SkyscraperCity Forum banner
1 - 20 of 21 Posts
Discussion starter · #7 · (Edited)
Somalisation, welcome to the forum.

Do make your way to the 'Soo Dhawoow' topic, so the community can welcome you properly.

Water Canyon in Somalia - Qandala, Bari Region

Kismaayo wey cagaarnaan jirtey berisamaadkii or so I'm talled. Dhibaatada jarista dhirta ey hayso waa tan. Dhulkii oo idil ayaa tartiib tartiib isku bedelaayaa lama deegaan.

Kismaayo wey cagaarnaan jirtey berisamaadkii or so I'm talled. Dhibaatada jarista dhirta ey hayso waa tan. Dhulkii oo idil ayaa tartiib tartiib isku bedelaayaa lama deegaan.

Waa runtaa sxb! waa kaa naxay walaahi sawirka Kismaayo wee uu ekatey magaalo meel Saharo ah kuu taalo! nasiib xumo waaye saan waxaa sababay 22 sano ee dagaalka sokeyey Kismayo waxee noqotey melaaha igu badan ee gedaha lagu gubo sidda dhuxusha loga ganacsado.this is the result.

I agree kismayo is smaller than i thought. I think progress has been hindered by the long presence of alshabab. I mean atleast the islamic courts union filled in potholes,brang peace and cleaned the streets and united the somalis. This is what somalia is lacking.

Nice pictures really good to see xamar reviving.

1 - 20 of 21 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.