daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Holland Hoogbouw Forums > Actueel > Amsterdam > Café Berlage

Reply

Thread Tools
Old March 8th, 2012, 03:50 PM   #1
insulting-dutchman
"Yes! the people!"

insulting-dutchman's Avatar

Likes (Received): 323

Amsterdamse belastingen.

Jahoor, hij is er, de groene envelop.

dit jaar komt het totaal voor mij uit op 355,69 voor de AFV in stadsdeel west.

hoe groot is het verschil in de afvalstofheffingskosten per stadsdeel?

welke leuke andere verplichtingen krijgen jullie opgestuurd?

waarom is het zo een ongelovelijke hel om een kwijtschelding aan te vragen? ik ben een werkloze student, toch moet ik betalen. is het een van jullie de afgelopen paar jaren wel eens gelukt om die kwijtschelding aan te vragen?

Sponsored Links

Old March 8th, 2012, 05:37 PM   #2
insulting-dutchman
"Yes! the people!"

Quote:
Komt u in aanmerking voor kwijtschelding?

U komt niet zomaar in aanmerking voor kwijtschelding van hierboven genoemde heffingen. Hiervoor dient u aan een aantal voorwaarden te voldoen. De rijksoverheid bepaalt de normen voor deze regeling. De gemeente Amsterdam verleent alleen kwijtschelding voor heffingen die direct invloed hebben op de woonlasten.
Aan welke voorwaarden moet u voldoen?

Om kwijtschelding van belastingen te krijgen gelden de volgende voorwaarden.

U en uw partner:

hebben geen eigen vermogen
hebben een inkomen op of rond het bijstandsniveau

Verder:

mag u geen eigen bedrijf hebben of voor uzelf werken
verwacht u niet dat u inkomen dit jaar veel gaat stijgen
kunt u aantonen hoe u in uw levensonderhoud voorziet
kunt u ons kopieën leveren van de papieren waar wij om vragen

Dit geldt ook allemaal voor uw partner.
Geen vermogen?

Als u vermogen hebt, krijgt u geen kwijtschelding. Vermogen is:

als u een koophuis hebt met overwaarde