 |
|
Moderator of Mayhem
Likes (Received): 237
|
Zeker leuk uitzicht.
|
|
|
#137 |
|
The only way is up
Likes (Received): 613
|
Heel mooie hoek voor de skyline. En je hoeft niet eens zo hogo te bouwen om boven de rest uit te komen en dit uitzicht te hebben.
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Registered User
Likes (Received): 23
|
Quote:
|
|
|
|
#139 |
|
Registered User
Likes (Received): 205
|
Inderdaad een prachtig uitzicht.
|
|
|
#140 |
|
Registered User
|
Zolang "het muurtje" in de Bloklandstraat maar blijft bestaan.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|