|
|
| daily menu » rate the banner | guess the city | one on one |
|
|||||||
| Noord-Brabant Projecten en ontwikkelingen in Eindhoven, Tilburg, Breda, 's-Hertogenbosch en Helmond |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#22 |
|
Registered User
Likes (Received): 0
|
Tilburg is one grootstedelijk ass-muuhfucka
|
|
|
#23 |
|
Rick Bakker
Likes (Received): 6
|
Ben blij dat deze nu eindelijk UC is.
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
Schopt kont
|
Ben benieuwd oftie in het echt net zo vet wordt als op de impressie!
|
|
|
#25 |
|
BANNED
Likes (Received): 4
|
westpoint blijft me intrigeren, door zn lelijkheid maar ook door zn hoogte is het gewoon een bijzondere toren in nederland. Met de bouw van omliggende scrapers kan de hij iig wel stijgen in mijn waardering. Maar goed, tilburg goes rotterdam!
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Alias Thec
|
is dat ding nu under construction?? echt bedoel ik? ik zie geen updates meer en de projectsite is niet meer beschikbaar...
|
|
|
#27 |
|
--------------
Likes (Received): 2
|
Ja hij is zeker onder constructie, ik kom er elke dag langs op weg naar het station en ze zijn nu best ver met de fundering, en aangezien ik de enige ben die updates maakt en ik nu weinig tijd heb hoor je er minder van maar deze 100+er is vollop in aanbouw!
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
--------------
|
Voor de volledigheid een foto vanaf het dak van het vgz gebouw, van Tilburgnet:
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|/|/|\/|
|
Wow! Er gebeurt echt iets! Goed nieuws voor Tilburg, 105 meter is zeker geen slechte hoogte! Echt goed nieuws voor de stad. Het ontwerp van de toren doet me trouwens een beetje aan de Admirant denken, met al die ongelijkheid (ramen, en in dit geval ook balkons (of wat zijn het) + de witte kleur.
|
|
|
#30 |
|
Registered User
|
Goed nieuws voor Tilburg. Dat gezeik op die Westpoint ook altijd, tijd om wat monden te snoeren met deze vette toren!!
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Rick Bakker
Likes (Received): 6
|
Hij komt lekker dicht op de weg
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Willem II Tilburg
|
volgens mij gaat heel de spoorlaan op de schop als gevolg van het spoorzone-project. Het moet een groene, autoluwe boulevard gaan worden dus waarschijnlijk zal de situatie er over een aantal jaren anders uitzien. Vooralsnog erg vet ja, datie pal aan de weg komt.
|
|
|
#33 |
|
heanig an
|
Snel op u/c zetten in de database.
|
|
|
#34 |
|
Urbanist
Likes (Received): 17
|
Westpoint is oerlelijk, net als de rest van Tilburg, maar de hoogte is wel indrukwekkend. De stadsheer is betreft schoonheid alweer een vooruitgang, maar Eindhoven doet het op dit moment toch beter! (Admirant, Porthos, Vesteda-toren)
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Willem II Tilburg
|
en dat zegt iemand uit Eindhoven......................................
|
|
|
#36 |
|
--------------
|
Idd erg frapant, moet je vooral zeggen als je in woensel-zuid woont hahaha daar is het pas oerlelijk, al vind ik oer niet op zijn plaats zegmaar spuuglelijk. En Als je westpoint lelijk vind en je houd wel van porthos is best raar aangezien deze 2 torens erg op elkaar lijken alleen heeft de porthos geen mooie glazen kant. En ik kan het weten want ik ken woensel door en door(helaas). Gelukkig komen er ook zat goede mensen uit eindhoven als highlife en lichtstad en dergelijke maar er zitten wel echt teveel rotte peren als jou woensel-zuid gangsta!
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Alias Thec
|
[QUOTE=flex 88] En Als je westpoint lelijk vind en je houd wel van porthos is best raar aangezien deze 2 torens erg op elkaar lijken alleen heeft de porthos geen mooie glazen kant. En ik kan het weten want ik ken woensel door en door(helaas). QUOTE]
Niet dat het aan mij gericht is, maar ik ben het met je oneens. De vorm van Tilburg is lomp doordat de de zijde niet even breed zijn. het gevelplaten zijn verschillens van kleur. De kleur aan de voorkant is kitscherig en veel glas in de gevel heb ik welles beter uitgewerkt gezien. West Point wordt neudeflat van de 21ste eeuw vrees ik. Porthos is gewoon een bescheiden woontoren, die er ook niet superkostbaar uitziet maar tenminste smaakvol is afgewerkt (zoveel daar spraken van is nu). neem het aan van iemadn die objectief is.
|
|
|
#38 | |
|
Registered User
|
Quote:
Daarnaast vind ik westpoint niet op zijn mooist bij een heldere dag, maar als het mistig is en/of 's avonds, dan komende lichten helemaal tot zijn recht. @woensel: Eindhoven staat in de rest van Nederland bekent als de definitie van Schoonheid... De enige toren die indrukt maakt kwa schoonheid is vesteda-toren. De andere torens zijn niet lelijk, maar ook niet iets bijzonders. Daarnaast vind ik persoonlijk het cenakel de mooiste hoogbouw van Nederland, zonde dat ze maar 60m zijn.
|
|
|
|
#39 |
|
Registered User
|
Ok Tilburgers .....jullie hebben hier toch al een aardig stedelijke straat . En er komt dus alleen maar meer bij .
|
|
|
#40 |
|
Willem II Tilburg
|
de andere kant op is hij een stuk stedelijker hoog Invisible
![]() Maar idd, je hebt wel gelijk.
|
![]() |