|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|
#461 |
|
higher
Likes (Received): 0
|
Mooie update
|
|
#462 |
|
High there, what's up!
Likes (Received): 515
|
Update 20 december
![]() ![]()
|
|
|
|
|
#463 |
|
Rotterdam
|
die laatste is superb jan!
|
|
|
|
|
#464 | |
|
Registered User
|
Quote:
Hoog aan de maas ernaast.... hhhmm
|
|
|
|
|
|
#465 |
|
Registered User
|
jaaaaaahh mooi, mooi, mooi
|
|
#466 |
|
Like it Vertical
|
Het wordt nog wel wat met Rotterdam.
De kern is al bijna op hoogte en er is nog steeds geen begane grond te zien, maar jaaaaa... |
|
|
|
|
#467 |
|
Registered User
|
die laatste foto is gaaf man
|
|
#468 |
|
Captain
Likes (Received): 2
|
Eigenlijk is het zo veel gaver om op deze manier een toren de hoogte in te zien gaan, dan dat ze alles v.a. de grond opbouwen dit mogen ze van moi met meer torens gaan doen. Hoeven we i.i.g. niet zo lang te wachten totdat ze na 3 jr. eindelijk een keertje het hoogste punt hebben bereikt.
|
|
#469 |
|
Jürgen Leschinger
Likes (Received): 248
|
3 jan 2004
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
#470 |
|
High there, what's up!
|
Strakke update Jürgen! :oka˙
|
|
|
|
|
#471 |
|
Registered User
Likes (Received): 152
|
Mooie update. Van afstand ziet die gevelbekleding er wel goed uit, maar die foto van dichtbij is weer wat minder. Afwachten hoe dit gaat worden.
|
|
|
|
|
#472 |
|
hasta la pasta
|
Jammer van dat kapote stuk gevelbekleding op foto 1
Maar zeer mooie update Marin
|
|
|
|
|
#473 |
|
Registered User
|
Idd leuke update. Is die bouwplaats niet afgesloten (aangezien je foto's van de liftschacht hebt gemaakt?.)
|
|
|
|
|
#474 |
|
Jürgen Leschinger
|
@Wisma:
De meeste bouwterreinen zijn niet waterdicht. Soms is het vrij eenvoudig een bouwterrein te betreden. Door het hoogteverschil aan de oostzijde kun je hier nog steeds vrij makkelijk naar binnen glippen. Natuurlijk niet geheel zonder risico, maar het levert wel betere plaatjes op. Het grappige is wanneer je het legaal doet, de mensen je vaak zien als fotograaf van een of andere krant. Daardoor raak je al snel aan de praat met allerlei personen. Tijdens zo'n gesprek probeer je natuurlijk meer over het project te weten te komen en/of tast je af wat er allemaal mogelijk is (rondleiding, beklimming etc.). En natuurlijk een beetje reclame maken voor DE site. Bij de Compagnie was het bijna voortdurend url's uitdelen omdat men de foto's op skyscrapercity.com wilde bekijken. Zoals Jan elders al opmerkte, wordt dit forum door veel (betrokken) mensen en partijen bekeken. Zo ook dit project, weet ik inmiddels uit ervaring. Echter, een foto-update kan ook wel eens tegen je gebruikt worden. Tijdje terug dacht ik hier wat fotootjes vanuit de kraancabine te kunnen schieten. Voor de rit naar boven hoefde ik slechts een helm op te halen in de bouwkeet (DNB-pand). In het kantoor van de hoofduitvoerder werd mij onmiddellijk de vraag gesteld of ik wel eens illegaal op de bouwplaats was geweest. Wie mij beter kent weet dat liegen niet mijn sterkste punt is dus ik kon gelijk weer vertrekken. Beetje jammer, maar goed even later was het wel raak bij Heijmans.
|
|
#475 |
|
High there, what's up!
|
Apart dat ze nu al bezig zijn met de gevel. Doorgaans is het niet zinvol om de meest tere elemeten er zo vroeg in te zetten omdat de bouwvakkers niet met fluwelen handschoenen werken zullen we maar zeggen. De binnenliften worden niet voor niets helemaal dichtgetimmerd tijdens de bouw.
Wie in een bouwput een helm draagt en werkschoenen (met stalen neuzen) zal vrij makkelijk kunnen rondlopen omdat het de gemiddelde bouwvakker worst zal wezen wie er allemaal rondloopt. Moet je alleen niet de pech hebben dat je een opzichter tegen het lijf loopt, alhoewel zoals Jürgen zijn ervaringen al zijn, dit meestal geschikte kerels zijn als je uitlegt dat je net zo enthusiast over het project bent als dat ze zelf zijn. Vooraf even netjes vragen doet vaak ook al wonderen. Zeggen dat je 'hobbyhoogbouwfotograaf' bent. Vinden ze leuk.
|
|
|
|
|
#476 |
|
Jürgen Leschinger
|
10 jan 2004
![]()
|
|
#477 |
|
Like it Vertical
|
Nou nou, als ze dat zo volhouden wordt die gevel een mooie gatenkaas!
Wel mooi om te zien dat de verdiepingen nu ook flink omhoog gaan. |
|
|
|
|
#478 |
|
Rotterdam
|
wat een zooitje
![]() maar hij gaat nu eindelijk flink de lucht in! |
|
|
|
|
#479 |
|
Registered User
Likes (Received): 1
|
Wat een gaten zitter erin, of is het expres gedaan, bv om nog roosters in te verwerken, Marin dank je voor alle updates
|
|
|
|
|
#480 |
|
visit the world
Likes (Received): 112
|
JEeeeezzzzz idd gatenkaas...zo toch niet moeilijk moeten zijn gevelplaten monteren...of het wordt bagger aangeleverd...maar dan zou ik het fijn terugsturen naar de leverancier...!!
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|