|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#321 |
|
Registered User
Likes (Received): 27
|
Je moet niet alleen kijken naar de verkeersintensiteit om de noodzakelijkheid te willen aantonen, maar ook naar de verkeersveiligheid en de bereikbaarheid om de wenselijkheid in te schatten.
|
|
|
#322 | |
|
BANNED
Likes (Received): 6
|
Quote:
.Inderdaad CD, er moet ook gekeken worden naar de veiligheid. Daarom is een 2x2 baans met ongelijkvloerse kruisingen van groot belang op verschillende hoofdwegen rond Emmen richting andere plaatsen. |
|
|
|
|
|
|
#323 |
|
Bas
|
We kunnen het geld wel beter besteden in Noord-Nederland en bovendien is Emmen via de A37 al prima ontsloten. Wat moet je nou met die landwegen naar Groningen, Ommen en Drachten? Tel daarbij op dat je in een mum van tijd met de auto op de Duitse A31 zit en dan kom ik tot de conclusie, dat Emmen via de weg prima bereikbaar is. Doe maar eens wat aan die slechte spoorverbinding en die magere waterverbinding!
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Registered User
|
Naar Ommen hoeft van mij ook helemaal niet. En naar Drachten ook alleen maar als dat betekent dat de verbinding naar Groningen verbetert. Want die laatste plaats zou ik wel graag beter bereikbaar zien worden vanuit Emmen (en vice versa). Wat betreft de spoorverbinding ben ik het met je eens. In een verbetering van de waterverbinding zie ik eigenlijk weinig toegevoegde waarde.
|
|
|
#325 | |
|
BANNED
Likes (Received): 6
|
Quote:
Een goede verbinding van Emmen naar Groningen is toch wel belangrijk RS. |
|
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Mapmaker
Likes (Received): 19
|
Quote:
|
|
|
|
#327 | |
|
Coldplayer
Likes (Received): 5
|
Quote:
|
|
|
|
|
#328 | |
|
Tom Wolbrink
Likes (Received): 558
|
Quote:
De gemeenteraad heeft vast wel inspreekmomenten voor burgers toch? Misschien kun je een Emmense variant van rtmXL op zetten
Komende series: Istanbul, Etna, Pompeï, Turijn, Genua, Milaan, Frankfurt, Napels, Piraeus, Athene, Kos, Limassol, Heraklion, Beiroet, Baalbek, Zakynthos, Lissabon, Praag, Berlijn, München, Hamburg, Lerwick, IJsland, Reykjavik, Luik, Emmen, Apeldoorn
|
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Registered User
|
Emmen ligt eenmaal in een dunbevolkt gebied. Die weg is verder prima. Had ook zo'n weg kunnen zijn zoals tussen Zwolle en Almelo.
|
|
|
#330 | |||
|
Registered User
|
Quote:
Quote:
Quote:
|
|
|
|
#331 |
|
Civieler
|
Zit er in de regio al een Klimbos? De Emmerdennen lijkt mij wel geschikt. Leuk voor kinderfeestjes en toeristen die in de regio op de campings en bungalowparken zitten.
|
|
|
|
|
|
#332 |
|
Custos Septentrionum
Likes (Received): 56
|
Juist! Dat is een leuk idee. En misschien kun je een grote kinderattractie aantrekken op de locatie van het Noorderdierenpark, zoals een overdekte speeltuin, klimbos, kartbaan o.i.d.
Dan heb je ook wat meer jongelui in je centrum (want wat ik meestal zag lopen daar in de Hoofdstraat en op het Marktplein was 40/50+).
|
|
|
#333 | ||
|
Registered User
|
Quote:
Quote:
Een kartbaan had Emmen tot voor een paar jaar geleden, maar volgens mij is het gebouw toen deels ingestort. De baan is toen verhuist naar ik meen Zuidlaren en nooit weer teruggekeerd. Zo winstgevend is het dus schijnbaar niet geweest. Daarbij heb je wel een buitenkartbaan vlakbij Emmen, op geluidsportcentrum Pottendijk.
|
|
|
|
#334 |
|
der Niederländer
Likes (Received): 0
|
als (de omgeving van) Emmen al zoveel attracties kent, dan lijkt inzetten op meer toerisme ook niet de juist weg voor de gemeente te zijn. Misschien de blik toch maar verzetten om de plaats er bovenop te helpen?
|
|
|
#335 |
|
Registered User
|
Mwah...er zijn nog mogelijkheden genoeg. Drenthe is vooral een lappendeken van kleinschalige toeristische activiteiten. Er is naar mijn inschatting nog wel degelijk potentie voor wat meer grootschalige initiatieven. Alleen moet je het niet zoeken in overdekte speeltuinen, dat is wel duidelijk.
|
|
|
#336 |
|
Registered User
Likes (Received): 108
|
Kijk even hier. Sommige namen die daaraan deelnemen zullen je mogelijk bekend overkomen.
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#337 |
|
Registered User
|
Bedankt! Het is dus, als ik het goed begrijp, een soort opiniepagina van een aantal mensen met betrekking tot de ontwikkeling van hun stad? Dat is wel interessant, hoewel ik zelf geen tijd heb om iets dergelijks op te zetten. Heeft die site ook enige invloed op de gemeente?
|
|
|
#338 |
|
Registered User
Likes (Received): 108
|
Ze krijgen regelmatig spreektijd bij bepaalde bijeenkomsten. In hoeverre ze invloed hebben kun je de uitvoerenden beter zelf vragen.
. "Atheism is more than just the knowledge that Gods do not exist, and that religion is either a mistake or a fraud. Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan |
|
|
|
|
|
#339 |
|
Urbanist
Likes (Received): 17
|
Er zijn twee nieuwe Jumbo's in Emmen!
|