search the site
 daily menu » rate the banner | guess the city | one on oneforums map | privacy policy | DMCA | news magazine | posting guidelines

Go Back   SkyscraperCity > European Forums > Foro de Rascacielos Españoles > Foros regionales > Catalunya

Global Announcement

As a general reminder, please respect others and respect copyrights. Go here to familiarize yourself with our posting policy.

Reply

Thread Tools
Old February 26th, 2007, 12:31 PM   #381
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

Likes (Received): 25

A mi tampoc m'agraden els detalls del túnel, com el formigó cru sense cobrir una mica amb ciment llis i les plaques posades "a grosso modo"
Danzig no está en línea   Reply With Quote

Sponsored Links
Old March 6th, 2007, 11:06 PM   #382
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

Aquesta tarda m'he colat a la Gran Via. He vist que els veïns entraven a portar el seu gos i m'he ficat des de la torre Copisa fins l'estació de tren de Bellvitge. Mitja horeta veient tot de prop i amb un angle inèdit, però sense llum per poder compartir les imatges. Hi havia currants, però no m'han dit res, fins i tot hi havia "cascs blancs" fent-la petar, i jo com si res.

L'entrada a l'estació Europa del FGC és molt agosarada, amb una mena de triangle de formigó en voladís. Se sentien els trens passar i tot.

He flipat una mica, la veritat
Old March 14th, 2007, 11:02 AM   #383
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

Fa temps que no poso fotos de la Gran Via. Aquestes són de fa una setmana.

A l'alçada del Gornal. Feia pudor de fems

A la vorera de l'IKEA. Ja es pot passar fins el cantó contrari.

mirant al futur centre de la Plaça Europa

Last edited by Danzig; March 14th, 2007 at 11:10 AM.
Old March 14th, 2007, 02:03 PM   #384
Confide
Estela Reynolds

Confide's Avatar

Likes (Received): 141

On són els fanals de disseny? I els bancs per seure..? Aiii els d'aquest districte..
Old March 14th, 2007, 08:38 PM   #385
sequera
Registered User

sequera's Avatar

Likes (Received): 113

Quote:
Originally Posted by Danzig View Post

L'entrada a l'estació Europa del FGC és molt agosarada, amb una mena de triangle de formigó en voladís. Se sentien els trens passar i tot.

He flipat una mica, la veritat
fotos? sisplau
sequera no está en línea   Reply With Quote
Old March 14th, 2007, 11:14 PM   #386
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

en esta foto se adivina:

Old March 21st, 2007, 01:10 PM   #387
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

Unes fotos d'un especial del diari de L'H:

Old March 27th, 2007, 11:25 PM   #388
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

Falta molt poc per la inauguració, i aquest és l'aspecte que presenta l'avinguda. Fem un passeig sortint des de Plaça Cerdà:

Rambla central al davant dels futurs jutjats. Aquests espais s'estaven omplint de sorra per poder posar els arbres

alguns ja omplerts

arbrets plantats

al terra es veuen unes vigues de metall, són per les futures pèrgoles

Al voltant de l'edifici d'oficines Nova Gran Via s'han fet diverses coses

placeta just al darrera amb la mateixa estètica amb el nom de Joan Brossa

Ha quedat obert el carrer "Modern", almenys per els peatons

L'illa triangular que delimita els carrers Natzaret amb Enric Morera i Blas Fernández ha quedat com una gran plaça dura

massa freda pel meu gust

el renovat carrer Blas Fernández

Ara tornem una mica enrera per veure l'espai sobre la Gran Via davant del centre comercial

entre el lateral i la via ràpida

interessant pèrgola

una part dels famosos 4000

a la vorera mar hi ha una bona colla, més esquifits és difícil

I ja acabem amb unes vistes aèries del lateral entre els 2 grans centres comercials

I la cirereta: espines plantades al bell mig de la Plaça Europa

Salut. Espero no haver-vos atipat
Old March 27th, 2007, 11:36 PM   #389
Confide
Estela Reynolds

Confide's Avatar

Likes (Received): 141

Old March 28th, 2007, 11:41 AM   #390
SEIM
11.357

SEIM's Avatar

Likes (Received): 6507

Molt clarificador mestre Dan.

En Mental no posteja xq deu estar llibreteta en ma contant tots i cadascuns dels 4000.

Respecte a l'espines plantades a plaça Europa son com les del render... pensava que nomès era una idea. A veure como queden tenen bona pinta.

A10
Old March 28th, 2007, 01:33 PM   #391
capuser
CAP

Likes (Received): 8

Les voreres són més àmplies del que jo m'imaginava, i estan molt bé... veure com s'està transformant aquesta zona, compleix àmpliament les meves expectatives... l'únic però... la Ciutat Judicial!!!

