|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#1602 |
|
Custos Septentrionum
Likes (Received): 56
|
http://www.indeed.nl/vacatures-in-Emmen
http://www.uitzendbureau.nl/emmen http://www.banen.nl/vacatures/plaats/emmen [edit: juist, niet enorm lastig te vinden....]
|
|
|
#1604 |
|
Vrijstad Kellerbier!
|
Nee hoor, was geen strikvraag.
Haha, de eerste hit is Videogame Tester. Wat een kul. Leuk lokkertje bovenaan en verder alleen maar kutwerk. Telefoniste, bedieningsmedewerker (wat is dat?), verkoper huis aan huis (denk dat de mensen met een huis niet per se een nieuw huis hoeven, laat staan van één die langs de deur komt...), topverkoper, call center agent, "handige aanpakker", "helpende",... Maar ook psycholoog, psychiater en psychotherapeut. Helaas niet echt in mijn straatje. Grondwerker riool lijkt me wel wat...
Koppeling intrappen versnellingspook naar linksboven bewegen koppeling voorzichtig op laten komen gas geven gas weer loslaten koppeling intrappen versnellingspook naar linksonder bewegen koppeling voorzichtig op laten komen oppassen voor fietsers rempedaal indrukken koppeling weer intrappen versnellingspook terug naar linksboven bewegen koppeling voorzichtig op laten komen gas geven... Drinkt Vrijstad Keller bier! Het beste bier! Last edited by bjrndlw; July 9th, 2012 at 01:38 PM. |
|
|
|
|
|
#1605 |
|
Custos Septentrionum
|
![]() Je moet eens zien wat ik allemaal uit een lege Victoriaanse hoed kan toveren! Maar goed, "Vacatures 1 tot 10 van 1.022", dat zijn er toch aardig wat.
|
|
|
#1606 |
|
Vrijstad Kellerbier!
|
Natuurlijk ook niet zo gek dat er zoveel vacatures zijn: het gebied loopt immers leeg.
Koppeling intrappen versnellingspook naar linksboven bewegen koppeling voorzichtig op laten komen gas geven gas weer loslaten koppeling intrappen versnellingspook naar linksonder bewegen koppeling voorzichtig op laten komen oppassen voor fietsers rempedaal indrukken koppeling weer intrappen versnellingspook terug naar linksboven bewegen koppeling voorzichtig op laten komen gas geven... Drinkt Vrijstad Keller bier! Het beste bier! |
|
|
|
|
|
#1607 |
|
Custos Septentrionum
|
De cijfers zijn het daarmee eens.
Uit de Victoriaanse hoed:
|
|
|
#1608 |
|
Registered User
Likes (Received): 40
|
De drankverstrekking doet het in ieder geval goed! Anticyclisch, zoals gebruikelijk.
|
|
|
#1610 |
|
Bas
|
Je haalt het tokkievolk er wel uit, hoor, bij winkels als Marktkauf, Rewe en Kaufland in Meppen (Emsland). Ze schuimen in camping-outfit de drankenafdelingen van deze winkels af. Vol worden de dozen in de Opel of de Hyundai gegooid, om vervolgens rustig weer richting Emmen en omgeving te rijden, waar iedere avond het stille verdriet van de uitzichtloosheid wordt weggezopen.
|
|
|
|
|
|
#1611 |
|
Vrijstad Kellerbier!
|
Schitterend! Wat een poëzie! Zo laadde ik mijn kofferbak vol met halve liters Centraal-Europees bier, om vervolgens hier de ellende van de alledaagsheid wat te verdoven. Och wat hebben we het slecht...
Koppeling intrappen versnellingspook naar linksboven bewegen koppeling voorzichtig op laten komen gas geven gas weer loslaten koppeling intrappen versnellingspook naar linksonder bewegen koppeling voorzichtig op laten komen oppassen voor fietsers rempedaal indrukken koppeling weer intrappen versnellingspook terug naar linksboven bewegen koppeling voorzichtig op laten komen gas geven... Drinkt Vrijstad Keller bier! Het beste bier! |
|
|
|
|
|
#1612 |
|
Voorbijganger
Likes (Received): 28
|
Och Emmen, 't is er lang zo slecht niet als in Delfzijl, mijn nieuwe werkgever. De titel 'snelst krimpende gemeente van Nederland' wordt er in ieder geval liefdevol gekoesterd
![]() Een kleine visualisering: ![]() Uploaded with ImageShack.us
Vast staat, dat domheid geen gebrek is aan intelligentie maar een moreel tekort. Er zijn mensen met een buitengewoon snel verstand, die dom zijn en mensen met een traag verstand die allesbehalve dom zijn. - Dietrich Bonhoeffer |
|
|
|
|
|
#1614 |
|
Moderator
Likes (Received): 137
|
Je zou voor de titel van de sterkst krimpende bevolking kunnen gaan. Dat zou toch een mooie target kunnen zijn. Net als bijvoorbeeld de rode lantaarn.
Zou zoiets niet als volgt kunnen gaan? Burgemeester buigt zich tijdens de raadsvergadering vertrouwelijk naar één van zijn raadsleden: Piet, ik zit me net iets te bedenken... |
|
|
|
|
|
#1615 |
|
Vrijstad Kellerbier!
|
Dat Delfzijl klinkt als een plek waar ik zou kunnen wonen.
|
|
|
|
|
#1616 |
|
Custos Septentrionum
|
Plek zat in ieder geval...
|