Peazo fotazos!!!! @Danzig...
Old March 30th, 2007, 10:15 PM   #392
mentalpower
Live from L'H

mentalpower's Avatar

Likes (Received): 45

Quote:
Originally Posted by SEIM View Post

En Mental no posteja xq deu estar llibreteta en ma contant tots i cadascuns dels 4000.
encara hauré de comprar una llibreta per comptar-los, que sino em renyereu, no?

Quote:
Originally Posted by SEIM View Post
Respecte a l'espines plantades a plaça Europa son com les del render... pensava que nomès era una idea. A veure como queden tenen bona pinta.

A10
Les han plantades ha uns 4 o 5 dies. De lluny es veuen extranyes, tinc ganes de veure-les de més a prop.

Estic completament d'acord amb molts dels comentaris de Danzig sobre aquestes ultimes fases del cobriem. Ara son tot preses, i jo no les tinc totes de que arribin a temps a acabar-ho (encara falten 2 carrers per connectar amb la Gran via del vessant Hospitalet, i vist el que han trigat amb Blas Fernandez jo diria que ja fan tard...

La plaça triangular-dura... quina ocasió perduda per a tenir un espai molt més verd i frondós en mig de tanta plaça dura: per sota no hi ha ni Gran Via, ni FGC, ni colector ni res....

I potser el que hauré es de comprar una altra llibreta d'aqui a uns messos per a comptar quantes losetes d'aquestes començan a despegar-se i a trencar-se per haver estat col.locades a corre cuita...
mentalpower no está en línea   Reply With Quote
Old March 30th, 2007, 11:09 PM   #393
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

tranquil, després d'inaugurar-se, els treballadors continuaran fent cosetes.

Jo he vist com inauguraven a BCN un parc a sobre d'un dels col·lectors gegants d'aigües pluvials (a Les Corts) que van fent, i les losetes col·locades a terra sense el ciment que es posa per que no quedin espais entre elles (es diu Portland?). Al trepitjar-les es movien!!!

Després ho van acabar de veritat
Old March 31st, 2007, 09:00 AM   #394
mentalpower
Live from L'H

mentalpower's Avatar

Quote:
Originally Posted by capuser View Post
Les voreres són més àmplies del que jo m'imaginava, i estan molt bé... veure com s'està transformant aquesta zona, compleix àmpliament les meves expectatives... l'únic però... la Ciutat Judicial!!!
Doncs estic d'acord amb tu excepte en lo de les voreres.... si, son més amples, però podrien haver aprofitat per a fer coses com per exempleun carril bici (dels ben fets, no només dues linies pintades al terra) que connecti amb el que, intermitentment, va entre Ildefons Cerdà i Espanya, i que en el futur connectés amb la rambla que ha d'anar des de Belvitge fins al riu (un segle d'aquests).

Jo veig massa loseta, massa espai dur i poc verdor, una nefasta planificació del tràfic a les rotondes (autentics punts negres, ja son tres vegades que quasi se'm empotren inutils que no donen preferència als que circulen per dins d'una rotonda). I ja veurem com queda el mobiliari urbà (o la seva manca: papereres, bancs....).

Si, la zona esta fent un canvi espectacular, pero tanta presa fa que no tingui clar com quedi tot al final....
Old March 31st, 2007, 12:09 PM   #395
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

ahir vaig veure els primers bancs, eren just davant de l'IKEA, al tram central de l'avinguda
Old April 2nd, 2007, 01:28 PM   #396
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

L’H da la bienvenida a la plaza de Europa con una fiesta popular

El espacio central de la nueva Granvia se abrirá al público el 22 de abril con actividades lúdicas

Una vez remodelada la nueva Granvia, esta zona ganada al terreno industrial de L’Hospitalet se prepara para abrir al público su espacio central, la plaza de Europa, una superficie de 33,4 hectáreas en las que confluyen zonas verdes, espacios para el paseo y viales para cruzar la Granvia, junto a una treintena de edificios entre equipamientos, oficinas y viviendas diseñados por conocidos arquitectos. El próximo 22 de abril, durante una fiesta popular, la plaza que simboliza la nueva ciudad y el corazón del districto Granvia se abrirá al público. Desde las 10 de la mañana se realizarán talleres infantiles, se amenizará el paseo con espectáculos itinerantes y se mostrará a los visitantes el aspecto final de la zona una vez se construyan todos los edificios previstos, algunos de los cuales habrán ya finalizado su edificación, como el pabellón 0 de la ampliación de la Fira, diseñado por el japonés Toyo Ito, o el edificio que acogerá la sede central de la constructora Copisa, proyectado por Òscar Tusquets.

También se dará la bienvenida oficial al olivo cedido por la Junta de Andalucía que corona el espacio central de la plaza y que fue instalado el pasado 22 de marzo. Además, está prevista la entrada en servicio de la nueva estación de los Ferrocarrils de la Generalitat, Europa-Fira. El olivo de la plaza de Europa busca el paralelismo con el acebuche (olivo silvestre) que se encuentra en la plaza del Ayuntamiento: el primero como símbolo de la nueva ciudad creada al sur del municipio, y el segundo como símbolo de la ciudad antigua reflejada en el barrio Centre. El autor del proyecto es el arquitecto Albert Viaplana, que también se encargó de la remodelación de la plaza del Ayuntamiento y del Centre Cultural Tecla Sala, en este caso junto a Helio Piñón.

La plaza de Europa dibuja dos hipotéticas elipses superpuestas, en cuya intersección se encuentra el centro geográfico de la nueva Granvia. En su entorno, se dibujan otras elipses en las que se ubican los edificios ya construidos o en proceso. Entre ellos, un edificio de Caixa de Catalunya, con oficinas, auditorio y sala de exposiciones, diseñado por Rafael Moneo; edificios de viviendas bajo la firma de MBM Arquitectos, Ramon Sanabria y los mismos Tusquets y Viaplana, entre otros; el hotel Habitat que cambiará de aspecto según la estación del año, obra de Ruiz-Geli, y así hasta una treintena de inmuebles que compartirán superficie con 4.000 árboles y 60.000 m2 de zona verde.

Entre los edificios de viviendas se encuentran varios de promoción pública, como los que impulsan los sindicatos UGT y CCOO, la Federación de Asociaciones de Vecinos de L’Hospitalet, y el Incasòl, en este caso de alquiler para jóvenes.

Además, la plaza de Europa contribuye a conectar esta zona con los barrios tradicionales y permite cruzar la Granvia desde Santa Eulàlia y el Gornal sin puentes elevados ni pasarelas.

Canal-h.net 02/04/07
Old April 3rd, 2007, 02:55 PM   #397
mentalpower
Live from L'H

mentalpower's Avatar

Uy, aqui hay algo de material que comentar....

Quote:
El próximo 22 de abril, durante una fiesta popular, la plaza que simboliza la nueva ciudad y el corazón del districto Granvia se abrirá al público. Desde las 10 de la mañana se realizarán talleres infantiles, se amenizará el paseo con espectáculos itinerantes y se mostrará a los visitantes el aspecto final de la zona una vez se construyan todos los edificios previstos, algunos de los cuales habrán ya finalizado su edificación, como el pabellón 0 de la ampliación de la Fira, diseñado por el japonés Toyo Ito, o el edificio que acogerá la sede central de la constructora Copisa, proyectado por Òscar Tusquets.
pues tenemos aqui unas cuantas fechas oficiales (u oficiosas almenos)

- la inauguración de la plaza pasa del 19 al 21 de abril. Ya podemos poner la cuenta atrás en marcha...

- el pabellon 0 de la Fira finalizado el 21 de abril: lo dudo mucho, seguramente no lo finalizaran hasta 5 minutos antes de su inauguración, que supongo que será en mayo, para el construmat. ¿alguien lo puede confirmar?

Quote:
También se dará la bienvenida oficial al olivo cedido por la Junta de Andalucía que corona el espacio central de la plaza y que fue instalado el pasado 22 de marzo.
Pues nada, bienvenido sea. Le reservaré un espacio preferente en mi libreta

Quote:
Además, está prevista la entrada en servicio de la nueva estación de los Ferrocarrils de la Generalitat, Europa-Fira.
Esta si que no me la creo. Se supone que entra en servicio en Mayo, para el construmat, y me creo mucho más esa noticia que esta...
Old April 3rd, 2007, 02:56 PM   #398
mentalpower
Live from L'H

mentalpower's Avatar

Quote:
ahir vaig veure els primers bancs, eren just davant de l'IKEA, al tram central de l'avinguda
fotoooo!!! queremos fotoooo!
Old April 3rd, 2007, 04:42 PM   #399
Danzig
Registered User

Danzig's Avatar

no hay foto

Old April 3rd, 2007, 05:24 PM   #400
mabuse
Proud Texan

mabuse's Avatar

Likes (Received): 7

Oye Danzig, gracias por el seguimiento desde el principio, he visto como se iba desarrollando la obra de soterramiento y pensaba que sería la hostia cuando estuviese inaugurada....cuando me ha tocado usarla ultimamente ya me parece lo más normal del mundo entrar por esa via

Ha quedado muy bien
mabuse no está en línea   Reply With Quote

Reply

Thread Tools

Posting Rules